Společnost Netflix oznámila, že předplatné s reklamami dosáhlo po roce od spuštění 15 milionů aktivních uživatelů měsíčně.
Je to přesně rok od doby, kdy Netflix spustil předplatné podporované reklamami. Důvodem bylo navýšit počet nových předplatitelů a příjmy.
V květnu letošního roku už tento tarif využívalo pět milionů uživatelů měsíčně. Pak ale Netflix zvýšil ceny balíčků bez reklam ve snaze motivovat lidi přejít na levnější tarif. Více uživatelů, kteří sledují reklamy totiž znamená vyšší příjmy z reklam.
A tento krok se mu vyplatil. Počet uživatelů, kteří využívají předplatné s reklamami, se ve třetím čtvrtletí zvýšil o téměř 70 %. Nyní tento plán využívá 15 milionů z celkových 247 milionů uživatelů.
„Pokračujeme v budování a přizpůsobování naší služby a jsme nadšeni pokrokem, kterého jsme dosáhli, a tím, že jsme překročili hranici 15 milionů celosvětových aktivních uživatelů měsíčně,“ uvedla společnost v tiskové zprávě.
Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
15. 11. 2023
Autor: Redakce DSL.cz
digitální televizetelekomunikace
Společnost Microsoft uvedla na trh odlehčený model umělé inteligence. Snaží se přilákat širší klientskou základnu...
Americká vláda poskytla společnosti Samsung grant ve výši 6,4 miliardy dolarů. Použit bude na výrobu továren na čipy...
Americký Senát schválil návrh zákona, který zakazuje TikTok v obchodech s aplikacemi, pokud ji její čínský vlastník...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Rychlost u většiny technologií v březnu klesla. Podívejte se, jak si vedl váš poskytovatel a u kterého providera...