Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > volny.cz - nebrat, ani kdyby vám zaplatili!

volny.cz - nebrat, ani kdyby vám zaplatili!

Tereza (5.1.2009 18:01:31)

Chtěla bych varovat všechny potenciální zákazníky firmy VOLNY.CZ!!! Vydělávají na zákaznících, kteří se stanou obětmi kliček ve smlouvě, a chování této firmy k zákazníkům je naprosto neetické, až sprosté, ač právně v pořádku. Já jsem tak za "nic", které mi dodali, nucena zaplatit 7 315 Kč. Taková to mohla být pěkná dovolená... Objednala jsem si internet s rychlostí 8MB. Po zřízení linky a zapojení modemu však nefungoval. Po měsíci vyčkávání, zjišťování a telefonátů s operátory technik zjistil, že linka je příliš daleko od ústředny a neprojde tam více jak 2MB, ani to mi nemohl zaručit. To mi před podipsem smlouvy nikdo zjistit nemohl, po telefonu jsem byla ujišťována, že Internet Extra 8MB je na mé adrese možné zřídit. Službu jsem hned zrušila a vypověděla smlouvu z důvodu technické nemožnosti internet zřídit, čímž se měla stát neplatnou v den doručení provozovateli. Následující měsíc mi však přišla faktura s vyúčtováním služeb, které jsem nikdy nevyužila. Tu jsem samozřejmě reklamovala. Na výpověď ani reklamaci nikdo nereagoval a další měsíc přišla další faktura! Po hovoru s operátorem mi bylo řečeno, že smlouva vyprší následující měsíc po vypovězení smlouvy. Argumentovala jsem tím, že na základě podmínek smlouvy - při technické nemožnosti službu zřídit - je smlouva rozvázána ihned. Tento důvod však neprošel, protože podle firmy i rychlost např. 1MB je zcela v pořádku (takto doslova mi to operátor řekl), 8MB je totiž jen maximální možná rychlost a VOLNY.CZ za ni neručí. Nabídli mi řešení: jakési nespecifikované technické úpravy, aby mohli zkusit, jestli mi vůbec internet zprovozní. Protože jsem na tuto nesmyslnou nabídku nepřistoupila, mám teď smůlu. Účtují mi beze studu vše, co mohou. Rezignovaně jsem zaplatila 1236Kč za obě faktury, abych měla konečně klid. Před Vánoci mě čekala pořádná nadílka... faktura na 6079Kč jako smluvní pokuta za předčasné vypovězení smlouvy. Je to k pláči. Internet mi nikdy neaktivovali, připravili mi půl roku nekonečného vyjednávání a stresu, přesto mají tu drzost nechat si za to zaplatit. Je mi líto všech současných a budoucích zákazníků, kteří budou mít s touto firmou něco společného. Protože nejsem lhostejná vůči tomuto chování a vím, že lidí s podobnými zkušenostmi s touto firmou je mnoho, plánuji založit web, kde se budou moci vyjádřit zákazníci firmy VOLNY.CZ, a zárověň přispívat články na různých portálech a diskuzemi k osvětě mezi potenciálními zákazníky. Pokud chcete se mnou bojovat proti tomuto hyenismu, napište mi Vaši zkušenost na tereza_s@seznam.cz.

bryketa (5.1.2009 23:32:30)

Zde Vam urcite poradi.. pokud prokazete ze Vam sluzba nebezela tzv:nesla (maji o tom protokoly co a kolik a kam teklo) tak urco nic platit nebude urcite se nenechejte odrbat .. http://www.coi.cz/cs/

Fanda (6.1.2009 09:00:13)

A zkuste určitě taky Sdružení obrany spotřebitelů, www.spotrebitele.info a bojujte, vyplatí se to proti takovým neskutečným vyžírkům, co ždímají obyčejné lidi.

Petr (6.1.2009 12:04:45)

Souhlas, s firmou VOLNY.CZ alias Telekom Austria nechtejte mit nejradsi nic spolecneho. Ze sve zkusenosti mohu rict, ze maji vse pravne osetrene a pokud se s nimi dostanete do krizku kvuli tomu, ze Vam neco od nich nebude fungovat, tak jsou schopni se s Vami radsi soudit, nez aby se sami nad sebou zamysleli a udelali neco ke spokojenosti zakazniku. Neeticke a nehumanni jednani! Nedoporucuji!

