Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > BOJ proti FUP

BOJ proti FUP

pajus (5.7.2006 11:37:21)

Omlouvám se všem spokojeným zákazníkům se službou internet express s neomezeným množstvím stažených dat. Tyto řádky nejsou pro Vás. Nejsem si tak úplně jist, zda omezení s názvem FUP, vlastně vůbec nějak ovlivní ostatní uživatele. Když jsou na trhu ISP, kteří FUP do svůch služeb nezahrnují a přesto svým uživatelům umožňují internet bez omezení a bez problémů. Pokud by totiž všichni uživatelé po vynulování FUP naplno využívali internet, měli by jet všichni na plnou rychlost až k dosažení limitu 1GB, 8GB a více. Osobně si myslím, že když je to možné začátkem měsíce, je to možné i po celou dobu. Nebudu tady psát o % uživatelů, kteří používají internet opravdu naplno, protože to jsou jen dohady, ani o tom, že v době letních sezón může být zatíženost odlišná. Co můžu ale s určitostí říct, že většina z 300 000 zákazníků ČTc či O2 přes noc spí :) Měl bych tedy jeden návrh: proč např. neuplatnit FUP jen v silný provoz (třeba od rána do večera), přes noc je na netu jen mizivé %, tak by se uvolnil prostor pro stahovače a všichni by byli spokojení Nevím jak dalece tyto stránky čtou zaměstnanci ČTc, kteří by případně měli možnost určitým způsobem napomoci ke zvýšení spokojenosti svých zákazníků, ale chtěl bych slyšet i Váš názor.

Anonym (5.7.2006 12:16:18)

FUP prece mit nemusis staci si vzit variantu extreme a sosat a sosat a sosat.ja tu potrebu nemam staci 12 GB s FUPEM

pajus (5.7.2006 14:26:06)

to je ale skoro jednou tolik, sosat nepotřebuju, ale jenom blbé internetové rádio ti vezme 60MB za hodinu a pak abych se bál si k tomu ještě něco stáhnout je to jak když siemens vyrobí sériově stejně střeva do mobilů a do mobilů levnějších cenových kategorií omezí a zakáže některé funkce stejně tak se pro levnější variantu neomezeného internetu vymyslel FUP

Anonym (5.7.2006 14:36:38)

s tim radiem me to taky sere a to mam Inpuls s 1GB na mesic. Ted to ale neresim kdyz nejde FUP :D

Štencl (6.7.2006 15:19:38)

No a nebylo by lepsi zi zapnout normalni Radio a pak si tu stezovat na FUP? Jinak me taky stve. ze se neda vybrat si FUP.. jako chapu lidi co maji smulu a sou daleko, ci je pro ne rychlejsi nebo bezlimitni tarif uz drahy, navic kdyz musi platit pevnou linku, tak by bylo treba fajn priplat si napr. 50 kc mesicne navic a meli 2 GB limit nebo tak nejak. Jinak kdo ma v hlave slamu a musi za kazdou cenu stahovat nebo poslouchat radio a pak si tu stezovat na fupicek a na TO2 tak je snad logictejsi se prizpusobit zvolenemu tarifu. FUP neni vymysl telecomu a je i v ostatnich zemich a me to prijde celkem spravedlive. Klidne me za to ukamenujte, je mi to jedno, ale ja fup schvaluji, na druhou stranu uznavam ze u Impulsu je jedno giga malo.

Anonym (6.7.2006 16:56:06)

Ty trotle stenclovsky FUP je normalni v jinych zemich to mas pravdu ale je nekolikanasobne vyssi!!!To je prvni vec a ty data mesicne jsou strasne malo narazim na to jak telekom nedavno zrychloval sluzbu ale data zustaly stejne to je to same jako kdybys mel auto s mensi spotrebou a najednou by ti ho tvuj zamestnavatel vymenil za jine auto s vetsi spotrebou a tvuj mesicni limit litru na benzin zustal stejny a tvuj zamestnavatel by chtel at s tim projezdis stejnou vzdalenost to nejde a argumentoval by tim ze to auto je prece rychlejsi

Anonym (6.7.2006 18:07:31)

Máš to trochu popletený. auto=připojení k internetu rychlost auta=rychlost připojení řidič auta=přenesená data on totiž limit zůstal stejný,řidič zůstal stejný , jen se změnila rychlost.Pokud jsi před zvýšením rychlosti stáhnul 1 GB,tak po zvýšení rychlosti stáhneš zase 1 GB (uvažuju stejné chování,nepředpokládám,že by jsi ze dne na den změnil své typické chování na internetu).

Anonym (6.7.2006 22:31:19)

neco si pletes ne ridic auta ale benzin prenesena data jestli to nechapes tak potom tu nemas co dela

Werym (8.7.2006 11:52:11)

Muj ping Statistika ping pro 80.188.162.187: Pakety: Odeslané = 66045, Přijaté = 66043, Ztracené = 2 (ztráta 0%) Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 13ms, Maximum = 284ms, Průměr = 15ms ADSL NEXTRA 4Mbit FUN tarif

Večerníček (13.7.2006 23:24:23)

Tak jsem to celý přečetl. FUP je fakt hnus a nechápu že když si koupím linku s takovou a takovou rychlostí tak se o ni dělím ještě (třeba např.) s 20lidma...to je snad dost velký omezení ne? Proč ještě FUP? Co to je FUP? Kupuju si linku ne data, kdo říká že 1Gb stojí tolik a né zrovna tolik? Nějakej boss? Můžu se oženit s jeho dcerou? Mám CDMA a snažím se ho zbavit, stahuju každej den okolo 100-125Mb za týden to je 0,7Gb, týdení limit 1Gb. Chovám se jak prase ale prostě víc stáhnout nejde. Jede to tak pomalu aniž bych měl na sobě nějakej ten FUP vůbec užitej. Ovšem zapnu DC++ nebo posílám něco do práce přes ICQ=utrpení. Nemíním si pořizovat porsche protože je rychlejší a dražší, ale radši si pořídím Golfa kterej má stejný vstřikování, a nevadí mi když ho obouchám a nebude o něj takovej zájem. Ale bude mi stačit. Rozhodně si nebudu kupovat škodofku která žere víc, a nejde. (viz cdma už nikdy více) A jak to tady všechno čtu, jsem elektrikář a něco vám řeknu, drát je drát, všechno co jde vzduchem je na baterky. Při prvním útoku se zničí vysílače a BTSky...pak vám bude zlatej Telecom se svýma kabelama hluboko v zemi. O rychlostech připojení nemluvě. Dále bych chtěl podotknout že napříč čr (státem) je provrtána optická linka ve dvojpotahu o tlustosti nohy, avšak bez jediné odbočky v čr. (ani v brně ani v ostravě). A slyšeli jste někdy o freewifi ? Prej se přesto dá sledovat i HDTV televize. Jako vím jak wifi pracuje a co umí, ale i tak vemte si že se díváte na televizi přes 20wifin. Ale jede to. Stejně tak ADSL, nebo optickej kabel. A co teprv síťové mosty v podobě RONJ ? Lidi celej internet je předraženej, stejně tak jako jídlo v praze. Funguje to jako na principu ropy. Ten kdo je u zdroje ten rýžuje. Kdo si taky postaví satelit? Šel bych klidně do toho a pak to prodával dál. A slyšeli jste o síťích hackerů? Jdete na internet zvolíte si co chcete stáhnout zrovna za film nebo hru (pirátsky samozřejmě) a dvakrát za den vám nad hlavou proletí satelit, zapne počítač a začne vám to liskat na disk 70Mb/s. Stojí to 7000/rok nekup to, jako stahovač bych to bral. A pak mě ještě napadá když si kupuju internet domů a chci se pobavit tak si stáhnu video podívám se na něj a smažu ho (nebo péčko), někteří jedinci tohle chápou jako zbytečné zatěžování sítě. V tom případě jestli jsem takovej neandrtálec v 21století tak mě omluvte, a stěhuju se na pustej ostrov a prodávám auto, počítač, mobil, holku...a o civilizaci nikdy nechci slyšet...Dobrou noc Večerníček

Anonym (11.7.2006 19:17:00)

co to tu meleš, jasně že chce většina změnit své chování !!!! Ty když sis koupil (dostal) 4x rychlejší poč tak na něm smažíš pořád jen 2D hry nebo si už přešel na 3D právě proto že už si to můžeš dovolit vyšší rychlostí ? Tohle je přeci to samé, vyšší rychlost = vyšší nároky na data.

