rodier (8.9.2008 20:38:47)
nikdo nemel podobny problem?
Milda (8.9.2008 20:45:07)
Pokud už nejsi pod smlouvou, tak co ti brání změnit tarif?
A pokud si pod smlouvou, tak je snad vhodné dodržet smluvní podmínky, anebo smlouvu vypovědět i s penálem.
Nevidím v čem je problém?
Anonym (9.9.2008 05:17:18)
presne tak, v cem ma panacek problem nechapu :-))
1. tohle vypovez co nejdrive (u CRa do konce mesice, pak dalsi mesic bezi vypoved)
2. objednej si O2 novou linku a O2 ADSL (za to od nekoho dostanes docela tucny bonus :-)
3. a mas po problemu :-D
Anonym (21.9.2008 19:13:57)
Opravdu je výpovědní lhůta jen měsíc? Já ve VOP ČRa našel, že to jsou 3 měsíce. Přijde mi to dost dlouho, protože i např. O2 má výpovědní lhůtu jen 1 měsíc.
Anonym (13.9.2008 23:01:56)
Psal jsem jim se stejným problémem a paní Pleskačová z Péče o zákazníky mi sdělila, že pro navýšení rychlosti Premium ADSL 2008 dle nových podmínek musím vypovědět starou smlouvu, tím však zanikne moje pevná linka, takže si musím zaplatit znovu zřízení linky u O2 a pak se s důvěrou obrátit na Radiokomunikace, které se mnou uzavřou novou smlouvu se závazkem na 12 měsíců. Je to hnus a jakkoli jsem byl dosud s ČRA celkem spokojen, při první příležitosti jdu od nich pryč.
Jindra (9.9.2008 22:10:34)
Jelikož je to tarif opravdu prastarý, tak nejseš vázanej smlouvou a stačí jim na infolince pohrozit, že okamžitě zrušíš smlouvu, když ti nezavedou 8 Mega za současnou cenu. Já měl 4 mega a opakovaně se bránili zavést 8 mega, když mě 20 nešlo. Ale mám ještě úvazek, tak jsem to chápal. Po flešnutí fw. v routeru už mě 20 jede, tak jsem spokojenej.
Anonym (10.9.2008 07:22:26)
Situace je daná tím, že máš starý už neprodávaný tarif. Poskytovatel je povinen zachovat podmínky, za jakých byla podepsaná smlouva, ale cokoliv nad jejich rámec je pouze a jenom na jeho dobré vůli - t.j. když nechce, není páka jak ho k tomu dokopat. Pokud ti umožňují přechod na nový tarif za aktuálních podmínek (což CRa jednoznačně umožňují), tak to ČOI přestává zajímat - na starém tarifu tě nikdo nedrží. Že se ti víc líbí staré smluvní podmínky? Je to tvoje volba.
Roman_HK (10.9.2008 08:02:30)
Dej si žádost na změnu tarifu na ADSL 2008 (stačí to telefonicky) a během hodiny máš tarif 2008.
Peter (11.9.2008 14:31:24)
Resi jsem ted stejny problem. Na infolince mi rekli, mi navysi rychlost na 8M, ale budu platit stejne. Nebo podepisu smlouvu na rok a snizi mi i poplatky. Musim teda podepsat dodatek k smlouve a nasledne mi zvysi rychlost a snizi poplatky.
Luboš (17.9.2008 23:51:40)
Jo, tak to přesně bylo, zvýšení rychlosti za stávajícívh podmínek, nebo podpis smlouvyna rok. Za tři dny jsem měl doma dopis s dodatkem, podepsal, odeslal a za týden mi pouze přišla SMS o změně tarifu a bylo to.