Úvod > Články > ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

ČTÚ řeší stížnosti zákazníků na operátory téměř neustále. V poslední době se ovšem musel častěji zabývat neprofesionálními zaměstnanci na prodejnách a jejich nekalými praktikami při uzavírání smluv.

ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

Zákazníci si v poslední době častěji obraceli na Český telekomunikační úřad s případy, kdy podmínky a ceny, které si sjednali s pracovníkem pobočky, neodpovídaly reálně poskytovaným službám.

Obchodníci často zamlčovali, že prezentované nabídky jsou časově omezené, nebo pod nátlakem vnucovali zákazníkům služby, které vůbec nepotřebují.

V případě smluv uzavřených v kamenném obchodě přitom neplatí ochranná lhůta pro odstoupení. Když tedy zákazníci zjistí, že se podmínky liší, nemohou od smlouvy odstoupit v následujících 14 dnech jako u smluv uzavřených přes telefon a na internetu. 

Místo toho musí podat reklamaci u svého operátora a v případě zamítnutí poslat stížnost na ČTÚ. Tyto spory jsou ovšem problematické především proto, že byly řešeny mezi čtyřma očima a je obtížné dokázat skutečné znění dohody.

Úřad proto doporučuje, aby si zákazníci před návštěvou pobočky, ujasnili svůj požadavek a nabídku nejdřív dobře zvážili. Dobré je také mít u sebe další osobu, která by mohla případně dosvědčit vaše tvrzení.

Vyhněte se nepříjemným prodejcům, objednejte si výhodnější služby přes internet

Pokud máte doma pomalý internet, prověřte si, jestli na vaší adrese není rychlejší technologie nebo levnější varianta:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    31. 8. 2020

    Autor: Redakce DSL.cz

    Témata

    O2T-MobiletelekomunikaceVodafone

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 270 Kč
    Cena za měsíc: 399 Kč

    Přečtěte si také

     

    Nokia se v příštích letech více zaměří na umělou inteligenci

    Nokia představila novou strategii zaměřenou na umělou inteligenci. Firma chce zjednodušit své aktivit, rozdělit se...

     

    Grokipedia Elona Muska cituje neonacistické, krajně pravicové a dezinformační weby

    Američtí výzkumníci zjistili, že Grokipedia odkazuje na neonacistické, krajně pravicové a dezinformační zdroje...

     

    ChatGPT podle OpenAI nenese vinu za sebevraždu teenagera, porušil pravidla služby

    OpenAI u soudu tvrdí, že nenese odpovědnost za smrt šestnáctiletého teenagera a že chlapec chatbota nesprávně...

    Nejčtenější články

    Rychlosti Wi-Fi internetu na DSL.cz v říjnu 2025

     

    V říjnu rychlost Wi-Fi internetu opět rostla. Podívejte se, jak skončil váš poskytovatel a u které firmy jsme...

    Dvojnásobná rychlost, stejná cena: O2 uvádí nový tarif Internet MAX 500

     

    O2 představil nový tarif Internet MAX 500, který přináší dvojnásobnou rychlost připojení díky technologii VDSL...

    Výpadek Cloudflare ochromil X i ChatGPT, firma se omluvila a přiznala chybu

     

    Technické problémy u společnosti Cloudflare způsobily v úterý výpadek řady známých webů a aplikací včetně ChatGPT a...