Internet Optimal již od 400 Kč s DPH! Kvalitní připojení bez omezení. Další služby můžete získat za zvýhodněnou cenu.
Obecná diskuse
Diskuze na obecná témata týkající se počítačů a internetového připojení.
Přečtěte si, prosím, pravidla diskuze.
Petr Kukal (redaktor)
20.01.2007, 00:00
E-graffiti (článek na DSL.cz)
Jakkoli nejsem Pražan, žiju v moderním, rozvinutém městě. Svědčí o tom řada indicií: Máme vlastního bezdomovce, osmkrát týdně u nás hraje kino a především je polovina všech domů ve městě postříkaná sprejery. Fenomén graffiti nás z provinčního městečka jednoznačně povýšil na city.
kuba (neregistrovany)
15.08.2007, 12:52
RE: E-graffiti
nedivím se ti že by jsi byl v prdeli-to asi každej!!! Tam ta bloncka je dost goood-skoro vždycky mi vypadnou oči z důlku!!! 8-O
Kuba (neregistrovany)
14.08.2007, 08:56
RE: E-graffiti
Heeeeeeeeeeeej Ogare, naproti mě sedí jak jsem ti říkal ta řekině!!! Tak až začne pauza tak se stav ať jí vidíš na ty její...
Ogar (neregistrovany)
14.08.2007, 11:16
RE: E-graffiti
myslis na ty jeji důdy...tak ty jsem uz videl
Ogar (neregistrovany)
15.08.2007, 12:53
RE: E-graffiti
A tak nam to zase zacina.....kolem tebe jen super mrdny a vedle me 2 nejhnusnejsi baby...co dodat.
Ogar (neregistrovany)
15.08.2007, 13:01
RE: E-graffiti
Ted mi takova mila pani rekla ze prejde k jinemu operatorovi ze uz mame o ni zaznamy (fotku ze u nas ma....:D) Prej jsou i jehovisti lepsi nez my
Kuba (neregistrovany)
15.08.2007, 13:08
RE: E-graffiti
Cože??? :D :D :D jehhovisto!!! Helezas tak velký mrdny moc ne...naproti mě je škaredá a vedle ní je nejujetější nána co znám!!!! Ale tam ta co šla.... :* ta by nevěděla!!
prej vola 5 lidí kampaň trio a já jsem jeden z nich :))
prej vola 5 lidí kampaň trio a já jsem jeden z nich :))
Ogar (neregistrovany)
15.08.2007, 13:11
RE: E-graffiti
prej tu vola jen jeden teplous a to jsi ty :D
Kuba (neregistrovany)
15.08.2007, 13:19
RE: E-graffiti
ha ha ha ještě je tu max a řada dalších!!!! teď tu stále poletuje ta malá...
Ogar (neregistrovany)
15.08.2007, 13:25
RE: E-graffiti
myslis ta mala....ze cim je mensi tim je hezci :)
Kuba (neregistrovany)
15.08.2007, 13:37
RE: E-graffiti
no zo jo...ale mohla by mít větší prsa-to by nevadilo...
Ogar (neregistrovany)
15.08.2007, 13:49
RE: E-graffiti
Jeji jedina slabina no....
To jsou strasny kravy ty vedle me to se neda, hunsny, blby...
To jsou strasny kravy ty vedle me to se neda, hunsny, blby...
Kuba (neregistrovany)
15.08.2007, 13:58
RE: E-graffiti
:D njn když jsem tam byl tak se snažili být strašně akční až byly těžce trapný! Bych se jich v noci lekl!!!! :-! bléééééé
nevadí i tak bych ji bral všema deseti!!!
nevadí i tak bych ji bral všema deseti!!!
Kuba (neregistrovany)
15.08.2007, 14:57
RE: E-graffiti
Tak ten kořeň byl fakt hustej!!! A co dělal přesně??? :D
Afterbush (neregistrovany)
03.02.2007, 15:41
RE: E-graffiti
Můžu se jen smát..
"Z větší části se jedná o pitomoučké nápisy plné pravopisných chyb, tak jak to lze od členů této subkultury očekávat."
Je pravda, že tagy a "rytby" do skla a nových fasád etc. nejsou zrovna ukázkou "umění".
