Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Telecom a jeho sluzby :)

Telecom a jeho sluzby :)

Kocour (20.12.2004 12:12:53)

Musím se podělit o veselé zážitky s ČT. 1.12. jsem žádál o navýšení dat z 3 na 10GB. Bylo mi řečeno, že max. 5 dní. 8.12. jsem urgoval objednávku a řešil reklamaci, protože mi nafakturovali modem, který jsem jim vrátil. 13. 12. proběhla další urgence a byla uznána reklamace. 16. 12. Samozřejmě další urgence, volání přímo technikovi a psaní emailu. 17.12. mi volali přímo z ČT, že nemají ani tušení, že chci navýšit data :), tak jsem je zprcal na dvě doby, ale musel jsem žádost poslat ještě faxem. 19. 12. jsem překročil 3GB a naúčtovali si balíček dat. 20. 12. opět volání do ČT a slíbeno max. 48 hodin. Za další dva dny tam učitě budu volat znovu. A další měsíc opět a řešit že mám naúčtované 10GB a 5GB balíček a stáhlé jen 4GB. Už vidím další reklamaci. Takže pozor na ně na svině. Pokud jejich technici neumí tak banální operaci, jakou je navýšení dat, tak tam nemají co dělat. Má ještě někdo podobné zkušenosti? Hodil by se článek do novin o jejich servisu pro zákazníky.

Prober (20.12.2004 13:42:44)

Tady bych se techniků ČTc zastal, s tímhle moc společného nemají, spíš bys měl nadávat na lidi nad nimi co tohle vyřizují.

Nasranec (23.12.2004 11:52:13)

No tak nevim jak kde, ale ty dva technicke darecky co sem poslali pri zapojovani buch uz znova videt nemusel. Jedine co zvladli dobre bylo nacvaknout konektor na tel kabel. Po asi 1H jsem jim rek, ze si vsecko nastavim sam a at jdou na obed. No ne ze bych to za 10minut nezvlad..... Takze asi tak :/

pryčodtelecomu (24.12.2004 16:23:13)

Musím se techniků od ČTc zastat.Když jsem jim několik dní volal,proč mi to místo 256 jede jen kolem 20ti,a někdy jen 3-5,tak se jeden nasral a řek mi,když se mi to nelíbí,ať jdu k jinýmu poskytovateli.Tak jsem to udělal a jsem teď velmi spokojený.Dobrá rada nad zlato!

.:AlíK55:. (30.12.2004 21:47:51)

jj, máš pravdu. musel to bejt hodnej člověk :o)

adam (14.1.2005 10:11:46)

nemas na něho telefon,že by mi taky poradil?

Martin (14.1.2005 16:10:18)

Mám pocit že kecáš, kdyby to udělal, dostal by vyhazov.

Myšel (19.1.2005 00:57:18)

Nekecá. Nedostal. V určitých situacích je to nejlepší řešení pro obě strany.. (U mobilních operátorů by tomu tak asi bylo, tam jde logika stranou už dlouho.)

Anonym (20.12.2004 17:46:53)

Pánové, na techniky Telecomu mi nesahejte, to jsou ve svém oboru machři, za to můžou ty po...ný papíráci. Onehdy jsem měl problém na routeru od dodavatelské firmy (a byla to v oboru hodne známá firma) a 2 tydny to nešlo rozchodit. Pak přišel maník od Telecomu a za 5 min všechno běželo.....a problém? Taková pitomost jako synchronizace. Kdepak, na techniky Telecomu nedam dopustit

Anonym (20.12.2004 19:34:48)

Nenadaval bych ani na lidi co to od tebe prebiraly diky novemu systemu se mohlo stat ze doslo pri urgenci k premazani a system to vyhodnotil jako vyrizene a odlozil :)

Anonym (21.12.2004 10:42:50)

Aha, takže je vlastně vše v pořádku a blbec jsem já. To jsem vážně nevěděl. Nemůžou za to ani technici ani ti u kterých jsem to objednával. Ještě něco chytrého máte v rukávu, než že telecom je skvělá společnost, která se snaží o mé blaho?

Anonym (21.12.2004 11:28:49)

Pochopil jsi to,muzu ze to spatny soft noveho systemu a ty protoze jsi urgoval.No nekup to za xxxmilonu.

Anonym (21.12.2004 15:28:53)

Telecom je prostě PÁN a každý drobný omyl,který si velmi rád vyůčtuje u nas lidiček je pro něj jen zisk. Reklamuj stále dokola. Držím palec.