Standa (7.1.2009 05:09:23)

Volný je pěkná verbež , já už si odnich neobjednam nic i kdyby snášeli modrý z nebe , od 1prosince08 je zase vlastní jiná firma nějakej dial telekom.

mimo (7.1.2009 14:27:54)

mohu potvrdit, technické problémy řeší liknavě, jsem rád, že mi konečně skončila dosavadní smlouva a běžím jinam

kockonos (8.1.2009 10:30:33)

Naprosto stejna zkusenost , objednal jsem si 8MB a samozrejme to neslo - prodavaji to jako housky na krame aniz by se do predu udelalo technicke setreni - jim jde POUZE o to uzavrit novou smlouvu . Nez jsem s nima vybehl dostal jsem se na 2mb a jeste nestabilni ! Vypovedel jsem smlouvu a VOLNY me v odpovedi napsal ze me teda milostive odpusti doplaceni za predcasne zruseni smlouvy - jeste si dovoli trotlove to psat jako ze ONI jsou ti kdo se snizi k tomuto kroku . Doporucuji nevzdavat se !!

Tereza (13.1.2009 12:10:45)

Mas stesti, ze ses dostal aspon na 2MB. Mne tam internet nefungoval vubec a presto mi uctuji 3 mesice za vyuzivani sluzby a pres 4000 pokutu za odstoupeni od smlouvy. Kocourkov.

kockonos (13.1.2009 16:47:35)

Mel jsem kliku ze jsem koncil tesne pred tim nez doslo k posledni zmene vseob. obch. podminek . A kdyz si predstavim kolik lidi nabehne na reklamu a obednaji treba 8mb a nevi nic o vzdalenosti od ustredny a parametrech tlf. linky jsou v haji . Na to uz VOLNY pochopitelne neupozornuje.

Zklamaný zákazník volného (8.1.2009 14:14:19)

Dobrý den,fakt je to hnus,co se tady děje.CHtělo by to poslat do Rakouska aby to viděli jak jim to tu ty děti vedou.Když zavoláte na volného tak podle hlasu tam pracují dementní děti,které nemají rozum s toho co je správné a co je špatné.Taky jsem klamaným zákazníkem s problémy s připojením,platim 8MB a přijímam 3.5MB, je to fakt hnus!!!!!!!!

Martin (9.1.2009 15:21:57)

Dobrý den, mám úplně stejný problém, také ADSL "8MB".Od prvního dne problémy se stabilitou(kolem 100výpadků denně) a rychlostí. Přístup techniků a celé jejich podpory katastrofální. Až po měsíci a půl domáhání mi řekli, že 8MB na té lince není možné zprovoznit. Podáno odstoupení od smlouvy a přitom mi běží 30denní výpovědní lhůta, tak jsem zvědav, co mi ještě naúčtují za ty jejich "služby". Přitom sám operátor přiznal, že bych žádné penále platit neměl... a kdyby jo, tak ČOIku na ně.

Tereza (13.1.2009 12:16:04)

Nechci te strasit, ale vypada to, ze jsi ve stejne situaci jako ja, viz prvni prispevek. Takze se tes na penale a normalni faktury. Jejich operatori jsou velice nespolehlivi, jeden ti rekne to, druhy ono.

jabu (13.1.2009 19:26:26)

Vážení. Já mohu říct jen jedno. Všechno jen ne VOLNÝ. NE,NE,NE,NE,NE!!!!!!!! Byl jsem u Volného víc jak 2 roky a takové detaily jako nedostatečná rychlost a občasné výpadky jsem neřešil. Pak mi ale internet přestal jít a rozjelo se tříměsíční psaní, naprostý nezájem ze strany Volného, arogance, lhaní, hloupost atd. A hlavně faktury bez jakéhokoli snížení. A reklamace neuznány. Vrcholem však bylo, když jsem dal výpověď ( po uplynutí smluvní doby) a dostal 2000 pokutu. Opět jsem začal psát a opět se stejným výsledkem. Reklamace neuznána a zase arogance, lhaní, hnus, hnus, hnus. VOLNÉMU prostě jde jen o to zákazníka ulovit a pak OŠKUBAT!!!!!!!

