Frapp (2.1.2009 11:08:34)
Jo jo taky mi to začalo dělat, myslím v úterý, příznaky jsou stejné jak popisujete, vypadá to na problémy s DNS serverem u Volného
Petr Hlávka (2.1.2009 14:03:59)
Zdravim, mam naprosto stejne problemy (Volny ADSL). P.
. (2.1.2009 18:16:38)
ano, potvrzuji, je to cca 3 dny co některé stránky přestaly fungovat
a volný zřejmě nemá rád francouze - něco se nenačte vubec ...
Chumpus (2.1.2009 23:14:59)
Tak dnes od odpoledne/večera všechno v pořádku. Snad to bude i nadále. Díky všem za odpovědi
Zákazník VOLNÉHO (2.1.2009 23:53:11)
Mam stejný problem a navíc se mi router asus 200G odpojuje,nejhorší je to když má syn klanový zápas,po vypujčení routeru D-LINK tento problem zmizel,když jsem to napsal technikum na volného,tak mi nějakej chytrák odpověděl že ten modem mam poslat výrobci na reklamaci a po třetí reklamaci že mi vrátej za nej peníze abych si koupil jinej modem,někde jinde,že jiný tip nemají,jen ten šid asus!!!Mam špatné skušenosti s tímto asusem,již jsem ho posílal na reklamaci a vrátili ho že je vpořádku, poradte PLS co s tím mám dělat!?Asi přejít k jinému provozovateli který mi prodá jiný tip modemu?Je špatné jak si firma volný neváží slušných lidí,kteří je živí!!!!!!!
Zákazník VOLNÉHO (2.1.2009 23:56:17)
Toto mi napsal (odborník)technik od volného.
Dobry den,
na vraceni penez za modem mate narok po trech opravnenych reklamaci. Muzete modem zkusit reklamovat u spolecnosti Joyce (kontakt na ne je na zarucnim listu), kde maji moznost jej otestovat dukladneji. Mozna na nejakou zavadu prijdou.
V pripade odpovedi zanechavejte prosim ve zprave veskery text predchozi komunikace.
Kompletni prehled faktur, informace o nastaveni, aktivaci sluzby, statistiky a dalsi informace naleznete na adrese https://podpora.volny.cz
S pozdravem
Jaromir Hlavac
Operator
Zakaznicka podpora VOLNY
Tel.: 14441
Mailto: info@volny.cz
VOLNÝ (Telekom Austria Czech Republic a.s.)
U Nákladového nádrazí 8
130 00 Praha 3
Fax: +420 246 000 119
http://www.volny.cz
Zákazník VOLNÉHO (3.1.2009 04:56:31)
Tak jsem Vám tu vylíčil problem u volného a okamžitě se dostavila msta,namísto 6MB mam 750B,co to je za lidi?Budu muset ukončit jejich podělanou službu a vše poslat do Rakouska majiteli jak mu tady kazej image.
Anonym (4.1.2009 07:44:59)
Do rakouska to poslat muzes, ale bohuzel uz ne majiteli, neb rakusaci Volneho prodali :-)
Caban (4.1.2009 05:24:08)
Mam 4Mb a taky podobny problemy, jak popisujete cca od utery do patku...docela to prudilo, jinak teprve 2. malicky problem behem 4 let a to na to sem skoro nonstop
Jirka (4.1.2009 11:50:00)
Mám 8M od Volného (na adsl od O2) a nemám vcelku žádné problémy, až na nedávne výpadky (ale ty měli i jiní zákaznící jedoucí např. přímo na O2). Pokud je chyba v modemu, nebude problém ve službě adsl, tj. řeš závadu reklamací (u prodejce modemu nebo přímo v servisu pro ČR).
sm (4.1.2009 15:16:50)
Mám stejný problém, vyřešil jsem to přes OpenDNS:
208.67.222.222
208.67.220.220
Shodou okolností jsem měnil modem z D-Link G684T, který umřel na Zyxel 660HWT3V2, který jsem narychlo koupil u O2 a trápil se sním celé svátky (nový FW apod.) Teď jede v pohodě jenom když je větší provoz (větší přenos dat apod. tak se vynuluje WAN nastavení a po cca 1minutě vše samo naběhne a jede dál) To jsem u D-Linku vůbec neznal.
Mates (4.1.2009 21:40:08)
taky sem mel s tim problem a vyresilo pouzit jiny DNS server ...
Anonymus (6.1.2009 10:59:56)
Dobry den panove,
nejsm u volneho , ale obtize jsou prakticky stejne.A nervy tekly. Navrhuji resni: KLID. Tato zeme je zemi sprostredkovatelu a nefunkcnich firem. Diletantismus patri k zasadnim postojum a pravdepodobne je jedinou kompetenci poskytovatelu. Je dulezite to akceptovat. Cokolada jiste znacky se pro mistni trh take vyrabi jinde a chutna jinak nez ta "prava". Ono to "virtualno" ma neco do sebe. Nikdo za nic nenese odpovednost a hlavne ze je pohoda. A tak prosim KLID a nohy v suchu.