Úvod > Články > Český bezdrát - EriVoIP CallBack - Rozhovor s Petrem Benýškem

Český bezdrát - EriVoIP CallBack - Rozhovor s Petrem Benýškem

Se službou EriVoIP-CallBack voláte z mobilu za 1,90 Kč. Ceny mobilního volání v současnosti patří mezi nejčastěji diskutované a také kritizované položky na telekomunikačním trhu v ČR. Byť Český telekomunikační úřad donedávna všechny argumenty horlivě vyvracel a zpochybňoval.

Petr BenysekNení proto divu, že když společnost Český bezdrát začala nabízet službu  EriVoIP-CallBack, která umožňuje volání z  mobilního telefonu  za koncovou cenu 1,90 Kč/minutu při volání jak v rámci České republiky, tak i do 54 států světa ( vč. většiny mobilních sítí ), vyvolala nemalý zájem zákazníků i odborníků. Službu přitom může využít kdokoliv - bez ohledu na mobilního operátora, jehož služby využívá, nebo zda je či není připojen k internetu. Cenu hovorů navíc nenavyšuje ani častá finta operátorů - minutová tarifikace. Všechna volání v rámci služby EriVoIP-CallBack jsou účtována v tarifikaci 1+1 sekunda.

Jak služba funguje a co všechno zákazníkům nabízí?  Na tyto i další otázky odpovídal ředitel firmy, Ing. Petr Benýšek.

Čtenáře bude asi nejvíc zajímat, jak služba EriVoIP-CallBack funguje a co nabízí. Mohl byste tedy prosím nejprve tyto možnosti stručně představit?

Služba EriVoIP - CallBack kombinuje  výhody volání prostřednictvím VoIP operátora – společnosti Český bezdrát  a  všech tří mobilních operátorů v ČR.  Především však služba EriVoIP - CallBack nevyžaduje připojení k internetu ani pořízení žádné nové SIM karty nebo  změnu mobilního telefonu či telefonního čísla. A to z pohledu uživatele znamená velké zjednodušení a především zlevnění provozu mobilního telefonu.

Jak tedy prakticky služba EriVoIP CallBack funguje?

Zákazník má možnost výběru ze dvou způsobů volání ze svého mobilního telefonu:

  1. volání uskuteční prostřednictvím SMS zaslané na číslo služby EriVoIP–CallBack: 725 810 910 s tím, že v SMS uvede telefonní číslo účastníka, se kterým se chce spojit (při volání ze zahraničí v mezinárodním tvaru),

  2. formou automatického spojení z přednastaveného on-line telefonního seznamu zákazníka. Ten si může každý uživatel vytvořit a následně aktualizovat přes webové rozhraní, jehož prostřednictvím lze přistupovat ke konkrétnímu uživatelskému účtu nebo prostřednictvím SMS zpráv. V telefonním seznamu je možné uložit až 1000 kontaktů. Prakticky tedy zákazník ke svým stávajícím kontaktům v mobilním telefonu přidělí vždy jedno virtuální telefonní číslo.

Přístup do telefonního seznamu je chráněn heslem a obsah databáze je šifrován, to znamená, že k obsahu může přistupovat pouze právoplatný majitel.

Pokud uživatel služby EriVoIP-CallBack využije k volání virtuální číslo, jak jej identifikuje volaný? Nebude muset všem oznamovat nějaké nové telefonní číslo?

Řešení tohoto problému si dovolím označit za jednu ze špičkových vlastností služby EriVoIP–CallBack. Celý systém se nám totiž podařilo nastavit tak, že volaný vždy uvidí standardní mobilní číslo volajícího, na které je zvyklý. Uživatelé služby se proto nemusí obávat, že by jejich známí či obchodní partneři na volání nereagovali kvůli neznámé identifikaci.

Zbývá tedy jen otázka, jakým způsobem lze službu EriVoIP–CallBack objednat a za jak dlouho bude aktivována?

Službu lze objednat a aktivovat vyplněním a odesláním jednoduché objednávky zde, kdy zájemci v rámci probíhající akce mohou službu vyzkoušet zdarma, a to až po dobu 1 měsíce. Za tímto účelem získají od společnosti Český bezdrát zdarma kredit ve výši 60 korun, který stačí na více než 30 minut volání.

Pro přechod z testovacího do ostrého režimu služby EriVoIP–CallBack pak stačí během tohoto měsíčního testovacího provozu uhradit kredit na volání ve výši minimálně 300 korun. Další nemalou výhodou je, že možnost vyčerpání uhrazeného kreditu  není  časově omezena.

Děkuji za rozhovor

David Kozák

 

 

2. 1. 2013

Autor:

Témata

telekomunikace

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Evropský soud podpořil síťovou neutralitu: Operátoři nesmí upřednostňovat některé služby na úkor jiných

Evropský soud vydal verdikt v kauze maďarského operátora Telenor, který zákazníkům počítal provoz v některých...

 

Huawei řeší nedostatek čipů, další dodávku už nedostane

V pondělí 14. září Huawei obdržel poslední dodávku čipů od společnosti Taiwan Semiconductor Manufacturing Co. Co...

 

Vodafone vyhrál soudní spor s ČTÚ

V roce 2015 podal žalobu na ČTÚ kvůli neudělení výjimky v LTE aukci. Nyní mu dal soud za pravdu a operátor tak má...

Nejčtenější články

Víme, kde se od září 2020 připojíte k internetu s rychlostí 100 Mb/s!

 

Nordic Telecom začíná od září nabízet svůj internet s rychlostí 100 Mb/s v dalších lokalitách. Podívejte se, jestli...

Datamánie je u konce. O2 stáhlo z nabídky předplacené karty se 100 GB dat

 

O2 svým zákazníkům v létě přichystalo zajímavou akci. Nabízelo předplacené karty se speciálním tarifem - 100 GB dat...

Rychlosti mobilního internetu na DSL.cz v červenci 2020

 

Jaké rychlosti mobilního internetu přinesl červenec? Který operátor nabízel nejrychlejší LTE, 3G a 2G připojení...