Petr (12.3.2009 19:01:40)

ČOIku ne, tam mi řekli, že to mam řešit přes Český telekomunikační úřad. Ale tam po mě chtěli zaplatit stovku za to, že se vůbec nečím budou zabývat. Volný je nejhorší firma pod sluncem, nikdy s nima nechtějte nic mít. Vypadává mi internet asi stokrát denně, když mi sem pošlou technika a zjistí se, že je chyba u mě (což bych se vsadil, že se zjistí, i když to tak nebude), zaplatím 1500 za výjezd. Když zavolám operátora, že mi něco nejde, někde je problém, vždycky řekne, že se ozve, až se to vyřeší. Nikdy se nikdo neozval, vždycky jsem musel volat já jim. Navíc linku, na kterou se volá v případě závady, provozuje Volný, tudíž mají peníze z toho, když jim člověk zavolá. Pak se není čemu divit, že čekáte dvě hodiny, než se vás někdo ujme a pak stejně musíte zavolat ještě desetkrát, aby se problém vůbec vyřešil. Za 14 dní mi s nima končí smlouva, jdu pryč a skáču radostí, že už s nima nebudu mít nic společnýho.

Mikuláš (11.1.2009 16:36:57)

Milí hoši,velice zajímavá diskuse já s volným nemám problém .Pozor na Mb a MB v tom je trošku rozdíl :).

Anonym (12.1.2009 03:12:23)

Uf už jsem se lekl, že jsem ten jediný komu v republice funguje net od Volného a to dokonce větší rychlostí než je udávaná, z toho bych měl fakt blbý pocit, že je to na úkor ostatních. Jinak 8 MB vs 3,5 MB všude všichni operátoři deklarují že je to teoretická maximální dosažitelná rychlost...komu z Vás jel Dial-up 56 kb? A ten proklínaný 8 MB je za cenu starého 2 MB...

Anonym (12.1.2009 03:33:39)

ještě doplním https://www.dsl.cz/forum-o-adsl/vlakno-207200/adsl-od-o2-jina-rychlost-nez-jsem-koupil je tam krásně vysvětlen význam slova až, jinde není líp jak tu kdosi pravil jsme národ přeprodávajích přeprodaný produkt a ke všemu diletantů

Anonym (12.1.2009 06:40:05)

kolik uzivatelu tolik nazoru...a babo ead napraskat by potrebovali vsichni co se tyce netu sme bananova republika

Anonym (12.1.2009 06:40:31)

eh vypadl odkaz https://www.dsl.cz/forum-o-adsl/vlakno-207571/ceske-radiokomunikace-praha-zkusenosti-s-8mbitem-a-cra-jako-takovymi

Jirka (14.1.2009 01:30:00)

No co napsat. jsem u volneho 3 roky a bez jedineho problemu.Nez jsem si smlouvu zridil tak jsem si o tomto druhu pripojeni take neco precetl do ceho jdu. Dost podstatna je vzdalenost od ustredny na O2 se da zmerit jaka je skutecna mozna rychlost na vasi pripojce.Je jasne ze 8Mbit nidy nenamerim ale mam stale 7,3Mbit a to si myslim ze je super aproto za to rad zaplatim. Jsem od ustredny 1Km.Za cele 3 roky jsem mel vypadek jen jednou na cca 12 hod. a to jen diky tech problemum nekde v Hrdci Kralove na ustredne.Jinak max spokojenost a to i s tech podporou.Je opravdu dobre si predem vsechno zjistit co je mozne a co ne. Je trochu jina doba nikdo jiny to za Vas delat nebude.dnes je reklam vsude spoustu a budu-li se ridit poze ji tak si pekne nabehnu.Nekdy se ptam proc je na nejaky vyrobek tolik reklamy kdyz je tak dobry a prodava se sam.No je to vec nazoru ale muj je ten ze s volnym nemam sebemensi problemy a pokud to pujde zustanu u neho.