Anonym (22.12.2004 13:07:28)

A stale dokola se mu to bude v systemu premazavat :D.Lepsi je zajit na Telepoint kde to udelaji natvrdo.

titan (24.12.2004 11:20:57)

No nevim ale kdyz sem sluzbu na telepointu zakladal tak jediny co pracovnice CTc udelala bylo ze sla a zadala moje informace do internetovy objednavky :)

Nemox (22.12.2004 16:58:55)

Já musím říct, že jsem změnil svůj názor na Telecom. Mám ADSL od Telecomu, veškeré záležitosti a změny služby jsem řešil pouze telefonicky a vše bylo téměř obratem provedeno, bez papírů a podobných záležitostí. Jsem spokojen.

Anonym (22.12.2004 22:54:51)

az budes tuto sluzbu rusit, napis nam, jak to probihalo a jak jsi byl spokojen... :)

paul (26.12.2004 18:18:33)

Maximální spokojenost se službami CT. Sice si naučtovali 1kKč za zřízení linky (měl jsem to v akci za 1Kč), ale po mé tel. reklamaci velice slušně reklamaci uznali a v poho. mě peníze připsali dobropisem k tel. účtu. Dvakrát mě zvedali rychlost, při zvýšení z 512 na 1024 po tel. objednávce (sobota 13 hod.) byla rychlosta navýšena pop cca. 6 hodinách. Veškerá komunuikace s CT bezplatně na 800. ADSL linka fajčí jako fík. V práci mám 1024 garantovanou za tisíce a je to plně srovnatelné. Max spokojenost. čus bus.

MIZ (22.12.2004 21:50:56)

Štastní to lidé... Já se snažím získat ADSL už 3 měsíce. Nejprve jsem zažádal 30.9. o převod ISDN na obyč. linku. Už hned v prvním týdnu listopadu to bylo hotovo [technici jeden den volali a druhý den přijeli - celý měsíc před tím asi probíhalo papírování]. Pak jsem si zde klikl na ADSL a až po týdnu mi došlo, že bych tu smlouvu slíbenou e-mailem mohl zaurgovat. Od té doby si 1x týdně mailuji s Contactelem, co je nového. Za celou tu dobu jsem získal jedinou informaci: Č. Telecom provádí od 23.11. "technické šetření" - nikdo mi ani není schopen objasnit význam tohoto pojmu. Co se dá dělat? Nic. Až zítra uplyne 30ti denní lhůta, kterou si Č.T. sám sobě stanovuje na zprovoznění služby a teprve poté to bude možné urgovat. Vsadím se, že ještě žádný technik vůbec neví, že má v tom našem zapadákově [pouhých 13 tis. obyvatel - jak pak asi vypadá zavádění ADSL někde v menších obcích...] teda zajít na tu ústřednu a na té jedné lince to tam nahodit. Kdyby mi někdo před pár lety řekl, že toto budu prožívat v r. 2004, vysmál bych se mu... Možná se probudím a zjistím, že se mi to jen zdálo, ale moc bych v to nedoufal...

Sergey (23.12.2004 19:52:55)

