Vodafone od června testuje na svých stránkách funkci jednoduché umělé inteligence. Chatbot TOBi umožňuje autorizovaným způsobem komunikovat se zákazníkem. Červený operátor se tímto pilotním projektem zařadil mezi průkopníky v oboru robotické komunikace se zákazníky.
Sami zákazníci mají už od léta možnost komunikovat s chatbotem v případě, že zapomenou heslo do samoobsluhy. Od začátku června TOBi zrelizoval 75 tisíc konverzací a 15 tisíc zákazníků úspěšně odbavil.
"Cítíme se ve Vodafonu průkopníky a chceme využívat různé moderní technologie a testovat je spolu se zákazníky. Proto jsme zvolili pro pilotní projekt chatbota právě komunikaci přímo se zákazníky v samoobsluze Můj Vodafone na webu i v mobilu,“ říká Anna Hoerová, viceprezidentka pro prodej a péči.
Dále se nechala Hoerová slyšet, že je "zaměstnání" robota výhodné především proto, že je neustále dostupný, funguje 24/7 a poskytuje zákazníkům efektivní a jednoduchou podporu. "TOBi je jednoduchá umělá inteligence, která zvládá pochopení kontextu dialogu, a kdyby zákazník předem nevěděl, že komunikuje s chatbotem, možná by to někdy ani nepoznal," dodává.
TOBi má kognitivní schopnosti, schopnost rozpoznání psaného textu v českém jazyce, komunikuje plynulým způsobem bez přímého zásahu člověka a umí reagovat na vstupní otázky. Dá se tak očekávat, že postupem času živí zaměstnanci z technické podpory zmizí a zůstanou jen odborníci, na které bude přepojovat chatbot. Vítejte v budoucnosti.
3. 9. 2018
Autor: Redakce DSL.cz
T-Mobile odhalil svou valentýnskou akci. Využít ji mohou nejen zamilovaní, a navíc platí po celý únor. Na co se...
Uživatelé služby Premium žalují platformu LinkedIn za to, že bez jejich povolení zpřístupnila jejich soukromá data...
Společnost OpenAI obvinila konkurenční DeepSeek, že neoprávněně použil data z jejího modelu. Sama přitom dříve byla...
TikTok plánuje vypnout svou aplikaci pro uživatele v USA už tuto neděli, kdy by mohl vstoupit v platnost federální...
V prosinci rychlost Wi-Fi internetu klesla. Podívejte se, jak si vedl váš pskytovatel a ve kterém regionu jsme...
Vodafone odstartoval dvoutýdenní Crazy Week. V rámci akce zlevnil pevný internet, včetně gigabitové rychlosti, na...