Možná jste se taky stali objetí vtípku, který vymysleli vynalézaví trolové. Přesvědčují uživatele Facebooku, že po přidání zkratky BFF do komentářů zjistí, jestli je jejich účet v bezpečí.
Příspěvek na Facebooku hlásá: "Generální ředitel Facebooku Mark Zuckerberg vymyslel slovo BFF, aby se mohl kdokoliv ujistit, že je jeho účet na Facebooku bezpečný. Stačí napsat do komentáře BFF, pokud se příspěvek neobjeví v zelené barvě, okamžitě si změňte heslo, protože váš účet může někdo zneužít.“
Když do komentářů na sociální síti napíšete jednu z vybraných frází nebo slov, barva písmen se změní a upoutá tak na sebe pozornost. Mohli jste to zaznamenat třeba u slovíčka “gratuluji”. Stejně je na tom zkratka BFF, která znamená Best Friends Forever, v překladu nejlepší přátelé navždy.
Příspěvek jen využívá důvěřivosti uživatelů, kteří se zajímají o kauzu zneužívání dat. Vtípek ale nepřišel zrovna ve vhodný čas a Mark Zuckerberg by se mu asi moc nesmál. Čelí totiž žalobě, usvědčující ho z toho, že dal data k dispozici nepovolaným společnostem.
To zjistíte díky našemu fomruláři. Stačí zadat konkrétní adresu.
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
13. 4. 2018
Autor: Redakce DSL.cz
mobilní aplikaceO2pevný internetT-MobileVodafone
Florida přijala nový zákon omezující působení mladistvých na sociálních sítích. Děti ve věku do 14 let mají...
Vodafone jako první český operátor rozšířil garanci volání přes hodinky bez telefonu na tři značky. Služba OneNumber...
V březnu se rychlost Wi-Fi internetu propadla. Podívejte se, jak si tentokrát vedl vás poskytovatel.
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...