27.10. jsem si objednal Internet Expres Start na zkousku zdarma. 4.11. zacal modem komunikovat, ale psal:"neplatne uzivatelske jmeno nebo heslo". Vymamil jsem tedy prihlasovaci udaje z kamarada a hle, na jeho USR/PWD jsem se v pohode pripojil. Nasledovalo opakovane telefonovani s helplinkou, kde mi pokazde slibili, ze to budou resit a zavolaji. Samozrejme se tomu nestalo, takze jsem jim obden volal a upominal. Jen takova perlicka: jedna ze slecen na TCS mi rikala, ze s tim nemuze nic delat, a ze pokud budu casto volat, posunu se v pomyslne fronte cekajicich na reseni problemu na konec rady. Takze z toho chapu, ze pokud dostatecne casto urgujete, ze vam sluzba nejde, neopravi vam to nikdy, logicke, ze? Po mnoha telefonatech, kdyz uz t tonu meho hlasu vyplyvalo, ze mne prechazi trpelivost se mi ozval technik s omluvou, ze bylo neco spatne nastaveno. Funkcni sluzby jsem se tedy dockal az v patek 12.11. Jenze od tusim 8.11. vypukla akce 14 dni zdarma 512/128 a dalsich 6 tydnu za cenu 256/64. Nelenil jsem a zavolal na info linku, proc tedy nemam tuhle rychlost, kdyz to zprovoznili tak pozde a rekli mi, ze vanocni akci muzu vyuzit, musim ale tuhle zrusit. v Pondeli 15.11. jsem tedy ihned vzal modem pod pazi a vratil ho v nejblizsim Telepointu a sluzbu zrusil. Jenze tim moje tapeni zdaleka nezkoncilo. V nasledujicich dnech jsem pravidelne kontroloval na user.iol.cz stav sveho uctu a ocekaval kdy ho zrusi. Po par dnech jsem znejistel a zavolal znovu na infolinku, jak to tedy je se zrusenim te sluzby. Opakovalo se zase vysvetlovani problemu a prosba o reseni. Dostalo se mi dosti kuriozni odpovedi, ze jsem modem vratil po uplynuti 14ti denni zkusebni doby. Kdyz jsem slecne vysvetlil, ze pred ctrnacti dny jeste nebylo ADSL v miste meho bydliste dostupne, pochopila to a slibila napravu. O zruseni jsem se snazil bezvysledne cely mesic. 14.12. jsem pri snaze o prihlaseni k administraci sveho uctu konecne uvidel kyzene "k uctu se nelze prihlasit, protoze byl zrusen"(nebo neco v tom smyslu). Dalsi den jsem obdrzel e-mail "Timto potvrzujeme, ze Vase objednavka na zruseni sluzby ze dne 14.12.2004 je v poradku a byla prijata ke zpracovani.". Na odpoved, ze jsem objednavku na zruseni nedal 14.12. ale 15.11. se mi odpovedi nedostalo. Nicmene jsem povazoval konecne vec za vyrizenou a 15.12. znovu sluzbu objednal. Kdyz jsem ani sesty den nedostal potvrzeni o prijeti objednavky, znovu jsem zavolal na infolinku, kde mi zase slibili, ze poslou mail technikum, proc moje objednavka neprosla. Volal jsem jim tedy dnes a dozvedel se, ze system moji objednavku stornoval, protoze jsem mel sluzbu aktivni a byla zrusena teprve vcera 22.12. Jen pro zajimavost na tel. uctu za listopad je polozka Zelena linka 0800 25 spojeni 1:26 hod. S tim, ze bych se jeste letos dockal "Neomezeneho vysokorychlostniho internetu z ktereho se posadim na zadek" uz nepocitam. Takze zaverem preji vsem ctenarum krasne vanoce a stastny Novy rok a s obavou ocekavam dalsi komplikace.

Neo (23.12.2004 22:21:57)

Fakt nevim proč tu stále někdo skuhrá nad službama, tak proč nepoužijete jiného operátora, když CTc je na h... ? Ohledne problemu s linkou 800, co čekáš dyt je to zadarmo... Zkus nekdy zavolat na placenku 900 a problem máš behem nekolika minut vyřešenej, ale to zase stojí peníze, který si ušetřil pořízením bezplatnýho startu nebo vanočního IE:-) Jo a pokud jsi jednou IE zrušil, tak ted se modli aby na DSLAMu byl volnej slot, jinak se muže stát že si v nejbližší dobe IE jen tak nepořídíš.. A při zrušení je výpovědní lhuta 30dní, takže pokud se nemýlim je vše v pořádku...

Sergey (24.12.2004 00:13:04)

Asi jsi to pozorne necetl. Ke zruseni me vyzvali sami a pani rikala ze to bude do druheho dne. Nicmene i kdyz vezmu za bernou minci tech 30 dnu (taky jsem o tom nekde cetl) tak od 15.11. kdy jsem odevzdal modem a ADSL zrusil (mam na to potvrzeni z Telepointu) do 22.12. je asi vic nez 30 dni, ne?

Anonym (25.12.2004 12:44:15)

To jo. Ale pravdu ma v tom ze bejt tebou, tak se modlim aby bylo volny misto na DSlamu.

Sergey (25.12.2004 18:10:42)

No na DSLamu bylo jeste pred 14 dny mista spousta, byla volna vic nez polovina portu.

Anonym (26.12.2004 00:25:50)

Tisice lidi na vanoce pod stromek poridily ADSL od telecomu na zkousku takze muzes mit smulu.

es te be (25.12.2004 14:55:09)

zajímalo kde jsi vzal tu lhůtu 30 dní na zřízení ?

Sergey (25.12.2004 18:06:14)

Ta lhuta 30 dni je na zruseni, ne zrizeni.

PetrK (5.1.2005 21:49:57)

"......Zkus nekdy zavolat na placenku 900 a problem máš behem nekolika minut vyřešenej, ale to zase stojí peníze,...." Neo, já když jsem si loni aktivoval IE tak mě to nebralo heslo a na tu placenou linku 900xxx jsem volal během noci a pak dopoledne cca 35x, vždycky se mě ozval pouze záznamník že jsou všichni zaneprázdněni at zavolám později. Takže mě nezbývalo nic jiného než ta linka zdarma 800 která je na nic, požadoval jsem at mě dají nějaké číslo na někoho kdo tomu opravdu rozumí, nedali. Ale asi po osmém, slušném ale přeci jen už hodně naštvaném telefonátu konečně zařídili že mě po chvilce volal jejich technik a omlouval se že měli problém v databázi a už to chodilo. Od té doby mě už 3měsíce chodí IE k plné spokojenosti, jediné co mě vadí je že při nějakém případném problému nemají číslo na někoho kompetentního, pokud by ta linka 900 fungovala jak má rád si i zaplatím abych nemusel čekat na tu jejich otřesnou lhůtu vyřízení čehokoliv 48 hodin......

