Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Zkušenosti s koncem u ČRA - VELICE NEGATIVNÍ

Zkušenosti s koncem u ČRA - VELICE NEGATIVNÍ

VitaOn (17.2.2009 15:38:02)

Také se musím připojit k množství uživatelů nespokojených se službami ČRA. Měl jsem u této společnosti několik let ADSL linku s rychlostí 2 Mbit/s. V létě roku 2008 jsem začal mít problémy s rychlostí a kvalitou linky. Proběhlo množství měření a zkoušení ze strany ČRA a O2, přičemž na jejich konci bylo zjištění, že má tel. linka nedokáže vyšší rychlost než nějakých 1100 kbit/s a to i na technologii ADSL2+. Proto jsem někdy v září nebo říjnu 2008 podal výpověď ze služby s tím, že ČRA nedokáží dodržet parametry služby a proto aby byla služba ukončena ze strany ČRA dohodou. Toto mi nebylo umožněno a ČRA mne ještě do poloviny listopadu nutily užívat jejich nekvalitní linku a samozřejmě si za to nechali zaplatit. Jaké bylo mé překvapení, když jsem v prosinci obdržen od ČRA fakturu za služby za CELÝ měsíc listopad, přičemž už od 15. listopadu mi byla linka zrušena. Okamžitě jsem proti tomuto podal reklamaci. Vyřízení reklamace trvalo hodně přes 1 měsíc a v té doby mi přišla upomínka, že jsem neuhradil údajně poskytnuté služby. Dalším šokem bylo, že mi v lednu 2009 přišlo další vyúčtování a to za měsíc prosinec 2008, tedy za období, kdy jsem již nebyl 1,5 měsíce zákazníkem ČRA. Následovala další reklamace a další dlouhé čekání. Na začátku února 2009 mi přišla další upomínka a to, že ČRA dlužím poměrnou část za listopad 2008. Je sice pravdou, že jsem poměrnou část dlužil, ale nevěděl jsem přesnou částku. Tuto jsem zjistil až po splatnosti všech zaslaných faktur a upomínek, kdy mi byly doručeny dobropisy k fakturám za listopad a prosinec 2008 současně s vyjádřením, že reklamace byla oprávněná. Nyní na konci února 2009 mi přišlo další vyúčtování a to za vystavení 2 upomínek za nezaplacené služby a i přes to, že jsem nevěděl kolik mám platit a mnou podaná reklamace byla oprávněná. A to ani nemluvím o problému se s ČRA jakožto zákazník "Domácnosti" dovolat za rozumnou cenu - z mobilu kolem 25,-Kč/min. tAKŽE VŠICHNI UŽIVATELÉ POZOR NA ČRA - VELICE "SOLIDNÍ" FIRMA

P.C. (18.2.2009 23:40:40)

Ona v ČRa levá ruka neví, co dělá pravá... Taky jsem dostal dopis o ukončení služby ke 14. 1., ale fakturu za celý měsíc. Na help line, která je na faktuře uvedena, nedokážou fakturační záležitosti řešit, ale poradili "zaplaťte celou částku a pošlete reklamaci", takový malý Kocourkov... Nezaplatil jsem a reklamaci poslal mailem, ta byla postoupena ke zpracování... Stále čekám. Asi je to složité. Dlužníkem být nechci, proto zítra zaplatím poměrnou část. A pošlu jim rovnou polovinu, ať nejsem škrob. Ale když budou prudit, budu požadovat přeplatek zpět :-).