Jenže házet všechny do stejného pytle je tak jednoduché, že ano?:)
Zkuste se podívat třeba na: http://youtube.com/watch?v=_N03qo39KBM nebo http://www.youtube.com/watch?v=VXBbL-OKrNM&NR . Poté si můžete znovu přečíst svůj generalizující článek;)
Co vám najde wikipedie při dotazu umění/malířství? Myslíte, že tam najdete grafity? Jistě že.
Btw: Graffity se pojí i s jinými cestami umění, různé koláže, audio-vizuální performance a mnoho dalších, takže váš výmysl zase objevil Ameriku..
Myslím, že je zbytečné se tu o tomto tématu rozepisovat nějak rozsáhle, vzhledem k tomu, že je to reakce na názor/"nápad":) člověka co napíše článek aniž by o problematice cokoli věděl. A samozřejmě tu nejsem od toho abych někomu doplňoval mezery/totální neznalost.
Asi radši uvidíte betonovou "komo" šeď na zdi bez vlastníka a účelu než něčí umělecké dílo.
Ještě jedna věc mě pobavila: "Software bude ovšem třeba omezit pouze na microsoftí Malování, v němž se navíc potlačí dostupnost všech nástrojů kromě „spreje“.":))
To je jako by jste dal panu Caravaggovi mikrotužku a kus kartonu.
"Z větší části se jedná o pitomoučké nápisy plné pravopisných chyb, tak jak to lze od členů této subkultury očekávat."
Je pravda, že tagy a "rytby" do skla a nových fasád etc. nejsou zrovna ukázkou "umění".
Jenže házet všechny do stejného pytle je tak jednoduché, že ano?:)
Zkuste se podívat třeba na: http://youtube.com/watch?v=_N03qo39KBM nebo http://www.youtube.com/watch?v=VXBbL-OKrNM&NR . Poté si můžete znovu přečíst svůj generalizující článek;)
Co vám najde wikipedie při dotazu umění/malířství? Myslíte, že tam najdete grafity? Jistě že.
Btw: Graffity se pojí i s jinými cestami umění, různé koláže, audio-vizuální performance a mnoho dalších, takže váš výmysl zase objevil Ameriku..
Myslím, že je zbytečné se tu o tomto tématu rozepisovat nějak rozsáhle, vzhledem k tomu, že je to reakce na názor/"nápad":) člověka co napíše článek aniž by o problematice cokoli věděl. A samozřejmě tu nejsem od toho abych někomu doplňoval mezery/totální neznalost.
Asi radši uvidíte betonovou "komo" šeď na zdi bez vlastníka a účelu než něčí umělecké dílo.
Ještě jedna věc mě pobavila: "Software bude ovšem třeba omezit pouze na microsoftí Malování, v němž se navíc potlačí dostupnost všech nástrojů kromě „spreje“.":))
To je jako by jste dal panu Caravaggovi mikrotužku a kus kartonu.
Afterbush (neregistrovany)
03.02.2007, 16:41
RE: E-graffiti
Další kvalitní, studiemi podložený a neoddiskutovatelny názor:))
Co si vy predstavite jako definici "uměleckého díla"?
A mimochodem co si mám představit pod pojmem "smazka"?
Budu rád, když obohatíte můj rozhled a podělíte se semnou o váš, jistě velice kvalitní pohled na věc:))
Btw: Díky za to, že než odpovíte na příspěvek si ho přečtete a pochopíte:))
Co si vy predstavite jako definici "uměleckého díla"?
A mimochodem co si mám představit pod pojmem "smazka"?
Budu rád, když obohatíte můj rozhled a podělíte se semnou o váš, jistě velice kvalitní pohled na věc:))
Btw: Díky za to, že než odpovíte na příspěvek si ho přečtete a pochopíte:))
Anonym (neregistrovany)
23.01.2007, 20:35
RE: E-graffiti
Spíš tam máte nějakou chytrou bandičku co si dává adrenalin... Ale jestli je to city, to musíš vědět sám... :-)
Anonym (neregistrovany)
25.01.2007, 16:20
RE: E-graffiti
psla to nakej deb...Urcite nakej moc chytrej clovek asi,kterej graffi nechape.Je to neco jako umení a ne neco poskodit.Ten clovek co je dela tim neco vyjadruje.
Anonym (neregistrovany)
25.01.2007, 18:54
RE: E-graffiti
Jak tak sleduji, všichni obhájci čmárání po fasádách mají vyjadřovací schopnosti petiletého dítěte.