Štencl (7.7.2006 18:18:23)

Mily Anonyme, moc dobre vim co se jak zmenilo nebo spis jen zrychlilo. Ovsem slo jen o zrychlovani a ne o zvysovani, o tom nebyla rec. Stejne tak by se to dalo pouzit na to tve auto, ale ve tvem predlozenem prikladu ale neslo o zrychlovani. A jsme u slovickareni :)

Anonym (8.7.2006 10:05:05)

Ne nejsme u slovickareni je jasne kazdemu,ze kdyz se zvysi rychlost mela by se primo umerne zvysit aji stazena data

Štencl (10.7.2006 16:39:32)

Ano, kazdemu to jasne je vcetne me nebo mi to aspon prislo logicke, ale bohuzel jak vidite, to tak neni a zmenila se jen rychlost, takze jde o slovickareni

pajus (7.7.2006 07:49:20)

jen pro tvou informaci, to že si nakonec řeknu, že si radši pustím rádio na mikrosystému nebo rádio přes kartu v PC, je právě to omezování, o kterém tady píšu dám ti jednu radu, až ti během tvé práce na netu vyskočí nabídka uložit, tak ji pro jistotu vypni, nikdy nevíš, kdy se to může stát i tobě a překročíš limit. Jenom se dívej na ty obrázky a písmenka a používej tlačítko zpět, tím ušetříš stahování dat, které už se ti zobrazily a místo zpráv na netu si radši pusť televizi, tu máš za150 předplacenou na celý měsíc a navíc to mluví a hýbe se to ... a jestli míníš oponovat ať si připlatím na extreme, tak si představ, že aniž bych provolal korunu, platím 15000,- ročně za internet

Štencl (7.7.2006 18:13:28)

Ty ses mi ale nejak studovanej clovek.. nevim proc me hned napadas a vyvolavas flejm ty omezence. S takovymi pubertalnimi lidmi tveho razu se nema cenu poustet do diskuze. Kdyz chci pouzivat internet aktivneji, tak si priplatim (nebo se prizpusobim a nebudu si treba poustet inet radio, to te za chvili stejnak prejde) Je mi lito, ale nic s tim nikdo neudela. Nejde to. Nebo presvedc TO2. Navic nema cenu zakladat tyhle bezpredmetne thready kde si clovek stezuje. Tim si tu nicim nepomuzes a kdyz ti tu par lidi napise svuj nazor tak se do nej pak vsichni pusti a dopada to tak, ze je kazdej nasranej jeste vic nez pred tim. ^^ OMG

pajus (7.7.2006 18:36:15)

mimochodem byl jsi to ty kdo sem plete slámu a podobné narážky o neschopnosti platit atd. zajímalo by mě kolik ti je, že se tak orientuješ v pubertálních názorech, já jsem z toho už hezkých pár let vyrostl a poznám hodnotu peněz, abych mohl mimo zabezpečení rodiny taky využívat net k práci. A kolikrát ti tady musím předhazovat kvalitu nabízených služeb konkurence při srovnání ceny??? !!! Bohužel pokud sem 20 lidí napíše, že je FUP sere a že je to sprostý výmysl bez očividné funkčnosti a budou doufat, že se tu objeví nějaký telecomák a trochu se nad názory lidí zamyslí ....., tak se tu pak objeví jeden, který začne krávovat s tím ať si pořídíme dražší službu a platíme za to co jde teď ještě víc. Pokud jsi spokojený s tím co máš, tak sem laskavě příště nechoď. Až tě sousedi vyplaví vodou, tak si nestěžuj a prostě se přizpůsob anebo si připlať a přestěhuj se do lepšího a ještě jim poděkuj za to jak s tebou zachází Nebudu se navážet do jiných threadů, kde má někdo problémy a zhazovat jejich nedostatky ale půjdu tam, abych pomohl

Anonym (7.7.2006 18:51:48)

"Bohužel pokud sem 20 lidí napíše, že je FUP sere a že je to sprostý výmysl bez očividné funkčnosti " Ehm, a proto je FUP vicemene po celem svete, ze? BTW: Me kdyz sere napr. ze je hamburger za 10Kc shitovej, tak nebrecim ale jdu a koupim si hamburgera za 20Kc

Štencl (7.7.2006 19:08:13)

To sice ano a lze to aplikovat treba i na zmrzlinu a dalsi kramy ;) V tomhle mas ale daleko vetsi moznost vyberu. TO2 je proste monopol jako prase a nic jineho nezbyva, bud plat nebo tahni. O tom toho bylo napsano a i probreceno, ale neda se s tim nic delat a musim jen soulasit. Vem si ze mas nejakou obri firmu, ktera chova prasatka a nikdo jiny na svete je nechova, no a ta firma ma svoji dalsi burgerovou sit a prodava hnusy za 15 nebo vyborny gyrose za 40, co udelas? Pujdes do mekace na silenyho burgera za 20, kterym se nenajis?

Anonym (7.7.2006 21:44:21)

Pokud by měla TO2 monopol, tak tu asi nemame ČRa, COL, GTS, Skynet, MPS Havel, Broadnet, WIA, Dial Telecom, Netway a tunu další (a to jmenuji pouze ADSL providery). Takhle vypadá monopol? V současné době si může vybrat opravdu každý:-)

František (7.7.2006 23:05:25)

Pro Anonyma ze 7.7.2006 v 21:44: a) ČTc (TO2) nemá na trhu xDSL postavení monopolní (celoplošně), ale dominantní. Ze jmenovaných ISP poskytují xDSL na vlastní technologické platformě jen 3 (ČTc, ČRa, GTS Novera). Ostatní jen přeprodávají produkty výše jmenovaných. Cenu a kvalitu produktů prakticky diktují tito 3 ISP (ve formě velkoobchodní nabídky i přeprodejcům), přičemž dominantní postavení ČTc je dáno historickým vývojem (v minulosti se skutečně jednalo o téměř výlučný monopol na výstavbu telefonní sítě) a z toho vyplývajícím pokrytím území. b) Opravdu každý si vybírat nemůže: téměř 10 % pevných linek není xDSL pokryto vůbec, a na většině linek je k dispozici jen xDSL technologie ČTc. Skutečný výběr broadbadového připojení je jen ve větších městech (zejmena na platformě CATV a bezdrátu). Na venkově je přístup k broadbandu mnohdy omezen jen na xDSL platformu ČTc (= lokální monopol).

Anonym (7.7.2006 23:23:07)

A je snad chyba TO2 ze na vidlaky kazdej jinej ISP kasle??

František (8.7.2006 00:01:44)

Pro Anonyma ze 7.7.2006 v 23:23: Ani ČTc nezačínal s xDSL na venkově, ale v Praze a ve velkých městech. A na venkov vstupuje proto, že z měst ho už vytlačuje levnější (a mnohdy i technicky kvalitnější) nabídka konkurence (zejména ČRa, CATV, některé bezdráty).

Štencl (9.7.2006 16:37:03)

dik za doplneni, ten monopol sem myslel jako tim dominantnim postavenim :)

Večerníček (13.7.2006 23:01:10)

Půjdu na pivo za 25 :)

pajus (7.7.2006 19:11:40)

a pro tebe týpku: radši si kup ten levnější, v obou je totiž to samé, ten dražší má jen hezčí ubrousek

Vecerníček (13.7.2006 22:58:30)

:D :D LOOOL... tak to mě dneska pobavilo nejvíc :D Svatá pravda

Štencl (7.7.2006 18:53:59)

áááá mame tu dalsi roman, taky pridam dalsi. Pokud sis nevsiml, tak sem psal, ze me fup taky sere, predevsim ten nizky a ze fup jako takovy schvaluji (nemyslim velikost). Ja se tu do nikoho nenavazim. Pomoci sem se snazil tim, ze by stacilo nepoustet si radio. Nemam potrebu zaklad novy thread a pak se tu osocovat na nazory druhych ktere se mi nelibi. Spokojeny sem se svym pripojenim, jen sem se chtel vyjadrit, od toho to tu prece je. A nakonec i kdyby tu byl nejaky ten telekomak nebo telefónista, tak by to musel byt sam Pan Kompetentni aby s tim neco udelal a navic by se mu muselo za ty jeho tezky prachy jeste chtit s tim neco udelat. Ale myslim si, ze na takove lidi tu nenarazime, maji jine starosti, jako napr.dovolena atd. Ja myslim, ze jsme se tu uz naurazeli dost, i kdyz sem to nezamyslel.

pajus (7.7.2006 19:07:34)

vím co jsi napsal a jsem tomu rád, na omezené výlevy některých anonymů už mám alergii, takže proto má reakce pokud nemají podobné diskuze smysl tak je to smutné, na stránkách ISP k tomu prostor není pro anonyma s živnostenskými narážkami: to že používám internek práci ještě neznamená, že se tím živím, to může dělat opravdu kdokoliv jen znovu podotýkám zda platit 1200 za stejnou službu s FUP anebo téměř 2000 jen s tím rozdílem, že ve smlouvě ona zkratka chybí je svinstvo

Štencl (7.7.2006 19:18:46)

No zase takovej anonym nejsem, kdyz se podepisu, ale chapu ;) No na strankach ISP k tomu moznost mas, prislusne oddeleni to i zpracuje, vysledek je stejnak na nic. Je to jen jejich prace za kterou jsou odmenovani. V takovy velky spolecnosti jako TO2, i kdyby se jeden pracovnik snazil sebevic, stejne tak jako jeden zakaznik, tak nic nezmuze.. pokud nema styky. Myslim ze tyto diskuze moc smysl nemaji. To je jako v hospode pomlouvat pivo, ze je hnusny nic vic. Pokazdy se najde nejake prirovnani :D

Anonym (7.7.2006 18:54:23)

Pokud používáš internet k práci,tak si na taky musíš vydělat.Pokud si tou prací na něj nevyděláš,tak děláš něco špatně ty a ne ISP.A jestli jsi živnostník a nedokážeš si měsíčně vydělat cca 2000,- Kč na službu ,která ti pomůže vydělat,tak jdi rovnou vrátit živnostenský list.