Zajda (18.1.2005 15:48:15)

Slot na kartu volny byt muze, ale port nemusi. Linkovou kartu dokoupi teprve az budou mit dostatecny pocet zajemcu. Kvuli jednomu portu by se CTc nakup karty nevyplatil.

Kocour (23.12.2004 15:30:42)

Takže místo 48 hodin jsem jim dal 72 a jak to dopadlo? Samozřejmě špatně. Ale slečna už byla ochotnější a zjistila, že je nějaký softwarový problém, kvůli kterému to nejde. A že mám čekat dalších 48 hodin. A ještě mi dala nějaké maily a telefony. Asi si myslí, že nemám nic jiného na práci než obvolávat celý ČT, kde je chyba. Takže ani na štědrý den to nebudu mít. Tak jsem slečně řekl, že pokud to nebude do konce měsíce tak si můžou strčit adsl i s dratama rovnou do pr....

Rudi (26.12.2004 21:29:58)

Tak ohledně reklamace funguje Telecom dobře, ze 3 reklamací všechny uznal, no nic jinýho ani nemohl udělat... a teď s rušením služby IE Start na zkoušku zdarma...celý zrušení služby mi trvalo neuvěřitelných 46 min a 15 s, házeli si mě tam jako horkej brambor, nejdřív normál. operátor, pak operátor přímo na Internet, poté na mého obchodního zástupce do Ústí n. Labem, tam mi řekli, že je to blbost, že musim na int. oper., pak že zase na normální a tam jim to mám nahlásit, tam mi řekli, že na to nemaj software a ani práva, že na int.oper., tam že oni určitě nemůžou, protože je to na firemní účet, že musím na telepoint. Ale když sem vracel modem, tak že musim jedině telefonicky. Tak sem zavolal na obchodního zástupce - placená linka, naštěstí už sem dřív dostal číslo od tý int. operátorky. Tak sem volal znova do Ústí na linku a tam po prosbě a vysvětlení mého problému operátorovi, který však stále tvrdil, že se má služba zrušit na Telepointu, ale neváhal zavolal přímo do Telepointu a tam mu řekli, že jsou pouze Tel. partner a že na to nemaj sotware, tak mi operátor konečně sdělil, že mou službu ruší, že se mohu spolehnout. Tak sem mu moc poděkoval a po 46 min a 15 s sem konečně dobojoval....!Toto ovšem bylo koncem měsíce října!

mike (29.12.2004 23:59:05)

Tak to je krasa, pouhych 46 min... Ja zrušil IE na zkoušku zdarma 20.září a kdypak mne mohl připojit konkurenční operátor ???? 18.prosince !!!!!!!!!! Tak dlouho CTc trvalo, než to "zpracovali" a to jsem tam nakonec volal každé 2dny ! Tedy z CTc Good luck!

Anonym (31.12.2004 14:34:25)

To je daň za ten Internet Expres. Měl sis objednat rovnou toho alternativce a mohs bejt dávno připojenej.

Naštvaný uživatel (30.12.2004 19:31:03)

Tak jsem si objednal službu ČT internet zdarma na zkoušku. V pondělí 27.12. jsem ho na netu objednal a čekal co se bude dít dál. Došel email, že moji objednávku akceptovali. 29.12. přišel email že ADSL mám aktivní. Tak sem čekal na pošťačku až přinese modem abych se mohl připojit na ADSL. Když ani dnes modem nepřišel (30.12.) tak sem zavolal na 800123456 a zeptal se kde se balíček ztratil. Milá operátorka mi řekla že balíček tj. modem od nich ještě neodešel a že :-)možná:-) odejde během pár dní. Slušně jsem jí poděkoval a měl chut ji poslat do prde.. Opravdu ČT je úžasný:-(

Anonym (31.12.2004 14:32:51)

A čemu se divíš? Když si to objednáváš mezi vánocema a Novým rokem. I kdyby ti to už odeslali, tak ti to pošta stejně doručí až po Novym roce. Měl sis to objednat dřív. Jen ňouma to nechá na vánoce či Nový rok.

Ondřej (6.1.2005 15:47:44)

Já jsem objednával u EMEA 20.12. (odeslání objednávky poštou) a 6.1. mi přišel modem. Myslím, že svátkama to nebude....K ČT nikdy!