Anonym (neregistrovany)
25.01.2007, 21:59
RE: E-graffiti
Zatimco autor to uz dotahnul k 7letemu co?
Gajger (neregistrovany)
20.01.2007, 13:34
RE: E-graffiti
Tak tohle je opravdu blbost. Jak nekoho muze vubec napadnout psat o takovem nesmyslu? Tohle se jen tak nevidi. Az mne oklepalo, stydel bych se, kdybych neco podobneho napsal do denicku jako 14lete dite a nekdo to pak nasel. Uf uf uf.
Anonym (neregistrovany)
20.01.2007, 15:00
RE: E-graffiti
Autor je evidentne ne moc chytrej vidlak
kotoul (neregistrovany)
20.01.2007, 21:30
RE: E-graffiti
Možná by to chtělo argumentačně rozvést. Takovéhle výkřiky se hodí možná do českého parlamentu, ale když něco kritizuji, měl bych umět předložit fakta a argumenty, ne?
Hele (neregistrovany)
20.01.2007, 21:43
RE: E-graffiti
No kdyz zacina clanek takto: "Jakkoli nejsem Pražan..." tak je zcela zrejme ze je autor buran z vidlakova. Jedine mesto v Ceske republice je prece Praha.
Fantomas (neregistrovany)
24.01.2007, 22:10
RE: E-graffiti
Ja ti dam vidláka ty šampone jeden co bys žral kdyby nebyl venkov ty burane .
Anonym (neregistrovany)
24.01.2007, 22:41
RE: E-graffiti
Prece 10* levnejsi zradlo z polska, ty vidlaku jeden blba
vidlak (neregistrovany)
21.01.2007, 16:18
RE: E-graffiti
praha je sice mesto,ale to ze je to mesto neznamena ze je to dobry mesto!!!!kdybys bydlel aspon jeden mesic ve vidlakove tak bys poznal co to je zivot!!!!v praze sou jenom samponi a hnusny smazky....www.vidlaci.kvalitne.cz...tohle sou jedinecny vidlacky stranky
kotoul (neregistrovany)
21.01.2007, 09:25
RE: E-graffiti
To by se David Vávra s jeho Šumnými městy pěkně naštval, kdybyste mu tohle řekl, že jeidné město je Praha. Raději mu o tom neříkejte.
ataman1 (neregistrovany)
20.01.2007, 11:08
RE: E-graffiti
Škoda, že pan Kukal opomenul konfrontační potřeby i starší generace:-( A tím mám namysli konkrétně generaci 60+. Tito lidé by se také rádi vyjádřili k problematice, kterou vyjadřuje slaboduchá subkultura mladých. 60+ sice moho využít možnosti shlédnou výjevy v patřičném rozlišení, ale již nemou jakkoli konfrontovat uváděná tvrzení a názory. Namítnete, že mohou využít stejného grafického prostředku jako mladí. To sice ano, leč není to tak jednoduché. Pomineme-li ve velké části případů nepřekonatelnou bariéru duchodce vs. informační technologie, je zde ještě bariéra fyziologického charakteru. Takový starší občan díky svému zdravotnímu stavu nakreslí grafitti značně roztřepané, s malou vypovídající hodnotou, pokud jej vůbec dokončí a v průběhu tvorby náhodou nezesne díky psychickému tlaku, že vlastně činí něco špatného, který byl v jeho mysli léta budován zkostnatělou konzervativní společností. Navrhuji proto využít nějakou audio nádstavbu ke stávajícímu rozhraní (snad by bylo možno použít jádro programu sndrec32), která by umožňovala alespoň slovně se vyjádřit k jednotlivým grafitti. Ty syčátku ! Ta dnešní mládež ! Grázlové ! Vandalové ! Tohle by se za našich mladých let nemohlo stát ! Ano, dejme jim prostor vyjádřit se a zaznamenat tuto jejich konfrontaci přímo po boku těchto grafitti. Nebo snad očekáváte, že důchodci mají tolik volného času, aby u obrazovkových stěn prostáli a čekali na přímou konfrontaci celý den ???!??????????????
bob (neregistrovany)
20.01.2007, 10:57
RE: E-graffiti
LOL.
