Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Pomalé připojení

Pomalé připojení

Zklamaný (9.10.2005 18:46:23)

Mám objednaný Internet Express Ideal 512/128 od ČT. (bez balíčku, mám vlastní modem) Připojení je neskutečně pomalé, spedometer mi naměřil před chvílí naměřil 40.7kbps, což je snad ještě horší než to původní vytáčený. Jméno a heslo mi bylo sděleno až když jsem zavolal na 800123456, i když mi slíbili, že ho pošlou na mobil. Zbylé nastavení (VPI/VCI) nevěděl, takže mě přepojil na technika, kde mě nechali viset a po pěti minutách se mi omluvili že na mě nemají čas. Nakonec jsem se k němu dovolal, ale proč proboha tyhle základní údaje nemá vypsaný první člověk ke kterýmu se dovolam? Nikdo mě neupozornil že mi zřídili e-mailovou schránku a že mam přístup k nastavení účtu. Obojí jsem zjistil až když jsem zkusil zadat jméno a heslo pro připojení na www.iol.cz. Abych nelhal, napsali mi to, ale na ten novej e-mail. Zobrazování přenesených dat ve správě účtu nefunguje, respektive zobrazuje pořád nulu. Rychlost už jsem reklamoval, ale o víkendu tam byla jen nějaká zapisovatelka, tak uvidim co z toho bude.

Tandy (9.10.2005 19:11:34)

To bude tim ze ty udaje (VPI/VCI) nevedely protoze technickou podporu adsl od čt máš na lince 800184084.

Anonym (9.10.2005 22:05:51)

Presne tak, volat linku 800 123 456 nedoporucuji, vubec nic nevedi a nakecaj ti tam neuveritelny bludy, jedine na lince 800 184 084 ti jsou schopny neco rict

Anonym (10.10.2005 18:41:44)

jo, nakonec mi dali tohle číslo, tak sem volal tam.

Anonym (11.10.2005 18:51:21)

No a co ti řekli? Mám to samý co ty, ale teprve od dneška.

Zklamaný (11.10.2005 23:39:35)

Tak dneska večer volal, nechal mě pustit speedmetr a řikal něco vo tom že na dslamu mě vidí ale nevidí jak taham data, že prej asi selhala automatická konfigurace nebo co. Prej to do 24 hodin ověří a pak zavolají jak to dopadlo. Tobě to de taky tak pomalu? To by vypadalo že si někdo pohrál s nastavením :-)

Už ne zklamaný (14.10.2005 18:27:10)

Tak už to opravili.

kesidy (4.11.2005 17:20:57)

Jakou ma odezvu ?

Myšel (19.11.2005 22:07:28)

Port na DSLAMu může mít problém s konfigurací - ať už automatickou nebo manuální. Stává se tou při rozjíždění ADSL jak ČTc, tak i Telenoru. Prostě závada; dá se to snadno odstranit, pak už vše funguje OK.

TheIF (9.10.2005 19:12:36)

Vítej na ADSL od ČT, si časem zvykneš :-) No ta rychlost je fakt strašná to jim zase něco blbne, stím ti pomužou jen jejich technici - pokud budou mít čas :-) a ty data se načítají až ze zpožděním

rudolph (12.10.2005 18:41:42)

To mas fakt zajimavy mam taky IE Ideal 512/128 a moje rychlost na speedmeterovi je kolem 416 kpbs

David (12.10.2005 23:34:20)

Mám taky 512 a stabilně mi to jede kolem 420 kbps....ale musím říct, že mi taky nikdo neřekl jak se dostat na ten mail iol a když jsem si to sám zjistil tak mi tam zase nefungují login a heslo takže nevím co mi tam kdo posílá :-) ale asi to stejně není důležitý.

Zklamaný (12.10.2005 23:50:06)

Jméno je telefonní číslo a heslo je referenční číslo.

David (13.10.2005 00:41:10)

díky! to referenční číslo najdu někde ve smlouvě?

Anonym (13.10.2005 10:19:39)

Je to 10ti místný číslo....

David (13.10.2005 12:22:58)

Hmm už jsem ho našel, ale je devítimístné a do schránky se prostě nedostanu.......proč jednoduše když to jde složitě že????????????????????

Anonym (13.10.2005 13:16:13)

Zavolej na 800 184 084 a řeknou ti jak se dostat do své schránky a do nastavení účtu.

David (13.10.2005 18:10:06)

Tam mně už nikdo nedonutí volat, stačilo mi ......... navíc ten email stejně nepotřebuju. Ale jinak díky!

Anonym (13.10.2005 18:29:13)

No,na ten e-amil jsou posílány všechny informace o výpadcích a jiná důležitá sdělení a je brán jako komunikační e-mail s tebou.Jinak všechny důležité informace jsi dostal v potvrzovacím e-mailu,který jsi uvedl při vyplňování objednávky a pokud jsi si sám neurčil jméno a heslo pro připojení a do e-mailu,tak je defaultně nastaveno telefonní číslo a referenční číslo (obojí najdeš na vyúčtovní telefonních poplatků).

David (13.10.2005 18:53:06)

už jsem jednou psal že jsem to refer. číslo našel ale je 9-timístné a nefunguje nic :-) ale v poho, žádný překvápko....navíc můj osobní email chtěli nadiktovat do telefonu a mám ........@yahoo.com a po připojení jsem na smlouvě našel, že mám .....@jahu.com :-)) takže tam se mi samozřejmě dopsat nemohou

destr (13.10.2005 23:20:36)

Ať žijí blahoslavení chudým duchem:-))

David (14.10.2005 00:17:58)

buďme k nim shovívaví :-) každý kdo zvedá telefony nemůže být VŠ :-) jen jsem vysvětloval proč se mi nemohli dopsat

Anonym (8.11.2005 15:13:28)

Ti s VŠ většinou umí lautr hov... Mluvim z vlastní zkušenosti. Vysvětlete matfyzákovi jak si na seznamu založit email.

Sokoban (13.11.2005 16:28:41)

ZKUS DÁT NA ZAČÁTEL NULU

AgentSvr (13.11.2005 23:31:38)

S timhle mám obrovský zkušenosti, a s technikama sem mluvul asi 20x... Heslo je Referenční číslo(najdeš ho na vyúčtování) a jméno je tvoje tel. číslo. Pokud budeš mít jakýkoliv problémy tam mě zkuntaktuj, žádnej technik na telecomu toho tolik neví co já...

Anonym (24.11.2005 18:24:40)

Ty jsi ňáký chytrolín, přitom víš prd

Fi (21.11.2005 17:41:45)

Zdravím, neni vzdy pravda, ze heslo a jmeno uzvatele je referencni cislo a heslo. Pokud si objednavate sluzbu pres internet, volite si uziv. jm. a heslo sami. Spis si davejte pozor jestli pripojeni jede pres PPoA nebo PPoE, tohle telecom nikde nenapise. Neslo mi to pripojit, mel jsem nastaveny PPoA, nevedel jsem, ze ma byt PPoE asi po 15 minutach rozhovoru s technikem (nedosli jsme k tomu, ze mam nastavit PPoE) jsem to zkousel sam a najednou to jelo. Technik mi porad dokola radil, ze mam nastavit jine uziv. jm. a heslo...ovsem, ze to neslo. Kazdopadne to chce pevne nervy.