Internet Optimal již od 400 Kč s DPH! Kvalitní připojení bez omezení. Další služby můžete získat za zvýhodněnou cenu.
Poskytovatelé
Praktické zkušenosti s poskytovateli internetového připojení a kvalitou jejich služeb.
Přečtěte si, prosím, pravidla diskuze.
karel (neregistrovany)
22.02.2010, 21:47
UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
dobrý den-již rok a půl denně měřím rychlost internetu na vašich stránkách a jsem zákazníkem upc ,která mi garantuje rychlost 10mb ale ani po takové době mi nedodávají díky přetížení bridgů to co mají -průběžně odesílám na váš servr výsledky měření se kterými jsem nespokojen -ráno jde vše až do odpoledních hodin v normě ale jak přijde 6tá hodina večer je rychlost maximálně nestabilní-chvíly naměřím 8mb a po té pár vteřin třeba jen 200-600kb hodlám je tedy již brzy opustit,protože za rok a půl nebyli schopni stím něco udělat.s pozdravem K.
pcwifi (neregistrovany)
27.02.2010, 19:21
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
je tu uz hodne povidani...
zminim jen par veci : UPC vam za mizernych par stovek negarantuje nic,merit na dsl.cz muze jen blazen,silne nestabilni merak,doporucuji speedtest.net,a do finale,nikdo vas u UPC nedrzi,si jdete jinam :o)
zminim jen par veci : UPC vam za mizernych par stovek negarantuje nic,merit na dsl.cz muze jen blazen,silne nestabilni merak,doporucuji speedtest.net,a do finale,nikdo vas u UPC nedrzi,si jdete jinam :o)
karel (neregistrovany)
02.03.2010, 09:14
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
[URL=http://www.speedtest.net][IMG]http://www.speedtest.net/result/734164381.png[/IMG][/URL]
tedy jsem spokojen 10,38Mb/s jsem vážně nečekal ten test byl supr díky
tedy jsem spokojen 10,38Mb/s jsem vážně nečekal ten test byl supr díky
Anonym (neregistrovany)
02.03.2010, 12:29
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
muzu mit dotaz? Proc jsi nejdriv vyplodil naprosty blabol ve kterem delas z UPC firmu ktera neni schopna dodavat spravne sluzbu a pritom se nakonec ukazalo, ze jsi za hlupaka ty? Takovych lidi jako ty je 90 ze 100 a moc by me zajimalo, co vas vede k tomu, hledat vzdy chybu na strane UPC?
karel (neregistrovany)
04.03.2010, 05:40
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Víš co -né hlupák si tu jen ty nauč se číst a chápat a né jen kritizovat a urážet to umí každý -----navíc šlo mi víc o diskuzi a co k tomu napíšete vy a né o to někoho špinit a pouštět se s někým do debat -každej máme svý chyby a ty se taky jistě řadíš mezi těch 100 procent :D a ty bridge někde vážně nestíhaj a lidi co pracují v UPC ti to mohou potvrdit jako mně -sami mi to sdělili,když jsme o věci mluvili osobně telefonicky před rokem.Je to vážně nestabilní jednou máš 10 a jindy zase 2mb/s ale už to není tak často jako tomu bylo před rokem ale někdy to tak je.Tak třeba u mně už to je dobrý ale někdo ty potíže může mít tak atˇ ví kůli čemu to je -já to taky nevěděl to až v UPC mi to řekli proč tomu tak je jinak sem psal,že končím tuto diskuzi tak nevím nač mi píšeš čao.
Anonym (neregistrovany)
04.03.2010, 06:18
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Blboněk to nepochopí... jemu jeho přípojka funguje jak očekává, tak žije v přesvědčení, že to musí úplně stejně spolehlivě fungovat všem po celé čr... ani kdyby ses postavil na hlavu, tak mu to nevysvětlíš :-)
karel (neregistrovany)
02.03.2010, 09:08
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
třeba u tebe jsem blázen ale je to moje věc ,kde měřím ale i tak zkusím ten tvůj speedtest.net to jsem tedy zvědav jak tam zaboduju měj se čau
Anonym (neregistrovany)
02.03.2010, 12:28
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Co to je zase za argument?? Jedno to samozrejme neni. Obecne lze rici, ze jediny vypovidajici nastroj na mereni je prez FTP. Jakykoli www merak je prakticky jen odhad a to jeste velmi spatny. Je to asi jako by jsi meril rychost jizdy auta tim, ze vedle nej pobezis a budes odhadovat jak rychle jede.
Anonym (neregistrovany)
03.03.2010, 06:26
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
měření přes ftp je směrodatné samozřejmě pouze v síti UPC. Nevím, blboňku, proč tady všude tlačíš ve všech vláknech, že všude je jediný vypovídací nástroj měření přes FTP - to je samozřejmě nesmysl a platí to pouze a jedine v síti UPC.