Anonym (6.1.2005 18:05:16)

Je videt ze si nezazil nezmeritelne pingy a rychlost po hranici dialmodemu.Ja uz jedine k Telecomu i kdyz ho koupi Siemens.

Anonym (8.1.2005 20:01:41)

Tak mam EMEA a nejake silene pingy jsem nezazil ( ani jako peak) a rychlost STALE 52

Mr. Dadi (10.1.2005 13:43:18)

Takze nez ti dosel modem tak to trvalo 2 tydny? no a co je na tom super? frajer nad tebou rval uz po 5 dnech ze mu to nedoslo, takze nevim co tady soplis s emeou

Mr. Dadi (10.1.2005 13:35:56)

Co bys taky chtel ke konci roku? Posta pracuje pomalejc a lidi maj taky dovoleny!!! Kdybys nebyl takovy strevo, tak sis mohl cely balicek koupit na prodejne Telepointu a bejt v pohode a nenadavat jako nejvetsi frajirek. Bud rad, ze ti modem a vsecko poslou

Típek ČT :-) (11.1.2005 21:48:44)

Ahojky lidičky, no říkam si že bych mohl přispět názory z druhé strany. Shodou nahod delam na oddeleni ktere zpracovava problemy s vyrizenim rusicek a zrizovacek ADSL. No na zacatek bych rekl ze telecom je velka firma a tak nelze rict ze jsou tam supr lidi, ci blbci, bohuzel je nas tam tolik ze nekdo veci resi tak a nekdo onak. Z vlastni zkusenosti mohu rict, ze problemy jsou castecne v systemech, ty se snazi resit technici jako ja, bohuzel s tema vsema akcema je toho proste hodne a ne vzdy se da vse zvladnout, a kdyz k tomu vsemu kazdou chvili vola obchodnik s urgencema tak toho ma clovek opravdu nad hlavu. A dalsi problem je v tom ze obchodnici se snazi vydelat, stejne tak i Telecom, co by jste taky cekaly, vy se tak preci taky chovate :-), no a tak se snazi prodavat jak jen to jde a nestihaji se resit vsechny problemy s tim souvisejici, stava se ze obchodnik neresi problemy jako ze neni provedena zmena na rozhrani U, bez ktere zakaznik nemuze mit sluzbu zrizenou pri vyuziti vlastniho modemu, no prodejce bud nezna systemy a toho problemu si nevsimne a ceka co se bude dit, a nebo pise technikum co se deje a zdrzuje je svou neznalosti. Samozrejme ze jsou i problemy za ktere prodejce nemuze, ale resili by se mnohem jednoduseji kdyby se technici nezdrzovali pitomostma. Jinak pokud jde o jine ISP rekl bych tolik ze nema smysl od nich cokoli porizovat, hlavne kuli FUP, ktery ma dle meho nazoru vyresen dobre jen CT kde v nejhorsim pripade jedete 64, ne 0,00nic. Pokud jde o neznalost prodejcu jak resit problemy s objednavkama, rekl bych tolik ze informace co a jak maji a pokud opravdu nevedi tak jsou to novacci co se neumi zeptat. No spousta veci co si lidicky myslite je uplne jinak, jen me zarazilo jak moudre muzete vzdy rict ze nedokazou udelat trivialni vec, dovedete si predstavit jake systemy a jakymy vsemy procesi jednotlive objednavky prochazi? Kdyby jste to vedeli tak mluvite hned jinak... Zkuste si jen zbezne predstavit jak by jste resili alespon poloautomaticky objednavku a nastaveni vseho co je pro ADSL potreba, uzivatelsky ucty, nastaveni ustreden, posty, kontroly rychlosti, vzdalenosti.... je toho tolik ze delat to rucne je nesmysl a systemy nejsou dokonale, ale o tom bych mohl psat jeste dlouho, pokud mate smysl plnou otazku se klidne zeptejte, ted vam mohu jen nakonec rici, ze posledni dobou to vypada dobre a terminy reseni se zkracuji, bohuzel zase prijde nejaka akce kupa z vas si rekne jdeme do toho a mi zase nebudeme vedet co driv a vy nebudete ochotni pochopit ze takovy chvilkovy napory proste nelze zvladat a chce to proste cas na reseni. Zdar lidi!

FrAnKiE (11.1.2005 23:12:02)

Taky jsem dělal u Telecomu a musím bývalému kolegovi dát za pravdu. Obzvlášť zmiňovaní obchodníci jsou schopni prodat modré z nebe, poněvadž naprosto nerozumí technické stránce věci a dúležitá je pro ně pouze provize. Přesto si ale myslím, že pokud trvá porucha či jiný probém 2 dny - týden - měsíc a nikdo ho neřeší, není to zcela jistě v pořádku. Jen mám obavu, že vzhledem k dalšímu propouštění pracovníků Telecomu (v administrativě se určitě ještě bude nabírat) se pravděpodobně situace ještě zhorší.

