Úvod > Články > ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

ČTÚ řeší stížnosti zákazníků na operátory téměř neustále. V poslední době se ovšem musel častěji zabývat neprofesionálními zaměstnanci na prodejnách a jejich nekalými praktikami při uzavírání smluv.

ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

Zákazníci si v poslední době častěji obraceli na Český telekomunikační úřad s případy, kdy podmínky a ceny, které si sjednali s pracovníkem pobočky, neodpovídaly reálně poskytovaným službám.

Obchodníci často zamlčovali, že prezentované nabídky jsou časově omezené, nebo pod nátlakem vnucovali zákazníkům služby, které vůbec nepotřebují.

V případě smluv uzavřených v kamenném obchodě přitom neplatí ochranná lhůta pro odstoupení. Když tedy zákazníci zjistí, že se podmínky liší, nemohou od smlouvy odstoupit v následujících 14 dnech jako u smluv uzavřených přes telefon a na internetu. 

Místo toho musí podat reklamaci u svého operátora a v případě zamítnutí poslat stížnost na ČTÚ. Tyto spory jsou ovšem problematické především proto, že byly řešeny mezi čtyřma očima a je obtížné dokázat skutečné znění dohody.

Úřad proto doporučuje, aby si zákazníci před návštěvou pobočky, ujasnili svůj požadavek a nabídku nejdřív dobře zvážili. Dobré je také mít u sebe další osobu, která by mohla případně dosvědčit vaše tvrzení.

Vyhněte se nepříjemným prodejcům, objednejte si výhodnější služby přes internet

Pokud máte doma pomalý internet, prověřte si, jestli na vaší adrese není rychlejší technologie nebo levnější varianta:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    31. 8. 2020

    Autor: Redakce DSL.cz

    Témata

    O2T-MobiletelekomunikaceVodafone

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 270 Kč
    Cena za měsíc: 399 Kč

    Přečtěte si také

     

    Pražský advokát citoval rozsudky, které si vymyslelo AI, soud mu udělil pokutu

    Ústavní soud uložil pokutu 25 tisíc korun pražskému advokátovi, který při psaní stížnosti použil AI a její výstup...

     

    X začalo zobrazovat zemi původu účtů, funkci lze ale snadno obejít

    X zavedla štítky se zemí původu účtů v rámci větší transparentnosti. Odborníci i bývalí zaměstnanci ale varují, že...

     

    Dvojnásobná rychlost, stejná cena: O2 uvádí nový tarif Internet MAX 500

    O2 představil nový tarif Internet MAX 500, který přináší dvojnásobnou rychlost připojení díky technologii VDSL...

    Nejčtenější články

    O2, T-Mobile a Vodafone spustili vánoční akce: slevy, bonusy i dárky na prodejnách

     

    Vánoční kampaně českých operátorů přinášejí zvýhodněné telefony, tarify i příslušenství. Zákazníci mohou získat...

    Vodafone zdraží starší mobilní tarify, připlatíte si už od prosince

     

    Vodafone upraví ceny starších paušálních tarifů řad Red Basic a Neomezený. Zdražení začne platit 4. prosince 2025 a...

    Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v říjnu 2025

     

    V říjnu rychlosti internetu opět převážně rostly. Mrkněte na naše statistiky za minulý měsíc a zjistěte, jak si vedl...