Úvod > Články > Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle průzkumu Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který si kladl za cíl zjistit, jak jsou zákazníci jednotlivých operátorů spokojeni s přehledností, jednoznačností a srozumitelností jednotlivých oblastí, má nejhorší přístup k zákazníkům operátor O2.

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Z průzkumu, který si nechal ČTÚ sestavit vyplývá, že nejvíce problematické oblasti operátorů jsou nepřehledné smlouvy, formuláře na odstoupení od smlouvy, příliš obecná formulace smluvních pokud, ne vždy přehledné a jasné informování o změnách ve smoluvě a sankce spojené s odstoupením od smlouvy.

Do bezproblémových oblastí ČTÚ zahrnul popis nabízených služeb a termíny a způsoby vyúčtování. Teď se podíváme, jak jsou na tom jednotlivý operátoři.

O2 - nejhůře hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty, nedostatečně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování, častěji zmiňovaná nemožnost odstoupit od smlouvy v případě nesouhlasu se změněnými podmínkami.

T-Mobile - průměrně hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty. 

Vodafone - nejlépe hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně jasně definované smluvní pokuty.
  • Zápory: struktura a přehlednost smluvních dokumentů má jisté rezervy.

ČTÚ operátorům doporučuje zjednodušit, zpřehlednit a pokud možno zkrátit veškeré dokumenty, které musí zákazníci číst.

12. 12. 2016

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

O2T-MobileVodafone

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

Vodafone vyhrál soudní spor s ČTÚ

V roce 2015 podal žalobu na ČTÚ kvůli neudělení výjimky v LTE aukci. Nyní mu dal soud za pravdu a operátor tak má...

 

Vodafone nabízí tarif s neomezenými daty pro studenty. Ale jen do konce října

Vodafone se začátkem školního roku přišel s limitovanou nabídkou pro studenty. Do konce října si můžete pořídit...

 

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v sprnu 2020

Jak se v závěru prázdnin dařilo jednotlivým poskytovatelům internetu? A která technologie zaznamenala největší...

Nejčtenější články

Víme, kde se od září 2020 připojíte k internetu s rychlostí 100 Mb/s!

 

Nordic Telecom začíná od září nabízet svůj internet s rychlostí 100 Mb/s v dalších lokalitách. Podívejte se, jestli...

Datamánie je u konce. O2 stáhlo z nabídky předplacené karty se 100 GB dat

 

O2 svým zákazníkům v létě přichystalo zajímavou akci. Nabízelo předplacené karty se speciálním tarifem - 100 GB dat...

Rychlosti mobilního internetu na DSL.cz v červenci 2020

 

Jaké rychlosti mobilního internetu přinesl červenec? Který operátor nabízel nejrychlejší LTE, 3G a 2G připojení...