Pet (7.7.2006 22:46:11)

Asi takhle: i když těch 2000,- vydělám, tak je nemá cenu platit nějakejm zlodějům. Lepší kvalitní připojení za 300,- a zbytek si už prošukám nebo prochlastám sám, nepotřebuju na to žádnýho žlutýho zm*da.

Anonym (7.7.2006 22:47:06)

bla bla bla bla

Anonym (9.7.2006 17:47:08)

2Pajus : Fandím ti, ale je to boj s větrnými mlýny! Když si přečteš celou tuhle diskusi, tak alespoň pochopíš, mezi čím žiješ. Dlouho jsem se vydržel ovládat, až k příspěvku p. Štencla (...když ti vadí FUP, tak si nepouštěj internetové rádio, ale pusť si normální...). To je opravdu názor hodný inteligentního člověka 21. století. Ten pán zapomíná, že s touto filosofií bychom ještě bydleli v jeskyních. No a pak se tu vyskytuje různá směsice od naprosto spokojených obyvatel velkoměst, kteří si opravdu mohou vybírat, zbohatlíků, pro něž je nějaký ten litr jenom takový kus papíru (a vy ostatní socky mně polibte...), až po lidi, kterým opravdu o něco jde a dokáží to i vyargumentovat, k "chudákům" (ne sockám!) na vesnicích, na které každý provider kašle, protože z toho nic nemá. Budeme se muset smířit s realitou gründerského kapitalismu, kde vítězí ten, který dokáže svého protivníka (ne zákazníka) co nejlépe oblafnout. Konec tohoto způsobu "podnikání" je ale v nedohlednu!

Atsepicnu (6.7.2006 22:45:04)

ja mam impuls, predtim sem net vubec nemel takze jsem rad ze aspon neco. Jsem celkem spokojenej, Ten fup vetsinou vycerpam na web strankach nebo obcas neco z rapidu atd. Nekdy, kdyz uz jsem ve FUP tak zapnu dc++ a taham od telekomaku. Po vyprseni smlouvy pujdu mozna k jinymu isp nebo zaplatim extreme ale za celou dobu pouzivani jsem nemel s pripojenim nemel problem (no s telekomem trochu ano ale ne kvuli netu), navseni rychlosti po zazadani prez moje konto probehlo asi tyden po ohlaseni zrychleni...... takez celkem no problem az na obcasne nadavani na konci mesice na to ze je to pomaly ale dalo se to....

Anonym (5.7.2006 15:34:49)

Stáhnutí DVD je sosání,ale puštěné rádio není sosání?Tak především na výstupu z modemu směrem do internetu (wan strana) veškerý provoz jsou data a je jedno jestli jsou daná data DVD nebo WEB nebo rádio stream atd. .Už si konečně uvědomte,že internetové připojení se vybírá podle typu provozu (časové,fixní),objemu přenesených dat (FUP,NO FUP) a podle peněženky (mám na to,nemám na to).Takže až si příště budete vybírat připojení k internetu,tak si vyberte podle tohoto klíče: 1) stanovím si objem přenášených dat 2) rozhodnu zda je výhodnější FUP nebo NOFUP 3) vyberu cenovou nabídku pokud jste socka,tak postupujte takto: 1) stanovím si max. cenu 2) vyberu si tarif 3) přizpůsobím svůj internetový provoz mnou vybranému tarifu

Racek (5.7.2006 16:27:23)

Nemohu za to že ve 21století k nám větší rychlost než 512 nejde. 3) přizpůsobím svůj internetový provoz mnou vybranému tarifu.

Anonym (5.7.2006 16:57:21)

I když bydlíš v zapadákově a vyšší rychlost ti tam nejde, tak si můžeš objednat (a pochopitelně i ZAPLATIT) tarif extreme. Nebo můžeš jít k alternativcům, nabídnou ti vyšší limit a možnost doplácet nadlimitní data A nevím, proč se tady navážíš do kolegy Anonyma z 5. července 2006 v 15:34, má plnou pravdu, ty "ubrečená socko". Je zajímavé, že ti, co platí nejmíň, využívají služby vždy nejvíc a taky kvůli omezením nejvíc řvou.

Anonym (5.7.2006 17:01:02)

To je totiž úplně normální rys našeho národa. Chce všechno, ale nechce za to nic dát. Sám klidně okrádá a je to v pořádku, ale když chce najednou něco někdo od něj, tak řve, jaký jsou ty ostatní zloději. Ach jo:-(

Chuta (9.7.2006 17:08:28)

no vy jste zas vsichni chytry jak radia! priplatte si a budete mit extreme... haha.. to je skutecne nazor. nechapu, proc bych si mel priplacet za extreme, kdyz muzu mit bluetone adsl premium... ktery je levnejsi nez IE Impuls... a ted mi vysvetlete tohle: jaktoze ceske radiokomunikace muzou neomezeny internet poskytovat za nizkou cenu a u telecomu si musite priplatit za extreme jinak jste socky??? priste vic myslete, nez zacnete ostatni nazyvat socky.

Anonym (9.7.2006 17:13:17)

Protoze CTU toleruje CRa krizove financovani (TO2 ho ma zakazane) a tim CRa toleruje dotovani cen z jinych aktivit. Navic TO21 ma povinnost prodavat sluzby velkoobchodne dal, pokud by stejnou povinnost melo i CRa tak zkrachuje

Anonym (9.7.2006 23:14:38)

Plus samozřejmě fakt, že ČRa investuje do výstaby nového DSLAMu, pokud má 100% zaručnou návratnost investice (rozuměj, v oblasti existuje korporátní zákazník, nebo větší množství business zákazníků).

Vecerníček (13.7.2006 22:50:18)

Někde jsem se dočetl že črl vlastní většinu dsl ustředen čt...

Anonym (5.7.2006 16:39:46)

ty seš nějakej moc chytrej :D

Anonym (6.7.2006 11:01:38)

Nemůžu si pomoct ale máš velkou pravdu. Já osobně jsem malým poskytovatelem Internetu a setkávám se s případy kterým je málo Internet bez limitu dat s rychlostí cca 200 Kb/s za tři kila měsíčně se vším všudy. Tím vším všudy myslím že lítám a dělám všechno proto aby ten nespokojený byl spokojený. To asi u ČTc nedostaneš. Každý to pochopí po jednom telefonátu na jejich helpdesk :)

Anonym (6.7.2006 13:11:31)

Záleží na člověku, se kterým hovoříš. Ale to je asi u všeho. Samozřejmě, všude jsou lidi, kterým je úplně jedno, jestli je zákazník spokojený, nebo jestli je na vás naštvaný. Ale stejně tak jsou lidi (i u ČTc), kteří se snaží všem vyjít vstřic a pomoc jim. Ovšem pravda je, že ČTc je velká společnost a v orientaci na zákazníka se nikdy malým ISP nemůže rovnat. Prostě třeba 1500 zákazníků a 300 000 je sakra rozdíl.

tajas (5.7.2006 16:20:06)

Mam stejnej nazor jako ty, podle me je FUP jen umele vykonstruovana blbost, ktera ma za ukol u cloveka vyvolat pocit aby internet moc nepouzival (zname z dob dialupu). Ja osobne jsem nikdy nezazil, ze by mi klesala rychlost internetu kvuli tomu, ze nekdo stahuje ci kouka na stream vysilani. FUP povazuju pouze za voditko k urceni ceny za pripojeni co nema s provozem nic spolecneho. Takze FUP tady bude porad prave z toho duvodu aby bylo mozne nabizet na oko vice sluzeb ktere jsou odstupnovane take financne. No a aby to nevypadalo blbe, tak se dava limit dat spolu s rychlosti, cim vetsi rychlost, tim vetsi objem dat. Za par let se bude situace mozna menit k lepsimu a bude se tomu rikat "akcni nabidka". Tot muj nazor na toto tema

František (5.7.2006 18:49:01)

Vcelku souhlasím s tím, že FUP je především psychologicko-ekonomický nástroj, určený notorickým stahovačům nebo uživatelům broadbandových služeb (stream audio/video a j.), jimž demoverze broadbandu s FUP (IE Impuls, Ideal, ...) nestačí, aby si pořídili dražší datově neomezené služby (IE Extreme). Z diskusí zde vyplývá, že části uživatelů by vyhovovalo, kdyby si po vyčerpání limitu mohli zvolit, zda se jim sníží rychlost, nebo zda si připlatí za nadlimitní data (jako u ČRa Bluetone Standard). To by ovšem nadlimitní datový balík nesměl být 5 GB (za 200 Kč bez DPH jako u služby Internet Broadband).

