Úvod > Články > Počet stažení Opery se díky aktualizaci Windows zdvojnásobil

Počet stažení Opery se díky aktualizaci Windows zdvojnásobil

Nedávná aktualizace systému Windows – nabídka "Výběr prohlížeče" – zdvojnásobila počet stažení webového prohlížeče Opera. Ve čtvrtek o tom informovala společnost Opera Software ASA.

Aktualizace "Výběr prohlížeče" (ballot screen) je tečkou za antimonopolním řízením, které se společností Microsoft vedla Evropská komise kvůli integraci Internet Exploreru do Windows. Microsoft teď skrze aktualizaci systému uživatelům nabízí možnost instalace konkurenčních prohlížečů včetně těch nejznámějších, jako je Firefox, Google Chrome, Safari nebo zmíněná Opera.

Firma Opera Software uvádí, že zájem o její prohlížeč se od počátku března, kdy Microsoft začal aktualizaci distribuovat evropským uživatelům, opravdu podstatně zvýšil. S vydáním nové verze Opera 10.50 nárůst nesouvisí – číslo pochází z analýzy stažení uskutečněných přímo přes nabídku "Výběr prohlížeče".

 

23. 3. 2010

Autor: Redakce DSL.cz

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Český bezdrát nabízí připojení k Internetu Eri-ADSL Panter... 5 Mbps od 279 Kč a 10 Mbps od 299 Kč

Společnost Český bezdrát s.r.o. nabízí v AKCI Léto 2014 dvě nové Služby pevného připojení k Internetu typu ADSL...

 

TP-LINK radí, jak se chránit před chybou v zabezpečení domácích routerů

Před nedávnem proběhla v médiích zpráva o závažné bezpečnostní chybě některých síťových prvků od nejrůznějších...

 

ss7Net - VoIP telefonní ústředna zdarma

Vyměníme Vám starou za novou ...

Dosluhuje Vám vaše stará pobočková ústředna? Máme pro Vás řešení...

Nejčtenější články

HBO Max v Česku od května nahradí nová služba Max

 

Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...

Revolut spouští vlastní eSIM a výhodné datové balíčky do celého světa

 

Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...

Seznam.cz připravuje vlastní předplatné, reklamě se ale nevyhnete

 

Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...