Úvod > Články > Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle průzkumu Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který si kladl za cíl zjistit, jak jsou zákazníci jednotlivých operátorů spokojeni s přehledností, jednoznačností a srozumitelností jednotlivých oblastí, má nejhorší přístup k zákazníkům operátor O2.

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Z průzkumu, který si nechal ČTÚ sestavit vyplývá, že nejvíce problematické oblasti operátorů jsou nepřehledné smlouvy, formuláře na odstoupení od smlouvy, příliš obecná formulace smluvních pokud, ne vždy přehledné a jasné informování o změnách ve smoluvě a sankce spojené s odstoupením od smlouvy.

Do bezproblémových oblastí ČTÚ zahrnul popis nabízených služeb a termíny a způsoby vyúčtování. Teď se podíváme, jak jsou na tom jednotlivý operátoři.

O2 - nejhůře hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty, nedostatečně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování, častěji zmiňovaná nemožnost odstoupit od smlouvy v případě nesouhlasu se změněnými podmínkami.

T-Mobile - průměrně hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty. 

Vodafone - nejlépe hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně jasně definované smluvní pokuty.
  • Zápory: struktura a přehlednost smluvních dokumentů má jisté rezervy.

ČTÚ operátorům doporučuje zjednodušit, zpřehlednit a pokud možno zkrátit veškeré dokumenty, které musí zákazníci číst.

12. 12. 2016

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

O2T-MobileVodafone

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v dubnu 2021

V březnu stoupaly rychlosti mobilního LTE a 3G i pevného internetu. Uživatelé s DSL a W-Fi připojením si polepšili...

 

Vodafone se kvůli slevové akci potýká s nedostatkem modemů

Vodafone na začátku dubna spustil akci, díky které si můžete pořídit pevný internet za 50 % ceny napořád. Kvůli této...

 

O2 zdražilo hardware a prodloužilo závazek na 5 let

Operátor O2 od 1. května upravil podmínky svých služeb. Kromě toho, že výrazně zdražil svůj hardware, také...

Nejčtenější články

O2 zdražilo hardware a prodloužilo závazek na 5 let

 

Operátor O2 od 1. května upravil podmínky svých služeb. Kromě toho, že výrazně zdražil svůj hardware, také...

Známe nové lokality, kde se od května 2021 připojíte k internetu s rychlostí 100 Mb/s!

 

Nordic Telecom rozšířil svůj internet do dalších lokalit. Zároveň spustil pilotní provoz přenosu internetu na...

CETIN navyšuje rychlost uploadu u xDSL linek

 

CETIN už příští týden začne zvyšovat rychlost internetu. V některých tarifech zrychlí upload na dvojnásobek. Kterých...