Petr Borecek (23.10.2005 06:35:29)
Protoze pokud bys cet co pisi, tak si vsimnes, ze ma pripominka neni o lepsi ci horsi sluzbe , ale o nexistujicim vernostnim programu, tak jak je bezne napr. u mobilnich operatoru a podobne. Jinak je samozrejme, ze tak, jak vzdy budu budu muset prejit na novou sluzbu v opacnem pripade je to finacni sebevrazda. Je rozdil platit 30,- za 1G prenesenych dat, nebo 60,-. Jen to budou dalsi finacni naklady za vraceni pronajateho modemu (1600,-) na kterem ti neaktivuji novou sluzbu (toto take nechapu proc si skratka nevezmou stary modem ktery je za ty 3 roky uz nekolikrat zaplacen a nedaji novy a dal si ryzuji tech 150,- mesicne vzdyt je to pro ne nadherny kseft za nic, navratnost pul roku). A posledni vec FUN je celkem nova vec u ktere si Nextra teprve procvicuje technicke reseni. Jak sis urcite vsim z nekterych prispevku, ze ne vse jede tak jak ma.