Většina lepších poskytovatelů totiž ve svém QoS nastavuje prioritu portu 80 a 443 před 21 a 22. Můžeš se postavit na hlavu, můžeš tady machrovat s čímkoliv, můžeš mě napadat že lžu, ale taková je realita a budeš se s tím muset smířit, blboňku :-D
Jen bych byl rád, abys zase nepřesvědčoval lidi o tom, co není pravda...
Většina lepších poskytovatelů totiž ve svém QoS nastavuje prioritu portu 80 a 443 před 21 a 22. Můžeš se postavit na hlavu, můžeš tady machrovat s čímkoliv, můžeš mě napadat že lžu, ale taková je realita a budeš se s tím muset smířit, blboňku :-D
Jen bych byl rád, abys zase nepřesvědčoval lidi o tom, co není pravda...
Anonym (neregistrovany)
03.03.2010, 10:31
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
jiste ze se bavime o FTP umistenem nekde v siti ISP, psal jsem to o par radku vyse. Priste zkus poradne cist. Jinak ani TO2 ani GTS nemaji qosovany zadne ADSL sluzby pro domaci klientelu.
Anonym (neregistrovany)
03.03.2010, 11:46
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
ty seš fakt mimo :-DDDDDDDDDDDDDDDD
Pro ostatní, aby zase nebyli uvedeni v omyl něčím aktuálním výmyslem - samozřejmě i TO2 i GTS mají QoS... a testování rychlosti FTP protokolem je relevantní pouze a jedine v síti UPC...
Pro ostatní, aby zase nebyli uvedeni v omyl něčím aktuálním výmyslem - samozřejmě i TO2 i GTS mají QoS... a testování rychlosti FTP protokolem je relevantní pouze a jedine v síti UPC...
Anonym (neregistrovany)
03.03.2010, 22:27
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
no nechtel jsem ti nabouravat tvuj svet, ale omezeni pro porty se nastavuje v acc. listu a ne v QoS. A ubezpecuji te, ze tebou dva zmineni ISP rozhodne zadne QoS na ADSL nastavene nemaji. A ted zase muzes zacit nadavat.
Anonym (neregistrovany)
04.03.2010, 06:23
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Co bych nadával :-D To je tvoje věc, že nazýváš věci jinak, než všichni ostatní na celým světě :-DDDDD
Anonym (neregistrovany)
04.03.2010, 10:24
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
zavolej si na technickou podpru TO2 a GTS Novera a zeptej se jich, jestli pouzivaji QoS na ADSL, uvidis co ti reknou. Je velmi smesne, ze se tu ohanis jakej jsi mistr s hromadou zkusenosti a pritom si pletes zakladni veci.
Anonym (neregistrovany)
04.03.2010, 11:12
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Je rozdíl, jestli voláš na technickou podporu nebo jestlu mluvíš se síťařem, který konfiguruje síťové prvky dané sítě a prostě qos je všude - smiř se s tím ;-)
Anonym (neregistrovany)
04.03.2010, 16:20
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
jsi uplne vedle. Kdyby jsi byl takovej machr jak rikas, tak by jsis neplet QoS na sluzbe a QoS na sitovem prvku, obe veci jsou totiz o necem trochu jinem a tvrdit, ze ma ADSL nastaveny naky QoS je opravdu smesny. Jinak QoS je vsude? Jak podle tebe funguji zcela transparentni sluzby jako treba digitalni okruhy? jak chces dodrzet transparentnost na sluzbe na ktere mas nastaveny QoS? Asi nijak ze :)
Anonym (neregistrovany)
05.03.2010, 06:23
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Takže jsme se dostali k tomu, že QoS není QoS? Pěkný :-DDDD
Anonym (neregistrovany)
05.03.2010, 06:40
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
ano odborniku presne tak. Je sakra velkej rozdil, kdyz se bavime o QoS na urcite sluzbe a o QoS na sitovem prvku. Vem si treba takove radio s frekvencni modulaci. Zacne ti prset, radio zmeni modulaci, snizi ti sirku pasma a co se stane? zacnou ti vypadavat sluzby. Co v takovem pripade udelas? nastavis QoS aby se uprednostnoval treba voice provoz. Pri nastaveni QoS na sitovem prvku je jedno jaka sluzba, data atd po prvku jednou. Pri nastaveni QoSu na sluzbe ne. Ale to jiste takovej super odborniky jako ty jiste vi ze mistr pletu si access list s QoS :)
Anonym (neregistrovany)
05.03.2010, 07:34
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Paráda, tak ode dneška budu všude tlačit, že QoS není QoS...
