Úvod > Články > Výrobci televizí si našli nový zdroj příjmů, samotná zařízení budou zobrazovat reklamu

Výrobci televizí si našli nový zdroj příjmů, samotná zařízení budou zobrazovat reklamu

Chytré televize budou možná brzy samy od sebe zobrazovat reklamy. Několik výrobců již oznámilo, že tento krok do budoucna plánují.

Výrobci televizí si našli nový zdroj příjmů, samotná zařízení budou zobrazovat reklamu

Výrobci televizí si našli další zdroj příjmu, do svých zařízení přidají novou funkci, díky které se bude na obrazovce zobrazovat reklama, ať už máte puštěného cokoliv.

Minulý týden tento krok oznámil další výrobce, Vizio. Ten plánuje spustit tzv. Jump Ads během běžného televizního vysílání.

Novinka je nyní ve fázi testování a zatím zobrazuje pouze reklamy na pořady v rámci nainstalovaných aplikací. Divák může pomocí ovladače zvolit, jestli reklamu zruší nebo využije rychlé spuštění nabízeného obsahu.

Pro výběr reklamy se používá technologie ACR (Automatic Content Recognition), která analyzuje obraz, na který se uživatel dívá, a na základě toho pro něj generuje reklamu. Rozpoznání proto funguje i v případě, že si přehráváte filmy z externího zdroje.

Vizio i další výrobci ovšem zatím nabízí možnost vypnutí této technologie a statistik o vašem sledování, které se odesílají na vzdálené servery.

Společnosti vyrábějící chytré televize by tak mohly postupně převzít část reklamního prostoru od jiných subjektů. Vznikne ale také příležitost pro výrobce, kteří budou přehrávání dodatečných reklam odmítat a zákazníkům nabídnou nerušené přehrávání obsahu.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    28. 4. 2022

    Autor: Redakce DSL.cz

    Témata

    digitální televizetelekomunikace

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 270 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč

    Přečtěte si také

     

    X začalo zobrazovat zemi původu účtů, funkci lze ale snadno obejít

    X zavedla štítky se zemí původu účtů v rámci větší transparentnosti. Odborníci i bývalí zaměstnanci ale varují, že...

     

    OpenAI do roku 2030 očekává 220 milionů platících uživatelů ChatGPT

    OpenAI odhaduje, že do roku 2030 bude za předplatné ChatGPT platit asi 8,5 % z 2,6 miliardy uživatelů, tedy zhruba...

     

    Čínští technologičtí giganti přesouvají trénink AI modelů, obchází tak americké zákazy

    Čínské technologické skupiny přesouvají trénování AI modelů do jihovýchodní Asie, aby měly přístup k čipům Nvidia i...

    Nejčtenější články

    O2, T-Mobile a Vodafone spustili vánoční akce: slevy, bonusy i dárky na prodejnách

     

    Vánoční kampaně českých operátorů přinášejí zvýhodněné telefony, tarify i příslušenství. Zákazníci mohou získat...

    Vodafone zdraží starší mobilní tarify, připlatíte si už od prosince

     

    Vodafone upraví ceny starších paušálních tarifů řad Red Basic a Neomezený. Zdražení začne platit 4. prosince 2025 a...

    T-Mobile naděluje: telefony se slevou až 8 000 Kč, adventní kalendář i termohrneček zdarma

     

    T-Mobile spustil vánoční nabídku slev na telefony, tablety i další zařízení až 8 000 Kč. Nechybí adventní kalendář...