Úvod > Články > Na webu Vodafone vás obslouží chatbot

Na webu Vodafone vás obslouží chatbot

Vodafone od června testuje na svých stránkách funkci jednoduché umělé inteligence. Chatbot TOBi umožňuje autorizovaným způsobem komunikovat se zákazníkem. Červený operátor se tímto pilotním projektem zařadil mezi průkopníky v oboru robotické komunikace se zákazníky.

Na webu Vodafone vás obslouží chatbot

Sami zákazníci mají už od léta možnost komunikovat s chatbotem v případě, že zapomenou heslo do samoobsluhy. Od začátku června TOBi zrelizoval 75 tisíc konverzací a 15 tisíc zákazníků úspěšně odbavil.

"Cítíme se ve Vodafonu průkopníky a chceme využívat různé moderní technologie a testovat je spolu se zákazníky. Proto jsme zvolili pro pilotní projekt chatbota právě komunikaci přímo se zákazníky v samoobsluze Můj Vodafone na webu i v mobilu,“ říká Anna Hoerová, viceprezidentka pro prodej a péči.

Dále se nechala Hoerová slyšet, že je "zaměstnání" robota výhodné především proto, že je neustále dostupný, funguje 24/7 a poskytuje zákazníkům efektivní a jednoduchou podporu. "TOBi je jednoduchá umělá inteligence, která zvládá pochopení kontextu dialogu, a kdyby zákazník předem nevěděl, že komunikuje s chatbotem, možná by to někdy ani nepoznal," dodává.

TOBi má kognitivní schopnosti, schopnost rozpoznání psaného textu v českém jazyce, komunikuje plynulým způsobem bez přímého zásahu člověka a umí reagovat na vstupní otázky. Dá se tak očekávat, že postupem času živí zaměstnanci z technické podpory zmizí a zůstanou jen odborníci, na které bude přepojovat chatbot. Vítejte v budoucnosti.

3. 9. 2018

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

aplikacetelekomunikace

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 

Přečtěte si také

 

ČTÚ prodloužil veřejnou konzultaci k aukci 5G kmitočtů

Český telekomunikační úřad vyhověl žádosti sdružení zastupující telekomunikační společnosti a prodloužil veřejnou...

 

Skype nyní nabízí videohovory na jedno kliknutí a bez registrace

Skype jde do boje proti konkurenci a zavádí novou funkci Meet Now. Díky ní založíte na jedno kliknutí...

 

Zájem o zřízení datové schránky si se za březen zvýšil až o polovinu

Komunikace s úřady je během epidemie koronaviru mnohem složitější, a tak roste zájem o elektronickou komunikaci...

Nejčtenější články

Návod, jak najít OKU kód

 

Sepsali jsme pro vás krátký návod, jak najít OKU kód, který je potřeba pro převod telefonního čísla od jednoho...

Velké srovnání internetových televizí: Která IPTV je nejlepší?

 

V posledních týdnech se na trhu objevily dvě nové televize – Vodafone TV a Telly TV. Jak si vedou ve srovnání s O2...

5 tipů, jak efektivně využívat WhatsApp

 

WhatsApp je jeden z nepopulárnějších komunikátorů na trhu. Dají se přes něj posílat zprávy, fotky, videa, volat přes...