Výdaje inzerentů na webu meziročně stouply o 17,5 procenta na 4,24 miliardy korun. Uvádí to Sdružení pro Internetovou reklamu.
Inzerenti nejvíce investovali do reklam na největších českých serverech, jmenovitě na portále Seznam.cz a webových projektech Centrum Holdings (např. Aktuálně.cz) a Mafra (např. iDnes.cz). Tyto tři společnosti si odnesly 77 procent všech inzerentních investic.
Průměrná návštěvnost českých serverů loni vzrostla o asi devět procent na hodnotu kolem 7,59 milionu uživatelů, čeští uživatelé byli v počtu 5,85 milionu.
8. 2. 2011
Autor: Redakce DSL.cz
Společnost Český bezdrát s.r.o. nabízí v AKCI Léto 2014 dvě nové Služby pevného připojení k Internetu typu ADSL...
Před nedávnem proběhla v médiích zpráva o závažné bezpečnostní chybě některých síťových prvků od nejrůznějších...
Vyměníme Vám starou za novou ...Dosluhuje Vám vaše stará pobočková ústředna? Máme pro Vás řešení...
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...