Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Bojová hra s Telecomem či měsíc na frontě

Bojová hra s Telecomem či měsíc na frontě

Realita (24.3.2006 20:47:55)

http://www.blisty.cz/2006/3/24/art27665.html

Anonym (25.3.2006 18:13:09)

Hmm, klasicky tendencni, jednostrane napsany clanek jehoz autor nema v podstate zadne znalosti o sitich a internetu.

Anonym (25.3.2006 20:43:49)

Hm..."až pětkrát rychlejší internet"... autor článku navíc neumí číst, kdoví, kdo ten článek vůbec psal...

Anonym (26.3.2006 16:06:17)

To je sice pravda, ale ja s tim clankem plne souhlasim.

Realita (27.3.2006 12:18:07)

Bohuzel se tento problem tyka velkeho procenta zakazniku. Ale kdo by to resil, ze panove z CT? ,) P.S. Adsl je dobra sluzba pokud ovsem neni problem. Kdo nezazil nepochopi.

Anonym (27.3.2006 13:40:33)

Ale to je problém zákazníka, že neumí specifikovat problém a správně reklamovat.

Anonym (27.3.2006 14:24:46)

ajk bys to chtel specifikovat proste nejede net a ostatnim z okoli taky ne tzn ze chby neni nikdy v kompu ale u nich tzn ze to musi vedet jenom oni v cem je chyba

Realita (27.3.2006 20:18:30)

Neumi reklamovat? Tak si zkus ty komiku zavolat na tu Vasi slavnou linku! Problem je na Vasi strane, ze najimate lidi z ulice, kteri neumi absolutne nic nez jen cucet na manualu a odpovidat jako stroje. Bez hlav. Ostatne oni to nejsou lidi z ulice, ale externi firma co si najima studentiky. Jo kdyz nekoho nezajima zakaznik, ale jen to co rika pan obchodnik to je potom tezka vec se k necemu rozumnemu dobrat. Skoda, ze Telefonicu nezajima co se deje se zakazniky.

David (27.3.2006 22:29:53)

Jasně, a když se dohodneš s technikem, že přijde v 8:30 v pondělí, vezmeš si volno z práce/školy, abys mohl cizinici jemuž to nejede dělat tlumočníka (protože English speaking techniky ČTc nejspíš nevede) a oni toho technika pošlou uplně mimo plán v SOBOTU v 10 dopoledne, tak je to taky problém zákazníka, viď? Jooo, vono se strašně fajn machruje, ale na těch 6 týdnů totální bezmoci, kdy si mě ty zensky na Telecomu předávaly po telefonu sem a tam, na to jen tak nezapomenu... A když to vztáhnu na svůj případ - tak jak bys přesněji specifikoval "problém" typu nejede internet - dle kontrolky nedochází k synchronizaci na ADSL lince... A problém byl u ČTc, který "rozvoral" ústřednu (později to sami "mimo kameru" přiznali).. Rád bych se tedy poučil, frajere? Jak to příště udělat, aby to netrvalo šest týdnů? Myslím, že jsem z pozice zákazníka jednal první tři týdny velmi klidně, věcně jsem jim poksytl maximum tech. detailů zjistitelných "od počítače", a stejně jim to trvalo měsíc a půl... a to podotýkám, že služba předtím JELA V POHODĚ, "přepojení na jinou ústřednu" bylo zcela jejich rozhodnutí a problém..

Anonym (28.3.2006 01:21:29)

Myslíš, že v Anglii by ti poslali česky mluvícího technika? Přečetl jsem si článek a na mne osobně pisatel udělal velmi špatný dojem. Poté co jsem si dole kliknul na "o autorovi" a zjistil, že jde o tělocvikáře, došlo mi, proč si "maily ukládá do Wordu". Taktéž by mne zajímalo vyjádření Telecomu k tomuto problému, a jsem přesvědčen, že pan "rádobynovinář" by z toho vyšel jako pěkný moula, vlastnící některý ze skvělých USB modemů s PC plným spyware.

David (28.3.2006 08:43:46)

To srovnání s Anglií je trochu out, ne? Tuším , že tamější operátoři nemají ani "anglicky mluvící" linku, což telecom na 800123456 má, takže prodávat v angličtině evidentně jde, ale řešit problémy ne... Jinak nevím, proč jsi došel k přesvědčení, že tělocvikář musí být nutně moula, co s počítačem neumí... Já článek beru jako "výlev" člověka frustrovaného bezmocností, která nastane, když se ti s připojením od Telecomu něco stane a oni nemají moc vůli to řešit... Kdo tuhle situaci nezažil, buďte rádi... Telecom je nesolidní firma a její chování k zákazníkům v případě problému dost často připomíná známé "když ptáčka lapali, hezky mu zpívali"....

