Úvod > Články > O2 má obrovský výpadek sítě

O2 má obrovský výpadek sítě

Dnes 19.8.2015 sledujeme cca od 8:45h velký výpadek sítě O2. Nefunguje volání z mobilu O2. Mobilní data zákazníkům fungují.

O2 má obrovský výpadek sítě

O2 má dnešní den velký výpadek mobilní sítě. Z mobilu či na mobil O2 se v tuto chvíli nedovoláte. Posílání SMS také nefunguje. Mobilní data O2 zatím fungují.

Operátor má zároveň mimo provoz své hlavní weby jako www.o2.cz, www.telefonica.cz, www.o2tv.cz, o2sport.cz a další. Problém je i s tísňovým voláním na linky 150, 155, 158 a 112!

Společnost O2 Czech Republic a.s. se zatím k výpadku nevyjádřila.

Reklama

Aktualizováno 9:28

Facebook O2: "⚠ UPOZORNĚNÍ ⚠ Aktuálně evidujeme výpadek v naší mobilní síti. Někteří z našich zákazníků v jižních, západních, středních Čechách a části Prahy tak mohou mít problém se spojením hovorů a připojením k mobilnímu internetu, za což se velmi omlouváme. Naši technici intenzivně pracují na nápravě. Příčinu výpadku a jeho dopad zjišťujeme."

Aktualizováno 9:34

Twitter O2: "⚠ Aktuálně evidujeme výpadek části mobilní sítě v jižních, západních, středních Čechách a části Prahy. Omlouváme se, pracujeme na tom."

Aktualizováno 9:50

Mobilní data O2 jsou již také nedostupná. Pevné linky a ADSL internet zatím fungují.

Aktualizováno 10:21

Twitter ČTÚ: "Nedovoláte-li se při výpadku v síti svého operátora na tísňovou linku 112, vyjměte SIM kartu a pokus opakujte."

Aktualizováno 10:32

Singnál na mobilu nabíhá. Lze již volat a omezeně posílat SMS. Pokud vám signál nenaběhl sám, doporučujeme restarovat mobilní telefon.

Aktualizováno 11:21

Podle vyjádření O2 by měly být veškeré funkce obnoveny. Generální ředitel O2 Czech Republic Tomáš Budník dodává: „Velmi mě to mrzí, našim zákazníkům se omlouvám.

Oficiální stanovisko O2: „Dnes dopoledne jsme zaznamenali výpadek mobilní sítě, který byl způsoben přerušením optického kabelu při revizních pracích. Výpadek se netýkal celé sítě, ale vybraných částí jižních, západních, středních Čech a části Prahy. Závadu se podařilo během zhruba dvou hodin odstranit a služba je nyní již plně funkční. Prioritně jsme se soustředili na zprovoznění služby 112 a následně jsme zprovoznili všechny ostatní služby."

19. 8. 2015

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

telekomunikacetelekomunikacetelekomunikace

Sdílejte

Přečtěte si také

 

ČTÚ chystá výběrové řízení na provozovatele sítí pro rozhlasové vysílání DAB+

Český telekomunikační úřad připravuje podmínky pro výběrové řízení na komerční provozovatele sítí pro rozhlasové...

 

Vláda investuje desítky milionů korun do rozvoje 5G sítí

Ministerstvo pro místní rozvoj zveřejnilo novou výzvu z Národního plánu obnovy. V dotacích rozdá téměř 90 milionů...

 

Kanada vyloučila Huawei z budování 5G sítí

Kanadská vláda vyloučila čínskou společnost Huawei Technologies z účasti na budování nových 5G sítí. Následuje tak...

Nejčtenější články

Prima zveřejnila nová pravidla pro přetáčení reklam na IPTV

 

Od 1. června začne platit zákaz přeskakování reklam na kanálech FTV Prima. Jaké podmínky společnost nastavila pro...

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v dubnu 2022

 

Jaké rychlosti v dubnu nabízeli jednotliví poskytovatelé svým zákazníkům? Mrkněte na nejnovější statistiky rychlostí...

Rychlosti mobilního internetu na DSL.cz v březnu 2022

 

Jakou rychlost jsme v březnu naměřili u českých operátorů? Podívejte se na nejnovější statistiky rychlostí u...