Je to přece něco jiného - nechápu, jak si někdo může plést QoS a QoS :-DDDDDD
Pozor na to, jsou to rozdílné věci :-DDDD
Prosimtě, zkus si najet třeba na wikipedii, co to vlastně ten pojem QoS znamená, než tady začneš zase trapasit (ikdyž to už jsi vlastně začal), blboňku :-DDDD
Třeba sám pochopíš, že QoS běží i na ADSL od GTS i na ADSL od O2 (jinak by ani IPTV provozovat nemohli). Chápu že jsi přesvědčen o opaku, ale můžeš být přesvědčen, můžeš se postavit na hlavu, můžeš mi tady nadávat do puberťáků nebo popelářů, ale prostě je to tak, všichni to víme, jen ty stále plaveš proti proudu a mám pocit, že už tím začínáš bavit nejen mě, ale i další přispěvovatele fóra :-DD
Je to přece něco jiného - nechápu, jak si někdo může plést QoS a QoS :-DDDDDD
Pozor na to, jsou to rozdílné věci :-DDDD
Prosimtě, zkus si najet třeba na wikipedii, co to vlastně ten pojem QoS znamená, než tady začneš zase trapasit (ikdyž to už jsi vlastně začal), blboňku :-DDDD
Třeba sám pochopíš, že QoS běží i na ADSL od GTS i na ADSL od O2 (jinak by ani IPTV provozovat nemohli). Chápu že jsi přesvědčen o opaku, ale můžeš být přesvědčen, můžeš se postavit na hlavu, můžeš mi tady nadávat do puberťáků nebo popelářů, ale prostě je to tak, všichni to víme, jen ty stále plaveš proti proudu a mám pocit, že už tím začínáš bavit nejen mě, ale i další přispěvovatele fóra :-DD
Anonym (neregistrovany)
05.03.2010, 07:57
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
a nepletes si to nahodou chlapce s tim, ze mas v nastaveni ADSL modemu QoS na BER, BBR, UBR atd? Jinak IPTV bezi na jinem PVC, takze zadny QoS neni potreba.
Anonym (neregistrovany)
05.03.2010, 14:40
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Jasněěěě..... :-DDD PVC... myslíš linoleum? :-DDDD
Karel (neregistrovany)
26.02.2010, 06:10
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
:D Tak já Vás v první řadě všechny co mi zde píšete zdravím a děkuji za rady a nápady:D docela slušně jsem se pobavil tím co jste k mému tématu napsali.Baví mne číst diskuze a je to tím,že ikdyž se nepouštím do debat rád sleduji výměnu názorů a neporozumění mezi diskutujícími.Je to velmi zábavné.Co se týká mého tématu a co jsem tam napsal tak tam nevidím jediný otazník,že bych se někoho na něco ptal ale i tak díky za to co jste napsali.Vůbec jsem nečekal,že se toho někdo chytne.Jediné co bych k tématu ještě rád dodal je pochvala UPC za dobré služby,protože s centrem jsem nikdy neměl problém a rádi mi vyšli i se slevou vstříc kdy mám poplatek snížen již rok o 200kč za měsíc a platím tedy 290kč a za nějaký ten výkyv rychlosti ve večerních hodinách mi stojí si službu ponechat a to,že jsem napsal,že je hodlám opustit bylo myšleno s nadsázkou-né vážně jsem rád,že nemám žádné horší problémy např.výpadky a jiné.Navíc byl bych sám proti sobě službu opouštět u tak mimořádného sprostředkovatele jako je UPC-po shlédnutí diskuzí k UFONU jsem zajásal nad tím jak mám skvělého dodavatele-jen si tu diskuzi přečtěte a dáte mi za pravdu.Mějte se pěkně -nezapomente jít volit už nějakou normální stranu atˇ se máme zase všichni dobře a jinak bych tuto diskutabilní diskuzi považoval za ukončenou jsem s pozdravem K.:DDDD ještě jednou díky včem ahoj
Anonym (neregistrovany)
26.02.2010, 06:43
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Jsem rád, že ses pobavil, já se bavím taky a velmi dobře :-D
Nicméně bych považoval za vhodné dodat, že slevu jsi nedostal kvuli nižší rychlosti, ale kvuli toho, že jsi jim hrozil odchodem ke konkurenci...
S tou stranou jsi chtěl spustit další flamewar? :-D
Nicméně bych považoval za vhodné dodat, že slevu jsi nedostal kvuli nižší rychlosti, ale kvuli toho, že jsi jim hrozil odchodem ke konkurenci...
S tou stranou jsi chtěl spustit další flamewar? :-D
karel (neregistrovany)
02.03.2010, 09:04
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
je dobré se zasmát a rozesmát toho druhého a tobě se to povedlo až na to,že jsem jim hrozit nemusel jsou velmi vstřícní tedy alesponˇke mně byli nemůžu si vážně stěžovat a nechápu proč bych tu neměl měřit jak někteří píší -funguje mi to dobře ráno 9,8Mb/s a večer 4-5 podle toho kolik kompů mám zapnutejch na jednu wifinu-ráno jsem tady sám a tak se nemusím dělit:Dasponˇ něco čau
Anonym (neregistrovany)
23.02.2010, 10:39
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
nekolik rad - nemerte prez webove merice, ale prez FTP - to ma vetsi vypovidajici hodnotu. Webove merice jsou naprosto na nic. Pozadejte UPC o pristup na nake jejich FTP, ze jim ukazete jak to jede pomalu. Zadejte slevu za nizsi rychlost. Nicmene, mohu se zeptat jestli pocitujete realen kolisani rychlosti (nejle vyzkouset na tom FTP) nebo jenom jestli zakladate sve uvahy na mereni na nakych strankach? To co popisujete je velmi casto chyba serveru na kterem merite.....bohate staci, aby jeden blazen co ma stomego si meril rychlost na stejnem serveru jako vy a mate vysledky naprosto nic nerikajici.