David (28.3.2006 08:44:23)

Sorry, ta linka tamějších operátorů měla být "česky mluvící"...

Anonym (2.4.2006 16:06:02)

ADSL je krásná věc, stálá rychlost, všechno moc hezký... pokud není od ČT a funguje úžasných pět minut denně.. díky bohu, nebo možná díky technikům ČT mi teď už běhá naprosto plynule a 4X rychlejc... škode jen že poslední dva měsíce mi vypadával takřka pravidelně, a škoda že jsem kvuli technikům koupil novou PCI kartu protože prý výpadky způsobuje nedostatečné napájení USB modemu... Fajn, tak jsem koupil novou PCI kartu s USB porty 2.0... stejně jsem ji už potřeboval... no ale výpadky to nijak nezmenšilo, tak mi jiný technik řekl že za to nemůžou USB porty ale pro změnu zdroj PC kterej má mimochodem 350W a je prý moc slabý... no nevím co byste jim na to řekli vy, ale dokážete si představit že já nadšenej nebyl

hermes (2.4.2006 20:26:00)

Tzv technici telekoumaci by si meli ve valne vetsine misto cteni casopisu "Pocitac pro kazdeho"(rozumej for dummies) doplnit alespon zakladni vzdelani, co se tyce hardware pc-compatibile masinek a ne radit pytloviny(nechci byt moc sprosty). Nejspise rozumi tomu, kvuli cemu je CTc zamestnava, lec ostatni "taje" pc sveta jim zustavaji skryty(alespon vetsine, dle me osobni zkusenosti) .-)

Anonym (2.4.2006 20:57:43)

Koukám, že tady by potřeboval PC pro každého spíš někdo jinej. Čirou náhodou zhruba vim o co jde a předpokládám, že ti technici ti poradili, aby sis koupil USB hub s externím zdrojem a ne PCI kartu. Ono totiž napájení není problém zdroje, ale desky.

hermes3 (2.4.2006 21:00:45)

Cert vi, co mu radili, ale i tak si za svym nazorem na jejich "odbornost" stojim. Mne schodou okolnosti hw/sw zivi, rekl bych po zkusensti s cca 10 ruznymi techniky CTc, ze je to u nich castym jevem - radit, aniz sami maji jasno. p.s. s boardem mas recht .-)

David (26.3.2006 16:38:28)

Možná tendenční, možná je tam chybka co se týče "5x rychlejšího" připojení místo "4x", nicméně zbytek je pravdivý... Podobný šestitýdenní boj jsem absolvoval v září 2005, když jsem pro jednoho člověka (je cizinec, a na ČTc nemají zřejmě anglicky mluvící techniky, nebo ho s nimi nebyli schopni spojit) vyřizoval nefunkčnost do té doby funkčního ADSL, která vznikla chybou telecomu (prostě "potřebovali přepojit linku na jinou ústřednu")... Na tom článku není nic tendenčního, možná pár drobností (viz výše) a troška nadsázky, ale jinak je to pravda pravdoucí... Kdo tohle nezažil, tak si neťukejte na čelo, ale buďte rádi...

earnil (26.3.2006 20:27:57)

Já se naopak domnívám, že i když je ten článek je pravdivý, nikdy neměl spatřit světlo světa. Poslední dobou se tento typ článku objevuje dost často. Myslím si, že je to určitá forma novinářského exhibicionismu. Pokud by ten člověk byl správný novinář (o čemž předpokládám, že alespoň chce být, když píše do novin), fakt, že v jeho případě řešení takhle dřelo, by v něm měl zbudit zájem. Potom bych předpokládal, že si dotyčný zjistí, jestli tento problém mělo i víc lidí, jak se to řešilo u nich a tak. Prostě vykoná nějakou práci. A možná bych předpokládal, že nechá vyjádřit i druhou stranu. A článek, který by toto obsahoval, bych si rád přečetl, protože by měl výpovědní hodnotu. Jenomže, ono je daleko jednodušší napsat podobný blábol a pomstít se někomu za to, že zrovně mě to nezařídili okmažitě. Protože nic jiného to není. Škoda, že většina novinářů pracuje v této době tímto stylem.

