Podle průzkumu Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který si kladl za cíl zjistit, jak jsou zákazníci jednotlivých operátorů spokojeni s přehledností, jednoznačností a srozumitelností jednotlivých oblastí, má nejhorší přístup k zákazníkům operátor O2.
Z průzkumu, který si nechal ČTÚ sestavit vyplývá, že nejvíce problematické oblasti operátorů jsou nepřehledné smlouvy, formuláře na odstoupení od smlouvy, příliš obecná formulace smluvních pokud, ne vždy přehledné a jasné informování o změnách ve smoluvě a sankce spojené s odstoupením od smlouvy.
Do bezproblémových oblastí ČTÚ zahrnul popis nabízených služeb a termíny a způsoby vyúčtování. Teď se podíváme, jak jsou na tom jednotlivý operátoři.
ČTÚ operátorům doporučuje zjednodušit, zpřehlednit a pokud možno zkrátit veškeré dokumenty, které musí zákazníci číst.
12. 12. 2016
Autor: Redakce DSL.cz
O2 zařadilo do nabídky novou tarifní řadu NEO+, se kterou si můžete zdarma aktivovat neomezená 5G data na 24 hodin...
Vodafone bude od 1. června rozdávat majitelům předplacených karet 5 GB dat. Kromě toho navýší i datové limity u...
Nová šéfka Vodafonu plánuje během tří let zruší 11 000 pracovních míst po celém světě. Chce tak snížit náklady a...
CETIN od dubna zařadil do svého portfolia nový tarif, který umožní na optických přípojkách využívat rychlost až...
O2 rozdává dárky zákazníkům, kteří si na e-shopu objednají nejnovější O2 TV set-top box. Za 1 Kč si mohou pořídit...
V dubnu se rychlosti mobilního i pevného internetu opět propadly. Podívejte se, kteří provideři nabízeli...