Nadační program O2 SmartUp rozjel novou kampaň Vidíš, co jiní nevidí? Klíčovým motivem je rámeček, což koresponduje s myšlenkou celého projektu: má za cíl přimět mladé lidi, aby se pořádně rozhlédli kolem sebe.
SmartUp podporuje nápadité projekty lidí od 15 do 29 let. "V první části kampaně se rámeček objeví na oknech vlaků. Chceme tím přimět mladé lidi, aby se na místa, kolem nichž denně projíždějí, podívali z jiného úhlu," vysvětluje Anna Kačabová, ředitelka Nadace O2 a dodává: "Polepy vznikly ve spolupráci se společností ASTRON Print, která se kvůli zajímavému formátu rozhodla z poloviny podílet i na nákladech na jejich výrobu. Za kreativním návrhem pak stojí tým z inhouse agentury společnosti O2 - Oliver Agency."
O2 chce mladé nalákat populárními osobnostmi jako je BMX rider Vítek Zbořil nebo Karel Telecký, který s nadací dlouhodobě spolupracuje. "Trať pro BMX jsme se tenkrát rozhodli postavit na místě, kde bývala jen černá skládka. Podívali jsme se na ten prostor prostě jinak a rozhodli se s tím něco dělat," popisuje svůj přínos Zbořil. Tváří se stane i Lipo, český raper zbožňovaný mladou generací.
21. 8. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
O2 TV zařadila do své nabídky stanice CANAL+ Sport, Arena Sport 1 a Arena Sport 2. Diváci se tak mohou těšit na...
Který operátor nabízel nejrychlejší mobilní internet? A ve kterém regionu jsme naměřili nejvyšší hodnoty? Podívejte...
Televize O2 TV se stala hlavním vysílatelem Tipsport extraligy až do sezony 2027/2028. Diváci budou moci sledovat...
Všichni velcí operátoři mají v nabídce tarify pro studenty a zákazníky do 26 let. V dnešním článku vám přinášíme...
V srpnu rostly rychlosti mobilního i pevného internetu. Podívejte se, jak si vedly jednotlivé technologie a...
Hotspot je funkce na telefonu nebo samostatné zařízení, pomocí kterého se můžete připojit k mobilnímu internetu. Jak...