Úvod > Články > O2 má obrovský výpadek sítě

O2 má obrovský výpadek sítě

Dnes 19.8.2015 sledujeme cca od 8:45h velký výpadek sítě O2. Nefunguje volání z mobilu O2. Mobilní data zákazníkům fungují.

O2 má obrovský výpadek sítě

O2 má dnešní den velký výpadek mobilní sítě. Z mobilu či na mobil O2 se v tuto chvíli nedovoláte. Posílání SMS také nefunguje. Mobilní data O2 zatím fungují.

Operátor má zároveň mimo provoz své hlavní weby jako www.o2.cz, www.telefonica.cz, www.o2tv.cz, o2sport.cz a další. Problém je i s tísňovým voláním na linky 150, 155, 158 a 112!

Společnost O2 Czech Republic a.s. se zatím k výpadku nevyjádřila.

Reklama

Aktualizováno 9:28

Facebook O2: "⚠ UPOZORNĚNÍ ⚠ Aktuálně evidujeme výpadek v naší mobilní síti. Někteří z našich zákazníků v jižních, západních, středních Čechách a části Prahy tak mohou mít problém se spojením hovorů a připojením k mobilnímu internetu, za což se velmi omlouváme. Naši technici intenzivně pracují na nápravě. Příčinu výpadku a jeho dopad zjišťujeme."

Aktualizováno 9:34

Twitter O2: "⚠ Aktuálně evidujeme výpadek části mobilní sítě v jižních, západních, středních Čechách a části Prahy. Omlouváme se, pracujeme na tom."

Aktualizováno 9:50

Mobilní data O2 jsou již také nedostupná. Pevné linky a ADSL internet zatím fungují.

Aktualizováno 10:21

Twitter ČTÚ: "Nedovoláte-li se při výpadku v síti svého operátora na tísňovou linku 112, vyjměte SIM kartu a pokus opakujte."

Aktualizováno 10:32

Singnál na mobilu nabíhá. Lze již volat a omezeně posílat SMS. Pokud vám signál nenaběhl sám, doporučujeme restarovat mobilní telefon.

Aktualizováno 11:21

Podle vyjádření O2 by měly být veškeré funkce obnoveny. Generální ředitel O2 Czech Republic Tomáš Budník dodává: „Velmi mě to mrzí, našim zákazníkům se omlouvám.

Oficiální stanovisko O2: „Dnes dopoledne jsme zaznamenali výpadek mobilní sítě, který byl způsoben přerušením optického kabelu při revizních pracích. Výpadek se netýkal celé sítě, ale vybraných částí jižních, západních, středních Čech a části Prahy. Závadu se podařilo během zhruba dvou hodin odstranit a služba je nyní již plně funkční. Prioritně jsme se soustředili na zprovoznění služby 112 a následně jsme zprovoznili všechny ostatní služby."

19. 8. 2015

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

telekomunikacetelekomunikacetelekomunikace

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Google představil nový AI model pro přesnou předpověď počasí

Google hledá nové způsoby, jak využívat umělou inteligenci. nyní vyvinul AI model pro předpovědi počasí, který...

 

EU přijala pravidla, podle kterých společnosti musí poskytovat opravu i po vypršení záruky

Evropská unie oficiálně přijala nový soubor pravidel o právu na opravu, která mají lidi přimět k tomu, aby rozbitá...

 

Jaromír Soukup prodal zbývající podíl v TV Barrandov

Jaromír Soukup prodal 50 % podíl v Empresa Media, která vlastní TV Barrandov. Podnikatel Jan Čermák tak získal nad...

Nejčtenější články

Vodafone zařazuje do nabídky Nova Sport 5 a 6, odvysílá Formuli 1 i MotoGP

 

Vodafone nabídne v rámci své Vodafone TV stanice Nova Sport 5 a Nova Sport 6. Diváci se tak mohou těšit na Formuli...

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v dubnu 2024

 

Rychlosti internetu v dubnu některých technologií rostly, u jiných naopak klesaly. Zjistěte, jak si vedl váš...

Avast dostal v ČR pokutu ve výši 351 milionů korun

 

Avast dostal od českého Úřadu pro ochranu osobních údajů pokutu ve výši 351 milionů korun Důvodem je neoprávněné...