Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nextra FUN DC++

Nextra FUN DC++

Karel (2.1.2006 18:39:47)

čau omezuje nextra nějak DC++ a ostatní P2P sítě?? Mam nově nextra Fun 1Mb over telenor o rychlost mi neleze nad 30KB/s dík.

=anm= (2.1.2006 19:07:11)

U me byl DC++ v poradku, aspon na Silvestra, ted nevim. Zato edonkey mi nevyleze nad 20 kB/s. Ma nekdo nejaky aktualni postreh? Nextra, Praha, TN

Anonym (2.1.2006 19:18:30)

já byl do silvestra taky Ok ale teď se taky nad 20 nedostanu

HollyG (2.1.2006 19:58:29)

Nextra praha 4M, normalka Nezustalo vam treba zapnuty FUP i kdyz na webovkach je napsany ze je vypnuty? To uz se mi 2x stalo...

Petr Borecek (2.1.2006 20:16:54)

Pred vanoci do 29 se mi to chovalo podobne 20-30 kB max.(vyskouseno od jednoho zdroje z cesnetu na IRC muj max 102 kB na DC i torrent 20 - 30 kB). Po tom 29 byl maly vypadek a uz jede, jak pred vanoci tech 60 - 70 kB. Dnes aktualne 20 - 36 kB, ale to bude spis zdrojem:-)

ahmad (2.1.2006 22:31:43)

jj, mám pocit, že nextra se zase předvedla. mám taky FUN 1M over telenor, Praha a před silvestrem sem jel na DC kolem 100kB/s a teďka na novej rok mi to nepřeleze přes 30kB/s. FUPem to nebude, páč když sem ve FUPu tak to jede kolem 15kB/s. Zitra jim zkusim zavolat a jestli se to potvrdí, tak od nich už fuck mizim. Jak jste na tom vy?

Anonym (2.1.2006 23:20:44)

stejně taky praha a chová se to úplně stejně

Anonym (3.1.2006 13:34:01)

dneska je to lepší ale evidentně je tam strop někde kolem 50KB/s

Petr Borecek (3.1.2006 18:17:56)

Vcera po 22 hodine Ostrava 1 M FUN Nextra mi jel torent (velikost okolo 178 Mg) tech 65- 75 kB. Takze v poho. Tomu pridavani priorit sluzbam, neber uplne vazne. U ni by rychlost nemela ten strop, ale pohybovala by se dle vytizeni ruznych kategorii. Nehlede k tomu, ze by se to promitlo i do latence(jednu dobu byli kategorie priorit pouzity u FUP na starych sluzbach Basic ), nebo kapsy isp za nakup hardweru aby to vse zvladl:-)

nick (4.1.2006 00:03:09)

no prave proto, ze jsou ruzne priority, tak neni strop pro p2p, kdyby nebylo vice trid, ale strop, tak vsichni jedete 30kBps, takhle aspon pres noc mate sanci dostat se na slusnou rychlost a pres den zase uvolnite prostor pro web, voip apod... starej model FUP na sluzbach basic si jeste velice dobre pamatuji, sam jsem jeho sluzeb na depriorizaci paketu vyuzival skoro dva roky nepretrzite... tam se ale snizovala priorita vsech paketu bez vyjimky, tudiz skakly i pingy apod... tady je snizena jen priorita pro p2p, proto to na pingu nepoznas ;) nick

ahmad (4.1.2006 00:31:10)

tak ještě, že už mi bude končit smlouva a pa pá nextra...

nick (4.1.2006 00:50:22)

teda koukam, ze nebejt warezu tak ma v cr internet jen 10% lidi oproti dnesku :p) "jooo, kdyz mam ten internet ted doma tak ja si budu stahovat ty filmy, hudbu, hry a porno, jak rikal lojza od vedle z panelaku" :))) nick

+J (4.1.2006 10:12:12)

Né jak říká Lojza od vedle, ale jak říkají reklamy na vysokorychlostní připojení. Vždť lidi lákají na to, aby si pořídili vysokorychlostní net na hudbu, filmy atd a pak se diví, že lidi sosaji.

