Značka Xiaomi už nadále nebude spojovaná s telefony Redmi. Společnost se rozhodla k radikální změně a už 10. ledna tohoto roku tyto dvě značky rozpojí. Proč se tak ale stalo? Je za tím snad nějaký problém?
Žádné průšvihy za tím nehledejte, jde čistě o marketingový tah. Alespoň podle vyjádření generálního ředitele Xiaomi Lei Juna. V minulosti vycházely řady Mi a Redmi společně. Jenže jejich cílová skupina se lišila. Proto je chce v budoucnu společnost zcela oddělit.
Řada Mi cílí na zákazníky, kteří si rádi připlatí za perfektně vybavený smartphone. Redmi se ale pyšní spíš výhodným poměrem cena/výkon a chce zákazníkům nabízet levnější telefony. Redmi se navíc prodává spíš po internetu, zatímco Mi si budoucí majitelé vybírají spíš na prodejnách.
Xiaomi doufá, že když tyto dvě řady rozdělí, lépe zacílí na zákazníky a zvýší zisk. Můžete se tak těšit na tři řady: Redmi, která nabídne zákazníkům telefony nejnižší třídy. Mi, co chce uspokojit ty nejnáročnější zákazníky a Poco, v jejíž řadě sice zákazníci nenajdou nejpěknější designové kousky, zato ale potěší špičkovými funkcemi za dostupnou cenu.
Zdroj: mobilenet.cz
4. 1. 2019
Autor: Redakce DSL.cz
V říjnu se průměrná rychlost Wi-Fi nijak nezměnila. Podívejte se, jakých hodnot dosáhl váš kraj a poskytovatel.
Ulož.to kvůli novým evropským pravidlům omezí možnost sdílení souborů s dalšími uživateli. Od 1. prosince bude možné...
Který operátor v říjnu nabízel nejrychlejší mobilní internet? A ve kterém kraji jsme naměřili nejvyšší rychlosti...