Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nextra - "podminene" vypovezeni smlouvy

Nextra - "podminene" vypovezeni smlouvy

Trouba the MicroWave (24.10.2003 15:34:31)

Vazeni, ptal jsem se Nextry na par veci ohledne vypovezeni smlouvy, a rikal jsem si ze by vas to mohlo zajimat. Odpovedi jsou od p.Ponerta, cloveka co standardne odpovida na adsl@nextra.cz: - Nevracejte modem a splitter, odkupte si ho do osobniho vlastnictvi. Za demontaz zarizeni se plati 1600 Kc, za odkoupeni jen 800 (500 za USB). Cituji: "Pokud se rozhodnete koncové zařízení odkoupit, pak není co deinstalovat a tedy se deinstalační poplatek neplatí." - Vypovedni lhuta je trimesicni, pocita se od prvniho dne nasledujiciho mesice po doruceni vypovedi. Cituji: "Ano, je to tak." - Pokud da Nextra sluzbu ADSLink do poradku, muzete vypoved stahnout. Cituji: "Ano. Stačí opět poštou zaslat storno výpovědi a Vaše výpověď bude zrušena ke dni doručení storna." Takze moje doporuceni: Odkupte co nejdriv koncove zarizeni a vypovezte smlouvu. V pripade, ze bude do konce ledna lip, tak se muzete vratit, v pripade ze ne, tak se neda nic delat, budete bez pripojeni do doby nez prijdou nabidky ADSL na bazi propojeni siti ;-) Trouba the MicroWave Nextra 512/128 (maximalne), Praha 2, ping 300 ms

Pavel Urbančík (24.10.2003 17:30:08)

Bohuzel mate asi pravdu, je to jedina moznost. Skoda, Nextra mi ze zacatku pripadala jako nejlepsi volba, ale ted, jak zacali delat mrtveho brouka, klesli az na uroven Telecomu ( niz uz jsou jen Ceske Drahy ;) Proc nejsou schopni alespon poskytnout statistiky o ADSL ve sve siti (z toho by se dalo hodne usoudit, mozna by se zjistilo,ze cely problem je u Nextry ;).

skyWalker (24.10.2003 23:41:33)

Tak to pozor, myslim ze tentokrat Nextre krivdite, protoze neco dela, na rozdil od ostatnich ISP (opravte me pokud se pletu, ale urcite je jiste to ze Nextra je nejviditelnejsi). Bohuzel, neni to dostatek k tomu aby to znamenalo zlepseni situace - tedy alespon zatim :-).

Karel (25.10.2003 01:38:22)

Podle mě je to tim, že třeba v Praze je hodně moc lidi na jednom agregačním bodu, tak proč ho třeba neposlat do severních čech kde je málo lidi a kde jsou v pohodě, takhle by se to nějak vykompenzovalo, ale oni nic moc nedělaji. PS. Jak myslíš, že to dělaji ostatní ISP???

Baracudda (25.10.2003 03:34:16)

Obavam se, ze Nextra si nemuze vybirat, kde budou jeji zakaznici agregovani... Ostatni provideri jednoduse nemaji tolik zakazniku, aby se u nich agregace projevila v takove mire, jako prave u Nextry. Vetsina ostatnich ISP take nema home tarif bez zpolatneni dat nad limit, tedy se u nich nesosa jako o zivot.

Mirek (27.10.2003 07:30:15)

Myslím,že o tom kdo je na jakém agregačním bodě nerozhoduje Nextra ale CTc.

Nargon (25.10.2003 23:06:44)

No ja bych rek ze nextra zacala neco delat pres sobotu a nedeli mi to jede kolem 150 ted dokonce 250 a pingy se drzej kolem 90. Nextra 512/128 stredocesky kraj mozna praha

Trouba the MicroWave (25.10.2003 23:32:06)

Nepotvrzuji, pres den rychlost okolo 60 kbit/sec, ping 80ms, packet loss 12% - Nextra 512/128, Praha 2 :-(((

Karel (26.10.2003 01:32:23)

Tak vidíte, ještě počkejte, už vám nextra dala dohromady pingy a třeba ještě rychlost, i když 90ms, je pořád dost na ČR. Tak kolem 60ms je v poho...takhle by mě zajimalo jak je to se zahraničim, ani bych se nedivil kdyby mělo zahraničí lepší pingy. Když sem měl TELE2 tak to bylo normální, do ČR 100ms a do německa 70ms :o). Zaplat pan bůh, že už to nemam.