Anonym (4.1.2006 10:42:35)

Přesně tak, i na stránkách firem je pro neznalé nějaký odkaz o nějakém FUP dole malým písmem v podstatě zbytečný. Ted jsem si zkusil namátkou u jedný firmy prolézt proceduru, při které mi po zadání požadavků a nároků vyhodí typ nejvhodnější služby. Zadal jsem že budu chtít "hrát hry, prohlížet www a posílat maily, být stále on-line, využívat multimedia, stahovat velké soubory (film, hudba) a připojit více počítačů." A výsledek mi to vyhodilo tento: FUN 1M Nejlevnější varianta širokopásmové služby s neomezeným objemem dat určená domácím uživatelům, kteří požadují trvalé výkonné připojení k Internetu o maximální rychlosti až 1024 kbps směrem k uživateli a až 256 kbps směrem od uživatele. Takže obrázek si udělejte sami a řeknětě mi, kde je pak problém.

nick (4.1.2006 12:00:27)

Otazkou jest, co jsou to "velke soubory" a "vykonne pripojeni", kazdy to vidi jinak. Nekdo povazuje za vykonne pripojeni mbit, nekdo 4mbit a nekdo 100mbit... na druhou stranu kdyz nekdo ocekava, ze bude moc sosat hry a filmy v pohode, tak musi byt pak celkem zdrcenej... tretim aspektem je nabadani k piratingu primo v nabidce sluzby...avsak tam se da argumentovat s tim, ze se daj stahovat filmy a hry z legalnich zdroju (Steam, StarZone.cz...) nick

y2k (4.1.2006 14:20:02)

U toho megabitu to celkem chápu, ale zase musíš brát v potaz aspekt, že linka 4096/384 asi prakticky k jiným věcem není. Těžko si někdo koupí 4M na prohlížení WEBu. Neříkám, že by se měl skrze tuto přípojku neustále cucat WAREZ, ale dá se očekávat, že si tuto linku vyberou takový subjekti, kteří ji budou náležitě využívat. On takový video stream také umí linku neustále vytížit. Prioritizace paketů obecně je dobrý nápad, ale je třeba k ní přistupovat s rozumem a nesnažit se za každou cenu nastavit 10 000 podmínek. Pak nastává zahlcení hardwaru, který chudák prioritizaci provádí. V lepším případě dochází pouze k zahlcení a zpětnému zpomalení veškeré odezvy. V horším případě dochází k chybovosti HW a následným problémům při síťovém provozu. Toto je myslím obecný problém Nextry. Osobně příliš velký zastánce QoSu nejsem, protože v rukách jelimanů je tento nástroj mnohdy smrtelný pro regulovaný bod. Doma ho sice také používám, ale poměrně s rozumem a vzhledem k tomu je to slušný nástroj. Asi chápu myšlenku, která vychází z utlumení provozu síťí P2P a posílení běžného ostatního provozu. Ale již se mi trošičku zajídá, že v případě Nextry je na jednom regulovaném bodu současně služba FUN se službou Office a jediný "strážník" je QoS. Pak se mnohdy stává, že kloudně nejde ani jedna varianta. Mohl bych se rozepsat více, ale asi to nemá smysl.......

nick (4.1.2006 18:29:56)

QoS doma ... jak na to? Celkem by se mi to zamlouvalo, ze bych si treba uprednostnil onlinovku a messengery pred vsim ostatnim... existuje nejakej softwarove reseni? nick

Petr Borecek (4.1.2006 18:57:49)

Je standartne soucasti WinXP profi... (Plánovač paketů technologie QoS)

nick (4.1.2006 19:17:11)

no a kde to tam muzu nastavit? mas nejakej navod? nick

Petr Borecek (4.1.2006 20:11:47)