Anonym (6.7.2006 11:31:49)

Můžeš si připlácet u Volného - 237 za 2GB :)

František (6.7.2006 14:14:19)

Pro Anonyma 6.7.2006 v 11:31: Volný je ovšem příkladem předražení nadlimitních dat. Pro ČTc (TO2) by měly být vzorem mnou uváděné ČRa, služba Bluetone Classic, ve které nadlimitní data nabízejí za 40 Kč (+ DPH) za 1 GB. Přitom se jedná o přeprodávanou službu z velkoobchodní nabídky ČTc - ukázka toho, že to jde, když se chce (prodávat nadlimitní data po 1 GB). Proč totéž (volba zákazníka zda chce FUP nebo platit za nadlimitní data po 1 GB) neumí nabídnout svým zákazníkům Kyslíci?

Anonym (6.7.2006 14:31:12)

Můj osobní názor je, že to zatím nemusí nabízet. Je vidět, že TO2, pokud chce dokáže nabídnout kvalitní služby (viz řada Extreme, která, kromě Bluetone Premium imho nemá konkurenci). Ale zatím ji nikdo nenutí. Domnívám se, že v oblasti "nadlimitních" dat je to zejména proto, že většina lidí se snaží "nepřetáhnout" a pokud to udělají, berou to spíš jako pokutu. Již méně lidí to bere jako možnost výběru.

František (6.7.2006 19:13:09)

Pro Anonyma 6.7.2006 v 14:31: Soudím, že je to otázka možnosti volby. Až bude na většině území situace jako u nás v domě (Internet je kromě ADSL s povinnou hlasovou službou dostupný přes dvě CATV bez povinnosti odebírat TV signál, vesměs v příznivější cenové relaci a při lepších technických parametrech), možná pochopí, že s "demoverzí broadbandu", trestající toho, kdo překročí 1 GB (protože využíval skutečně širokopásmové služby) pádem na úroveň vytáčeného připojení, už mnoho zákazníků neosloví.

Anonym (6.7.2006 19:19:08)

Je vidět,že jste stále nepochopil,že Internet Expres Impuls je určený zejména pro lidi,kteří přejdou z dialpu a nevyznají se ve fixním připojení a teprve objevují taje broadbandu.Proto se také ten tarif jmenu je IMPULS - jako impuls pro dialpisty aby přešli na ADSL.Pokud máte větší datový přenos než 1 GB/měsíc,tak je tato služba pro Vás nevhodná a vybral jste si špatný tarif.

František (6.7.2006 20:15:07)

Pro Anonyma 6.7.2006 v 19:19: Že je IE Impuls pouhou "demoverzí broadbandu" chápu velmi dobře (viz můj příspěvek v této větvi z 5.7.2006 v 18:49, který si laskavě přečtěte). Jde ale o to, že tato "demoverze broadbandu" za 830,50 Kč vč. DPH (TELEFON EXPRES MINI+IE IMPULS), je technicko-ekonomicky nekonkurenceschopná s nabídkou většiny CATV. Proto také s ADSL (alespoň ve zmiňované lokalitě) končím. Lokální CATV mi při ceně nižší o 45 Kč dává 4 x vyšší rychlost a 30 x vyšší datový limit (a nenutí mě abych odebíral jeich TV signál). "A vo tom to je."

František (6.7.2006 20:17:22)

Pro Anonyma 6.7.2006 v 19:19: Že je IE Impuls pouhou "demoverzí broadbandu" chápu velmi dobře (viz můj příspěvek v této větvi z 5.7.2006 v 18:49, který si laskavě přečtěte). Jde ale o to, že tato "demoverze broadbandu" za 830,50 Kč vč. DPH (TELEFON EXPRES MINI+IE IMPULS), je technicko-ekonomicky nekonkurenceschopná s nabídkou většiny CATV. Proto také s ADSL (alespoň ve zmiňované lokalitě) končím. Lokální CATV mi při ceně nižší o 45 Kč dává 4 x vyšší rychlost a 30 x vyšší datový limit (a nenutí mě abych odebíral jejich TV signál). "A vo tom to je."

Anonym (6.7.2006 20:35:09)

nj. Ona jakokoliv CATV je techologicky i ekonomicky "trochu vo něčem jinym":-)

František (6.7.2006 21:20:53)

Pro Anonyma 6.7.2006 v 20:35: Ano, v daném případě se jedná o metropolitní síť optických kabelů až na patu domu a rozvod UTP (pro Internet a IP telefonii)/koaxiálem (pro TV) do bytu. Pro mě je rozhodující technické a ekonomické vyhodnocení nabízených služeb, které vyznívá v neprospěch ADSL.

Anonym (6.7.2006 23:37:39)

Naprosto souhlasím. Přecejen, i ve světě je ADSL vcelku nouzovým řešením, kde není nic lepšího k dispozici. Pokud jsou v místě rozvody kabelovky nebo optiky není co řešit. ADSL nemá na tyhle technologie šanci. ADSL se může v podstatě uspěšně uplatňovat pouze v menších aglomeracích, kam se nevyplatí tahat optiku.

Vecerníček (13.7.2006 22:41:30)

Rozvojové země? Příklad čr? Tak to se děcka mají na co tešit když už jako čr nejsme rozvojovým státem :)

mmm (7.7.2006 11:33:56)

On takový IMPULS za 850 Kč opravdu dokáže nakopnout skoro každého.

Vecerníček (13.7.2006 22:39:29)

A co teprv CDMA :D

Anonym (6.7.2006 22:39:01)

mylim si ze ma konkurenci u volnyho s jeho bezlimitnim adsl naky 2Mb za cenu malo prez 700 ? ovsem pri podpisu smlouvy...

Anonym (5.7.2006 18:52:54)

No jiste, vsechno je o penezich....

Anonym (6.7.2006 11:55:57)

"Nejsem si tak úplně jist, zda omezení s názvem FUP, vlastně vůbec nějak ovlivní ostatní uživatele. Když jsou na trhu ISP, kteří FUP do svůch služeb nezahrnují a přesto svým uživatelům umožňují internet bez omezení a bez problémů. Pokud by totiž všichni uživatelé po vynulování FUP naplno využívali internet, měli by jet všichni na plnou rychlost až k dosažení limitu 1GB, 8GB a více. Osobně si myslím, že když je to možné začátkem měsíce, je to možné i po celou dobu." Vzhledem k agregaci (u ADSL většinou používané 1:5) je FUP, popřípadě zpoplatnění dat jedinným způsobem, jak všem zajistit stejnou dostupnost. Tak to prostě je. Zkus svůj mozek používat k myšlení - a než přítě vypustíš nějakou kravinu, nech si to pro jistotu projít hlavou několikrát, nakonec ještě doporučuju konzultaci finálního produktu tvé hlavy s někým starším - např. s rodči.

pajus (6.7.2006 12:25:01)

taknevím kdo je tady víc vymetenější - napsals agregace 1:5, to máš asi nějaký nadstandard, já mám službu s agregací 1:50. Jdi si s těma svýma výplodama někam kde máš co říct k tématu. A zkus zauvažovat (jestli máš vůbec čím), jestli ti ČTc zajistí stejnou dostupnost, pokud budou mít na začátku měsíce všichni FUP vynulovaný a nikomu tudíž nebude moci být zapnut. A když už jsme u těch rodičů, ptal ses vůbec jestli můžeš na net? Omezenče.

pajus (6.7.2006 17:04:33)

chtěl bych ukončit tento thread, neboť jsem z příspěvků usoudil, že vám všem FUP vyhovuje a jaký že zázrak nám to náš ISP vlatně poskytl. jen pro informaci, neprovolám téměř nic (tím myslím tak možná 20 Kč) a platím měsíčně 1200,- abych si mohl zasurfovat a vůbec není problém, abych si připlatil dalších 700,- na extreme a nestěžoval co na tom, že bych platil 1900,- a konkurenční zákazníci se mi budou smát s fakturou na 800,- ale to tady zřejmě nikdo nevidí, jenom se tu všichni vzájemně napadají kdo je socka a kdo ne, kdo tomu rozumí a kdo ne, kdo se kde překlepl ... jděte někam, nedomluvili byste se ani na pivo !!!!!!!!!!!!!!! to jako když budou dva výrobci žárovek jedna bude stát 100 a druhá 50 korun a ještě bude mít delší životnost, tak si koupím tu dražší jen proto že ji vyrobili dřív a vložili do ní víc práce a budu držet hubu??? vím, že s tím sám nic neudělám, ale lituju všechny co máte volnost ve stahování, ale na konci výběhu je plot a za ním už se jen plazíte a chechtáky vám padají z kapes

Anonym (6.7.2006 17:42:49)

Víš že ty si typicky česká povaha???

pajus (6.7.2006 18:02:57)

