Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > dela si nextra legraci a nebo tam pracuji lide ze zvlastni skoly? ...asi oboji

dela si nextra legraci a nebo tam pracuji lide ze zvlastni skoly? ...asi oboji

karaya1 (30.9.2005 12:40:46)

toto se nestalo me ac s nextrou mam podobnou zkusenost a to diletanstvi. Dobry den, chtel bych se zeptat na stav zrizovani ADSL sluzby, dnes je to 29.den od prijeti objednavky k realizaci a doposud jsem neobdrzel zadne vyrozumneni. ----------------------- Dobry den. Informaci o Vasi zakazce jsem predavala na nasi technickou podporu.Overovala jsem duvod zdrzeni realizace a bylo mi sdeleno, ze jsme od Vas neobdrzeli CAF formular, ktery je pro realizaci sluzby s plnym pristupem nezbytny. ------------------- Dobry den, jestli tomu tedy dobre rozumim, tak je cely proces ve stejnem stavu v jakem byl pred mesicem, a to z toho duvodu, ze jsem nedodal formular, o jehoz existenci jsem nemel tuseni. Cituji z e-mailu z 25.8.2005: "Upozorn?ní: Vaše objednávka bude zrealizována až po doru?ení podepsané smlouvy." tj. o nejake priloze resp. o CAF formulari zde neni ani zminka. Mohl bych se zeptat, proc mi nebyla tato vyznamna skutecnost oznamena drive? A proc mi byla sdelena az po tydnu neuspesnych pokusu o zjisteni stavu prostrednictvim telefonickych dotazu? ------------------- Dobry den. Je mi velice lito, ze k teto situaci doslo.Ani my jsme nebyli od dodavatele technologie informovani, ze nam tento dokument schazi.K objednavce s plnym pristupem je zapotrebi zaslani vsech dulezitych dokumentu a to xDSL smlouvy, CAF formulare a dva originaly na ukonceni HTS pro Cesky Telecom.Sluzbu mate registrovanou pres server DSL, pres spolecnost ASPA, ktera je nasim prodejnim partnerem.Pokud Vam sluzbu registrovali jejich zastupci, obratte se tedy s chybejicimi formulari na ne (info@dsl.cz), pripadne je naleznete tez na nasich www strankach http://adsl.nextra.cz v prave casti, kolonka xDSL bez CTc telefonni linky.

Anonym (1.10.2005 10:48:38)

Ale oni se chovají přesně podle smlouvy.Ty jsi to u nich neobjednal,objednal to za tebe jiný obchodník,tak oni komunikují s ním a že tento obchodník neví jaké náležitosti má mít objednávka je jen jeho diletantství.Ty se musíš obrátit na toho,kdo to za tebe objednával a tam urgovat zřízení služby.

tajas (1.10.2005 14:24:15)

Jo jo souhlasim. Já osobně bych na Nextru ani nevolal.

karaya1 (2.10.2005 18:40:34)

mas naivni predstavu. toto vse bylo uz v rukou nextry s kterou jiz byla podepasana smlouva a davno odeslana. dsl.cz je pouze jejich vymluva. partnerem je tedy nextra a ne dsl. ostatni viz vise. mimochodem kdyz sem si ja objednal adsl pres dsl taxem mel podobny stesti na jednoho debila. musel sem dopatrat kde se ta ma objednavka vlastne zatoulala...jo lezela u nejakyho magora v supliku a hodil si nemocenskou dva tydny. do etelu sem musel nalitnout osobne a dozadovat se podepsani smlouvy na miste. jinak sem taky spokojenej. spokojenost pri pouzivani sluzby a objedni sluzby jsou dve diametralne odlisne veci.

Anonym (1.10.2005 10:59:14)

Lidé ze zvláštní školy už nebudou nikoho zlobit. Končí tady. http://zpravy.centrum.cz/ekonomika/clanek.phtml?id=402808&b

Karel (1.10.2005 14:25:50)

Taky si myslim,ze problem je "na tve strane"... protoze sis sluzbu objednal ne primo u nextry, tak tvuj zprostredkovatel udelal chybu... taky jsem vahal,kdyz jsem to objednaval jeslti pouzit DSL.cz nebo ne. Nakonec jsem si to objednal primo u nextry a jsem naprosto spokojenej... jedu pres Telenor, takze telecomu trvalo cca 14dni, nez "prehodil draty na ustredne", ale ze strany Nextry si nemuzu na nic stezovat.

karaya1 (2.10.2005 18:34:27)

kajo zaprve se to diky bohu nestalo me staci si to poradne precist a za druhe pokud tuto vetu mysly nejaka firma vazne: "Ani my jsme nebyli od dodavatele technologie informovani, ze nam tento dokument schazi" s tim ze to u nich lezi 29 dni bez toho aby si nekdo vsiml problem tak problem neni ve me/nem ale v postupech te firmy. nikdo netvrdi ze je to fakticka chyba na strane nextry. chyba nextry je tak rikajic systemova. jak to ze si nikdo nevsimne ze tam lezi objednavka a nic se s ni nedeje? jak to ze clovek musi tyden volat na help linku aby se dozvedel ze chybi jeden formular o kterem neni nikde zminka?

karaya1 (2.10.2005 21:31:53)

PS: dodavatelem technologie nextra jiste nemysly DSL.cz protoze dsl zadnou technogologii nedodava. dodavatel technologie je TELENOR a o to vetsi sracka je kdyz nevi leva ruka co dela prava. proste pres plne zpristupneni LLU to maji u nextry nove a tak vubec nevedeli ze neco takove potrebuji. a to je napovazenou.