y2k (registrovany)
29.03.2010, 15:52
Re:
Bože, nechtěl jsem reagovat, ale po-té, co čtu už asi 150 příspěvek od shora prostě musím...
1) QoS je dnes už všude. Je u každého většího ISP na shapperu, je u ISP, kteří přeprodávají konektivitu, je na jednotlivých uzlech NIXu, de se ještě mimo jiné trasuje a balancuje dle smluvních vztahů a v neposlední řadě je jeho obdoba pod názvem Bandwith Manager skoro v každém domácím routeru a také v operačním systému.
2) Měřit linku přes FTP protokol může jen TATAR!
3) Měřit linku přes WWW protokol a nějaký rádoby měřák není také zrovna ideální.
4) Linku pro její fyzické parametry je vhodné měřit někde u svého ISP, kam máte krátkou trasu po intranetu ISP.
5) Linku pro její užitnou hodnotu je vhodné měřit tak, že se použije mozek, stopky průměrné kvality, soubor o velikosti cca 500MB, který leží na kvalitním, známém a hlavně funkčním serveru. Osobně používám SP2 pro WinXP ze stránek Microsoftu.
1) QoS je dnes už všude. Je u každého většího ISP na shapperu, je u ISP, kteří přeprodávají konektivitu, je na jednotlivých uzlech NIXu, de se ještě mimo jiné trasuje a balancuje dle smluvních vztahů a v neposlední řadě je jeho obdoba pod názvem Bandwith Manager skoro v každém domácím routeru a také v operačním systému.
2) Měřit linku přes FTP protokol může jen TATAR!
3) Měřit linku přes WWW protokol a nějaký rádoby měřák není také zrovna ideální.
4) Linku pro její fyzické parametry je vhodné měřit někde u svého ISP, kam máte krátkou trasu po intranetu ISP.
5) Linku pro její užitnou hodnotu je vhodné měřit tak, že se použije mozek, stopky průměrné kvality, soubor o velikosti cca 500MB, který leží na kvalitním, známém a hlavně funkčním serveru. Osobně používám SP2 pro WinXP ze stránek Microsoftu.
RIP (neregistrovany)
16.05.2010, 21:19
Re:
1)debata byla o QoS u ADSL a to opravdu Qosovane neni. Samozrejme se pouzivaji ruzne nastaveni priority provozu na sitovych uzlech, ale to nema s vlastnim ADSL nic spolecneho. Klasicky se nastavuji qosky na spojich tak, aby byly uprednostneni VOIC sluzby - vetsina paterni spoju je stavena eth + E1 linky.
2)Merit prez cokoli jineho nez FTP muze jenom tatar. Jak jiste nevis, tak FTP pouzivaji napriklad sunset eth meraky - jeden stoji prez 300.000. Navic paklize chces merit treba 100mbit linku tak ji jinak nevyzitis. Treba takovym fladem vytizis sotva E3 linku
3)to souhlasim - proto FTP umistene v siti ISP
4)opet pisi znova, FTP umistene v siti IPS. Dela to tak TO2, Novera, SPPPT...
5)takto dostanete jen velmi hruby odhad rychlosti. Navic zde muze byti rychlost velmi ovlivnena poctem pristupu na web.
2)Merit prez cokoli jineho nez FTP muze jenom tatar. Jak jiste nevis, tak FTP pouzivaji napriklad sunset eth meraky - jeden stoji prez 300.000. Navic paklize chces merit treba 100mbit linku tak ji jinak nevyzitis. Treba takovym fladem vytizis sotva E3 linku
3)to souhlasim - proto FTP umistene v siti ISP
4)opet pisi znova, FTP umistene v siti IPS. Dela to tak TO2, Novera, SPPPT...
5)takto dostanete jen velmi hruby odhad rychlosti. Navic zde muze byti rychlost velmi ovlivnena poctem pristupu na web.
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 06:33
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
http://www.dsl.cz/clanky-dsl/clanek-1277/typologie-ceskych-internetovych-diskuteru
Už jsi se zařadil? pane chytrák? :-DDDDDD
Už jsi se zařadil? pane chytrák? :-DDDDDD
Sandokan (neregistrovany)
25.02.2010, 06:23
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
slevu za nižší rychlost? od upc? VZBUD SE
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 07:12
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
problem s rychlosti jsem reklamoval 2x. Vzdy bez problemu reklamace probehla a byla mi vracena pomerna cast z ceny sluzby. Nikdy jsem v tomto nemel potize. V druhem pripade se dokonce cela reklamace vyresila prez online formular na jejich strankach.