jabu (14.1.2009 20:19:03)

Já taky neměl 3 roky s volným problémy až na maličkosti, které se vyřešili sami. Vše začalo, když přišel větší problém a já po 3 měsících nefungování internetu pochopil, že jsem volnému úplně volný a když jsem dal výpověď pro nefunkčnost tak jsem dostal pokutu 2000Kč. Samozřejmě jsem si vše před podepsáním smlouvy důkladně prostudoval a o tom že na vás budou při nefunkčnosti kašlat tam neni ani zmínka, že vám při nefunkčnosti naúčtují plnou platbu se tam také nepíše ( na reklamaci odpověděli že nefunkčnost není důvod k neplacení) A o pokutě za výpověď tam taky není ani zmínka. Tak že u mě to není věc názoru ale zkušeností. Závada nebo nějaký problém může přijí kdykoli a potom vás bůh ochraňuj.Volnému jde jen o jedno. ZAPLAŤ a neotravuj

Swbear (14.1.2009 12:01:05)

S Volným také nemám nejlepší zkušenosti a sepsal jsem nemálo reklamací a uskutečnil nemálo telefonických hovorů. Protože O2 nebyl schopen na mé lince zřídit v rozumném termínu ADSL a snažili se mě přesvědčit, že k provozu ADSL je nutné ISDN, zvolil jsem nakonec Volného. Ten to měl to zapojené do týdne a v pohodě. Psal se podzim roku 2004, rychlost 512/128 :-). V létě 2005 došla nabídka na zvýšení na 1024 s přechodem na platformu Telenor. Bez problémů. Jenže... Na jaře 2006 se začala nabízet rychlost 2048 a zákazníci Volný měli automaticky migrovat na tuto rychlost. Všichni až na mě, po několika měsících čekání bylo zjištěno, že se to netýká platformy Telenor, se kterou již Volný nespolupracuje (do čehož já jako koncový zákazník nevidím a je mi to šumák). Tak jsem si musel objednat navýšení ručně, spustili to až na podzim 2006. Noční můrou byl rok 2007. V březnu jsem si objednal službu 4Mbit i s telefonní linkou. Zmatky co nastaly, se nedají jednoduše popsat. Bylo nutno změnit platformu z Telenor na Volný, čili vyměnit 2Mbit za 2Mbit, pak to zvýšit na 4Mbit a zřídit telefon. Trvalo to do února 2008 a bez telefonu - 11 měsíců. Stížnosti, urgence, reklamace, nervy v pr... Naproti tomu navýšení ze 4Mbit na 8Mbit trvalo asi 6 dnů a bez problémů. Září 2008. V prosinci 2008 rychlost padla téměř na polovinu, spojení neustále několikrát za den padalo, výměna modemu nepomohla. Již jsem to v této diskusi zmiňoval - mám za to, že nával nových linek neutáhne ústředna. Jenže ani O2 ani Volný to nechtějí řešit. Asi po 40 mailech a 20 telefonátech se alespoň omezily výpadky, rychlost je stále na mizerné úrovni. Tolik moje zkušenosti, zoufalství...

P.C. (14.1.2009 16:26:42)

Jsem taky u Volného a nejhorší se mi zdá jejich 2letý úvazek při každé změně smlouvy. Tohle až si většina zákazníků uvědomí, Volný (doufám) spláče nad výdělkem. I problémy jsou, třeba v září 2008 při přechodu na 8Mbit (kterých jen těžko dosáhnu) začalo ADSL pravidelně v noci vypadávat. Nejspíš někdo pravidelně spouští komp s ADSL na sousedním páru... Support je někdy dost neznalý, ale domluvit se s nimi na příjezdu technika od O2 nebyl nikdy problém, jak ovšem budou řešit současný problém s nočními výpadky, to opravdu nevím. Řeším to zatím druhým WiFi připojením, které bylo snadno realizovatelné a jede bez problémů, jen to něco stojí. Všem, co mají nasmlouvaných 8 Mbit mohu sdělit jen to, že 8 Mbit není nijak smluvně podchyceno a je to deklarovaná maximální rychlost. I 1 Mbit je pro smlouvu přijatelný. Slušný provider by nabídl slevy, ale na takovou utopii si budeme muset počkat, ani O2 tuto rychlost ve své velkoobchodní nabídce nezaručuje a požaduje pevnou cenu. Jedině při objednání 16 Mbit, kterých nelze dosáhnout se cena i připojení sníží na 8 Mbit.

