abiss (28.6.2004 21:31:12)
začal jsem číst téma " Volný - už mi dochází trpělivost" a mohu jen konstatovat že plně vystihuje mé zkušenosti s tímto NEposkytovatelem. Speciálně reakce jejich zástupce plně charakterizuje NEochotný přístup vůči zákazníkům, resp. reklamacím. Stručně má zkušenost, která snad vystihuje jejich přístup: objednal jsem si neomezený objem dat v akční nabídce v rychlosti 512/128 (1:50). krátce po zprovoznění se mi omezila rychlost tak že nepřekračuji až na vyjímky rychlost 100. často se pohybuji na úrovni komutovaného připojení!! NA mou reklamaci mi bylo sděleno, že jsem byl zařazen do FUP (tedy stahovače), ačkoliv nic nestahuji, jen pracuji s MS OFFICE soubory na vzdáleném serveru. Po dlouhém dopisování (emailem)s NEpodporou volný jsem nedosáhl ničeho, kromě odpovědi že mám svou reklamaci poslat na papíře jinak ji prý nemohou řešit, ale že mi stejně nemohou vyhovět. Teď to nejlepší, můž měsíční objem dat nepřesáhl zatím 1GB (a to je součet obou směrů)!! Proč jsem si kupoval neomezený objem dat? Přestože nestahuji a jen dle mého názoru velmi střídmě využívám připojení, byl jsem omezen na svých zaplacených službách. Pokud se tedy někdo domnívá, že kupuje přiměřenou rychlost (snesl bych i 50% z jmenovité hodnoty) s předplaceným objemem dat tak je na omylu. Nyní tedy hledám jiné řešení jak se připojit na internet aniž bych musel strácet čast diskusemi s poskytovatelem na téma "proč mě omezujete když jsem nevyčerpal zaplacený příděl dat?" a proto si říkám: volný- již nikdy více!