Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > GTS NOVERA - lumpove

GTS NOVERA - lumpove

anonym (15.1.2011 19:04:24)

Zkušenost s GTS Novera : mám adsl už dlouho z dob Nextry . do te doby bez problemu.. Od prevzetí GTS vzdy nejaké drobné , zbytečné problény - jako , že např navýší rychlost a nezjisti si kolik je maximum možné technicky a pak jsem díky tomu cca 14 bez netu.. Nasledne to opravi a pak zas nejaky chytrak se podiva do smlouvy a zjisti ze mam mit vic a zas to nepali a zas to nejde.. Ale to bylo... Ted jsem chtel zmenit sluzbu ( navysit rychlost), ale z duvodu ceny, jelikož za polovic nyni platim vic nez za aktualni sluzbu nabizenou na webu( je to služba s odkoupenou mistni smyckou - neplatim O2). Bylo mi sděleno, že to nejde, jelikož jsem na staré platformě..A tak musím nejdrive vypovedet smlouvu a zazadat si o novou sluzbu. S tim , že mi bude bezet 2 mesice vypovední lhuta a pak budu jeste 2-3 tydny bez internetu... S tim , jsem nesouhlasil, tak jsem chtel snizit cenu: bohužel není to možné.. Tak jsem chtel sluzbu okamzite ukoncit, jelikož mi nejsou schopni poskytnout novou sluzbu bez vypadku a bez vypovedni lhuty, tudiz porušují podminky z jejich strany- nikde neni psano, že při zmene služby mi bude bezet vypovedni lhuta a navic budu 3 tydny bez spojeni.. Pry me nepusti... Tak jsem podal stiznost na CTU .. nemyslim že pomuzou, ale je to desna banda ta GTS. A perlicka na zaver .. Posta mi nedorucila jednu fakturu, prisla mi upominka. Zaplatil jsem hned fakturu, kterou jsem si vyzadal jako opis.. a bral vec za vyrizenou.. Ale prisla mi ten den co jsem zaplatil hned druhá upominka..A v dalším vyuctovani naklady navysené o 160 Kč za upominky.. Nehodlal jsem to platit, tak jsem slusne napsal e-mail, že 8 let paltim bez problemu a jednou nedojde fa a oni hned takto... navic paltab proběhla 14 dní po splatnosti , takže žádné měsíce to nebyly..A odpovedi posilaji vzdy doporucenym dopisem!!! ( firma poskytujici net) a tak si už asi měsíc dopisujeme a posledni dopis byla opravdu perla, kdy napsali, cituji: Po prošetření celé záležitosti jsme zjistili, že zpoplatnění upomínacích nákladůmají i jiné společnosti jako např banky či pojištovny a to v řádech stokorun.. To je odpověd...Komu z vas poslala kdy banka fakturu?? :-)a pojistovna když nezaplatite tak vam v nejhorsim zrusi pojistku a vic to neresi... Ale vsechny ostatni spolecnosti uplatnuji tzv uctu ke klientovi, kdy např. první upomínku nikdy nezpoplatnuji a snazi se vec vyresit vzdy dohodou.. Takže kdo požaduje trochu normální a lidsky pristup a chce mit ADSL bez komplikaci tak at se obloukem vyhne GTS !!!!!!!!

anonym (16.1.2011 14:00:07)

Za jakych podminek muzete smlouvu vypovedet a jak mate napsano ve smlouve. Proc ted brecite, kdyz firma chce, aby jste dodrzel neco, co jste predtim dobrovolne podepsal? Zmena rychlosti na DSLAMu je otazka ctyr kliknuti v dohledovem systemu. DO 48hod kdyz je opravdu hodne prace mate rychlost zmenenou, tak nelzete, ze to trva dva tydny, to musel byt problem nekde jinde. Prvni upominku spoplatnuje kde kdo. U Sporitelny je to 300kc, u TO2 to je 250. Asi zijete v nakem jinem svete.

anonym (16.1.2011 17:55:44)

