Martin (28.2.2006 16:15:15)
šláp a do hodně velkýho...až budeš posílat výpověď, dopuručuju poslaat s doručenkou...stává se, že dopis přijmou a dělaj, že ho nedostali.
Sou to ty největší k...internet sem zrušil hned po 3 měsích, teď mi aktivovaly (to Y schválně-nejsou to lidi, ale prasata)Telefonet a chtěj zaplatit aktivaci, přestože sem měl slevový kód. Reklamaci po dlouhý době uznali, ale musím to zaplatit a pak možná mi to někdy vrátí. Čekám, že mi přijde faktura na 0,5milionu s tím, že jí mám zaplatit a pak čekat jestli mi to vrátí....
Eva (4.3.2006 09:57:42)
tak to by muselo být "teď mi to aktivovala (TA prasata :-))"
ale vážně... Volny mám taky. Všechno u nich dýl trvá... mně aktivace trvala asi 2-3 týdny, už si to nepamatuju. Jinak s nima nemám výraznější problém, jen ten, že teď už 2. měsíc čekám na navýšení rychlosti (mají čas do května), občas se stane nějaký ten výpadek (1x do měsíce, ale hned to zase naskočí), za celý rok spolupráce s nima jsem řešila jeden problém, ale vyřešil se nějak sám od sebe. V červnu budu měnit tarif, takže se připravuju, že s nima bude trochu horší pořízení. Jinak, na tvém místě bych je trochu postrašila - přechod ke konkurenci, napsání do novin a podobně, oni se pak chovají jinak...
Pepule (4.3.2006 12:02:40)
no taky sem si nechal net od volny, nez mi to vubec prislo trvalo asi necelej mesic-to bych jeste prekous, ale ze mi to nefunguje to uz je moc.......prej naka spatna synchronizace - takze budu cekat dalsi mesic nez se uraci priject nakej technik od telekomu...........opravdu Volny -upřímná nenávist- nikomu nedoporucuju
Anonym (4.3.2006 10:15:56)
Mel sis to objednat primo u Telecomu a mel bys davno klid.......mel jsem ADSL doma do tydne od objednani pres internet......