Nargon (26.10.2003 22:05:26)

No ja jsem daleko od ustredny takze ani bez agregace sem nemnel lepsi ping nez 49

adsl_159031 (27.10.2003 11:23:17)

nevim co se deje, ale jede uz cely vikend jako pred agregaci, parada :)

Sekáč (27.10.2003 12:38:51)

Vůbec bych se nedivil, kdyby tu agregaci zase v tichosti vypnuli. Nevěřím, že by za tak krátkou dobu byli schopni problém najít a vyřešit, když se jim to nepodařilo od srpna, kdy byla agregace spuštěna poprvé... :-)

Mirek (27.10.2003 12:54:34)

Tomu nevěřím, že by to vypnuli. Celý víkend mi to jelo mizerně. Sice malé zlepšení tam bylo v pingu 70-120ms ,ale zase strašně narostla ztrátovost paketů. Cca 20%. Rychlost kolísala mezi 40-190kbps. Výjmečně se vzhoupla i výš.

skyWalker (27.10.2003 19:09:08)

Myslím že to nevypnuli, ale fakt je ten, že to ode dneška jede chvílema rychleji než před agregací (410 kbps, PING na seznam nejde nad 80). Konečně byly mé modlitby vyslyšeny ;-). Nextra 512/Ostrava.

Nargon (27.10.2003 13:34:18)

No mne to taky jede dobre, ale ne jako pred agregaci. ted mam pingy kolem 80 pred agregaci sem mnel kolem 49. A taky sem nekde zaslechl ze u nextry ta pomalost byla nekde v nakym blbym nastavenim mezi siti telecomu a nextry, proto i pred agregaci to asi nikomu nejelo na plny rychlosti. Nextra 512/128 Nedaleko Kladna

tewet (27.10.2003 15:02:13)

No, nevim co se děje u vás, ale tady v západních čechách to od pátku běží hůř jak dial-up... (a to i právě teď, takže po víkendu žádná změna) Rychost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 3.6 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 28.8 Kbps ping: Statistika ping pro 195.47.235.3: Pakety: Odeslané = 20, Přijaté = 18, Ztracené = 2 (ztráta 10%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 168ms, Maximum = 550ms, Průměr = 268ms S láskou vzpomínám na isdn (proti tomuhle rychlý jako blesk a levnější o 500,-) Jsem zvědav co na to Nextra, právě jí připravuju dopis s kopiema měření. Objednal jsem si vyskorychlostní internet. Nebo je snad v týhle republice za dsl označováno vše rychlejší než 0?

Trouba the MicroWave (30.10.2003 14:07:26)

Dobry den, chtel bych Vam jen dat na vedomi, ze jsem dnes odeslal Vasi firme vypoved sluzby ADSLink. Duvodu je nekolik. Primarni je soucasny spatny stav linky po spusteni agregace. Aktualne mi kolisa rychlost pripojeni mezi 45-70 kbit/s (ve spicce) a 200-300 kbit/s (v noci/brzo rano). Ping se pohybuje v prumeru okolo 50 ms, ale bohuzel se objevuje velky packet loss, okolo 10% ve spicce. Rozhodne to nejsou parametry linky, jake sliboval Cesky Telecom ve svych prohlasenich - ze pokles rychlosti po zapnuti agregace bude radove v jednotkach procent, maximalne 30%. Druhy problem je mira informovanosti zakazniku. Jedina informace, kterou Vase firma dala oficialne zakaznikum je, ze problem existuje a aktivne se resi. Zakaznici nemaji vubec zadne informace o vyvoji kauzy, nevedi, jaka kvalita sluzby bude pro vas dostatecna, nevedi o casovem harmonogramu, ve kterem chcete problem resit - proste nic. Domnivam se, ze tady dluzite svym zakaznikum skutecne hodne. Kazdopadne, vcera vecer jsem se definitivne rozhodl ADSL vypovedet s tim, ze pokud behem trimesicni vypovedni lhuty kvalita sluzby stoupne na akceptovatelnou uroven (ja osobne vidim hranici akceptovatelnosti pro 512/128 linku na 300 kbit/s, ping 50 ms a packet loss pod 2% ve spicce), velmi rad od vypovedi ustoupim. S pozdravem, Vaclav Koral

Trouba the MicroWave (31.10.2003 09:10:35)

Dobrý den, v současné době se zdá služba stabilizovaná a v průběhu dalších dní by mělo dojít ještě k určitému zlepšení. Některé systémové změny se promítají pomaleji. V případě zlepšení služby dle Vašich představ je samozřejmě možné výpověď stornovat, postačuje zaslat informační email na adsl_order@nextra.cz. Naše klienty jsme informovali a případně budeme imformovat o provedených a prováděných krocích podle možností. Jedná se o interní jednání mezi naší společností a ČTc a proto není možné sdělovat bez oboustranného souhlasu jakékoliv informace. Domnívám se, že jsme se snažili naše klienty informovat v maximální míře. S pozdravem Radim Ponert

Jirka (31.10.2003 12:55:26)

Ano je stabilizovaná.. Jak to bylo před agregací, tak mi to padlo jednou do měsíce a včil minimálně třikrát denně... Já nevím, jestli jsme tady v nějaké exotické zemi, kde určité tvrzení znamená pravý opak.