Rozhodně jste se měl za svůj návrh prát jako lev.sice obecní pokladna není bezedná, ale tento návrh je opravdu skvělý :-B
a vzkaz pro wertyho: Myslím že pan Kukal určitěnějakou legální zónu viděl. Je to opravdu podívaná, která nechá v člověku nadlouho vzpomínku. Osobně je taky podporuji, protože jsou tam většinou opravdu umělecká díla.
Díky za pěkný článek. Jen by mohl autor psát své příspěvky častěji.
Rozhodně jste se měl za svůj návrh prát jako lev.sice obecní pokladna není bezedná, ale tento návrh je opravdu skvělý :-B
a vzkaz pro wertyho: Myslím že pan Kukal určitěnějakou legální zónu viděl. Je to opravdu podívaná, která nechá v člověku nadlouho vzpomínku. Osobně je taky podporuji, protože jsou tam většinou opravdu umělecká díla.
Díky za pěkný článek. Jen by mohl autor psát své příspěvky častěji.
Anonym kladný (neregistrovany)
20.01.2007, 10:18
RE: E-graffiti
:-))
A jak je možné, že zastupitelstvo odmítá zabývat se Vaším návrhem? Nehoráznost! Šlendrián! Možná by nebyla od věci petice důrazně vyzývající zastupitelstvo k nápravě. :-)
A jak je možné, že zastupitelstvo odmítá zabývat se Vaším návrhem? Nehoráznost! Šlendrián! Možná by nebyla od věci petice důrazně vyzývající zastupitelstvo k nápravě. :-)
werty (neregistrovany)
20.01.2007, 06:57
RE: E-graffiti
V necem souhlas,ale skoda ze autor nema predstavu o cem graffiti je. Mozna pohled na nekterou z legalnich zon by neuskodil....
kotoul (neregistrovany)
20.01.2007, 14:05
RE: E-graffiti
Řek bych, že článek je o všech těch nelegálních zónách právě, a o tagách. Škoda, že komunita skutečných grafiťáků nedokáže s těma pitomcema, co čmáraj na právě natřený barák, pěkně rychle zatočit sama od sebe.
Jeroným (neregistrovany)
21.01.2007, 19:59
RE: E-graffiti
A jak, frajere??? To podobně nesmyslný úkol, jako zabránit lidem v hospodě, ve které jsem štamgast, aby nečůrali mimo pisoár. Graffiti není sekta, diktát nebo tak. Je to nekontrolovatelná a lehce nejednotná kultura.
kotoul (neregistrovany)
22.01.2007, 14:27
RE: E-graffiti
Lehce? Jestli i mezi samotnýma grafiťákama panuje nejednotnost, tak pak je skutečně otázka, kdy by měly být graffiti posuzovány jako umění a kdy jako ničení soukromého majetku. Víc člověk vidí to ničení soukromého majetku.
Anonym (neregistrovany)
22.01.2007, 10:30
RE: E-graffiti
Kultura????????? To me pripomina jeden starsi clanek z Mlade Fronty, jmenoval se "Kultura kriplu"
Hanka (neregistrovany)
20.01.2007, 00:35
RE: E-graffiti
Pane Kukale, vašeho článku jsem se nemohla dočkat! Konečně jste opět tu! Děkuji za super počteníčko, mějte se fajně.
dicop@volny (neregistrovany)
20.01.2007, 08:08
RE: E-graffiti
Souhlasím, taky se vždycky těším na na články pana Kukala.
Hele (neregistrovany)
20.01.2007, 11:41
RE: E-graffiti
Koukam ze uz si tu kukal zase sam (pod jinymy nicky) chvali sve kecy.
Hele (neregistrovany)
20.01.2007, 12:53
RE: E-graffiti
Tak hele ty "Hele", najdi si svou indentitu a neužívej nicky jiných, to máš tak málo fantazie? Jak vidíš, pan Kukal na kritiku reaguje pod svým jménem. On je tak dobrý, že si své články nemusí chválit sám.
Petr Kukal (neregistrovany)
20.01.2007, 11:58
RE: E-graffiti
Konečně! Čekám na tvůj paranoidní výlev od rána. Už jsem měl strach, jestli se ti něco nestalo. Teď hezky zapij svůj prášeček na hlavičku a jdi si hajnou jako hodnej kluk.