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 07:34
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Lžeš
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 08:45
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
velmi kvalitni nazor plny argumentu....ach jo, clovece proc bych ti lhal? Me je UPC uplne ukradene dokud bezi tak jak ma. Jeho zamestnanec nejsem a to ze ty ci nekdo jiny nejsi schopen par minut jednat slusne s operatorem aby jsis domluvil snizeni platdby neni muj problem. A radsi se prosim ani nenamahej s odpovedi, zase by to bylo neco "duchaplneho"
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 09:05
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Lžeš, protože je to 14 dní, co jsi tu řval, jak je UPC fajn a za celou dobu jsi s nimi neměl žádný problém, vždy maximální rychlost. Potuplovaná je ta lež tím, že na nižší rychlost ti nikdo z upc slevu nedá - sleva se dá domluvit jen a jedině a pouze když jim pohrozíš výpovědí (a to ještě v případě, že už ti skončilo akční období)...
Usvědčil jsi sám sebe, blboňku :-D
Usvědčil jsi sám sebe, blboňku :-D
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 09:48
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
ne opravdu nelzu a nemini se s tebou dale hadat. A jestli se stejne chovas k cloveku po kterem tu slevu chces tak se nediv ze jsi nic nedosta. Myslim, ze dve reklamace za caa 10 let co UPC mam je opravdu naprosto zanedbatelna vec. A tobe doporucuji precist obchodni podminky. Ve smlouva mas urceno od jakeho snizeni ti UPC musi snizit platbu.
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 10:39
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Už podvacáté ti říkám, že já po nikom žádnou slevu nechcu, protože nejsem a nebudu klientem UPC. Jenže ty neumíš číst, tak nemůžeš význam té věty pochopit. Stejně jako nemůžeš pochopit, že ikdyž nejsem jejich klientem, tak i přesto mohu mít bohaté zkušenosti. Ale jsi jasnovidec, tak tohle bys vědět mohl i bez chápání psaného textu.
Obchodní podmínky se za posledních deset let měnily aspoň 10x, takže které že si to mám přečíst? :-D
Ano, co je napsané ve smlouvě je jedna věc, realita je však jiná věc - neplníš ty, máš na krku exekutory... neplní UPC, můžeš se posrat a neuděláš nic, leda soudní cestou a to ještě bude důkazní břemeno na tvoji straně, takže kdejaký lépe zaplacený právník UPC s tebou vymete... čili nějaké "UPC musi" je jen tvoje vysnělá mimorealitní domněnka :-D
Obchodní podmínky se za posledních deset let měnily aspoň 10x, takže které že si to mám přečíst? :-D
Ano, co je napsané ve smlouvě je jedna věc, realita je však jiná věc - neplníš ty, máš na krku exekutory... neplní UPC, můžeš se posrat a neuděláš nic, leda soudní cestou a to ještě bude důkazní břemeno na tvoji straně, takže kdejaký lépe zaplacený právník UPC s tebou vymete... čili nějaké "UPC musi" je jen tvoje vysnělá mimorealitní domněnka :-D
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 16:17
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Jasne, me UPC bez problemu slevu da, ale vsem ostatnim ne. Clovece, prosimte, uz na me nereaguj. Jsi sasek kterej si tady vylejva zlost na UPC. Nerikam, ze je bez chyby, ale tak cerny jak to popisujes to rozhodne neni. Me UPC naprosto bez problemu vzdy vyslo vstric. To ze tobe ne jenom naznacuje, ze jsi se k nim choval jako arogantni prase a podle toho jsi dopad. Adios
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 21:16
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Blboněk, který neunesl tíhu nevyvratitelných důkazů :-DDD
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 21:51
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
to ze vykrikujes, ze nekdo lze je dukaz tak maximalne v materske skolce kdyz se hadas o babovicku.
Anonym (neregistrovany)
26.02.2010, 06:44
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Takže to ty jsi mi na píškovišti rozdupával bábovičky, protože sis neuměl postavit svou, jo? :-D Já věděl, že se jednou dozvím, kdo to byl :-DDD
maras (neregistrovany)
25.02.2010, 18:58
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
naprostý souhlas!
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 21:17
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Ještě že schýza nebolí - by ses svíjel v bolestech :-DDD
Anonym (neregistrovany)
23.02.2010, 06:42
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Stará část ostravy hrabůvky je na tom úplně stejně. Do poslední chvíle budou tvrdit, že je problém na tvé straně a vyhrožovat placeným výjezdem technika.
Jakmile ovšem odsouhlasíš, aby ten technik přijel - ale v době, kdy je to většinou přetížené, tak ti s lítostí oznámí, že zrovna se mu ukázalo hlášení o upgrade sítě v této lokalitě a že se omlouvají a prosí o trpělivost (už dva roky). Okolní vchody a domy jsou na tom úplně stejně, takže problém na počítači je vyloučen, ale neuděláš vůbec nic.
