Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Neschopnost Telecomu změnit tarif.

Neschopnost Telecomu změnit tarif.

MSN (25.2.2006 01:25:26)

Na adrese http://www.telecom.cz/napiste/index.php?theme=72 je možno napsat dotaz na změnu služby Telecomu. Pokud by někdo chtěl této služby využít, vězte, že je to zcela zbytečné. Přijde Vám jen oznámení o doručení "Vážený návštěvníku, děkujeme Vám za Váš dotaz či připomínku. Budeme se Vám snažit odpovědět co nejdříve." a Vaše připomínka jde asi hned do koše. Alespoň moje čtyři tam šly stoprocentně. Poslední Vám zde překopíruju, obrázek si uděláte sami. Dobrý den, 11.2 a 14.2 jsem Vám napsal tuto zprávu (a dotaz, kdy bude nová služba zprovozněna, ode mne máte už od 2.2.). Jelikož nikdo na mé dotazy nereaguje a za 21 dní není schopen Telecom udělat žádný krok, posílám ji znovu: mám už dva roky Internet Broadband 512/128 10 GB, 1.2.2006 jsme vyžádali službu Internet Expres Extreme 2048. Zajímá mne, jak dlouho trvá skutečné zprovoznění nové služby. Pracovník, který na informační telefonické lince dlouze něco zkoumal, mi sdělil, že musí něco konzultovat, jelikož žádost neprošla korektně do systému. Co to znamená, opravdu nevím a je mi to zcela jedno. Zítra (10.2.2006) mi končí zúčtovací období telef. služeb. Je tak obtížné a nemožné novou službu od 11.2. aktivovat??? Děkuji za odpověď. Dnes je 14.2. Stále se ale nic neděje. Na lince 800123456 si mne přehazují jako horký brambor, při přepojování někam jinam se hovor z 90% vždy ztratí. Na dotazy psané zde mi kromě automatického oznámení nikdo neodpovídá. Domníváte se, že ni nezbude nic jiného, než se obrátit na konkurenci? Jinde změna služby trvá jen několik dní. Žádám důrazně o nápravu. Dnes je 21.2. Na lince 800184084 mi sice v pátek sdělili, že do tří dnů bude služba funkční, ale bohužel se nic neděje. Snad jste už alespoň mou žádost o změnu vzali na vědomí. Takhle si opravdu služby nepředstavuji. Dnes je 25.2. Na lince 800123456 mi sdělili, že se mám obrátit na "techniky" a že mne tam přepojí. Jako vždy po několika minutách vyhrávání hitu z filmu Jestli se rozzlobíme, budeme zlí, se hovor ztratil. Vyvolal jsem techniky znovu, ale zde mi řekli, že nedostali podnět z obchodního oddělení. Nikdo mi nebyl schopen sdělit, kdo je zodpovědný za skutečnost, že vlastně nikdo nemůže nic dělat. Ode dneška začnu popisovat svou marnou snahu o změnu tarifu i na blogu. S pozdravem XY

MSN (25.2.2006 01:33:27)

Ještě bych chtěl dodat, že původní služba má datový limit 10 GB a 1.2. se údaj za leden nevynuloval (pravděpodobně už kvůli tomu, že si systém myslí, že už je to bezpředmětné. Hrozí mi, že překročím datový limit za únor (který už nově vyžádaná služba nemá) a budu navíc platit další poplatek za stažená data.

Albi (25.2.2006 02:20:58)

Tvuj problem spociva v tom jaky pouziva Telecom objednavkovy system. Pouziva IOM alias Siebel a uz pres pul roku se jim nedari ho odladit tak, aby fungoval spravne. Vysledkem je hromada odmitnutych objednavek a nasranych lidi. Doporucuji Ti jit na Olsanskou kde Telecom sidli a najit si tam kompetenty.

MSN (25.2.2006 12:48:21)

Jít na Olšanskou pro mne znamená zakoupit si tiket na Pendolino Ostrava - Praha a zpět, ten má ale taky často problémy se softwarem, takže bych taky mohl zůstat stát u vrbiček až do jara a ani by mne už nes*alo, že mám doma pomalý internet.

Käreš (3.3.2006 18:43:21)

Já už čekám taky od 1.2. Monopol je monopol... Lumpové!

František (25.2.2006 13:16:35)

První upozornění na "invalidní službu MOJE KONTO" jsem na IOL TECHELP posílal 10.11.2005. Cituji alespoň konec: "Buď máte poškozenu databázi, ze které se údaje načítají, a/nebo je nová aplikace "Moje konto" nepovedený softwarový zmetek." Odpověděli mi: "Dobrý den, uvedené problémy jsem nahlásil našim specialistům k opravě. Prosíme o trpělivost. Problémy se zabýváme." Bohužel, ČT také nehodily Pendolino Italům na hlavu, ale trápili s ním cestující; takže ČTc (Telefonica) zase s tímhle zmetkem trápí své zákazníky.

Anonym (25.2.2006 13:19:23)

Oprava - samozřejmě Pendolino neprovozuje Česká televize, ale České dráhy.

Cudla (26.2.2006 20:02:23)

Ahoj, další zajímavostí je to, že spousta lidí nemá na zrychlení šanci. Moje stanice je totiž bohužel příliš "daleko" od ústředny a Telecomu se nevyplatí pro těch "pár" (jejich vlastní slova), co jsou na ni připojeni upgradovat zařízení. Takže bombastická reklama o masovém ZVÝŠENÍ rychlosti se stává dalším plácnutím do vody. (opsáno z vlastní zküšenosti). Naštěstí, jak mi napsali, je jim (Telecomu) to velmi líto. Cudla

Anonym (3.3.2006 19:28:14)

telecomu na pár lidech a jejich rychlosti nezáleží,hlavně když platíš

Insanity (5.3.2006 14:21:21)

Mam presne ten samy problem ... Mam IE Start 256/64 v aplikaci Moje Konto mam k datu 8.1.2006 vyzadanou zmenu sluzby na IE 256/64 !!?? a z duvodu aktivni objednavky nelze jinou zmenu provest. Tak od 3.2 pisu maily na ktere mi prijde potvrzeni, nikdo mi na ne neodpovida a na 800 084 184 se po prepojeni hovory ztraci, ale beznejsi je ze po 3 hodinach marnych pokusu se dovidam, ze vsichni operatori jsou momentalne zaneprazdneni ..navic jako bonus jsem dnes zjistil, ze znicehonic uz nemuzu objednat vytouzenych 2048, protoze maximum pro mou telefonni linku je 1024, kdyz z cenovych duvodu zavrhnu volbu IE Broadband 1024, zbyva mi pouze volba IE impuls 512 avsak z datovym limitem 1 GB mesicne !!!?? Dekuji pekne, v tom pripade mi zanechte stavajici parametry pripojeni a dekuji pekne. Neznam prijemnejsi odpocinek nez si 3 hodiny denne tlacit na hlavu telefonni sluchatko v marne snaze dovolat se pomoci