Výdaje inzerentů na webu meziročně stouply o 17,5 procenta na 4,24 miliardy korun. Uvádí to Sdružení pro Internetovou reklamu.
Inzerenti nejvíce investovali do reklam na největších českých serverech, jmenovitě na portále Seznam.cz a webových projektech Centrum Holdings (např. Aktuálně.cz) a Mafra (např. iDnes.cz). Tyto tři společnosti si odnesly 77 procent všech inzerentních investic.
Průměrná návštěvnost českých serverů loni vzrostla o asi devět procent na hodnotu kolem 7,59 milionu uživatelů, čeští uživatelé byli v počtu 5,85 milionu.
8. 2. 2011
Autor: Redakce DSL.cz
Společnost Český bezdrát s.r.o. nabízí v AKCI Léto 2014 dvě nové Služby pevného připojení k Internetu typu ADSL...
Před nedávnem proběhla v médiích zpráva o závažné bezpečnostní chybě některých síťových prvků od nejrůznějších...
Vyměníme Vám starou za novou ...Dosluhuje Vám vaše stará pobočková ústředna? Máme pro Vás řešení...
Nej.cz je od 1. června součástí O2. Akvizice se týká služeb Nej.cz, Kuki a netbox. Podívejte se, co se změní pro vás...
Rychlosti internetu v červnu kolísaly. Podívejte se, u kterého poskytovatele jsme naměřili nejvyšší hodnoty a která...
O2 si pro své zákazníky přichystalo na léto řadu novinek. Nabídne jim dvojnásobek Dat naplno nebo O2 tag a repráček...