Co me tady osocujete ze lzi?? Ohledne smlouvy - vim co je tam napsano ... a nikde tam neni nic o tom, že když chci navysit službu tak musím nejdříve dát vypoved a zadadat o novou s tím, že tam bude 3 týdny výpadek.. A ten výpadek se mi taky nezdál proč tak dlouho a tady je citovaná odpvě%d od GTS: Vzhledem ke skutečnosti, že využíváte službu ADSL na staré platformě je jedinou možností službu ukončit a poté znovu zřídit. Je zde třeba počítat s výpadkem cca 2-3 týdny. Pak je již možné navýšení rychlosti. Výpadek je způsobem tím, že se musí služba zřídit na nové platformě. Tak jak je dnes bohužel nelze ani navýšit ani změnit cenu. Zřizování trvá cca 2-3 týdny. S pozdravem, Tereza Kábelová Oddělení péče pro zákazníky VOXNET s.r.o. - GTS Czech partner Pompova 32, 617 00 Brno Tak me tady neosocujte ze lzi!!!

anonym (17.1.2011 13:43:58)

No tak priste ctete lepe. 21deni lhuta pro zmenovku na sluzba je ve smlouve zanesena. Cetl jste ji vubec?

anonym (17.1.2011 19:33:31)

Ano, já ji četl.. A pokud jste ji četl i vy, tak mi specifikujte v kterém odstavci se píše něco o 21 denní lhůtě při změně služby... Já tam nikde nic takového nevidím..http://www.gts.cz/cs/zakaznicka-podpora/smluvni-dokumenty.shtml V provozních podmínkách je pouze napsáno: 4.2 Změna parametrů služby 4.2.1 Na základě změnové Specifikace služby nebo dodatku smlouvy provede poskytovatel změnu služby. Při změně umístění koncového bodu služby platí podmínky jako při zřízení služby (viz odst. 4.1). Po zprovoznění změněné služby prověří kontaktní osoby účastníka a poskytovatele funkčnost služby a podepíší Předávací protokol služby. Změna služby je provedena dnem, uvedeným v podepsaném Předávacím protokolu služby nebo dnem písemného oznámení poskytovatele o zřízení/změně služby nebo dnem prvního využití změněné služby podle toho, která skutečnost nastane dříve. Já ale umístění koncového bodu neměním, tudíž pro mne neplatí podmínky jako při zřízení služby, kde jsou lhůty 12 nebo 25 dní. Takže stále trvám na tom, že při požadavku na navýšení rychlosti mne nemohou nutit,abych stávající smlouvu vypovídal a zažádal si o novou s tím, že budu 3 týdny bez netu..

anonym (18.1.2011 14:06:51)

Mohou, sice to neni uplne koser vuci zakaznikum, ale nic jim v tom nebrani. Puvodne to vzniklo tak, ze vetsina linek ktere GTS ma jsou od TO2 a ty maji az 21dni na zrizeni/zmenu preprodavane sluzby. Muzete nadavat jak chcete, ale nic na tom nezmenite.

anonym (21.1.2011 17:39:10)

pokud porušují smlouvu tím že máte výpadky a jiné problémy , tak žedejte slevu z ceny produktu ! pokud ne stížnost NA ČTU Ččeskýtelekominukační uřad !! v takových připadech rádo dává čtu pokuty :) a ne mále ,, jinak bych s v takové případě nebál jit klidně i do soudu z GTS ! jelikož podle mně se raději stahnou než by ryskovaly placeni soudu a odškodného !

anonym (22.1.2011 00:25:32)

Proboha lidi!!! Ctete to co podepisujete! Kde jste se docetli, ze ta sluzba musi fungovat?? Nemusi - samozrejme mamte po nake dobe pravo na pomernou slevu. Tusim ze to je 72hodin nefunkcni sluzby. Klidne to nemusi bezet celej mesic a nic se nedeje. A kdy prosim vas dal CTU za neco podobneho pokutu? Nikdy. Naposledy co CTU zasahoval, to bylo za to, ze UPC nabizelo internet pod cenou a tim likvidovalo konkurenci.

anonym (22.1.2011 10:25:51)