Jampa (neregistrovany)
22.01.2007, 17:54
RE: E-graffiti
Kukale Kukale.Tyhle články uš radši nepiš.Nejvíc sem nepochápal ze slov sprejeři ,temperky ,křídy.O tomhle nemáte ani šajnu.To je tak kdyš někdo chce dělat chytrýho a neví o tom vůbec nic.Jenom tak letmo .Graffiti je jeden s 5 elementů HIP HOPU.Není žadnej sprejer ,ale writer.Nápisy plné pravopisných chyb, tak to sou tagi.Tag je jméno writera.Takže zapomente na pravopis.Tady se každej píše podle svího.Čím víc tagu tím lepší writer.Něco jako kdyš si pes pochčí svůj roh.Je dobrý sledovat ty jména a to bud samostatná nebo podpis pod graffiti.Boj s writery je naprosto zbytečnej .Čím víc je budete omezovat tím více vám to budou vracet.Sám osobně ty tagi taky nějak moc neuznávám ,ale samotný graffiti je umění 21 století.Pánové ze štetečkama da vinci a mikalanželo tyhle sráči by se asi moc divili.Jak to těma sprejama dokážou udělat.Prosím otevřete oči.
Anonym (neregistrovany)
23.01.2007, 10:35
RE: E-graffiti
Díla Michelangela a Da Vinciho se lidem líbí dodnes. Koho bude za pár let zajímat nějaký zparchantělý tag, který má být uměním 21. století? (Co za pár let, většině lidí se ty tagy nelíbí už teď.) A obávám se, že tak za deset let se za ty tagy bude stydět i samotný writer.
Jampa (neregistrovany)
23.01.2007, 14:34
RE: E-graffiti
Příště se aspon´ podepiš.Mám tucha ,že to je bes tak kukal.Nechápu jak si tvoje knížky může někdo koupit.S bombit všechny baráky,ale hlavně ty vaše.A všem co tu melou kraviny bych doporučoval at´ si zajdou uš konečně někam ,protože uš vám to leze krkem a nebo konečně chcípnout .Vaše zakořeněný názory si melte pod drnem.
Jampa2 (neregistrovany)
23.01.2007, 15:46
RE: E-graffiti
Tak jsem podepsaný. Klidně se chopte vesla a řiďte si tuhle civilizaci, kam chcete. Ale evidentně to skončí tak, že se pozabíjíte navzájem :-) Když nebudete mít nepřátele se zakořeněnýma názorama :-)
Jampa (neregistrovany)
23.01.2007, 15:59
RE: E-graffiti
Příště skus být více originální a skus se podepsat aspon´ svím jménem . Ale to se v tomhle státě nenosí .Tvoje trapný keci si směřuj kam chceš ,protože ti říkám ,že meleš.Myslím ,že by se ti hodilo něco jako blábol ,plácal ,žvanil ,krmič ,.Skus si vybrat .
Jampa nebo Žumpa? (neregistrovany)
23.01.2007, 16:37
RE: E-graffiti
Já myslel, že takové jako jsi ty drží v ústavech, zřejmě jsem se zmýlil. Ty se jmenuješ svÍm jménem Jampa? Tvoje srovnání writerů s tagI a občůrávajících psů sedí, s inteligencí jsou na tom podobně a možná chudákům pejskům křivdím.
JAMPA pro dutohlávka (neregistrovany)
23.01.2007, 17:32
RE: E-graffiti
Na mě nemáš .To srovnání si samozřejmě moc nepochopil.Takže ještě jednou pro bezmosky.Pes si svůj roh ochčí z důvodu ,že si tak označí svoje teritorium.Writer pro tebe samozřejmě sprejer si pobombí kde se mu to bude chtít.A Proč to dělají samozřejmě nikdy nepochopíš.Zatuhlej mozek kterej je obrostlej mechem a přesličkama nedávají moc velkou naději na názor 21 století.Radím ti jedno.Tvoje smrt bude pro tebe osvobození.Tenhle svět pro tebe není .Možná si obstojně někdy v roce 1977 plnil funkci KSČM ,kde ti to všichni žrali .Momentálně je rok 2007 .Neuteklo ti něco.
Anonym (neregistrovany)
23.01.2007, 19:05
RE: E-graffiti
V roce 1977 jsem byl jěště dítě v první třídě, přezto si troufnu říct že už tehdy jsem toho měl v hlavě víc než Ty teď. Dotposud jsem byl slušný, ale ostatní mi jistě prominou. MÍT TAKOVÝHO JAKO JSI TY ZA SYNA, KOPU DO OD RÁNA DO VEČERA VÍŠ KAM....