Tomáš (23.1.2009 01:41:17)

Tak mi to nedá a budu také reagovat. S volným mám naprosto tristní zkušenosti. Vždy nabízí o měsíc dříve co pak nabídne O2, takže se kupa lidí nachytá .. ale zpět k mému případu. jsem u nich už 7 let a klasika je, že si nemůžu dovolit 3 týdenní výpadek při změně provozovatele, kdy člověka odpojí, ale dráty uvolní až za 14 dnů .. asi natruc. už mi tohle předvedli, dkyž jsem přecházel před 4mi lety na tarif telenor (opět od volného) a nikdo mne nevaroval a pak mi 14 dnů nešel net, doprošoval jsem, se, utekly mi kšefty za hrozné peníze a všechno marné. Ironie u volného, je že jsem si původně pořídil tarif za 800 měsíčně za 1MB .. a v době, kdy nabízel 2MB za 400 .. tak se neobtěžoval stávajícím zákazníkům nabídnout změnu, ale hrál na to, že se třeba spousta lidí ozve později a každý měsíc, kdy starší zákazník platí dvakrát tolik než zákazník nový je dobrý. Podle mne vrcholné svinstvo a neúcta k vlastním zákazníkům. Ale to bylo to nejmenší. Tak jak píše někdo výše, tak se pak Telenor trhl od volného (což mne jako zákazníka nezajímá) .. a opět došlo ke zlevnění služeb a opět mi nechali špatné parametry a drahou službu, tak jsem si změnil smlouvu a pak už jen zíral .. klasicky nutnost upsat se na dva roky .. ale hlavně .. už v době, kdy jsem měl požádáno o změnu smlouvy, tak mi jednostranně z jejicvh nějakého ponouknutí bez mého souhlasu náhle zvedli rychlost, pak mě odpojili a přepojili na tarif, který jsem si objednal a naúčtovali mi poplatek za snížení rychlosti 1000 a za změnu smlouvy 1000. tak jsem jim psal, že se snad zbláznili, tak pak zrušili poplatek za změnu smlouvy, ale za downgrade nechali. Řešil jsem to se sdružením SOOS a prý se s nimi mám soudit a nemohu prý prohrát .. kvůli tisícovce .. jejich reklamační oddělení mne obyčejně vyfakovalo, že smůla .. kdyby si naúčtovali 20 tis. tak taky nic nenadělám. Ale vtipné bylo, že jsem s operátorem výslovně do detailu ešil vše, co to bud eobnášet změnit smlouvu, 3x jsem se ptal, zda budu něco platit a třikrát sjem slyšel že ne .. samozřejmě to nic neznamená. Jinak nejvtipnější byla nabídka služby levných volání (na tu jsem se nachytal ještě před kolizí se smlouvami) .. maník mi volá sám od sebe, že má pro mne skvělou nabídku a že strašně levná volání .. a ptám se ho výslovně, zda s neplatí nic navíc a jen cena za volání kterou mi říká .. nebojte, žádné kličky, nic se neplatí .. budm a první měsíc koukám na vyúčtování a paušál za linku, paušál za zlevněný tarif plus o pár haléřů levnější hovory. Takže celková stráta přes 200 každý měsíc. Tak jsem to reklamoval .. a že prý si pustí záznam toho co se mnou mluvil a že pak uvidím .. a pak mi přišlo, že mi "neřekl důležité informace" .. a pak totál kolotoč linku zase zavést zoět na telefonování u o2 .. pro ně to končí tím, že mne odpojej, ale linka je nepřipojená i když platím paušál .. nadrobili problémy a vůbec je to nezajímá ..