Anonym (12.1.2005 07:30:09)

Ano problem by byl pokud by to nikdo neresil s tim bych souhlasil, dodal bych ale ze takova situace neni, veci se resi v telecomu na to jsou ted i novy lide, ale preci jen pri onech akcich je jednorazove nekolika nasobne vic objednavek nez je bezne a nektere se proto resi dlouho jelikoz v okamzik akce se neda vse vyresit, zato po akci neni casto co delat. Je to proste snaha videlat, nadavate vsichni na telecom, ale jak vidno jsou jeho sluzby zajimave a kdyz je tu neco treba jen na chvili zdarma hned po tom vsichni skocite, tak co si porad stezujete. Kdyby rada lidi neustale nerusila ADSL aby si mohla objednat zase novou akci kde maji par dni zdarma hned by bylo mene problemu a slo vse lip.

Kocour (16.1.2005 12:17:39)

Ty jsi opravdu jedl chytrou kasi. K telecomu se hrnem, protoze nam nic jineho nezbyva. Jsem na malem meste a internet musim v podstate vyuzivat jen pres CT. Dale slovicko vydelat se pise s tvrdym y, a mozny si to snaze zapamatujes, ze je to kvuli tvrde mene :) Dale jen tolik, ze pokud CT porada akce, tak je musi byt pripraven zvladnout. Tvoje kecy jsou o nicem. Jak pises "videlat" ale ja bych radeji napsal vydelat :) se snazi kazdy. Ale bohuzel CT k tomu ma monpol a nikdo s tim nic nenadela. Tva obhajoba je o nicem. Ale dle tveho psani jsi ve druhe az treti tride ZS takze se nicemu nedivim.

Anonym (12.1.2005 00:52:59)

Tady s tebou nikdo nepolemizuje o nejake slozitosti mechanismu vyrizovani objednavek apod. Na Telecom vsichni nadavaji protoze nabizi neskutecny ojeb ovsem za Evropske ceny. Za nejakych 800 a neco nabizi 256/64 tydenni limit 250 MB, pote 64/64!! To je naprosty vysmech ktery opravdu nema v civilizovanem svete obdobu. Za tutez cenu co stoji paskvil IExpress 64/64 (s chvilkovym bonusem 256) totiz je temer vsude v civilizovanem svete, vcetne statu byvaleho socialistickeho bloku, linka typu 512 ci 768 bez limitu dat, bez FUP a s nizkou agregaci. Proto je Telecom banda hajzliku co blokujou rozvoj netu, protoze to se neda nazyvat solidni sluzbou, to je parodie.

Anonym (12.1.2005 07:24:16)

Dobre jen abych byl v obraze, jaka je v ČR dalši možnost, přibližně stejně rozšířena jako ADSL kde jedete neomezeně 64/64 za onech 800 mesicne 24 hod denne? Ono to ma neco do sebe.

Anonym (12.1.2005 14:42:28)

No to je snad vtip! Jestli jediny argument jaktoze vsude v Evrope jsou za tuhle cenu nejmin linky 512 s nizkou agregaci je, ze prece na nase pomery ma 64/64 za tutez cenu neco do sebe, pak pomoz panbuh! Hlavne jak se tu zamestnanec Telecomu hrne do toho at se klidne ptame, ze nam vysvetli jak je to fajn a jinak. Tak jsem zvedav jak nam vysvetli tohle. 64/64 za 850 ma neco do sebe mozna ve srovnani s Rumunskem, Bulharskem a Ruskem, ne vsak s Polskem, Madarskem, Estonskem ci Slovinskem!! Nemluve uz o civilizovanejsi zapadni Evrope.

Jirka (12.1.2005 17:33:25)

Klid, klid... tady to je jasné zneužívání monopolu... není konkurence, tak se tady potom ukazují tyto argumenty. Ale na to jednou telekom doplatí. Dříve nebo později se to stane...

mike (12.1.2005 23:07:23)

je mi 30, ale chtěl bych u toho být, zatím si myslím, že se toho ani já nedožiju...

neo (13.1.2005 09:41:45)

jak na to telecom doplatí, když vlastní celou infrastrukturu?? Pokud doplatí Telecom tak to zaplatí zas jen lidi....

neo (13.1.2005 09:45:23)

Nojo ale Telecom, postavil sít a taky ji spravuje což pokud vím tak má nakázáno ze zákona... Takže se nikdy nestane že by nekomu jen tak dal ustřednu aby z ní alternativní operátor poskytoval net ..