No nejvíc mě dycky potěší tady nějaké trubky, jak ti začnou vykládat, že mají UPC někde v praze a že jim to šlape dobře, takže musíš mít problém na svém počítači - virus, stará instalace windowsů, kabel od modemu překousaný křečkem a podobně :-D
Tito magoři se snaží bejt chytří, odsuzujou tě, urážejí tě, ale absolutně netuší, vo co gou a jak to funguje. Čekám, že velmi brzo ti tady nějaký blboněk podobnou poznámku napíše :-D
Jakmile ovšem odsouhlasíš, aby ten technik přijel - ale v době, kdy je to většinou přetížené, tak ti s lítostí oznámí, že zrovna se mu ukázalo hlášení o upgrade sítě v této lokalitě a že se omlouvají a prosí o trpělivost (už dva roky). Okolní vchody a domy jsou na tom úplně stejně, takže problém na počítači je vyloučen, ale neuděláš vůbec nic.
No nejvíc mě dycky potěší tady nějaké trubky, jak ti začnou vykládat, že mají UPC někde v praze a že jim to šlape dobře, takže musíš mít problém na svém počítači - virus, stará instalace windowsů, kabel od modemu překousaný křečkem a podobně :-D
Tito magoři se snaží bejt chytří, odsuzujou tě, urážejí tě, ale absolutně netuší, vo co gou a jak to funguje. Čekám, že velmi brzo ti tady nějaký blboněk podobnou poznámku napíše :-D
Anonym (neregistrovany)
23.02.2010, 10:34
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
mohu se zeptat, co si myslite, ze ten bridge je? A psal jsem to uz nize, kdyz bydlis v zapadakove kde lyska dava dobrou noc, tak se nediv, ze ti jede spatne internet :)
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 06:08
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
lyška prej :o) taki jsem mněl problemi s češtinou :o)
Anonym (neregistrovany)
24.02.2010, 06:54
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
To je taká krabica, co z ní vedou kable a bliká to :-D
Anonym (neregistrovany)
23.02.2010, 17:36
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
A hele, cenzura :-D Blboněk to nevydržel a nahlásil, že se mu někdo směje, že je blbej jak poleno :-DDD
Anonym (neregistrovany)
24.02.2010, 09:20
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
takze nevis, stacilo to napsat rovnou.
Anonym (neregistrovany)
24.02.2010, 10:26
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Samozřejmě, tady neví nikdo nic...
Tady víš všechno jenom ty :-DDDD
Tady víš všechno jenom ty :-DDDD
Anonym (neregistrovany)
24.02.2010, 12:58
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
to netvrdim, jenom rikam, ze to nevis ty :)
Anonym (neregistrovany)
24.02.2010, 13:52
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Mě nepoučuj, já o CMTS a vedení přes linkové zesilovače až ke krabici v něčím obýváku vím všechno co potřebuju vědět a nehodlám se vozit po někom, kdo CMTS nazval bridgem. Všichni víme, co měl na mysli a kde je meritum (podstata) věci.
Bavím se tady pouze nad tím, jakej seš magor :-DDD Což jsi sám nádherně dokázal :-DDD
Bavím se tady pouze nad tím, jakej seš magor :-DDD Což jsi sám nádherně dokázal :-DDD
Anonym (neregistrovany)
24.02.2010, 13:58
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
takze ted jsi to ty kdo vi vschno ze :)
Anonym (neregistrovany)
24.02.2010, 14:35
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Všechno nevím (narozdíl od někoho tady :-DDD ), ale vzhledem k faktu, že jsem tenhle obor studoval 5 let, tak zrovna tohle vím a stojím si zatím :-)
Taky stojím za tím člověkem co tady původně psal a neodsuzuju ho, že použil špatné metody měření, a že není schopný si domluvit slevu, protože vím, co je UPC zač, co v některých lokalitách poskytuje (resp. spíš neposkytuje) a že na slevu ti tak akorát každej prdí.
UPC ti dá slevu akorát když jim pošleš výpověď a určitě ne z toho důvodu, že jede internet ve špičce desetinovou rychlostí, než máš zaplaceno. Prostě nevíš nic, neznáš taktiku UPC, neznáš technologii, topologii, neznáš nic, ale všechny, kdo tady jen poukážou na nějaký nedostatek odsuzuješ, aniž bys znal problém...
Taky stojím za tím člověkem co tady původně psal a neodsuzuju ho, že použil špatné metody měření, a že není schopný si domluvit slevu, protože vím, co je UPC zač, co v některých lokalitách poskytuje (resp. spíš neposkytuje) a že na slevu ti tak akorát každej prdí.
