Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Objednávka ADSL, špatné zkušennosti s O2

Objednávka ADSL, špatné zkušennosti s O2

Marve (15.7.2008 12:09:13)

Dobrý den, dnes jsem přes web O2 odeslal níže uvedený text stážnosti. Co o tom soudíte? Dobrý den, nedávno jsem se na infolince 800123456 informoval o nových tarifech ADSL. Operátor mi ochotně sdělil všechny informace týkající se změn v tarifech ADSL (v souvislosti se zrušením FUP) a doporučil mi zrušit službu Extreme. Dále mi nábízel různé výhodné balíčky (Duo...). Řekl jsem, že si to promyslím a druhý den se ozvu s konkrétním požadavkem na změnu poskytovaných služeb. Rozhodl jsem se pro aktivaci služby ADSL 6Mb. Objednal jsem si tuto službu přes aplikaci mojekonto.cz Na linku operátora jsem již nevolal. Poté jsem si kontroloval v aplikaci Mojekonto stav objednávky, kde jsem se dozvěděl "že z důvodu probíhajících změn na pevné lince není možné této objednávce vyhovět", prý mám kontaktovat infolinku. Na infolince jsem se dozvěděl, že je vše v pořádku a že mi brzy bude aktivována objednaná služba. Ke změně poskytovaných služeb v následujících dnech nedošlo. Proto jsem znovu volal infolinku. Bylo mi sděleno, že mám objednáno službu Duo (300 volných minut, internet adsl 4Mb). Byl jsem překvapený a sdělil jsem, že jsem si nic takového neobjednal. Operátorka mi slíbila, že všechno dá hned dopořádku, že mi tato služba zatím nebyla aktivována a že k této aktivaci ani nedojde. A že mám bez obav očekávat aktivaci služby adsl 6Mb + telefoní tarif Standard (tel. tarif. měl být zachován). Dnes jsem se rozhodnul opět zavolat na infolinku, abych se dozvěděl v jakém stavu je má objednávka 6Mb internetu přes aplikaci mojekonto.cz někdy z počátku (asi 4. července) července. Bylo mi sděleno, že mám objednáno službu duo (o které jsem popisoval psal). Docela mne to překvapilo a hlavně podráždilo. Slušně jsem operátorce oznámil, že jsem si nic takového neobjednal a že mám zájem pouze o tel. tarif standard + 6Mb internet. Bylo mi sděleno, že moje stávající "objednávka na duo" bude označena jako nevyžádaná a v blízké době dojde k aktivaci skužby, kterou jsem si objednal hned na začátku. Poté jsem se opět informoval na stav objednávky (chtěl jsem si ověřit, že mi bude opravdu aktivována služba o kterou mám zájem). A bylo mi jinou operátorkou sděleno, že požadavek na nevyžádanou službu byl zadán a že někdy (ale neví kdy) mi bude aktivována služba Standard + 6Mb ADSL internet. Dále jsem se informoval, jak to bude s vyúčtováním takovéto služby. Bylo mi sděleno, že přesné informace nejsou k dispozici.

Anonym (1.8.2008 17:35:44)

Bude Vám účtována služba Duo kterou můžete reklamovat, nevyžádanás služba se ruší cca do týdne až 14 dnů. K vysvětlení, když je v počítaši jednou zadaná ob. špatně se stornuje i když ještě není ob. úplně dokončena a storna často neprochází, operátorka toto nemá možnost ovlivnit

Anonym (12.8.2008 07:05:52)

:-)) a proc to pises sem? Napis reklamaci na O2 a je to :-)) nevyzadanou vcas reklamovanou sluzbu (nejpozdeji do prvni fakturace zcela jiste stornuji. Je to seriozni operator :-))