Anonym (13.1.2005 06:42:00)

Výborně, jen mi pripada, že jsi jmenoval pouze staty, u kterých byl rozvoj ADSL dotován vládou příslušné země, to u nás ale nebylo....

Típek ČT (13.1.2005 07:15:57)

Odpověď je jednoduchá. Na internet ČT žádný monopol nikdy něměl a nemá. Přes Wifi nebo jakkoli jinak ho může poskytovat kdokoliv. Nevidim v tuto chvili duvod srovnavat nabidku ČT s jinýmy státy, teď jde o konkurecni u nas, kdokoli si muze rict jdu do toho koupit přípojku a poskytovat přes wifi nebo jinak. Jak jsem psal kazdy chce videlat, lidi vzdyt kdyz vam CT dalo ADSL na par dni zadara tak jste se pomalu prali o porty! Nikdo vam v nicem nebrani pokud si myslite ze to jde lip proc na to nevlitnete a nevidelate balik?! Jsem zvedavy co na toto odpovite, ale necekejte za vam tu nekdo da neco jen tak zadara preci trochu zdraveho rozumu mate :-)

Jirka (13.1.2005 08:34:48)

Na internet samozřejmě monopol mít nelze. Ale na ty dráty skrze které se tam přistupuje ano. A pokud jako podmínka bude, že si telekom nechává proplatit nájem za jeho (z našich daní zaplacené) kabely i od ISP i ode mě (a to celkem horentní sumy) aby se ke mě jiný ISP vůbec dostal a ještě jsem k tomu povinen brát hovorové pásmo, když na bellův přístoj nesáhnu jak je měsíc dlouhý, ikdyž tam mám 90 korun volného kreditu, tak to vážně něčím smrdí. K vlastním kabelům - prostě tady jsou nerovné podmínky. Mě by se taky líbilo, kdybych měl firmu a veškeré investice do rozvoje mi zaplatil stát. To pak nemůže být řeč o konkurenci, protože alternativci to musí hradit ze svých prostředků.

Anonym (13.1.2005 09:22:02)

Z tvých daní Telecom neviděl ani halíř,celá síť je zaplacená z úvěrů a ze zisku.Pokud jde o hovorové pásmo,tak si můžeš pronajmout pouze dráty a pouštět si tam co chceš.A nikdo ti nebude bránit si natáhnout vlastní dráty,pouze to stojí peníze.Adsl je koncipované jako doplňková služba k telefonní lince,proto platíš za telefon + za adsl,pokud chceš pouze připojení do internetu,tak tu jsou jiné služby např. frame relay,pronajatý digitální okruh atd.

Jirka (13.1.2005 10:41:57)

joooo? Tak to já chci potom taky takový úvěr. Škoda že mi ho nikdo neposkytne, ani jiným ISP. Prostě se už na to obhajování neobhájitelného jednání státu a telekomu vykašli, nemá to cenu.

Anonym (14.1.2005 07:02:32)

AAAAA....pán je chytrej....jen tomu trosku nerozumí, co? Možná by to chtělo si o tom napřed něco zjistit a až potom takhle blbě kecat na fóru

r@ze (14.1.2005 12:51:54)

Cemu jako nerozumi? 0pravdu by mne zajimalo, kdo poskytoval Ceskemu Telecomu pred rokem 1989 uver na vystavbu infrastruktury, kdyz ne stat, nebo statem garantovana banka? Za dalsi nevim, proc by ADSL melo byt koncipovano jako doplnkova sluzba k telefonni lince? To ye jen zbozne prani CT, aby na to lide skocili. Ale vzdyt jim ye to uz stejne jedno. Pokud jde o pronajate okruhy (LLska) a frame relay, nechapu, proc by si soukroma osoba musela kupovat takove sluzby, ktere jsou urceny firmam a pro velke datove zateze a prenosy. Jen proto, ze si v Telecomu mysli, ze kdyz chce nekdo domu 2Mego, tak ye to pro CT "vysokorychlostni?" Mozna by to chteli dokonce srovnavat s "vysokokapacitnimi paternimi" linkami, ne? Meli by zacit neco delat, jinak ten shit nikdy neprodaji. :o) **RZ**

Jirka (14.1.2005 15:12:56)

Nech toho, takovým lidem to nevysvětlíš...

