Podle průzkumu Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který si kladl za cíl zjistit, jak jsou zákazníci jednotlivých operátorů spokojeni s přehledností, jednoznačností a srozumitelností jednotlivých oblastí, má nejhorší přístup k zákazníkům operátor O2.
Z průzkumu, který si nechal ČTÚ sestavit vyplývá, že nejvíce problematické oblasti operátorů jsou nepřehledné smlouvy, formuláře na odstoupení od smlouvy, příliš obecná formulace smluvních pokud, ne vždy přehledné a jasné informování o změnách ve smoluvě a sankce spojené s odstoupením od smlouvy.
Do bezproblémových oblastí ČTÚ zahrnul popis nabízených služeb a termíny a způsoby vyúčtování. Teď se podíváme, jak jsou na tom jednotlivý operátoři.
ČTÚ operátorům doporučuje zjednodušit, zpřehlednit a pokud možno zkrátit veškeré dokumenty, které musí zákazníci číst.
12. 12. 2016
Autor: Redakce DSL.cz
Český telekomunikační úřad spustil dlouho očekávaný srovnávač tarifů elektronických služeb. Oproti původnímu plánu...
Podle Hospodářských novin chce energetická skupina ČEZ koupit český Vodafone. Rozhodnutí, zda 3. největšího...
Lednové rychlosti mobilního internetu jsou tady. Který operátor nabízel nejrychlejší 2G, 3G a LTE připojení? A ve...
CETIN každoročně investuje miliardy korun do modernizace své komunikační infrastruktury. Kolik internetových...
Operátoři mají od 1. ledna povinnost uvádět v cenících a smlouvách reálné rychlosti připojení. Pokud tyto hodnoty...
Jaké rychlosti pevného a mobilního internetu jsme naměřili v prvním měsíci roku 2021? Podívejte se, kterému...