Chytré televize budou možná brzy samy od sebe zobrazovat reklamy. Několik výrobců již oznámilo, že tento krok do budoucna plánují.
Výrobci televizí si našli další zdroj příjmu, do svých zařízení přidají novou funkci, díky které se bude na obrazovce zobrazovat reklama, ať už máte puštěného cokoliv.
Minulý týden tento krok oznámil další výrobce, Vizio. Ten plánuje spustit tzv. Jump Ads během běžného televizního vysílání.
Novinka je nyní ve fázi testování a zatím zobrazuje pouze reklamy na pořady v rámci nainstalovaných aplikací. Divák může pomocí ovladače zvolit, jestli reklamu zruší nebo využije rychlé spuštění nabízeného obsahu.
Pro výběr reklamy se používá technologie ACR (Automatic Content Recognition), která analyzuje obraz, na který se uživatel dívá, a na základě toho pro něj generuje reklamu. Rozpoznání proto funguje i v případě, že si přehráváte filmy z externího zdroje.
Vizio i další výrobci ovšem zatím nabízí možnost vypnutí této technologie a statistik o vašem sledování, které se odesílají na vzdálené servery.
Společnosti vyrábějící chytré televize by tak mohly postupně převzít část reklamního prostoru od jiných subjektů. Vznikne ale také příležitost pro výrobce, kteří budou přehrávání dodatečných reklam odmítat a zákazníkům nabídnou nerušené přehrávání obsahu.
Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
28. 4. 2022
Autor: Redakce DSL.cz
digitální televizetelekomunikace
Apple, Google a Meta jsou v EU vyšetřovány kvůli možnému porušení nového aktu o digitálních trzích. Společnostem...
Rusko uvedlo, že ví o snahách amerických zpravodajských služeb využívat komerční provozovatele satelitů. Varovalo...
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Sezóna Formule 1 2024 startuje. Podívejte se, kde letos sledovat přímé přenosy ze všech velkých cen, kvalifikací a...
Podívejte se na únorové statistiky rychlostí internetu od DSL.cz. Jak si tentokrát vedly technologie a u kterého...
Elon Musk oznámil spuštění vlastního e-mailového klienta XMail. Chce tak konkurovat populárním Gmailu od Googlu.