UPC ti dá slevu akorát když jim pošleš výpověď a určitě ne z toho důvodu, že jede internet ve špičce desetinovou rychlostí, než máš zaplaceno. Prostě nevíš nic, neznáš taktiku UPC, neznáš technologii, topologii, neznáš nic, ale všechny, kdo tady jen poukážou na nějaký nedostatek odsuzuješ, aniž bys znal problém...
Anonym (neregistrovany)
24.02.2010, 15:52
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Tak za prve jsem se mu neposmival, ale radil. V pripade ze vysledky na FTP od UPC budou opravdu spatne, UPC bez problemu slevu udeluje. UPC dokonce narozdil od TO2 udeluje slevu bez ohledu na dobu nefunkcnosti. Zrovna s timto s nima zadny problem neni. A ze jsi neco studoval ti neverim ani slovo, chovas se jako arogantni primitiv ktery jen nadava, nejsi schopen odpovedet na primou otazku a k urazkam take nemas daleko. Nejsi schopen prednest konkretni fakta ktera te vedou k tvemu nazoru. To ze jsi neco studoval je sice hezke, ale mnohdy k nicemu (na tobe se to nadherne dokladuje). Nikdy jsem nepsal, ze nemuze byt problem na strane UPC, to jen ty jsi totalni blazen ktery prekucuje cokoli napisi. Btw kdyz se ti u UPC nelibi tak jdi k jinemu ISP. Urcite je u vas hromada kvalitnich ISP od kterych to pojede lip.....ale promin, ja zapomel, ze jsi z ostravy :)
Anonym (neregistrovany)
24.02.2010, 18:22
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
1. Ty vůbec nevíš, jak to ten člověk testoval - pokud nejsi jasnovidec
2. netahej sem nefunkčnost - celou dobu se bavíme o rychlosti připojení, na nefunkčnost a kdo na to dává nebo nedává slevy si otevři nové vlákno
3. klidně ti naskenuju diplom - stejně řekneš, že je padělaný
4. fakta jsem ti psal do doby, než jsi se ukázal jako schyzofrenní magor, od této doby jsi mi akorát pro srandu a daří se ti to
5. narozdíl od tebe se opírám o fakta, ne nějaké svévolné zrovna vymyšlené domněnky
6. v opozici jsi tady vždycky jen ty
7. nejsem klientem upc
8. nic proti pražákům, ale pak se div, že vás lidi ve zbytku republiky nemají rádi - naštěstí nejsou všichni jako ty
Takže zase úplně všechno mimo... jako dycky...
ještě něco? šašku?
2. netahej sem nefunkčnost - celou dobu se bavíme o rychlosti připojení, na nefunkčnost a kdo na to dává nebo nedává slevy si otevři nové vlákno
3. klidně ti naskenuju diplom - stejně řekneš, že je padělaný
4. fakta jsem ti psal do doby, než jsi se ukázal jako schyzofrenní magor, od této doby jsi mi akorát pro srandu a daří se ti to
5. narozdíl od tebe se opírám o fakta, ne nějaké svévolné zrovna vymyšlené domněnky
6. v opozici jsi tady vždycky jen ty
7. nejsem klientem upc
8. nic proti pražákům, ale pak se div, že vás lidi ve zbytku republiky nemají rádi - naštěstí nejsou všichni jako ty
Takže zase úplně všechno mimo... jako dycky...
ještě něco? šašku?
Pavel Brno (neregistrovany)
28.05.2010, 11:46
Re:
V tomto ti dám za pravdu.Taky cajzly nesnáším.Taky nejsem klientem UPC,byl jsem ale od te doby co mi odpojili bezdůvodně internet,prej chyba v jejich databázi, už od nic nic nechci. Teď mám internet od firmy Wosa.cz, Garantují mi rychlost.Ať měřím ráno, poledene,večer mám pořád stejnou.http://www.speedtest.net/result/828683353.png.Nemohu si stěžovat. Vřele doporučuji.
Pavel Brno (neregistrovany)
28.05.2010, 11:45
Re:
V tomto ti dám za pravdu.Taky cajzly nesnáším.Taky nejsem klientem UPC,byl jsem ale od te doby co mi odpojili bezdůvodně internet,prej chyba v jejich databázi, už od nic nic nechci. Teď mám internet od firmy Wosa.cz, Garantují mi rychlost.Ať měřím ráno, poledene,večer mám pořád stejnou.http://www.speedtest.net/result/828683353.png.Nemohu si stěžovat. Vřele doporučuji.
Pavel Brno (neregistrovany)
28.05.2010, 11:44
Re:
V tomto ti dám za pravdu.Taky cajzly nesnáším.Taky nejsem klientem UPC,byl jsem ale od te doby co mi odpojili bezdůvodně internet,prej chyba v jejich databázi, už od nic nic nechci. Teď mám internet od firmy Wosa.cz, Garantují mi rychlost.Ať měřím ráno, poledene,večer mám pořád stejnou.http://www.speedtest.net/result/828683353.png.Nemohu si stěžovat. Vřele doporučuji.
