Michael Williams ze společnosti Transocean, která pronajala plovoucí ropnou plošinu Deepwater Horizon společnosti BP, při slyšení před federálním panelem uvedl, že bezpečnostní monitorovací systém měl už měsíce před havárií, k níž došlo 20. dubna, problémy a že řídící počítač často havaroval a ukazoval tzv. modrou obrazovku smrti (BSOD). Tu zobrazuje systém Windows při pádu.
Williams dále řekl, že bezpečnostní alarm byl často schválně vypínán, aby uprostřed noci nebudil posádku plošiny. Sám několik týdnů před havárií žádal, aby počítačový systém monitorující a kontrolující vrtání byl dán do pořádku.
"Přístroj se zasekával už měsíce," citují Williamse zahraniční média. Probliknutí modré obrazovky smrti nebylo podle jeho slov nic výjimečného. "Obrazovka prostě zmodrala, byli jsme bez dat." Obsluha vrtáku tedy neměla kvůli absenci dat ponětí o tom, co se v hlubinách děje.
Při havárii ropné plošiny v Mexickém zálivu přišlo o život jedenáct lidí a do moře velké množství ropy.
27. 7. 2010
Autor: Redakce DSL.cz
Společnost Český bezdrát s.r.o. nabízí v AKCI Léto 2014 dvě nové Služby pevného připojení k Internetu typu ADSL...
Před nedávnem proběhla v médiích zpráva o závažné bezpečnostní chybě některých síťových prvků od nejrůznějších...
Vyměníme Vám starou za novou ...Dosluhuje Vám vaše stará pobočková ústředna? Máme pro Vás řešení...
Nej.cz je od 1. června součástí O2. Akvizice se týká služeb Nej.cz, Kuki a netbox. Podívejte se, co se změní pro vás...
Rychlosti internetu v červnu kolísaly. Podívejte se, u kterého poskytovatele jsme naměřili nejvyšší hodnoty a která...
O2 si pro své zákazníky přichystalo na léto řadu novinek. Nabídne jim dvojnásobek Dat naplno nebo O2 tag a repráček...