Ty jejich odpovědi doporučenými dopisy jsou vážně k vzteku .. Oni si tím vlastně tak i prodlužují lhůty...Opětovně jsem u nich mailem urgoval žádost o okamžité odpojení z důvodu neplnění smluvních podmínek a pokud se mýlím, tak at mi napíšou, v kterém konkrétním bodě je psáno, že při žádosti o navýšení rychlosti jsou výše uvedené kroky v neprospěch zákazníka ( nucená výpověď s výpovědní lhůtou a nutnost uzavřít novou a ještě být 3 týdny bez netu). Kromě toho jsem jim i napsal, že jejich minulá odpověď ohledně upomínacích nákladů, kdy to srovnávají s bankou je trošku mimo a že by měli dělat rodíl mezi notorickými neplatiči a těmi co jednou nezaplatí včas z důvodu administrativního pochybení jejich nebo pošty.. No a na to mi došel opět doporučený dopis, že upomínací náklady jsou v souladu se všeobecnými podmínkami ,bla , bla... Ohledně podstatnějšího problému okamžitého uvolnění linky se neráčili vůbec zmínit a velice drze na závěr napsali, že na moje další podněty a e.-maily již nebudou reflektovat.. Opravdu firma k pohledání... Prostě odpovídají jen na to na co chtějí a pak že už se s Vámi nebudou dál bavit .. HNUS Velebnosti...

anonym (22.1.2011 19:35:42)

A co jako cekate?? Vzdyt mate sluzbu za par stovek!! Proboha clovece, budte trochu soudny. To jako cekate, protoze vy jste se rozhodnul, ze chcete navysit sluzbu, tak se z toho cela firma posadi na zadek? Okamzite se vysle tym techniku v plne polni kteri vam linku zapoji?? Proste platite´sluzbu ktera stoji par kotun a podle toho to vypada.

anonym (12.2.2011 02:59:05)

tady zase nakém radoby kapitalista co by rád hrabal a za hov** !! jednu věc si zapamtuj naš zakazník naš pán !!! bez zakazníku tyhle rádoby kapitalisti pojdou haldy a žadná škoda šmejdu nebude !! takových jako ty taky ne !

anonym (14.2.2011 23:37:14)

Clovece, ty si predstavujes, ze kdyz prijedes do servisu s trabantem na vymenu oleje tak ze dostanes stejny servis jako clovek co ma Bentley a jede tam na vymenu motoru. Proste platis doslova par korun. Neni problem aby jsi dostal garantovanou linku kde budes mit cas opravy do 4 hodin. Ale take si to pekne zacvakas. Chces kvalitu? Tak pekne pritlac. U ADSL je kvalita servisu zcela odpovidajici cene kterou za nej platis.

anonym (9.3.2011 05:07:23)

Tak at nenabízí výměnu oleje v trabantu ,ale jen výměnu motoru v Bentley.Jestli ,ale nabízejí i ten trabant tak proč bych nepožadoval kvalitu dle smlouvy? Mimochodem ti co křičí co chcete za pár stovek - co je lepší :několik milionů trabantů ročně nebo pár bentleů za rok?

anonym (9.3.2011 18:24:51)

Sluzba dle slmouvy nemusi bezet cely mesic a nic se nedeje - pouze mate pravo zadat vraceni penez. Ovsem to je to, co zde vetsina lidi nechape.

Mike (10.6.2011 17:58:10)

Nic mě nevadí víc než ignorace zákazníka!!! Velice rád bych s GTS OKAMŽITĚ zrušil smlouvu, myslím, že takové nepodstatné nic jako jsem já jim opravdu chybět nebude. Už asi 1 rok s nimi řeším rozpady internetu, prý kvůli těmto rozpadům, mě snižují rychlost, problém přetrvává, net je pomalý jak prase a řešení nikdy. Už týden tohoto ?poskytovatele? žádám, aby alespoň vrátil rychlost na předchozí maximum, ale zbytečně, na zákaznickém centru jen slyším, že můj požadavek předají. Kašlu už na představu, že něco bude někdy u GTS v pořádku, mám zaplacenou službu, která nefunguje jak má, jsem naprosto zbytečně omezen v této službě a tak jak oni monitorují (nahrávají) naše hovory, já si zmonitoroval ty jejich a že by se leckdo nad těmi odpověďmi podivil. Takže ke konci měsíce vypovím službu a GTS dávám na ČTU, zase tolik času si to nevezme. Možná, že jsem pidi zákazník, ale ne hlupák co si nechá srát na hlavu.

