Úvod > Články > O2 má obrovský výpadek sítě

O2 má obrovský výpadek sítě

Dnes 19.8.2015 sledujeme cca od 8:45h velký výpadek sítě O2. Nefunguje volání z mobilu O2. Mobilní data zákazníkům fungují.

O2 má obrovský výpadek sítě

O2 má dnešní den velký výpadek mobilní sítě. Z mobilu či na mobil O2 se v tuto chvíli nedovoláte. Posílání SMS také nefunguje. Mobilní data O2 zatím fungují.

Operátor má zároveň mimo provoz své hlavní weby jako www.o2.cz, www.telefonica.cz, www.o2tv.cz, o2sport.cz a další. Problém je i s tísňovým voláním na linky 150, 155, 158 a 112!

Společnost O2 Czech Republic a.s. se zatím k výpadku nevyjádřila.

Reklama

Aktualizováno 9:28

Facebook O2: "⚠ UPOZORNĚNÍ ⚠ Aktuálně evidujeme výpadek v naší mobilní síti. Někteří z našich zákazníků v jižních, západních, středních Čechách a části Prahy tak mohou mít problém se spojením hovorů a připojením k mobilnímu internetu, za což se velmi omlouváme. Naši technici intenzivně pracují na nápravě. Příčinu výpadku a jeho dopad zjišťujeme."

Aktualizováno 9:34

Twitter O2: "⚠ Aktuálně evidujeme výpadek části mobilní sítě v jižních, západních, středních Čechách a části Prahy. Omlouváme se, pracujeme na tom."

Aktualizováno 9:50

Mobilní data O2 jsou již také nedostupná. Pevné linky a ADSL internet zatím fungují.

Aktualizováno 10:21

Twitter ČTÚ: "Nedovoláte-li se při výpadku v síti svého operátora na tísňovou linku 112, vyjměte SIM kartu a pokus opakujte."

Aktualizováno 10:32

Singnál na mobilu nabíhá. Lze již volat a omezeně posílat SMS. Pokud vám signál nenaběhl sám, doporučujeme restarovat mobilní telefon.

Aktualizováno 11:21

Podle vyjádření O2 by měly být veškeré funkce obnoveny. Generální ředitel O2 Czech Republic Tomáš Budník dodává: „Velmi mě to mrzí, našim zákazníkům se omlouvám.

Oficiální stanovisko O2: „Dnes dopoledne jsme zaznamenali výpadek mobilní sítě, který byl způsoben přerušením optického kabelu při revizních pracích. Výpadek se netýkal celé sítě, ale vybraných částí jižních, západních, středních Čech a části Prahy. Závadu se podařilo během zhruba dvou hodin odstranit a služba je nyní již plně funkční. Prioritně jsme se soustředili na zprovoznění služby 112 a následně jsme zprovoznili všechny ostatní služby."

19. 8. 2015

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

telekomunikacetelekomunikacetelekomunikace

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Telly získala přenosová práva na tenisové turnaje ATP

Televizní operátor Telly se od 1. ledna 2024 stane primárním vlastníkem přenosových práv pro Česko a Slovensko...

 

Ulož.to omezí sdílení souborů s ostatními uživateli

Ulož.to kvůli novým evropským pravidlům omezí možnost sdílení souborů s dalšími uživateli. Od 1. prosince bude možné...

 

O2 se přidává k dalším operátorům, jeho zákazníci mohou pro hlášení podvodů používat číslo 7726

O2 se přidalo k Vodafonu a T-Mobile a zavedlo jednotné číslo pro hlášení podvodů – 7726. Nyní ho tak mohou využívat...

Nejčtenější články

Magenta TV spustila vysílání nového kanálu DVTV Extra

 

Digitální a satelitní Magenta TV přidala do své nabídky novou stanici DVTV Extra, za kterou stojí moderátoři Daniela...

O2 představilo vánoční nabídku telefonů, na splátku vám stačí odměna za využívání služeb O2 a AirBank

 

O2 odhalilo vánoční nabídku telefonů, které si můžete pořídit i na splátky bez navýšení. Splátku vám přitom pokryje...

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v říjnu 2023

 

Jaké rychlosti internetu jsme na DSL.cz naměřili v říjnu? Podívejte se na nejnovější statistiky.