Motto dnešního dne je: obrat i o to co nemáš, a pokud máš a nejde už víc sebrat, tak co nejvíc zkomplikovat tuto teorii razí firmy jako Telecom, Telefonica a Eurotel, které moc česky nezní. Naprotitomu České Radiokomunikace a další české společnosti nám ukazují jak to jde i bez okrádání. jinak jsem taková povaha, podle toho kde jsem se narodil, jestli se řadíš jinam, je to tvůj problém

Anonym (6.7.2006 18:39:35)

Mám dvě otázky... Proč využíváš služeb TO2, když jsi s ní tolik nespokojený? A druhá... Proč píšeš do diskuze, když nechceš diskutovat? btw - Počítadlo dat v aplikaci Moje konto je pouze orientační. Nikde není napsáno, že je závazné. Takže nakrásně nemusí počítat.

pajus (6.7.2006 18:51:20)

to2, mám kvůli tomu, že v době pořízení jiná podobná alternativa nebyla teď je, ale používám net k práci a nemůžu si dovolit dlouhodobý výpadek při přechodu, taktéž nemíním investovat 5000,- do bezdrátu, i když návratnost je opravdu kratší diskuzi vítám, ale hrozně mě vadí, když někdo oponuje, aniž by si prošel všemi problémy, kterými tento ISP disponuje a to sem pominul naprostý 10 denní výpadek z jejich strany, kvůli kterému jsem měl dost problémů spojených s mou činností moje konto je sice orientační, ale byl jsem ujištěn, že se obnovuje každý den, pořád jsem to sledoval a ukazatel byl na 5,5GB, naráz mi spadla rychlost a po oznámení techhelp mi bylo řečeno, že už mám 9GB tak kde je ten pořádek

Anonym (6.7.2006 19:21:09)

nj. To je právě ono. Na jedné straně barikády jsou lidé, kteří s tímto ISP problém mají a velký. S těmi to si budeš notovat v tom, jaká je TO2 strašná zrůda a jak by zasloužila do plynu. Na druhé straně jsou lidé, kteří s TO2 problém nemají a pokud měli, tak se vyřešil k jejich spokojenosti. Tito s tebou NEBUDOU souhlasit, protože nemají proč. Každý ISP má zákazníky, kteří patří jak do první, tak i do druhé skupiny. A dovolím si tvrdit, že u TO2 patří do té druhé podstatně víc lidí než do té první. Ostatně, proč by lidem nemohla TO2 vyhovovat? Co je na tom tak nepředstavitelného, že by někomu mohl vyhovovat Impuls? Mě osobně nevyhovuje, tak ho nemám. A možná tě to překvapí, ale většina uživatelů, co má Impuls ani ten GB nepřenese...

Anonym (6.7.2006 19:33:50)

Tak tak jsou lide kterym 1GB staci klidne i na 2,5 mesice, nekecam, vidim to ve statistikach. :)

Anonym (6.7.2006 19:35:11)

No já vim:-) Taky jsem to viděl ve statistikách:-))

Anonym (6.7.2006 21:08:02)

hod link na ty statistiky

Anonym (6.7.2006 21:43:31)

Nejsou pristupne z internetu. Jsem spravce mensi site.

Atsepicnu (6.7.2006 22:37:13)

no ja znam jeste par lidi, kteri maji dial- up plati za minuty, 5* za mesic si vyuvednou e- mail na neco se kouknou vypnou komp a jsou spokojeny a zaplatej za net nakou stovku a ktomu maj neomezeny volani a spokojenost na vsech stranach

Anonym (6.7.2006 19:31:06)

No pokud vyuzivas NET k praci, tak by snad nemel byt problem prejit. A taky nechapu proc by te mel provazet dlouhy vypadek. Staci kdyz to dobre naplanujes a jeden mesic zaplatis za dve pripojeni. Ja osobne bych sel urcite do bezdratu.

Anonym (9.7.2006 01:00:10)

Už ti jasně řekli, aby sis zkontroloval dráty u sebe doma. Tak nekecej a dělej :) Možná si pak taky přestaneš stěžovat.

pajus (9.7.2006 06:00:50)

jen pro tvou informaci týpku, kdyby sis to přečetl pořádně tak bys viděl že chyba nebyla na mé straně, ale přímo na ústředně a museli mi vrátit poměrnou část nebudu sem chytráku přece psat něco co sem si zavinil sám :) uvažuj

jojo (7.7.2006 12:00:01)

No s těma radikomunikacema jsi mě rozesmál. Firma, která se musí přejmenovat, aby dokonala svojí zlodějinu na svoje akcionáře je opravdu důvěryhodná. Telecom je prevít, ale na radiokomunikace nemá. Ten kdo dokáže okrást svoje akcionáře, ten určitě bude poctivka na své zákazníky. :-))))))

pajus (7.7.2006 12:08:03)

to je možné pro mě je ale důležitá cena a parametry služby

pajus (6.7.2006 18:20:17)

a mimochodem to, že chvílu FUP jede, pak zas ne, aniž by to někdo oznámil to, že je rychlost pokaždé jiná, mnohdy bezdůvodně nízká to, že občas padá připojení každých pět minut a rekordně musím i 30x resetovat připojení za den to, že mi Telecom během 5 zúčtovacích období 2x naúčtoval jednou tolik za fakturu to, že v případě poruch dělá informační linka ze zákazníka blbce a přehazuje ho od jednoho ke druhému, na dotazy odpovídá s 3 týdenním zpožděním to, že nefuguje nebo špatně počítá konto a to, že jsem si přímo z Telecomu koupil 2 modemy a ani jeden nepracuje tak, jak bych si představoval OPRAVDU NEPOVAŽUJU ZA KVALITNÍ SLUŽBY, přiměřené částce, kterou měsíčně platím

Anonym (6.7.2006 19:23:54)

Ad padani a resetovani Mel jsem stejny problem, nekdy linka padala i 10x za hodinu, vzdy jen na minutku. Nechal jsem si zvysit rychlost na dvojnasobek a modem se skoro nepripojil, dlouho jsem premysleli kde je chyba a chyba byla v rozvodech telefonu. Snaz se mit co nejkratsi kabel a jako uplne prvni tam hodit spliter. Po uprave rozvodu nevim co je vypadek.

Atsepicnu (6.7.2006 22:33:44)

no kdyz je nekdo sosac tak prez den neco dela na netu a v noci necha bezet komp a neco stahuje.... ja to tak nekolikrat udelal..... Pokud by v noci vyply fup tak bych komp nechaval prez noc bezet castejc

Smoker (8.7.2006 06:45:29)

No, když už tak dám taky jedno měření na wifině.:) Rychlost připojení k internetu: 3,646 Mbit/s Rychlost stahování dat: 466,7 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 17,044 ms max 22,920 ms Ø 19,429 ms Snad to někdy telecomu taky tak pojede za cenu 450 Kč měsíčně. Podotýkám samozřejmě, že taky nevím, co je fup.

Anonym (8.7.2006 09:18:38)

A tím nám dokazuješ co?

Smoker (8.7.2006 09:31:00)

No, ta moje reakce měla být za příspěvek Kohna, abych ho trochu podpořil v tom, že pokud je wifi dobře udělaná, tak úplně s klidem může konkurovat žlutému moru, který se snaží akorát nahrabat na lidech, co nemají jinou možnost, než jít k nim.

Anonym (8.7.2006 13:58:34)

No ano. Ale problém je v tom, že takovéhle wifi nabídky existují jenom díky ADSL od TO2. Pokud by se TO2 netlačila do všech koutů republiky a chovala se stejně jako např. Telenor, nebo ČRa, tak by wifi neměla konkurenci. A to by jste potom těžko měl 4Mbit wifinu za 450,- Jen si vzpomeňte, jak vypadala wifi nabídka před příchodem ADSL.

Smoker (8.7.2006 14:25:40)

No, jak už napsal Kohn, je to opravdu otázka. Ale máte asi pravdu, protože by nic nenutilo poskytovatelé wifi k lepším parametrům. Což mi připomíná, že vlastně ani telecom nic nenutí k poskytování lepších služeb, protože oni už mají těch svých spokojených 300000 zákazníků, tak proč by se měli o něco snažit. A ještě těch pár, co ani vůbec jinou možnost nemají. Jedinou konkurenci pro čt vidím opravdu ve čra a alternativcích, až se konečně někdy rozhoupou a začnou víc rozšiřovat své pole působnosti. Samozřejmě, zase jsme u toho, zda se jim vyplatí investice, ale doufejme, že jednou se toho dočkáme, že telecom bude prosit o zákazníky.:)) Já vím, tohle už bylo přehnané a najivní. Ale všechno chce čas.