Tomáš (23.1.2009 01:41:42)

Takže kdo má hodně času a baví ho reklamovat .. rozhodně doporučuji firmu volný .. a stejně tak pokud si chce někdo připadat jako korunovaný blbec, že si všichni kolem kupují to co má on za poloviční ceny a on musí ještě rok a půl čekat. Jinak na každé netové diskusi o volném (dohledané googlem) mají lidé z helpdesku volného své zaručeně demagogicky vyznívající komentáře "spokojených" zákazníků, kteří ale nijak nereagují na téma, jen tvrdí, jak je volný skvělý .. takže jsem některé příspěvky zde jasně poznal a zdravím jejich zaměstnance :))

Anonym (24.1.2009 14:56:48)

tak mala smluvni pokuta? pokud vim tak u Volneho zaplatite 100% zbylych mesicnich pausalu do zbytku 24 mesicu, takze jestli jste mela 600 mesicne tak byste mela doplatit 22x600 to je nejakych 13200 Kc nebo to zmenili? ja to rikam porad, nejlepsi sluzby ma O2

tonda (25.1.2009 00:15:08)

Jde o to, že žádný poskytovatel internet. připojení nedá do smlouvy minimální garantovanou hodnotu přenosové rychlosti poskytované uživateli. Proto ta arogance při nedodržení osmi Mbit/s. Takovou hodnotu nemá ve smlouvě vyjádřenou ani TO2. Samozřejmě se jedná o svinstvo ze strany poskytovatele.

marek (16.3.2009 13:39:34)

Zde se můžete přesvědčit, co vás čeká, když půjdete k volny.cz http://img22.imageshack.us/img22/8016/lkjhh.jpg

P.C. (16.3.2009 14:27:13)

Je to účtované po uplynutí vázací doby 24M? A je to uvedené v jejich ceníku?

marek (17.2.2010 11:59:20)

ano, ne

P.C. (20.2.2010 21:57:00)

Díky za promptní odpověď :-) Až budu Volného koncem roku rušit, dám vědět, jak to dopadlo u mne.

milan (27.3.2009 20:55:49)

Tak jsem se stal taky obětí zlodějny podporované v Českým státem. Přes telefon mi VOLNY.a.s. nabídl hory doly a já jsem svým "ANO" prý uzavřel smlouvu. Za dva dny když mi vše došlo, tak jsem svým "NE" chtěl tuto službu jednoduše ukončit. Nepřišla mi žádná písemná smlouva k podpisu a tudíž jsem vše bral za ukončené. Za dva měsíce mi ale přišlo první vyúčtování na které já nebudu reagovat. Myslím, že mám všech pět pohromadě a tudíž nemůže po mně někdo chtít peníze za něco na co jsem neuzavřel platnou smlouvu stvrzenou podpisem. Paradoxem je , že těm zlodějům stačí říci ano a když chcete z končit chtějí tříměsíční výpověď. Tak nevím, myslím si, že když se budu prát a soudit logicky by mělo být právo na mé straně, ale žiju v Čechách kde spravedlnost je přitěžující okolnost.

Anonym (13.2.2010 23:25:56)

pokud si nic nepodepsal, neodebral a ani neplatil (treba prvni mesic nebo dva) pausal, tak nic pozadovat nemohou :-)

marek (17.2.2010 11:52:53)

s firmou Volný nechtějte mít nic společného. Výpovědní lhůta je 3 měsíce, ale ve smlouvě to je specifikováno poměrně nejasně. Můžete službu vypovědět za jeden měsíc, ale pak vás čeká pokuta ve výši plateb za další dva měsíce. A to všechno přesto, že jste byli vzorným zákazníkem této "firmy" několik let. Jsou to vidřiduši, toť vše

Falty (23.2.2010 19:40:59)

Jinde to není lepší. Ja jsem teď vypovídal smlouvu u GTS a taky jsem se celkem zapotil. Ty podmínky jsou shodné s Volným, když to tak čtu. Slečna nebo paní doplatila na neznalost a nedostatečně pročtení smluvních podmínek a to něco stojí bohužel.