anonym (13.2.2011 19:42:17)

KONECNE !!! KONECNE se tady najde nekdo kdo alespon vi o cem mluvi...pratele nezlobte se na me, ale nikdo z vas necte smlouvy !!! nikdo v podstate si pred podepsanim neprecte vseobecne podminky, specificke podminky atd...a neda si 1+1 do souvislosti, samozrejme nas zakaznik nas pan...to plati-ale ne kdyz zakaznik plati par stokorun a je hodne hodne nepatrny procento z klientu...to se pak na vas kazdej vysere na nakej individualni pristup a vse resi jakakoliv velka spolecnost standartnim postupem ktery maji zaveden dle podminek smlouvy, nelibi ? tak si poridte jiny internet :)

anonym (12.2.2011 02:57:01)

A ty si mysliž že ti ČTU BUDE KAŽDÝ MNĚSIC JAKO POSÍLAT KOMU DALO POKUTY A ZACO ? ti hrabe ne ? tohle si dozvíš jen když někoho na čtu znáš ! a nebo tam pracuješ asi tak soudruhu :)

anonym (14.2.2011 23:33:55)

pokuty ktere CTU udeli jsou verejne a zverejnene na jejich webu. Navic je vtipne, jak nekdo, kdo ocividne nezazil totalitu pouziva slovo soudruh.

anonym (18.1.2011 11:37:15)

Naprosto souhlasím. GTS je jako poskytovatel internetu úplně nanic. Většinu služeb si nechávají outsourcovat, ale firmy, které pro ně dělají nejsou schopni koordinovat - umí jen sedět slibovat a inkasovat. Před případným zahájením spolupráce s touto firmou doporučuje zadat do Google GTS a zkušenosti - vypadne na vás spousta zajímavých informací. Já osobně doporučuji se tomuto sdružení neschopných (nebo možná všeho schopných) vyhnout širokým obloukem (v domácí i podnikové sféře).

anonym (18.1.2011 14:25:13)

Utekl jsem od nich hned, jak mě převzali od Contactelu (taky byl problém s navýšením rychlosti a nestabilitou, který nechtěli řešit). A vidím, že jsem udělal dobře.

anonym (27.3.2011 13:40:57)

Tak já zase zažívám kvalitu technické podpory. Na ADSl od GTS (profi 1:20) mi zničeho nic přestal fungovat přístup na určité servery. Nejde o sporadickou vadu, nejde o výpadek, vše ostatní funguje,pouze některé servery jsou v "kaltbě". ADSL mám jako záložní k UPC, ve stejný okamžik skrz UPC totéž funguje. Hledali jsme problém DNS, vyloučeno, HW na naší straně vyloučeno. Komunikace s GTS: chat - nevíme, podpora, mlčení. Upoínka,jestli by mi laskavě někdo mohl alespoň odovědět..."odpovíme do 7 dnů". Po měsíci a půl ani slovo. Prostě nejlepší podpora je zákazníky úplně ignorovat, vyjma fakturace a upomínek.

pipin (3.5.2011 14:57:15)

"Komu z vas poslala kdy banka fakturu?? :-)a pojistovna když nezaplatite tak vam v nejhorsim zrusi pojistku a vic to neresi..." ... no to tak neni chytranku, banky pri nepovlenem debetu, nesplacene splatce pujcky, karty ap. posilaji upominku a naklady jsou skutecne v radech nekolika set Kc, takze si nestezuj. A pojistovna mas pravdu nezaplacenou pojistku ukonci, to ano, ale casto nedoplatky stejne vymaha a to se taky pekne prodrazi, to mi ver. Drive nebo pozdeji jim tam ten dluh nekde vyplave napovrch a sankce po 5 letech dluzneho pojistneho jsou fakt bomba. Kde prosimte dneska nekdo uplatnuje uctu? To jsem jeste nezazil, kdyz neco nezaplatim tak se kazdej zlobi to je normalni. Kdyz nekdo neplati tak je to jeho chyba, faktury si mas taky sledovat neni to povinost poskytovatele sledovat doruceni a ani ho negarantuje (precti si vseob.podminky ktere jsi mozna asi necetl ale souhlasil s nimi). Pro priste si muzes zridit inkaso.