Úvod > Články > Výrobci televizí si našli nový zdroj příjmů, samotná zařízení budou zobrazovat reklamu

Výrobci televizí si našli nový zdroj příjmů, samotná zařízení budou zobrazovat reklamu

Chytré televize budou možná brzy samy od sebe zobrazovat reklamy. Několik výrobců již oznámilo, že tento krok do budoucna plánují.

Výrobci televizí si našli nový zdroj příjmů, samotná zařízení budou zobrazovat reklamu

Výrobci televizí si našli další zdroj příjmu, do svých zařízení přidají novou funkci, díky které se bude na obrazovce zobrazovat reklama, ať už máte puštěného cokoliv.

Minulý týden tento krok oznámil další výrobce, Vizio. Ten plánuje spustit tzv. Jump Ads během běžného televizního vysílání.

Novinka je nyní ve fázi testování a zatím zobrazuje pouze reklamy na pořady v rámci nainstalovaných aplikací. Divák může pomocí ovladače zvolit, jestli reklamu zruší nebo využije rychlé spuštění nabízeného obsahu.

Pro výběr reklamy se používá technologie ACR (Automatic Content Recognition), která analyzuje obraz, na který se uživatel dívá, a na základě toho pro něj generuje reklamu. Rozpoznání proto funguje i v případě, že si přehráváte filmy z externího zdroje.

Vizio i další výrobci ovšem zatím nabízí možnost vypnutí této technologie a statistik o vašem sledování, které se odesílají na vzdálené servery.

Společnosti vyrábějící chytré televize by tak mohly postupně převzít část reklamního prostoru od jiných subjektů. Vznikne ale také příležitost pro výrobce, kteří budou přehrávání dodatečných reklam odmítat a zákazníkům nabídnou nerušené přehrávání obsahu.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    28. 4. 2022

    Autor: Redakce DSL.cz

    Témata

    digitální televizetelekomunikace

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 250 Kč
    Cena za měsíc: 299 Kč
    Cena za měsíc: 399 Kč
    Cena za měsíc: 320 Kč

    Přečtěte si také

     

    Evropská komise vyšetřuje Apple, Google a Metu, hrozí jim vysoké pokuty

    Apple, Google a Meta jsou v EU vyšetřovány kvůli možnému porušení nového aktu o digitálních trzích. Společnostem...

     

    USA prý využívají satelity SpaceX pro špionáž, Rusko pohrozilo útokem na ně

    Rusko uvedlo, že ví o snahách amerických zpravodajských služeb využívat komerční provozovatele satelitů. Varovalo...

     

    HBO Max v Česku od května nahradí nová služba Max

    Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...

    Nejčtenější články

    Formule 1 2024: Kde sledovat přímé přenosy?

     

    Sezóna Formule 1 2024 startuje. Podívejte se, kde letos sledovat přímé přenosy ze všech velkých cen, kvalifikací a...

    Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v únoru 2024

     

    Podívejte se na únorové statistiky rychlostí internetu od DSL.cz. Jak si tentokrát vedly technologie a u kterého...

    Platforma X chce konkurovat Gmailu novým XMailem

     

    Elon Musk oznámil spuštění vlastního e-mailového klienta XMail. Chce tak konkurovat populárním Gmailu od Googlu.