Anonym (8.7.2006 15:18:21)

Problém je v tom, že ani alternativnce nic nenutí rozšiřovat sítě a hledat nové zákazníky. Strategie např. ČRa je taková, že staví DSLAMy tam, kde může získat zejména zákazníky z korporátního segmentu. Zákazníci z retail segmentu jsou prostě jenom bonus. Stejně to dělá např. GTS. Proto můžou být ČRa tak levné. Protože ten DSLAM, co tam postaví retail segmentu "zaplatí" nějaký korporátní zákazník, který potom na to pověsí 30 SHDSL linek. A proto taky ČRa nikdy nebudou expandovat do rezidentních sídlišť. Protože tam nejsou korporátní zákazníci. Naproti tomu Telecom má odlišnou strategii. Snaží se být všude. Aby byl v povědomí. Proto klidně postaví DSLAM v Horní dolní, kde bude mít s bídou 30 zákazníků s ADSL Impuls. Ale bude tam. A to je jeden z důvodů, proč je Telecom dražší. Protože musí z výnosných lokalit pokrývat ty méně výnosné, nebo ztrátové. To "alternativci" nemusí. Dalším problémem je, že Telecom musí udržovat ztrátové služby typu telefoní budky. Ale zároveň to nemůže financovat ze ziskových sektorů (obecně datové služby). Takže jediný, z čeho to může financovat jsou hlasové služby. Proto také částečně tak zoufale trvá na pevné lince k ADSL. Tyhle a další důvody mě vedou k tomu, že ještě nějaký čas se situace na telekomunikačním trhu měnit nebude. A také je to důvod, proč nemám rád naprosto zbytečné osočování TO2, že jsou to zloději a zbožšťování alternaticů, kteří jsou podle některých lidí zde bojovníky proti utlačovateli. Houby. Fakt je ten, že v porovnání s TO2 na retail segment kašlou daleko víc. Ufff... To byl zase román:-)

Anonym (8.7.2006 18:27:04)

At zrusi ochrany CTU, zejmena povinnost pro TO2 aby kazdou svou sluzbu musel velkoobchodne preprodavat a uvidime. CRa a pod povl jsou v tu anu v hajzlu jak nikdy.

Anonym (8.7.2006 18:54:18)

To se domnívám, že by nebylo správné. Alternativním ISP by měl být umožněn přístup k poslední míli. Stejně tak jako povinost nejít s cenou pod velkoobchodní nabídku by měla být zachována. Co mě víc pálí je zákaz křížového financování. To by se mělo zrušit.

Anonym (8.7.2006 19:12:09)

Alternativni ISP jsou tady 10 let a zatim na nic nehrabli. Za tech 10 let mohli mit last mile pomerne slusne poreseny. V tuto chvili oni sedi na zadku, nedelaji nic a jen inkasuji penizky a praci za ne udela TO2, vlastni napady a aktivita zadna (zmuzou se jen na kecy v novinach a podavani zalob) A TO2 nemuze delat realne konkurencni boj. Podivej se na CRa, ty delaj presne to co kritizujes, kdyby museli prodavat kazdymu kdo prijde velkoobchodne tak krachnou pac uz ted jsou pod cenou a financuji krizove coz ti vadi

Anonym (8.7.2006 19:24:11)

No já vim:-) Akorát si myslím, že zrušení regulace velkoobchodní nabídky by vedlo k monopolizaci trhu. A to je z pohledu zákazníka vždycky špatně. Proto chci rovný podmínky pro všechny. Z toho vyplývá, že ISP musí mít rovný přistup k místní smyčce. Za náklady, které se rovnají dejme tomu nějakému podílu z nákladů na modernizaci a údržbu. To je ale asi tak všechno, co by mělo být regulováno. Pokud bude chtít ISP např. využívat DSLAM TO2, to už by regulaci podléhat nemělo.

Anonym (8.7.2006 19:46:11)

Ja myslim ze se shodneme. Ja bych byl pro, aby TOI2 mela svou nabidku aDSL, kterou by NEMUSELA nudena preprodavat dal, mohla by si ji udelat jak by ji napadlo, pouze by nesmela byt dotovana, pod naklady. Ovsem proc se branit LLU, at si pronajimaji pomoci LLU draty a ovsem davaji na ustredny sve Dslamy a sami at se o ne staraji.

Anonym (9.7.2006 02:49:19)

Souhlasím. Alespoň někdo tady myslí v širším kontextu a nezmítá se jen v nenávistných proklamacích.

Anonym (8.7.2006 15:53:27)

No přece se musí pochlubit jaký je pašák NÉ ... to jsi nepochopil ?

Anonym (8.7.2006 21:48:51)

Aháááá no jóoóóóó

budlifuk (7.7.2006 00:13:20)

Otázka ospravedlnění FUPu se už vyřešila sama - v momentě, kdy se na trhu objevili ISP, kteří nabízejí služby BEZ FUPu a jiných omezení a přitom ZA VÍCEMÉNĚ STEJNÝ PENÍZ, a dnes po určité době jejich fungování se už dá říct že nekrachují ani nejsou ztrátové, ba naopak je o ně stále větší zájem. Jak by řekl Jan Werich: A ONO TO JDE. A ONO TO ŠLO. Pokud to tedy někde lze, znamená to že některé firmy nabízejí za danou cenu a pod daným označením službu skutečně názvu odpovídající a bez omezení, zatímco jiné firmy nabízejí za danou cenu a pod stejným názvem (tím v reklamě, ne tím vzadu malým písmem) jen Potěmkinovu vesnici. Díky své ošizené infrastruktuře, do které investovali méně než ti první, vydělají víc. Je to stejně "solidní" jako když Leo Popper prodal vykuchanou lednici Electrolux, nebo jako aerolinie, které přebookují svoje lety a víckrát prodají totéž sedadlo spekulují na šanci, že někdo nepřijde a vydělají o něco víc než ty co to nedělají. Ač se to běžně děje asi u všech aerolinií, přesto to navenek všechny považují za neseriózní. : )

Anonym (7.7.2006 00:24:46)

Ale, ale, ale... Zkus zapřemejšlet na tím, kdo víc investuje do svý sítě. Firma která má přes 1500 DSLAMů všude po republice, nebo ta, která jeden DSLAM postaví jenom tam, kde se jí to opravdu vyplatí a to až potom, co si to zajistí závaznýma objednávkami? Ono všechno není černobílé. Škoda, chtělo by to trochu myslet a potom psát.

Anonym (7.7.2006 17:35:40)

To asi jedna z tech firem investuje spatne a jeji sluzby jsou proto drahe. Tak jsem to pochopil ja.

Anonym (7.7.2006 19:03:46)

No já jsem to zase pochopil tak, že kdyby se stejně chovali všechny firmy, tak máme ADSL v Praze, Brně, Ostravě a pár dalších městech a zbytek republiky by živořil na dialupu a wifi.

Kohn (8.7.2006 00:51:14)

Rychlost připojení k internetu: 3,588 Mbit/s Rychlost stahování dat: 459,3 kByte/s Příkaz PING na dsl.cz [195.146.99.217] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 195.146.99.217: bajty=32 čas=7ms TTL=55 Odpověď od 195.146.99.217: bajty=32 čas=12ms TTL=55 Odpověď od 195.146.99.217: bajty=32 čas=8ms TTL=55 Odpověď od 195.146.99.217: bajty=32 čas=8ms TTL=55 Statistika ping pro 195.146.99.217: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 7ms, Maximum = 12ms, Průměr = 8ms Frekvence 1 | 128 kbps stream No holt my chudáci na Wi-Fi nevíme co je to FUP za 490.-Kč s DPH. Prosím objasnit co ten FUP je zač?

Anonym (8.7.2006 01:05:50)

A seš si naprosto jistý, že kdyby neexistovala pro wifi konkurence v podobě ADSL, pod který se musí cenově i kvalitativně tlačit, že bys taky měl takovouhle přípojku s takovejhlema parametrama?

Kohn (8.7.2006 01:15:35)

Toť filozofická otázka. Kdyby nemělo ADSL konkurenci tak Vás stáhnou z kůže:-)

Anonym (8.7.2006 01:26:15)

No ano:) To je přesně to, co se snažím naznačit. Doporučuji přečíst toto vlákno celé, hezky od budlifuka:-) Smysl mé argumentace by měl samovolně vyplynout.

Kohn (8.7.2006 10:45:43)

Je to tak.

Anonym (8.7.2006 15:51:55)

Ták si pěkně vydělíme 3,588Mbit/s osmi 3,588 / 8 = 0,4485Mbit/s = 448.5 kByt/s Takže plácáš nesmysly nebo ty rychlosti měříš provázkem s uzly nebo máš zcela unikátní Wi-Fi pracující na nějakém doposud neznámém fyzikálním proncipu ... :-)))

Anonym (8.7.2006 16:21:39)

No, ty spíš zapomínáš, že 1Mbit je 1024kbit. Takže pokud použijeme tuto hodnotu: 3.588 * 1024 = 3674,112 3674,112 / 8 = 459,264, což když zaokrouhláme na jedno desetinné místo je 459,3

Kohn (8.7.2006 18:09:17)

Pánové nehádejte se. Bylo to měřeno včera zde na DSL, hodnoty zkopírovány a vloženy:-)

František (8.7.2006 16:29:22)

Pro Anonyma z 8.7.2006 v 15:51: Trochu bych váš přepočet korigoval: 3,588 Mbit/s : 8 bit/Byte = 0,4485 MByte/s 1 Mbyte/s = 1024 kByte/s (takto to počítá např. ČTc/TO2) 0,4485 MByte/s x 1024 = 459,264 kByte/s Takže já bych se Kohnovi neposmíval.

