Úvod > Články > Gorila mobil končí, cool přístup k úspěchu nestačil

Gorila mobil končí, cool přístup k úspěchu nestačil

Není tomu tak dávno, co své působení mezi virtuálními operátory ukončil Viral Mobil. Další na řadě je Gorila, která fungovala pod křídly O2. V létě dostal virtuál od Telefóniky stopku, nyní končí definitivně.

Projekt Gorila mobil od samého začátku cílil na mladé lidi. Přizpůsobil tomu neformální kampaň, design webových stránek i komunikaci. Ani stoprocentní cool přístup nepomohl operátorovi v boji s konkurencí.

Operátor měl velmi rychlý a úspěšný start. Zakladatelé Lukáš Janoušek, Roman Nováček, Pavel Turek a Petr Staněk byli překvapeni, jak rychle se značka na trhu uchytila.

Gorila mobil měl kvalitní nabídku služeb. Společnost nabízela paušální tarif s voláním po druhé minutě zdarma a 5 GB dat navíc za 480 korun. Každých dalších 5 GB přišlo uživatele jen na polovinu předchozí ceny. U předplacených karet rovněž platilo to, že čím víc zákazník používat internet, tím platil méně. Data bylo možné operativně dokupovat po 500 MB.

V tuto chvíli se pro stávající zákazníky Gorila mobil s předplacenou kartou nic nemění. Je ale dost pravděpodobné, že v budoucnosti budou nuceni přejít na předplacenku O2 nebo změnit operátora.

3. 12. 2014

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

telekomunikace

Sdílejte

Přečtěte si také

 

YouTube zpřísňuje pravidla, tvůrcům už nebude platit za obsah generovaný AI

YouTube zpřísňuje podmínky pro tvůrce. Monetizace se nově nebude týkat neautentického obsahu, který často vzniká za...

 

Dejte si pozor při cestách do Egypta, místní SIM karty mohou zablokovat váš telefon

V Egyptě platí od letoška nové pravidlo, které může zablokovat váš telefon. Místo místních SIM karet tak raději...

 

Slovensko vydražilo mobilní frekvence s rekordním výnosem přes 500 milionů eur

Slovenský regulační úřad úspěšně ukončil největší aukci frekvencí v historii země. Zájem operátorů výrazně překonal...

Nejčtenější články

Všichni podnikatelé se musí do 30. června registrovat u České televize a Českého rozhlasu

 

Od července se mění pravidla pro rozhlasové a televizní poplatky. Podnikatelé musí do 30. června ČT a ČRo oznámit...

Britská komisařka vyzývá k zákazu AI aplikací generujících obrázky nahých dětí

 

Britská komisařka Rachel de Souza požaduje úplný zákaz AI nástrojů, které upravují nebo generují obrázky nahých...

Meta zavádí reklamy v aplikaci WhatsApp

 

Meta po 11 letech zavádí reklamy přímo do WhatsAppu. Budou se zobrazovat v záložce Updates, mimo osobní chaty.