Prvne priste hledej t. Start/Napoveda Odborna pomoc/ Ale jinak teda: Nastaveni/Sitove pripojeni/ Oznacis Pripojeni k mistni siti, prave tlacitko mysi Vlastnosti. Nainstalovat/Sluzby/pridat/Planovac paketu technologie Qos. A pak nastaveni.

nick (4.1.2006 20:29:26)

no to jsem nasel, ale na tlacitko "vlastnosti" u toho nemuzu kliknout, protoze je neaktivni :(( nick

128/128 Wi-Fi (5.1.2006 16:40:31)

to nick- Cau, hele uz se ti to podarilo rozchodit, mam stejny problem,to tlacitko je neaktivni :-(

y2k (4.1.2006 21:22:47)

Samozřejmě to nemám řešeno Windowsama :-) Mám HW (ZyXEL Prestige 662HW-63), který to umí sám za sebe. Woknama by to částečně šlo taky, ale volba není přístupná, pak-li, že nejsi v doméně. Jinak si dej vyhledat veškeré soubory konzoli WinXP a jeden z nich to je, ale neptej se mě jaký, nechce se mi to hledat. Nastavení je ale silně omezené, spíše Ti udržuje pásmo, porty se dají upřednostnit jen některé, do hlaviček paketů to koukat neumí :-) Ale je to již dlouho, co jsem si s tím hrál .....

Anonym (4.1.2006 22:32:23)

no, jednoduchou prioritazici umi i Netlimiter 2. Muzes dat granty a ono to garantuje pro tu danou aplikaci ten limit. Ja napr. takto stahuju pres DC a klidne i volam s X-lite (tomu dam grant a az zbytek pasma je vyuzivan pro DC) btw. dneska to DC zase jelo 100 KB/s, nevsimli jste si?? mam 1M Fun TN

nick (4.1.2006 22:34:08)

netlimiter se od meho detstvi asi hodne zmenil, tehda jeste granty neumel, juknu na to :)

Anonym (4.1.2006 22:39:31)

Nedetekuje ho DC++ ???

Anonym (4.1.2006 22:51:40)

jo, detekuje :(

Anonym (4.1.2006 22:53:18)

jo detekuje :( ale kdyz to mas pusteny na chvili, tak to vetsinou nevadi.... a nektere huby ho uz uplne striktne nezakazuji... prece jen, kdyz jsi aktiv a vsichni ti vytizi naplno linku, tak si vlastne ani ty sam nic nestahnes....:) (klesa dowload)

Anonym (5.1.2006 00:55:16)

Tak zustanu u stávajícího softu a budu vesele škrtit upload na 1KB/s a nikdo nic nepozná :-)))))

nick (5.1.2006 01:33:10)

ale mne nejde o DC ani podobny veci, jen nekdy bych potreboval treba priorizovat poslouchani audio streamu pred tahanim videa ze hry apod... nick

Marek (13.2.2006 10:39:03)

ne uplne kazde ... napriklad existuje modifikace strongDC od manika jmenem "unbreakable", ktera ho nedetekuje :-) Jo to je holt VELKA vyhoda opensource .... pres vynucovani tam nikdo nic nemuze neprosadit :-) .

nick (4.1.2006 22:33:29)

tak jsem asi lame, ale nenasel jsem to tam :( nick

y2k (4.1.2006 23:58:33)

Nejsi lame :-), je to xindl paskvil, toť vysvětlení pro WinXP :-)

nick (3.1.2006 17:26:06)

tohle se tu resi v diskuzi "Nextraci a Telenoraci........" defacto jde o snizeni priority p2p siti, takze web, ftp, pop3, voip a mnohe dalsi pred nimi maji prednost v odbaveni na routerech... nick

forreet (5.1.2006 01:08:33)

No me taha Strong DC od 80-120kb

ZETKO (5.1.2006 14:56:52)

Už se konečně udělejte pořádek v těch jednotkách a jestli opravdu jen 120kb (15KB) tak je mi tě líto

Anonym (5.1.2006 19:11:37)

piss off

www.regeles.wz.cz (6.1.2006 19:15:04)