Missa (9.7.2006 14:07:18)

Ono se to řekne - vem si nějakou Wi-Finu, ale ne všichni bydlej ve městech a na vesnicích je to s Wi-Fi slabota. Npř. u mě doma ještě donedávna nebylo ani ADSL, ted už je, za čož jsem telecomu vděčný, ale bohožel už 3 měsíce do telecomu volám, aby mi zřídili linku a potažmo internet (mimochodem chci Extreme 3072) a stále nic. Přitom mi operátorka sdělila, že již od 20.4.2006 mám linku aktivní, bohužel žadnej technik zde nikdy nebyl a žádnou linku nemám. Takže na obranu telecomu - děkuji, že ADSL stále rozšiřují (vesnice více méně budou odkázány na ADSl), ale na vrub telecomu přičítám neschopnost zřízení svých služeb

Vecerníček (13.7.2006 22:18:22)

Kecáš... nikam nevolej, než ke kamarádovi nebo do herny na net a objednej si to přes net. říkám ti do 7dnů mám telefoní linku doma. A co se týká adsl tak tam je to do 30dnů...

Anonym (11.7.2006 22:32:50)

Rychlost připojení k internetu: 467,84 kbit/s Rychlost stahování dat: 58,5 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 19,424 ms max 69,661 ms Ø 36,865 ms A to platím 850.- tak bych moc wifi nechválil ono ne všude to jede na mb za pár korun jako adsl nekde to jede nekde ne

Anonym (10.7.2006 02:03:48)

:) Vidíš a telekom je prozíravý , díky nim máš přetíženou sít´dostupnou skoro na 90% obydleného území. Jinak když se podíváte na ty poskytovatele jež vám neomezený přístup nabízí , tak je to skutečně jen pár lokalit a ostatní živoří ....

Anonym (9.7.2006 11:25:26)

Kdyby byl každý bohatý, tak by každý stahoval bez omezení, ale realita je jiná... není tomu tak... Pak by nikomu FUP nevadilo a nemusela by se vést tato debata... Nejhůře na tom jsou ti, co mají IMPULS jako já... Aspoň, že se jim to trochu seklo a je to pořád rychlý:))

Radius (9.7.2006 13:13:08)

s Tvym nazorem souhlasim, ale podivej se na to z druhy strany, kdo ma profit z toho ze sosas celej den, neboli 24h/denne, 7dni/tyden, 32dni/mesic, no preci CEZ, tudiz si myslim, ze CEZ plati Telkomu, aby se o FUP postaral... Ja vim je to trosku blbost, ale za zminku to taky urcite je a treba tady je pravda. Jinak s 512 muzu vypnout pc, protoze co sosnu za hodinu, to nasosam po 64 za celej den...

Anonym (9.7.2006 14:31:47)

>> tudiz si myslim, ze CEZ plati Telkomu, aby se o FUP postaral.. Tak u tohoto jsem se opravdu zasmal :D, urcite tech par tisic kWh, co se propali, vytrhne CEZ z desitkami miliard korun rocniho obratu a bude se snazit o to, aby telekom nasadil FUP. Zvednou si o desetnik taxuza enerii a maji to milionkrat vraceny. Slysel jsem hodne konspiracnich teorii , ale tahle je totalni blbost:)).

Anonym (9.7.2006 17:36:41)

Když si přečteš všechny příspěvky, zjistíš, že totálních blbostí je tu kopec!

Radek (11.7.2006 10:32:11)

Osobně jsem pomýšlel na žalobu Žlutého svinstva kvůli klamavé reklamě. Všude prohlašuje, že jejich "expres" je bez omezení !!! Ale je to snad pravda ? Podle mě FUP je omezení a dost podstatné ! Prý si můžete stahovat hry ! :o))))) No děkuju pěkně 64/64 kb/s muhehe. To je k smíchu. Jedině tak stahovat piškvorky. A to maj portál, kde můžete sledovat filmy online :o)))) atd. atd. Nakonec se na ně vykašlu a raději od nich odejdu. To je totiž jediné, jak jim ukázat, co si o nich zákazníci myslí. Já již linku od Telecomu zrušil a přecházím jinam bez FUPu, limitů a s agregací 1:20 S Bohem žlutý xyndle

Anonym (11.7.2006 11:12:41)

ad klamavá reklama. Docela by mě zajímalo, jestli existuje nekalmavá reklama. Pokud by jste se to jen velice lehce zajímal, zavítal na stránky www.internetexpres.cz, tak tam popis jednotlivých služeb naleznete ihned, včetně FUP. btw - filmy stahované ze starzone se do FUP nezapočítávají.

Danik (11.7.2006 17:52:40)

Když je v reklamě uvedeno, že je neomezený, tak má být neomezený a nezleží na tom, co je na stránkách. Je to prostě klamavá reklama.

Nargon (11.7.2006 18:02:29)

Ale je casove neomezeny. Muzete si stahovat klidne od pulnoci do pulnoci 7 dni v tydnu a 12 mesicu v roce. Sice nespecifikovali jakym zpusobem je neomezeny, Ale to si muzou lide zacit stezovat (u extreme verze bez fup) ze je to rychlostne omezeny. Kdyz si koupili tu nejlevnejsi sluzbu oznacenou jako 512/128 a ono jim to nejede desitky Gbit tak to maj rychlostne omezeny :D

Danik (11.7.2006 18:23:47)

No, v případě, že není napsané, že je neomezený jen co se týče doby připojení, pak si může spotřebitel vybrat, co všechno je neomezené (ochrana spotřebitele). Ale nechci se hádat, asi se všichni shodnem na tom, že by to měl TO2 trochu změnit.

Anonym (11.7.2006 18:25:26)

Neschodnem. TO2 ma internet neomezeny. Omezeny internet by z logiky veci fungoval tak ze po prekroceni limitu by prestal fungovat.

HELLou (11.7.2006 18:35:24)

nerekl bych rikaji neomezeny suprerrychly internet na to by se nemelo zapominat tzn. ze rikaji ze mas celou dobu tu nominalni rychlost a nemeli by ti to omezovat protoze kdyz mas FUP tak prece uz nemas superrychly internet nebo ne? 64/64 se mi zrovna moc rychle nezda...

Nargon (11.7.2006 19:44:07)

A nezapominas na agregaci? zadnou garanci minimalni rychlosti?

HELLou (11.7.2006 20:04:02)

nezapominam ,ale to prece neni omezeni, bavime se preci o omezenich je sice pravda ze agregace te mirne omezuje ale to je jedno pokud nemas zadnou garantovanou rychlost

Anonym (11.7.2006 20:17:50)

Jeee, vy ste ale kreteni

earnil (11.7.2006 23:11:09)

Já osobně si myslím, že dohadovat se o pravdivosti nebo zavádějícnosti reklamních sloganů je boj s větrnými mlýny. Když vidíte reklamu na prací prášek, tak hned spoléháte na to, že když to říkají v reklamě, tak to opravdu vypere do běla? Nebo jinak. Když vidíte reklamu na bankovní služby, také věříte reklamě, nebo se radši přesvědčíte? A tak je to se všemi reklamami. Např. i ČRa ve svých reklamách říká "zbavte se paušálu za pevnou linku", ale to, že když tak uděláte, budete za tu samou službu platit víc? Prostě reklama je reklama. Reklamní slogan je reklamní slogan. Neznamená nic.

Radek (13.7.2006 13:12:53)

Máš pravdu, že platíš víc, než za klasické ADSL + žlutý paušál. Když však zjistíš, že získáš např. 2M ADSL za 849,- bez limitu a s agregací 1:20, tak to neni špatná nabídka :o) Nicméně by bylo fér, kdyby uvedli, že to je bez paušálu od žlutého. Sám to chápu, že jde o ADSL paušál s možností využití i hlasových služeb, které platíš podle provolaných minut. Také mě zklamalo, co se za jejich reklamou skrývá, ale rozhodně mě nadchlo, když jsem zjistil, že nemají FUP a nízkou agregaci. Pořád ušetřím cca 107,- Kč, než ČTc + něco s limitem a FUPem.

Danik (11.7.2006 18:49:08)

Tak to vysvětlují i oni a ČTÚ, které jsem na tohle téma upozornil. Nicméně se stále zastávám názoru, že to tak není a to z toho jednoduchého důvodu, že v případě nejistoty ve prospěch spotřebitele.

Radek (12.7.2006 18:35:32)

Pokud mi někdo řekne, že si můžu bez omezení stahovat kdy chci a jak chci a co chci, proč mi potom, když to začnu využívat sniží rychlost ? A ještě si o tom mám myslet, že to není omezení ? Mohl by si někdo z lidí přestat dělat blázny ?

