Úvod > Články > Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle průzkumu Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který si kladl za cíl zjistit, jak jsou zákazníci jednotlivých operátorů spokojeni s přehledností, jednoznačností a srozumitelností jednotlivých oblastí, má nejhorší přístup k zákazníkům operátor O2.

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Z průzkumu, který si nechal ČTÚ sestavit vyplývá, že nejvíce problematické oblasti operátorů jsou nepřehledné smlouvy, formuláře na odstoupení od smlouvy, příliš obecná formulace smluvních pokud, ne vždy přehledné a jasné informování o změnách ve smoluvě a sankce spojené s odstoupením od smlouvy.

Do bezproblémových oblastí ČTÚ zahrnul popis nabízených služeb a termíny a způsoby vyúčtování. Teď se podíváme, jak jsou na tom jednotlivý operátoři.

O2 - nejhůře hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty, nedostatečně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování, častěji zmiňovaná nemožnost odstoupit od smlouvy v případě nesouhlasu se změněnými podmínkami.

T-Mobile - průměrně hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty. 

Vodafone - nejlépe hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně jasně definované smluvní pokuty.
  • Zápory: struktura a přehlednost smluvních dokumentů má jisté rezervy.

ČTÚ operátorům doporučuje zjednodušit, zpřehlednit a pokud možno zkrátit veškeré dokumenty, které musí zákazníci číst.

12. 12. 2016

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

O2T-MobileVodafone

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

Na O2 TV Sport dnes startuje FORTUNA:LIGA

Dnes večer můžete sledovat první zápas jarní části FORTUNA:LIGY. Stejně jako u ostatních utkání soutěže odvysílá...

 

Vodafone následuje konkurenci, od února zdraží mobilní tarify

Vodafone oznámil navýšení cen mobilních tarifů kvůli rostoucím nákladům na energie. Od února zdraží paušální služby...

 

Americký T-Mobile vyšetřuje únik dat 37 milionů zákazníků

Americký operátor T-Mobile vyšetřuje únik dat, který mohl ohrozit 37 milionů zákazníků s tarify i předplacenými kartami

Nejčtenější články

CETIN představil nový tarif s rychlostí 2000/1000 Mb/s

 

CETIN od dubna nabídne uživatelům na optických přípojkách nový superrychlý tarif. Zájemci budou moci využívat...

O2 začalo nabízet pevný internet s garancí vrácení peněz

 

Zákazníci si nyní mohou u O2 pořídit nový internet s garancí vrácení peněz do 60 dnů od pořízení. Pokud nebudou...

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v prosinci 2022

 

Podívejte se, jaké hodnoty jsme v prosinci naměřili u jednotlivých technologií a kteří poskytovatelé nabízeli...