Porit si chello clasic a stahuj pres torrenty, DC je na pytel do googlu zadej Azureus torrent tam si to stahni a na www.torrentspy.com tam si zadas co potrebujes zrovna stahnout a stahnes ma to priblizne 20-50KB to co si stah ten torrent, tak spustis nastartuje se ti azureus ten se te zepta kam to chces ulozit, a pak se ti to zacne stahovat a muzes to kdykoliv prerusit a zas kdykoli spustit. En Joy:) kdybyste potrebovali este neak helpnout tak muj mejl je na mejch webovkach www.regeles.wz.cz

Anonym (6.1.2006 19:24:04)

to je hodne trapnej web

X (9.1.2006 00:03:38)

Budu se sice opakovat z toho podobného vlákna (Nextraci a Telenoraci........), ale napíšu to i sem: Podle mě je Nextra totálně v ..., někdy začátkem listopadu nebo kdy to začalo ... sekl jsem jim s tím (i když jsem měl smlouvu s výpovědí 3 měsíců, dokázal jsem je seřvat tak, že mě pustili během dní), skončili u mě posledního listopadu (měl jsem 512/128 která před kolapsem jela na 1024/256, 1:50, měl jsem mít neomezený - jeden z prvních zákazníků ADSL by ČTc - ale stejně uplatňovali FUP, měsíčně 1586,- s DPH + ČTc za nic nějakých 350-400,-. Za týden po odchodu od krachující Nextry jedu na Wi-Fi 2/2 Mb/s, 1:1, neomezený, P2P jedou na plno, nejsou snižovány v prioritě za měsíčně: 1189,- s DPH. Jsem vysmátý a v pohodě. Navíc jsem odhlásil žlutého ďábla a ušetřím měsíčně minimálně 800,- Kč :)) Vysočina

nick (9.1.2006 07:51:31)

tenhle tarif (i512/128) jsem mel donedavna taky, naprosto mi vyhovola, nemelo to zadney limit, na FUP jsem si zvykl, pres den to jelomegabit, po vecerech tak 300kilo... ale pak se to zaclo ku*vit, padal net vzdycky na par minut (1,2,3), nekdy i 3x za hodinu. Nikdo neprisel na to, cim to bylo, tak jsem se dokopal k prechodu na TN / 4M. A to uz je jine kafe. A ted jeste to omezeni p2p...aspon zbude vice pasma pasma na web, snizi se pingy, atd atd... ja to snad jedine vitam... nick

y2k (9.1.2006 09:54:37)

Ano, také to teoreticky vítám, ALE !!! Ať ty prasata omezují P2P a vy*erou se na ostatní provoz !! Od listopadu je linka zalagovaná jak šnek a když máš trvalý provoz 12KB/s tak je zbytek pásma nepoužitelný a to se nejedná o P2P !!! Proto tak řvu, protože mám linku 4M, kterou když zatížím 12KB/s v downu, tak je zbytek k smíchu !!!

nick (9.1.2006 11:15:26)

aha, tak to jses na tom trochu jinak, pri 12kBps s linkou problemy nemam... jinak omezeni p2p na QoS je jedina moznost jak tento rychle se sirici mor zastavit... nick

y2k (9.1.2006 11:25:10)

Proti omezení P2P osobně nic nemám. Né, že bych tyto síťě vůbec nevyužíval, ale má priorita je na 0. Osobně mi štve následné omezení dalšího provozu.

A (9.1.2006 11:26:48)

Co je "omezovano" dalsiho podle Tebe?

y2k (9.1.2006 12:11:41)

Již to rozebírám jinde, ale dle mého, čistě mého názoru je snížen počet aktivních současných konexí na uživatelskou IP. Díky tomu roste úměrně latence s provozem (byť malým rychlostně) na uživatelskou IP.