Kocour (16.1.2005 12:26:16)

Zjistil jsem ze nema smysl cokoliv delat. Kamarad zacal pracovat u Ct, vyfasoval obleceni a neni s nim do reci. CT je dle nej nejlepsi spolecnost, ktera se stara jen o prijemne zazitky zkazniku a nikdy se nechovala monopolne. Kdyz se ho zeptam na muj problem, tak mi rekne ze je chyba u me a ze nedokazi formulovat sve otazky a pozadavky. Hmm. Takze mi prosim pradte jak se dnes rika o nnavyseni dat? Zejmena vy chytraci od CT kteryi hajite tuto spolecnost ale doposud jste nedokazali vubec nic. Jste chytri jen kdyz jste pevni v kramflecich, ale k memu problemu stale nic. Myslim, ze co technik u CT to umelec. A ted to vyvratte, kdyz neumite navysit ani data. Az je navysite tak kecejte.

neo (16.1.2005 16:01:13)

jedine volat na 800 184 084 a chtít zmenu služeb a tam navýšení dat, nebo přímo operátora a administrativní odd. a tam žádat jinak to nejde

Muf (19.1.2005 20:45:08)

to víš neni se čemu divit pro tvého kamaráda je to chlebodárce

Jirka (14.1.2005 15:10:53)

Je mi tě líto, že nevidíš a ani nechceš realitu vidět tak jak je...

r@ze (13.1.2005 09:36:33)

Ja tyhle Teleterroristy fakt miluji! :o) Kdo se pere o porty? Akorat ti nebozaci, ke kterym jeste nedorazilo Chello nebo Karneval. Az dorazi, tak Vam lidi ty DSLAMy zahazou Vasimi ASUS6310EV a podobnymi shity. Kdyby mel Berdar trochu zdraveho rozumu, misto mrhani penezi, ktere mu nastylame nedobrovolne do chrtanu kvuli nejake hloupe privatizaci neceho, co melo byt davno v likvidaci rozdeleno a rozprodano firmam, ktere tu chteji delat IT a komunikaci, by zaplatil svym "technikum" kurz Ceskeho jazyka. Akce typu - Uzijte si 14 dni pomaleho a nepouzitelneho ADSL zadarmo, potom nam za ten shit budete pekne platit, jsou opravdu vysmechem a fackou modernimu internetu. Ctvrt roku v Telecomu mi stacilo. Objednal jsem si ADSLko u jineho providera a pak v interni aplikaci pobavene sledoval, jak se to bezduvodne vlece. Mimochodem... Vubec nechapu, proc prodavaji modemy s 8Mb download, kdyz nechteji sttejne nikdy uzivatelum takovou rychlost doprat, pokud jim nebudou platit alespon 3500Kc mesicne? Ye to shit, jako cely Telecom. Vcera mi zapojili kabel po trech dnech, panbuh zaplat, ze uz u nas ye pokryti. Ted uz jen zrusit pevnou linku, stejne mame vsichni mobil. A za usetrene penize zaplatit ctrrok internetu po kabeul. :o) **R**

Myšel (19.1.2005 00:47:50)

Odpověď je opravdu jednoduchá.. Kdysi Telecom podplácel, kde mohl, aby mu byl prodloužen monopol. Díky tomu má v přístupových vedeních naprostou dominanci. Vzhledem k (jistě nezjištné) kolaboraci ze strany ČTÚ je pak u nás LLU tak leda pro srandu. To dost determinuje možnosti konkurence, nezdá se Vám? (Nebo si to představujete takhle: ČTc bude po metalice tahat zákazníkům E1 a AO ať se pachtí s wi-fi :o)))) ) Koho chleba jíte, toho píseň zpívejte. Ale budete-li zjevně lhát, budete pro smích Vy i Váš chlebodárce. Propaganda má své meze, to věděl i Goebbels..

ADAM (14.1.2005 10:09:19)

Já si myslím pokud Telecom něco nabízí,tak by si měl být vědom toho jak to splní.Nás jako platícího zákazníka tohle vůbec nemusí zajímat.Ale jinak bych souhlasil s tím,že většinou to neodhadnou úředníci (u telcomu)a bití jsou dělňasi.

Myšel (19.1.2005 00:41:33)

Zcela Vás chápu, mám obdobné zkušenosti. K FUP: To co je v ČR na ADSL nazýváno FUP je zlodějna. S FUP v civilizovaných zemích se to nedá srovnávat. Je zbytečné psát, kdo za to může..

Kocour (15.1.2005 12:01:57)

Pekne to tady typek CT napsal ze nestihaji, ale bohuzel to doposud nemam. Dnes jsem tam volal a jsou s tim pry spojeny technicke problemy a nikdo mi neni schopny rict proc to nejde. Takze mam opet cekat a pry mi zavolaji primo technici proc to nedokazi zprovoznit. Takze se mozna za par mesicu dockam navyseni dat. Je zajimave ze zapocteni 5GB balicku jim jde okamzite. Tato spolecnost si zadnou chvalu nezaslouzi a k operatorum jsem slusny jen proto, ze s tim nemaji nic spolecneho. Technika bych asi zabil.