Anonym (26.3.2006 20:37:30)

...Rozcuchávám se v otázkách a marně se češu v odpovědích http://www.blisty.cz/aut/1136/bio.html

Čerňava (27.3.2006 21:13:10)

tak ja bych chtěl,aby se mi ta ;druhá strana...Čtc vyjádřila,prostor tu je.. Požádal jsem písemně o ukončení služby v terminu 21 dní před vypršením smlouvy-dodnes marně i přes moje urgence a otravné volání - už se mi to přěstává líbit a to mi ještě přišlo vyúčtování ve kterém mám účtovaný 12měsíc za plnou sazbu ... Na infolince jsem byl ubezpečen , že všechno proběhne atd.atd. - na každou reklamaci mají 30 dní -z migrací počítám tak v červnu...(nejsem novinář ) o vyjádření bych stál..

Anonym (26.3.2006 17:32:50)

Kdyby aspon popsal potize. Ale to on pro jistotu ne aby ho lidi co tomu rozumi neoznacili za vola a ze si za to muze sam.

Player1 (30.3.2006 15:12:22)

Má pravdu...bohužel...

Anonym (2.4.2006 17:35:04)

Je to zcela přesný popis reality !!! Přidám další: Na čísle 800123456 se dozvíte, že si můžete nechat přeložit tel. linku (včetně ADSL a ISDN) do jiní lokality od února za akční cenu 1 Kč. Tak si to objednáte. Telecom vše do týdne provede, ale ejhle, v další faktuče máte částku 2142,- Kč + DPH za překládku linky. rak tram zavoláte, že je to asi omyl. Opreátorka Vás ujistí, že je to omyl a že si máte podat reklamaci faktury. Tak ji podáte. Jako odpověď vám písmeně přijde, že Vám byla přeložena linka EuroISDN2A, zatímco akce se vztahovala na linku euroISDN2U a cena je účtována podle platných obchodních podmínek. Jako laik nevím, jaký je rozdíl mezi ISDN2A a ISDN2U, ale měl by to vědět operátor, který mě tuto službu pro mé telefonní číslo nabídnul, neboť jsem linku nespoecifikoval jako 2U nebo 2A, ale konkrétním tel. číslem. Po dalších telefonátech s uvedením toho čísla Vás operátoři opět informují, že tato služba pro Vaše číslo je za 1 Kč. Reklamujete vrácenou reklamaci a dohodnete se, že zatím fakturu platit nebudete aže se vám do 48 hodin ozvou a dáte jim své číslo mobilu. Uplyne týden a nikdo se neozval. ..... Hrajeme dál podivnou hru s Telecomem.... Přejte mi pevní nervy...

Anonym (2.4.2006 22:30:51)

Jako laik nevim jestli si kupuju chleba nebo rohlík. Tos pobavil. Tebe to má zajímat jako zákazníka. A ne že já nic ja muzikant.

Anonym (3.4.2006 12:14:01)

To co píšeš nemá logiku, přečti si to ještě jednou. Nebo raději dvakrát.

Anonym (3.4.2006 12:47:30)

Zkus požít něco na zvýšení inteligence.

Thorough (3.4.2006 08:24:22)

ISDN2 s rozhranim A nebo AB znamena, ze Telecom vlastni NT box a ty ho mas v najmu. Rozhrani U znamena, ze jsi vlastnikem NT boxu. Operator nemel informace a tim te poskodil. Taky ti mohl nabidnout odkup NT boxu, ktery by te prisel na 1,- Kc pokud mas ISDN dele nez rok a nauctovali by ti cca 100,- Kc za ukon. Potom bys mohl vyuzit akcni nabidku a diky rozhrani U by ti navic klesl mesicni pausal. Odkup NT boxu a zmena rozhrani na U trva cca 24 hodin, je to formalita.

Anonym (2.4.2006 22:23:45)

Pro čtenáře, kteří vnesli pochybnosti k tomu, zda se nejednalo o uživatelovu blbost: nejednalo. Problém, který v článku není "specifikován" byl vysvětlen ze strany Telecomu jako problém v ústředně Telecomu. Pro čtenáře, kteří zpochybňují novnářskou oprávněnost nebo tendenčnost: článek je z velké části tvořen právě vyjádřením druhé strany. Popisy všech kontaktů s Telecomem jsou doslovně doloženy zápisem (vč. jmen operátorů, které však není etické uvádět, neboť se zjevně jedná o systémový problém, nikoli selhání jednotlivce). Pokud by nějaký novinář jednal z pozice zákazníka a posléze by toto jednání pospal, byl by to snad nesprávný postup? Pro někoho jistě... Na závěr bych chtěl dodat, že se nejednalo o osobní mstu ani zaujatost vůči Telecomu. Nejsem jeho zákazníkem a popis jednání jsem pouze zprostředkoval (nikoli za úplatu ani pro konkurenci, ale obyčejného zákazníka). S úctou ke zdravému rozumu autor článku