Úvod > Články > ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

ČTÚ řeší stížnosti zákazníků na operátory téměř neustále. V poslední době se ovšem musel častěji zabývat neprofesionálními zaměstnanci na prodejnách a jejich nekalými praktikami při uzavírání smluv.

ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

Zákazníci si v poslední době častěji obraceli na Český telekomunikační úřad s případy, kdy podmínky a ceny, které si sjednali s pracovníkem pobočky, neodpovídaly reálně poskytovaným službám.

Obchodníci často zamlčovali, že prezentované nabídky jsou časově omezené, nebo pod nátlakem vnucovali zákazníkům služby, které vůbec nepotřebují.

V případě smluv uzavřených v kamenném obchodě přitom neplatí ochranná lhůta pro odstoupení. Když tedy zákazníci zjistí, že se podmínky liší, nemohou od smlouvy odstoupit v následujících 14 dnech jako u smluv uzavřených přes telefon a na internetu. 

Místo toho musí podat reklamaci u svého operátora a v případě zamítnutí poslat stížnost na ČTÚ. Tyto spory jsou ovšem problematické především proto, že byly řešeny mezi čtyřma očima a je obtížné dokázat skutečné znění dohody.

Úřad proto doporučuje, aby si zákazníci před návštěvou pobočky, ujasnili svůj požadavek a nabídku nejdřív dobře zvážili. Dobré je také mít u sebe další osobu, která by mohla případně dosvědčit vaše tvrzení.

Vyhněte se nepříjemným prodejcům, objednejte si výhodnější služby přes internet

Pokud máte doma pomalý internet, prověřte si, jestli na vaší adrese není rychlejší technologie nebo levnější varianta:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    31. 8. 2020

    Autor: Redakce DSL.cz

    Témata

    O2T-MobiletelekomunikaceVodafone

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 250 Kč
    Cena za měsíc: 299 Kč

    Přečtěte si také

     

    ČTÚ nebude nabízet další kmitočty pro DAB+

    Český telekomunikační úřad už nebude nabízet další kmitočty pro digitální rozhlasové sítě. Existovat budou jen tři...

     

    Vodafone garantuje volání přes hodinky i na značky Xiaomi a Samsung

    Vodafone jako první český operátor rozšířil garanci volání přes hodinky bez telefonu na tři značky. Služba OneNumber...

     

    Telefon s Androidem dokáže otevřít dveře od milionů hotelových pokojů, na opravě bezpečnostní chyby se už pracuje

    Výzkumníci objevili bezpečnostní chybu u zámků Saflok. Kdokoliv mohl pomocí telefonu s Androidem otevřít dveře...

    Nejčtenější články

    HBO Max v Česku od května nahradí nová služba Max

     

    Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...

    Seznam.cz připravuje vlastní předplatné, reklamě se ale nevyhnete

     

    Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...

    Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v březnu 2024

     

    Rychlost u většiny technologií v březnu klesla. Podívejte se, jak si vedl váš poskytovatel a u kterého providera...