Jampa (neregistrovany)
23.01.2007, 20:10
RE: E-graffiti
Pravda bolí ,že.Jebu na tebe.Píšeš pořád stejný tlachy.Odkormidluj nadobro.Kdyby si měl něco v hlavě tak chápeš graffiti .Skus se třeba podívat po internetu .Pokud dou tvoje kořeny ještě vytrhnout a přesadit na úrodnou zem anonyme.
kotoul (neregistrovany)
25.01.2007, 07:22
RE: E-graffiti
Člověče, buď si děláš blbou srandu (v což doufám), nebo máš skutečně vysmaženej mozek a měl by ses s tou paranoiou léčit.
ba ja ja (neregistrovany)
24.07.2007, 11:55
RE: E-graffiti
On si srandu nedela. On je fakt mimo. A upozornuji, ze jsem jeste ani v roce 1977 nezil. Narodil jsem se az za dlouhych 9 let pozdeji, takze si myslim, ze vekove k Jampovi mam blizko, presto jeho nazory nechapu... Stalo by za to, aby nam konecne vysvetlil, proc nam writeri porad nici fasadu baraku svymi podpisy. Nepotrebuji mit nici podpis na baraku! Ani toho psa nenecham obmocovat rohy domu. Pokud kohokoli uvidim, ze pise na barak, tak volam 158. Pokud uvidim pejskarem, jak nechava sveho psa vykonat potrebu a ani exkrement po psovi nezvedne, tak ho napomenu. Podle me to je normalni. Co se tyce Michelangella a da Vinciho, tak jejich obrazy se mi libi stale...
Anonym (neregistrovany)
23.01.2007, 04:19
RE: E-graffiti
Predpokladam, ze tvuj prispevek je taky takovy jeden velky tag, jelikoz ma taktez spoustu pravopisnych chyb, "writere" :)
Anonym (neregistrovany)
22.01.2007, 23:16
RE: E-graffiti
Tak už vím co je to, když se o někom řekne že má IQ houpacího koně.
Anonym (neregistrovany)
20.01.2007, 12:43
RE: E-graffiti
Dopiš si písmeno "t" ve slově "hajnou", přestaň mít strach, a konečně už uznej, že tvý slinty se nemusí líbit každému. Nenapadej nikoho za názor na věc, za neznalost češtiny - jak je tvým zvykem (když dojdou argumenty) a zmíněný prášek na hlavičku si vezmi sám. Některé články se mi docela líbily, ale zošklivil jsi mi je svými reakcemi na kritiku.
Petr Kukal (neregistrovany)
20.01.2007, 14:20
RE: E-graffiti
Možná tě to překvapí, statečný anonyme, ale je mi to z duše jedno.
Statečný Anonym (neregistrovany)
20.01.2007, 19:28
RE: E-graffiti
Nepřekvapí. Doufám, že jsi spokojens uvedením jména i příjmení. Stejně si myslím, že by byla lepší povinná registrace všech přispívajících v jakékoliv debatě. Asi by odpadly dohady kdo za koho, nebo pod jakým nickem diskutuje. Co ty na to ?
Statečný Anonym (neregistrovany)
20.01.2007, 19:32
RE: E-graffiti
Omlouvám se za "spokojens". Už na ty žvásty nemám nervy...
Anonym (neregistrovany)
20.01.2007, 14:43
RE: E-graffiti
Kdyby ti to bylo jedno, máš odvahu sem psát články častěji, a ne stále méně a méně.
Petr Kukal (neregistrovany)
20.01.2007, 20:40
RE: E-graffiti
Ty nevíš, co chceš, viď? Opakovaně mě vybízíš, abych sem podobné "hovadiny" nepsal - a teď mě zas obvňuješ, že nemám odvahu psát častěji. Chápu to - ty bys mi tak rád nadával a příležitostí je stále méně. Upřímně - už mě úroveň těchhle diskusí unavuje. Píšu měsíčně tak pět článků pro různé weby, dál pro dva tištěné časopisy a vydávám dvě knížky ročně. Tohle fakt nemám zapotřebí. S redakcí jsme domluvili harmonogram útlumu. Letos se tu objeví ještě čtyři moje články.
