Úvod > Články > Za reklamu na webu se loni v Česku utratily 4,2 mld korun

Za reklamu na webu se loni v Česku utratily 4,2 mld korun

Výdaje inzerentů na webu meziročně stouply o 17,5 procenta na 4,24 miliardy korun. Uvádí to Sdružení pro Internetovou reklamu.

Inzerenti nejvíce investovali do reklam na největších českých serverech, jmenovitě na portále Seznam.cz a webových projektech Centrum Holdings (např. Aktuálně.cz) a Mafra (např. iDnes.cz). Tyto tři společnosti si odnesly 77 procent všech inzerentních investic.

Průměrná návštěvnost českých serverů loni vzrostla o asi devět procent na hodnotu kolem 7,59 milionu uživatelů, čeští uživatelé byli v počtu 5,85 milionu. 

8. 2. 2011

Autor: Redakce DSL.cz

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Český bezdrát nabízí připojení k Internetu Eri-ADSL Panter... 5 Mbps od 279 Kč a 10 Mbps od 299 Kč

Společnost Český bezdrát s.r.o. nabízí v AKCI Léto 2014 dvě nové Služby pevného připojení k Internetu typu ADSL...

 

TP-LINK radí, jak se chránit před chybou v zabezpečení domácích routerů

Před nedávnem proběhla v médiích zpráva o závažné bezpečnostní chybě některých síťových prvků od nejrůznějších...

 

ss7Net - VoIP telefonní ústředna zdarma

Vyměníme Vám starou za novou ...

Dosluhuje Vám vaše stará pobočková ústředna? Máme pro Vás řešení...

Nejčtenější články

Výpadky signálu DVB-T2: Co je způsobuje a jak je řešit?

 

V Česku se pomalu vypíná televizní vysílání ve formátu DVB-T a nahrazuje ho nový standard DVB-T2. Někteří uživatelé...

Přechod komerčních stanic na DVB-T2 v Praze se odkládá

 

V noci na dnešek mělo dojít k vypnutí komerčních stanic ve formátu DVB-T v Praze a Středočeském kraji. České...

DIGI TV už můžete bez set-top boxu sledovat i na Android TV

 

DIGI TV krátce před Vánocemi představila novou aplikace pro televize s Androidem. Pokud máte tento operační systém...