Podle průzkumu Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který si kladl za cíl zjistit, jak jsou zákazníci jednotlivých operátorů spokojeni s přehledností, jednoznačností a srozumitelností jednotlivých oblastí, má nejhorší přístup k zákazníkům operátor O2.
Z průzkumu, který si nechal ČTÚ sestavit vyplývá, že nejvíce problematické oblasti operátorů jsou nepřehledné smlouvy, formuláře na odstoupení od smlouvy, příliš obecná formulace smluvních pokud, ne vždy přehledné a jasné informování o změnách ve smoluvě a sankce spojené s odstoupením od smlouvy.
Do bezproblémových oblastí ČTÚ zahrnul popis nabízených služeb a termíny a způsoby vyúčtování. Teď se podíváme, jak jsou na tom jednotlivý operátoři.
ČTÚ operátorům doporučuje zjednodušit, zpřehlednit a pokud možno zkrátit veškeré dokumenty, které musí zákazníci číst.
12. 12. 2016
Autor: Redakce DSL.cz
Jakou rychlost jsme v dubnu naměřili u našich operátorů? Podívejte se na nejnovější statistiky rychlostí mobilního...
Telekomunikační firma e& ze Spojených arabských emirátů koupila téměř 10% podíl v britském Vodafonu. Zaplatila za...
Jaké rychlosti v dubnu nabízeli jednotliví poskytovatelé svým zákazníkům? Mrkněte na nejnovější statistiky rychlostí...
Od 1. června začne platit zákaz přeskakování reklam na kanálech FTV Prima. Jaké podmínky společnost nastavila pro...
Jaké rychlosti v dubnu nabízeli jednotliví poskytovatelé svým zákazníkům? Mrkněte na nejnovější statistiky rychlostí...
Jakou rychlost jsme v březnu naměřili u českých operátorů? Podívejte se na nejnovější statistiky rychlostí u...