Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > CRA - jak vyzrat na podvodniky? HELP

CRA - jak vyzrat na podvodniky? HELP

rodier (8.9.2008 13:53:34)

Takze mam od nich prastary 3mbit za 1200kc. Nyni chci 8mbit za 900, nebo alespon cenove narovnani. Samozrejme jim se libi ze jim platim 1200kc za "nic" takze mi rikaji, ze zde 8mbit nejde (coz je nesmysl a uz jsem jim to i napsal) a cenove narovnani nepripada v uvahu, protoze je pry jen pro novy tarif. wtf co to jako je? uz jsem se obratil na COI i ostatni operatory. Tohle prece neni mozny. za 1. vim ze zde ten 8mbit by mel normalne jit (soused ma o2 a ma ho a bylidme v takove prdeli mame stejnou ustrednu atd..) no a myslim ze ta cena je taky nesmyslna. ze by nemeli mit dvoji ceny, ze by meli nabizet nejake cenove srovnani.. nebo ne? Neni zde nekdo od CRA, nekdo kdo ma aspon trosku rozum v hlave (kdysi tu takovy byval) a ze by mi poradil jak na ne?

rodier (8.9.2008 20:38:47)

nikdo nemel podobny problem?

Milda (8.9.2008 20:45:07)

Pokud už nejsi pod smlouvou, tak co ti brání změnit tarif? A pokud si pod smlouvou, tak je snad vhodné dodržet smluvní podmínky, anebo smlouvu vypovědět i s penálem. Nevidím v čem je problém?

Anonym (9.9.2008 05:17:18)

presne tak, v cem ma panacek problem nechapu :-)) 1. tohle vypovez co nejdrive (u CRa do konce mesice, pak dalsi mesic bezi vypoved) 2. objednej si O2 novou linku a O2 ADSL (za to od nekoho dostanes docela tucny bonus :-) 3. a mas po problemu :-D

Anonym (21.9.2008 19:13:57)

Opravdu je výpovědní lhůta jen měsíc? Já ve VOP ČRa našel, že to jsou 3 měsíce. Přijde mi to dost dlouho, protože i např. O2 má výpovědní lhůtu jen 1 měsíc.

Anonym (13.9.2008 23:01:56)

Psal jsem jim se stejným problémem a paní Pleskačová z Péče o zákazníky mi sdělila, že pro navýšení rychlosti Premium ADSL 2008 dle nových podmínek musím vypovědět starou smlouvu, tím však zanikne moje pevná linka, takže si musím zaplatit znovu zřízení linky u O2 a pak se s důvěrou obrátit na Radiokomunikace, které se mnou uzavřou novou smlouvu se závazkem na 12 měsíců. Je to hnus a jakkoli jsem byl dosud s ČRA celkem spokojen, při první příležitosti jdu od nich pryč.

Jindra (9.9.2008 22:10:34)

Jelikož je to tarif opravdu prastarý, tak nejseš vázanej smlouvou a stačí jim na infolince pohrozit, že okamžitě zrušíš smlouvu, když ti nezavedou 8 Mega za současnou cenu. Já měl 4 mega a opakovaně se bránili zavést 8 mega, když mě 20 nešlo. Ale mám ještě úvazek, tak jsem to chápal. Po flešnutí fw. v routeru už mě 20 jede, tak jsem spokojenej.

Anonym (10.9.2008 07:22:26)

Situace je daná tím, že máš starý už neprodávaný tarif. Poskytovatel je povinen zachovat podmínky, za jakých byla podepsaná smlouva, ale cokoliv nad jejich rámec je pouze a jenom na jeho dobré vůli - t.j. když nechce, není páka jak ho k tomu dokopat. Pokud ti umožňují přechod na nový tarif za aktuálních podmínek (což CRa jednoznačně umožňují), tak to ČOI přestává zajímat - na starém tarifu tě nikdo nedrží. Že se ti víc líbí staré smluvní podmínky? Je to tvoje volba.

Roman_HK (10.9.2008 08:02:30)

Dej si žádost na změnu tarifu na ADSL 2008 (stačí to telefonicky) a během hodiny máš tarif 2008.

Peter (11.9.2008 14:31:24)

Resi jsem ted stejny problem. Na infolince mi rekli, mi navysi rychlost na 8M, ale budu platit stejne. Nebo podepisu smlouvu na rok a snizi mi i poplatky. Musim teda podepsat dodatek k smlouve a nasledne mi zvysi rychlost a snizi poplatky.

Luboš (17.9.2008 23:51:40)

Jo, tak to přesně bylo, zvýšení rychlosti za stávajícívh podmínek, nebo podpis smlouvyna rok. Za tři dny jsem měl doma dopis s dodatkem, podepsal, odeslal a za týden mi pouze přišla SMS o změně tarifu a bylo to.