Česká investiční skupina PPF chce zvýšit svůj podíl v ProSiebenSat.1. Německý mediální dům ocenil její zájem, ale nabízenou cenu označil za neadekvátní.
Německá mediální skupina ProSiebenSat.1 přivítala zájem PPF o navýšení podílu ve firmě. Uvedla, že její dohledová i výkonná rada vítají závazek a podporu PPF. Zároveň ale dospěly k závěru, že nabídnutá cena „neodráží potenciál výnosů a dlouhodobou hodnotu společnosti“.
Obě rady se proto rozhodly nedoporučit akcionářům přijetí nabídky. PPF nabízí 7 eur (174 korun) za akcii, což je o 17,4% více oproti ceně akcií před oznámením nabídky.
PPF chce zvýšit svůj podíl v ProSiebenSat.1, známé německé televizní skupině, která vlastní řadu oblíbených kanálů a zábavních pořadů, na necelých 30 %. Reaguje tak na snahu současného největšího akcionáře, MFE-MediaForEurope, získat větší vliv.
Konkurenční nabídka od MFE, kterou vlastní rodina Berlusconi, byla 4,48 eura (112 korun) v hotovosti a 0,4 akcie MFE A za každou akcii ProSieben. Rady tehdy akcionářům také doporučily nabídku odmítnout.
Akcionáři ale mají na své rozhodnutí v obou případech čas až do 13. srpna.
Foto: PPF
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
23. 6. 2025
Autor: Redakce DSL.cz
YouTube zpřísňuje podmínky pro tvůrce. Monetizace se nově nebude týkat neautentického obsahu, který často vzniká za...
V Egyptě platí od letoška nové pravidlo, které může zablokovat váš telefon. Místo místních SIM karet tak raději...
Slovenský regulační úřad úspěšně ukončil největší aukci frekvencí v historii země. Zájem operátorů výrazně překonal...
Od července se mění pravidla pro rozhlasové a televizní poplatky. Podnikatelé musí do 30. června ČT a ČRo oznámit...
Britská komisařka Rachel de Souza požaduje úplný zákaz AI nástrojů, které upravují nebo generují obrázky nahých...
Meta po 11 letech zavádí reklamy přímo do WhatsAppu. Budou se zobrazovat v záložce Updates, mimo osobní chaty.