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 06:01
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Neber do huby pražáky, wydláku
Anonym (neregistrovany)
24.02.2010, 19:38
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
1)precti si poradne jeho reakci, pise tam, ze si meril rychlost na DSL.cz
2)nefukcnost je u UPC stav, kdy rychlost linky klesa pod 80% rychlosti koupene
3)jak jsem psal, to ze jsi studoval te neeliminuje jako hlupaka
4)jaka fakta? Asi me s nekym pletes. Me jsi zacal rovnou urazet a nebyl jsi schopen odpovedet na jednoduchou otazku
5)viz vyse
6)komu jsem v opozici v me prvni reakci zde? Poslal jsem par rad, ktery ty jako odbornik jiste potvrdis.
7)jsem klient UPC a s reklamaci jsem nikdy nemel problem, priste zkus mluvit o necem s cim mas zkusenosti.
8)to same lze rici i o tobe :)
2)nefukcnost je u UPC stav, kdy rychlost linky klesa pod 80% rychlosti koupene
3)jak jsem psal, to ze jsi studoval te neeliminuje jako hlupaka
4)jaka fakta? Asi me s nekym pletes. Me jsi zacal rovnou urazet a nebyl jsi schopen odpovedet na jednoduchou otazku
5)viz vyse
6)komu jsem v opozici v me prvni reakci zde? Poslal jsem par rad, ktery ty jako odbornik jiste potvrdis.
7)jsem klient UPC a s reklamaci jsem nikdy nemel problem, priste zkus mluvit o necem s cim mas zkusenosti.
8)to same lze rici i o tobe :)
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 06:04
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
A ty zalez hňupe Nikdo nejni zvědavý na žvásty
Yetti (neregistrovany)
25.02.2010, 05:55
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Nechcu ti kazit tvou falešnou radost, ale já mám taky docela rozsáhlé zkušenosti se službami, vlastně neslužbami UPC - a jejich klientem nejsem a nikdy nebudu. Nefunkčnost je nefunkčnost - zavolej si schválně na podporu UPC, že ti jede linka jen desetinovou rychlostí - nikdy jsi tím neprošel, tak nevíš, jak si s tebou operátoři rádi vytřou prdel, jenom tady machruješ, ani netušíš o čem. Kdy jsi co reklamoval u UPC? nikdy nic, jen plkáš, protože takhle firma je solventní jen do prvního problému, který u tebe ještě nenastal, ale dočkej času - i na tebe dojde.
Pak můžeš jít žalovat adminovi, že se ti tu jako maximálnímu hlupákovi smějou - vždyť je to pravda - ještě kolem sebe kopeš jak vzteklé mimino
Pak můžeš jít žalovat adminovi, že se ti tu jako maximálnímu hlupákovi smějou - vždyť je to pravda - ještě kolem sebe kopeš jak vzteklé mimino
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 07:16
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
ale prosel, odkazou te na jejich FTP kde ti reknou at si linku nekolikrat za den zmeris a kdyz se ukaze problem penize vrati (aspon u me nebyl zadny problem) UPC jsem reklamoval 2x v poslednich cca dvou letech. Reklamace vzdy uznana. Spise jestli neni problem v tom, ze vas nekdo odkaze na FTP UPC ktere je pro ne jedine smerodatne a vy hned zacnete kricet jak je chyba na strane UPC a jak nic delat nebudete. Treaba mate i pravdu, chyba muze byt na strane UPC, ale k tomu je jaksi to testovaci FTP aby jste jim to ukazal.
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 07:34
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Lžeš, ten kdo lže i krade a bude viset !
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 09:08
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Vidíš, vystihnul jsi ho :o) Našel k sobě přirovnání - on sám :o) A trefné :o)
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 08:45
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
visi kdyz ma viset, stoji kdyz ma stat :)
Anonym (neregistrovany)
25.02.2010, 05:41
RE: UPC -nestabilní rychlost-nestíhají stále přetížené bridge-kv kraj
Dyt to říkám, schýza jako prase :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Cerny most UPC (neregistrovany)
15.04.2010, 15:55
Re:
tak tu toho ale je ., .. no nic moc aspon niekto k veci pise ked uz píše , no moja skusenost s UPC .: mam UPC v prahe na ciernom moste no total brutal, nic moc klienske centrum na prd, technicka podpora ani nehovorim, zapajaju to veky, takze nic moc....., mam zle skusenosti s UPC , ale T com ide lepšie , takze neviem, ale upc ked niekto nema zmluvu nech si ju ani nezaklada, upc je velky oblbovak.... nic moc to mozem ist na verejnu siet ako na UPC to mam skoro stejne , a este ich spravanie xii, no takze fakt neviem, ale to ze UPC na ciernom moste je kus blbe a nevedia spravne operator kecat je ich vec, ja s anecudujem ze UPC je fakt ....
len tokko m moja skusenost cierny most UPC
len tokko m moja skusenost cierny most UPC
















