Společnost Netflix oznámila, že předplatné s reklamami dosáhlo po roce od spuštění 15 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

Je to přesně rok od doby, kdy Netflix spustil předplatné podporované reklamami. Důvodem bylo navýšit počet nových předplatitelů a příjmy.
V květnu letošního roku už tento tarif využívalo pět milionů uživatelů měsíčně. Pak ale Netflix zvýšil ceny balíčků bez reklam ve snaze motivovat lidi přejít na levnější tarif. Více uživatelů, kteří sledují reklamy totiž znamená vyšší příjmy z reklam.
A tento krok se mu vyplatil. Počet uživatelů, kteří využívají předplatné s reklamami, se ve třetím čtvrtletí zvýšil o téměř 70 %. Nyní tento plán využívá 15 milionů z celkových 247 milionů uživatelů.
„Pokračujeme v budování a přizpůsobování naší služby a jsme nadšeni pokrokem, kterého jsme dosáhli, a tím, že jsme překročili hranici 15 milionů celosvětových aktivních uživatelů měsíčně,“ uvedla společnost v tiskové zprávě.
Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

15. 11. 2023
Autor: Redakce DSL.cz
digitální televizetelekomunikace
Nokia představila novou strategii zaměřenou na umělou inteligenci. Firma chce zjednodušit své aktivit, rozdělit se...
Američtí výzkumníci zjistili, že Grokipedia odkazuje na neonacistické, krajně pravicové a dezinformační zdroje...
OpenAI u soudu tvrdí, že nenese odpovědnost za smrt šestnáctiletého teenagera a že chlapec chatbota nesprávně...
V říjnu rychlost Wi-Fi internetu opět rostla. Podívejte se, jak skončil váš poskytovatel a u které firmy jsme...
O2 představil nový tarif Internet MAX 500, který přináší dvojnásobnou rychlost připojení díky technologii VDSL...
Technické problémy u společnosti Cloudflare způsobily v úterý výpadek řady známých webů a aplikací včetně ChatGPT a...