Úvod > Články > Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle průzkumu Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který si kladl za cíl zjistit, jak jsou zákazníci jednotlivých operátorů spokojeni s přehledností, jednoznačností a srozumitelností jednotlivých oblastí, má nejhorší přístup k zákazníkům operátor O2.

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Z průzkumu, který si nechal ČTÚ sestavit vyplývá, že nejvíce problematické oblasti operátorů jsou nepřehledné smlouvy, formuláře na odstoupení od smlouvy, příliš obecná formulace smluvních pokud, ne vždy přehledné a jasné informování o změnách ve smoluvě a sankce spojené s odstoupením od smlouvy.

Do bezproblémových oblastí ČTÚ zahrnul popis nabízených služeb a termíny a způsoby vyúčtování. Teď se podíváme, jak jsou na tom jednotlivý operátoři.

O2 - nejhůře hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty, nedostatečně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování, častěji zmiňovaná nemožnost odstoupit od smlouvy v případě nesouhlasu se změněnými podmínkami.

T-Mobile - průměrně hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty. 

Vodafone - nejlépe hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně jasně definované smluvní pokuty.
  • Zápory: struktura a přehlednost smluvních dokumentů má jisté rezervy.

ČTÚ operátorům doporučuje zjednodušit, zpřehlednit a pokud možno zkrátit veškeré dokumenty, které musí zákazníci číst.

12. 12. 2016

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

O2T-MobileVodafone

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

Dvojnásobná rychlost, stejná cena: O2 uvádí nový tarif Internet MAX 500

O2 představil nový tarif Internet MAX 500, který přináší dvojnásobnou rychlost připojení díky technologii VDSL...

 

Vodafone zdraží starší mobilní tarify, připlatíte si už od prosince

Vodafone upraví ceny starších paušálních tarifů řad Red Basic a Neomezený. Zdražení začne platit 4. prosince 2025 a...

 

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v říjnu 2025

V říjnu rychlosti internetu opět převážně rostly. Mrkněte na naše statistiky za minulý měsíc a zjistěte, jak si vedl...

Nejčtenější články

O2, T-Mobile a Vodafone spustili vánoční akce: slevy, bonusy i dárky na prodejnách

 

Vánoční kampaně českých operátorů přinášejí zvýhodněné telefony, tarify i příslušenství. Zákazníci mohou získat...

Vodafone zdraží starší mobilní tarify, připlatíte si už od prosince

 

Vodafone upraví ceny starších paušálních tarifů řad Red Basic a Neomezený. Zdražení začne platit 4. prosince 2025 a...

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v říjnu 2025

 

V říjnu rychlosti internetu opět převážně rostly. Mrkněte na naše statistiky za minulý měsíc a zjistěte, jak si vedl...