Nadační program O2 SmartUp rozjel novou kampaň Vidíš, co jiní nevidí? Klíčovým motivem je rámeček, což koresponduje s myšlenkou celého projektu: má za cíl přimět mladé lidi, aby se pořádně rozhlédli kolem sebe.
SmartUp podporuje nápadité projekty lidí od 15 do 29 let. "V první části kampaně se rámeček objeví na oknech vlaků. Chceme tím přimět mladé lidi, aby se na místa, kolem nichž denně projíždějí, podívali z jiného úhlu," vysvětluje Anna Kačabová, ředitelka Nadace O2 a dodává: "Polepy vznikly ve spolupráci se společností ASTRON Print, která se kvůli zajímavému formátu rozhodla z poloviny podílet i na nákladech na jejich výrobu. Za kreativním návrhem pak stojí tým z inhouse agentury společnosti O2 - Oliver Agency."
O2 chce mladé nalákat populárními osobnostmi jako je BMX rider Vítek Zbořil nebo Karel Telecký, který s nadací dlouhodobě spolupracuje. "Trať pro BMX jsme se tenkrát rozhodli postavit na místě, kde bývala jen černá skládka. Podívali jsme se na ten prostor prostě jinak a rozhodli se s tím něco dělat," popisuje svůj přínos Zbořil. Tváří se stane i Lipo, český raper zbožňovaný mladou generací.
21. 8. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
Operátor O2 opět spustil prodej oblíbené předplacené karty Datamanie 100 GB za zvýhodněnou cenu. Až do konce února...
V prosinci rychlosti internetu převážně klesaly. Hodnoty tentokrát rostly pouze u kabelového připojení.
V listopadu rostly rychlosti u všech technologií. Podívejte se, který providera měl nejvyšší rychlosti a největší...
TikTok plánuje vypnout svou aplikaci pro uživatele v USA už tuto neděli, kdy by mohl vstoupit v platnost federální...
Pokud vám doručovací služby nedodaly vánoční dárky, u kterých garantovaly doručení do Štědrého dne a prodejce vám...
Vánoce jsou plné nezapomenutelných okamžiků. Podívejte se, jak snadno a bezpečně zálohovat ve vašem zařízení nebo...