Pet (2.2.2006 17:56:55)
1: Ceník ČTc je k dispozici tak měsíc. CRA vylezla se svou nabídkou de facto jako poslední. Těch problémů s nima už jsem zažil tolik, že má velkorysost se už vytrácí. Vždycky, když mi něco řekli, tak to nikdy nebyla pravda.
2: Když něco nemám, tak to nenabízím. Slibovat a brát objednávky na lokalitu, kterou nemám zajišťěnou. Na základě informací od CRA podáte výpověď stávajícího připojení - a pak jste p....i, protože ČRA řeknou jen "sorry, my nic, my muzikant". Kdybych takhle fungoval já, tak jsem dávno pod mostem.
3: na jejich ziskovost kašlu! Mě zajímá aktuální ceník a i tam máte přechod na vyšší rychlost "0 Kč". Ne "přechod na vyšší cenu". Nevím, proč by si měli svou ziskovost zajišťovat na úkor stávajících zákazníků a novým nabízet výhodnější podmínky.
4: To je jednoduchý. V kanceláři potřebuju telefonní linku (pokud možno ISDN) + připojení k internetu (na rychlosti skoro nezáleží, je to prakticky jen na mail, provoz tak 400 MB/měsíčně). Místní bezdrát jsem už měl, přece jen ADSL je lepší, když tu linku stejně držet musím. O tom připojování sousedů se nemá cenu ani bavit.
To, že chce dělat CRA konkurenci telekomu je dobře, ale ještě to chce, aby to dělal na normální úrovni. U mě na co šáhli, to uplně zvorali. A doma, kde bych potřeboval normální připojení, CRA nejsou a asi nikdy nebudou, takže to vyzobávání rozinek taky není úplně ono.