Společnost O2 si nechala zpracovat exkluzivní průzkum mezi podnikateli v segmentech gastronomie a ubytovací služby. Cílem průzkumu bylo zjistit, jak jsou připraveni na blížící se start EET. Z výsledků vyplývá, že většina podnikatelů nechává nákup na poslední chvíli.
Dva týdny před ostrým stratem má EET pokladnu zakoupenou pouze 28 % podnikatelů. Ostatní zařízení teprve vybírají (30 %), či ho již mají vybrané, ale ještě nekoupili (20 %), přičemž 22 % podnikatelů žádnou pokladnu kupovat nechce a zvažuje, že své podnikání raději ukončí. Vyplývá to z průzkumu, který si společnost O2 nechala vypracovat.
Jaké mají podnikatelé ohledně EET největší obavy? Je to především z nárůstu administrativy (56 %) a z výpadků internetového připojení či problémů se softwarem (47 %). Skoro třetina respondentů (28 %) se obává nedostatečného zabezpečení dat.
Podle průzkumu většina podnikatelů preferuje EET řešení vyvinuté na míru jejich podnikání (28 %), dalších 27 % dává přednost hotovému řešení HW + SW se zárukou. Jako nevíce důležité při výběru EET řešení označují podnikatelé výši pořizovacích nákladů, měsíčního paušálu a možnost jednoduchého zálohování pro případ poruchy zařízení.
Pokud tápete v tom, jakou správnou pokladnu pro splnění zákonu o EET vybrat, poradíme vám. Připravili jsme pro vás eBook “Jak vybrat správnou EET pokladnu?“ a věříme, že po přečtení už budete mít ve výběru jasno.
Stažení eBooku
12. 11. 2016
Autor: Redakce DSL.cz
Rychlost u většiny technologií v březnu klesla. Podívejte se, jak si vedl váš poskytovatel a u kterého providera...
Podívejte se na únorové statistiky rychlostí internetu od DSL.cz. Jak si tentokrát vedly technologie a u kterého...
O2 TV na konci února rozšíří své portfolio o další sportovní kanály. Nova Sport 5 HD a Nova Sport 6 HD nabídnou...
Vodafone spustil novou kampaň na pevný internet. V rámci ní nabídne všechny rychlosti na první půlrok jen za 299 Kč.
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...