A pokud si odvahu představuješ tak, že týden co týden píšeš někam, kde ti ubožáci s IQ jako dnešní datum imrvére nadávají, tak si sedni k PC, něco naklapej a buď každý týden odvážný až na půdu a ještě kousek výš.
Víš, já jsem tu občas osočován z toho, že nesnesu kritiku. Pravda je jiná. Nevadí mi kritika. Vadí mi její pokleslé formy. Klučíci složití jak jízdní řád na autodrom mi tu nadávají do hovad a nesmyslně mě obviňují z toho, že si sám chválím své články pod jinými nicky. Nikdy jsem to neudělal v téhle ani v žádné jiné diskusi. Jsem už utahaný z té vší malosti. Takže až si zase budeš potřebovat vylít žluč, zapiš si do kalendáře polovinu března, kdy jsem zavázán k dalšímu textu. Do té doby budeš muset svou frustraci bůhví (a já tuším) z čeho řešit jinak.
A pokud si odvahu představuješ tak, že týden co týden píšeš někam, kde ti ubožáci s IQ jako dnešní datum imrvére nadávají, tak si sedni k PC, něco naklapej a buď každý týden odvážný až na půdu a ještě kousek výš.
Víš, já jsem tu občas osočován z toho, že nesnesu kritiku. Pravda je jiná. Nevadí mi kritika. Vadí mi její pokleslé formy. Klučíci složití jak jízdní řád na autodrom mi tu nadávají do hovad a nesmyslně mě obviňují z toho, že si sám chválím své články pod jinými nicky. Nikdy jsem to neudělal v téhle ani v žádné jiné diskusi. Jsem už utahaný z té vší malosti. Takže až si zase budeš potřebovat vylít žluč, zapiš si do kalendáře polovinu března, kdy jsem zavázán k dalšímu textu. Do té doby budeš muset svou frustraci bůhví (a já tuším) z čeho řešit jinak.
Jan Lipšanský (neregistrovany)
20.01.2007, 21:29
RE: E-graffiti
To je zajímavý nápad... Prosím tedy všechny nespokojence se sobotními články, ať napíší své vlastní články a pošlou mi je k redakčnímu posouzení. Budou-li dobré, vyjdou na DSL.cz. Jen ty posléze úspěšné autory předem prosím, ať se nedají při psaní odradit následnými negativními komentáři anonymů.
Anonym (neregistrovany)
21.01.2007, 00:20
RE: E-graffiti
Hmm a to maji bvyt clanky ala Kukal nebo clanky ktere sem tematicky patri, odborne o aDSL?
dicop@volny.cz (neregistrovany)
21.01.2007, 09:59
RE: E-graffiti
Obávám se, že těžko bude někdo schopen napsat něco tak dobrého, ale vy to prosím raději ani nezkoušejte. Editor by musel dostat zvýšený honorář, protože přeložit vaše bláboly do češtiny, to by byla těžká práce.
Hanka (neregistrovany)
20.01.2007, 23:32
RE: E-graffiti
Pane Lipšanský, za vás příspěvek, potažmo nabídku ke psaní, vám za všechny spokojené čtenáře děkuji! Uvidíme, jak se s tím anonymní kritici poperou!:o) Dobrým spisovatelům zdar!
Anonym (neregistrovany)
20.01.2007, 21:42
RE: E-graffiti
Jo a ty to pak tady vydas pod svym jmenem a shrabnes honorar, co?
Jan Lipšanský (neregistrovany)
21.01.2007, 09:28
RE: E-graffiti
Témata sobotních článků mají být odlehčená, i když vztahující se k technologiím. Odborným článkům jsou věnovány pracovní dny. Ta poznámka o shrábnutí honoráře snad nebyla myšlena vážně? DSL.cz není žádný blog a dodržuje všechna právní a autorská ustanovení.
Anonym kladný (neregistrovany)
20.01.2007, 21:06
RE: E-graffiti
Tak to mě mrzí. Důvody (i náladu) chápu, ale Vaše články tu budou chybět.
Hele (neregistrovany)
20.01.2007, 14:54
RE: E-graffiti
Tak snad můžeš být rád, ale na koho bys pak nadával? Jenže hlavičky tvé úrovně už si rozhodně najdou někoho, na kom si budou léčit své pošramocené ego. Je to vidět na reakcích na články Richarda. To je jedno komu nadávám, jen když nadávám.
