A (9.1.2006 12:23:35)

To zatim neni udelano ... ale samozrejme, ze se to da pouzit.

y2k (9.1.2006 12:41:44)

Hmmmm, tak to Ti pěkně děkuji. To by mi pěkně scházelo, jestli to teda ještě není. Máme v práci takto rozdělenou garantovanou 1Mbit synch. full duplex linku, Fakt děkuji, tady mi to stačí.......... :-)

A (9.1.2006 15:09:01)

Vidis, aspon pijavice maj ted vedet komu tady nadavat, ze prisel na takovejhle napad :-)))

ANTIcopyright (9.1.2006 15:27:24)

Pijavice můžou sosat i z FTP a HTTP ale přijít o torrent by mě hodně naštvalo, ale nazastavilo :-)

A (9.1.2006 16:25:03)

Ono i FTP je niz z hlediska priorit ... jinak je jasne, ze 100% ucinne neni nic, ale plosne ucinne ... :-)

ANTIcopyright (9.1.2006 17:09:00)

Ale po zavedení priorit mi to jede spíš lépe asi protože mám OFFICE tak jsem nad FUNama :-)

A (10.1.2006 10:18:34)

To byl preci cil, aby ten kdo plati vic mel lepsi sluzbu ne? :-) Aspon ze tak.

nick (10.1.2006 22:45:20)

Chtel jsi spis rict "aby ten, co plati vic, nezacal platit mene", ne? :)) nick

Anonym (11.1.2006 07:57:49)

Anebo taky přestal platit úplně, když by šel jinam,.Se prostě báli o zákazníky Office, že by jim začli utíkat, tak museli zkrouhnout FUN.

A (11.1.2006 09:22:49)

Nebo spis tak, aby sosaci z FUN sli na OFFICE? :-) Z OFFICE nemyslim, ze by nekdo moc utikal ..

nick (11.1.2006 09:29:08)

njn, ale ne kazdey sosac je prachac ;) a tak si kazdey sosac radsi koupi FUN, pojede mu to pomalejc, ale bude mit pocit, ze na to vyzral :p)) nick

Anonym (11.1.2006 10:01:25)

Neutíkají, protože tam ani nešli, já se taky rozhodoval esli fun 4m nebo office 1m, ale když fun bylo neomezený a jelo v podstatě pořád 3,3 mbps a office 1m skomiralo mistama i pod 200 kbps a ještě k tomu bylo dražší, tak jaképak copak? Každý psychicky zdravý jedinec by v té době musel jít jedině na fun 4m.

Anonym (11.1.2006 10:02:33)

To byla reakce pro "A" na to, že z office nikdo moc neutíká...

ZETKO (11.1.2006 16:04:28)

To je pravda hlavně na platformě ČTc šlo o to samé (1:50) ale u FUN ten no-FUP byla jen AKCE a ty bývají časově omezený tak co tady řešíte, jste si užily a už můžete jen vzpomínat nebo přejít na OFFICE :-) Office není špatná ale pokud telecom zvýší rychlost tarifu tak jak se píše Internet Expres Profi 512/128 kbps na 2048/256 kbp za stejnou cenu 1599 Kč tak to bude super neoemzená věc za dostupnou cenu, ale třeba NEXTRA zvýšší rychlost u 1M OFFICE na 3M OFFICE za stejnou cenu (myslím službu na 1:50 ČTc) tak by to bylo ještě větší masakrrrrrrr, ale tomu sám nevěřím no co neoemezený 1mbit taky není špatný aspoň je co stahovat což z 3mbit by byl problém najít ještě něco ke stažení :-)

nick (9.1.2006 18:19:22)

jj a zejtra omezujeme iCQ, zpravy budou stat ve fronte na odeslani, na dslamech max 1 zprava za s na vsechny usery... :p) nick

A (10.1.2006 10:19:05)

To ne, ICQ ne, ale plesnivy protokoly jako ICQ File Transfer treba ;-)

y2k (9.1.2006 17:42:00)

Ano, :-) ale v práci se má pracovat a né vysedávat na síťi. Za normálních okolností by linka bohatě stačila.....