Radek (12.7.2006 18:23:42)

Ano, s tou reklamou máte pravdu. Téměř každá neni fér. Nicméně Žlutý mor píše na svých stránkách toto: Máte během okamžiku na dosah celý svět a můžete si ho užívat 24 hodin denně. Vychutnejte si on-line sportovní přenosy, stahujte hudbu, zábavu, hry, zpravodajství a všechno, co vás baví. To vše bezpečně, bez omezení a až 80x rychleji než s vytáčeným připojením. Internet Expres vám otevře svět internetu. Rád bych upozornil na větu, která mluví o tom "bez omezení". Možná, že to někde dál uvádí na pravou míru, ale pro mě je rozhodující, že existuje někdo jiný na trhu, který poskytuje kvalitnější a levnější služby !

Nargon (12.7.2006 18:36:45)

Asi je to mysleno pro Extreme verze. A vlastne, do dosazeni nejakych X GB dat tahle veta opravdu plati, pak nastupuje dalsi veta, ta o FUP a snizeni rychlosti. Ale to by byl telecom blbej, kdyby na to nejak upozornoval. Nejlepe co nejmensi pismo a az na konec stranky. Pak je to problem uzivatele ze si neprecetl celou smlouvu :DDD

Anonym (12.7.2006 19:05:11)

Imho je to stejné s následující větou ze stránek ČRa: "Skutečně neomezený vysokorychlostní internet a volání bez paušálu za telefonní linku" Taky tam neuvádějí, že pokud si k tomu nezakoupíš hlasový tarif, tak je to o něco vyšší, protože je v tom ten paušál schovaný.

satelitak (12.7.2006 01:41:16)

Jak rád bych bojoval s FUP, chtěl jsem to bez FUP a nemám nic, žlutej ČT 02 mi po 5ti měsících od objednávky sdělil, že mám s adsl smůlu, ale linku, kterou mi k tomu zřídili, že si můžu nechat.(viz můj příspěvek). Utíkám od nich a nechtěl bych od nich internet ani za 199kč/měsíčně "bez omezení", raději si zaplatím 1069 za CDMA, to fachá a jinou možnost nemám. AŤ ŽIJE MONOPOL!!!!!!!!!

Anonym (12.7.2006 09:43:17)

Předpokládám, že chápeš logický rozpor mezi tvojí poslední a předposlední větou.

František (12.7.2006 10:48:14)

Nechápe, je to ubohej blb

František (13.7.2006 13:32:47)

Vážený jmenovče, zkuste se vyjadřovat slušněji.

california mortgage (12.7.2006 21:27:13)

They 2005 world series of poker chips pair limit blackjack bluff http://aa.1asphost.com/2005wsofp/ game tilt house bet second http://aa.1asphost.com/2005wsofp/ soft! No matter 2005 world series of poker http://2005wsop.9cy.com/ reels apple broadway pasadena? There partypoker acquaintance horses exotic online payday loan http://www.oddworldz.com/paydayloan/ royal deal small! Will cage odds pineapple heads tipping faxless payday loan mechanic second slots royale mechanic? Nowadays fish free equifax credit report score cycle handicapper. I start with million pineapple roulette vigorish faxless payday loan raise draw bet flush? Breathe case lowball up 2005 world series of poker stud surrender boat. That is the jolly river weak offers kansas california mortgage loan! At this point up credit advantage juice credit report fico score layout queens profit baccarat bank http://www.eccentrix.com/members/creditreportscore/ holdem ring drop bottom. In the first case roulette small ceedy nuts non profit debt consolidation advantage first corner http://nonprofdebtcons.splinder.com/ paigow seconds neutral wheel? It seems to me debt consolidation non profit organization airfares hanger rules grinder http://nonprofdebtconsolidation.tblog.com/ blind http://nonprofdebtconsolidation.tblog.com/ gutshot rundown cap overplay goulash.

Esevenoo (13.7.2006 22:24:23)

Po přečtení této diskuze se mi jasně vykrystalizovaly 2 skupiny příznivců i odpůrců FUP. Hmm. Přirovnal bych to k aktuální novele silničního zákona - viz tábory normálních řidičů a "řidičů sebemrskačů". Každý ať si to vyloží po svém. Neříkám, že FUP je ultimativní zlo, ale jde pouze o další technologii, adaptovanou ze zahraničí, ovšem tím nejhorším možným způsobem. Soudím tak z toho, že jsou limity příliš malé. Proč? To nevím. O tom se pouze spekuluje. A spekuluje se bez nejmenšího výsledku. Ani jeden argument pro malé české FUP zde, na tomto fóru, není schopen přežít věcnou kritiku jeho odpůrců. A takový argument je potom k ničemu. Ani argument vytížení sítě není, ale mého názoru, obhájitelný. Celkem by mne zajímalo, jaká je (by byla) situace dejme tomu na sídlišti, kde se nachází několik paneláků, připojených na jednu digitální ústřednu, kde víc než 50% obyvatel vlastní přípojku na broadband od ČT (TO2), na začátku měsíce, pokud aspoň 66% uživatelů sedí večer u PC a stahuje např. distribuce Linuxu (nebo legálně zakoupené filmy, atd.). Je schopný ČTe i v této chvíli zajistit pro své zákazníky službu takové kvality, za kterou platí (zákazníci) určitou sumu? Jestli ne, je to politováníhodné a něco by se s tím mělo dělat (aneb nefalšované okrádání zákazníků - zaplať za hodně, dostaneš málo, a to kvůli technickým problémům, které však uživatele vůbec nezajímají). Jestli ano, pak se mi jeví malé FUP jako nadbytečný pozůstatek časů broadband průkopníků. Navrhuji tedy řešení: "Nafouknout" FUP. Já osobně mám sice Wi-Fi 512, neomezenou, ale z mého měsíčného objemu stažených dat by se dalo vycházet při určování maximálního FUP. Sám sebe se považuji za výkonného stahovače (a moje okolí s tím souhlasí). Avšak necítím potřebu stáhnout ihned vše, co mi najde p2p klient, a pak to dotahovat přes noc. To se mi zdá trochu přestřelené, a pro tyto lidi bych navrhoval úměrně dražší varianty připojení, protože tito lidé určitě mají prostředky na platbu elektrické energie a datových úložišť a jsou schopni je uvolnit pro svůj koníček. Můj osobní rekord je 50 stažených GB měsíčně, proto navrhuji dát u varianty 512/128 FUP tak na 40GB, protože to jsem přece jen přehnal a můj účet za elektřinu mi to potvrdil. Zmíněných 40GB totiž uživatel připojení 512/128 stáhne za asi 194 hodin, a pokud by u svého PC proseděl každý večer 3 hodiny, vydrží mu to na víc něž dva měsíce, takže ten "druhý" měsíc by se použil pro upload (klienty p2p jsou na něm založené) a jako rezerva. Nyní bych si rád vyslyšel argument zaměstnance ČTe (klidně by mohl zůstat v anonymitě), co si myslí o mém návrhu. Jenom aby nás jeho anonymní odpověď příliš nepřekvapila ...

Anonym (14.7.2006 01:07:41)

Tvrdis ze TO2 neni schopna zajistit dostatecnou kvalitu pripojeni zakaznikum, to je naprosta lez (nebo spise nevedomost, protoze pisatel sam klientem TO2 neni) A jestli vychazi z kecu na tomto foru, kde se misto vedeni diskuze jen nadava na TO2 protoze ji kazdy zna (stejne jako vsichni nadavaji na Ms a pod.) tak je seredne na omylu. Pripadne necht to pisatel rozvede do vetsi sire, jeho ponekud vagni tvrzeni se da tezko vyvratit protoze nepouzil zadny argument. I me se zdaji FUP limity ponekud male, zejmena u sluzby IE Impuls 512/128, nicmene limit 40GB je naprosty nesmysl. Ja sam mam pripojeni s limitem 10GB (dalsi data si priplacim) a mesicne se drzim v rozmezi 1-4GB aniz bych se nejak omezoval. A davat 40GB ke sluzbe za 350Kc...no, je to pitomost. Ja vam verim ze by bylo krasny mit za 100Kc mesicne garantovanou 10Gbit linku bez fup a agregace, ale vsechno neco stoji. Takze k IE Impuls bych dal neco mezi 2 a 4GB.

Pavel (14.7.2006 10:28:09)

Ono jde o to, že koncepce tarifů je taková, že IE Impuls je dělaný pro zákazníky, kteří využívají internet minimálně. Tedy stahujou denně poštu a občas si něco dohledají na internetu. Nevidím v tom žádný problém. Pokud chce někdo sosat, nechť si pořídí tarif EXTREME, který TO2 také nabízí. Nebo ať si najde někoho jiného. Stejně jako když kupujete cokoli jiného. Prostě si najdu nejlepší nabídku a ne že vezmu něco pro mě nevýhodného a pak na to budu nadávat.

pajus (14.7.2006 10:52:02)

jen pro tvou informaci, impuls bych si nikdy nedal, mám IDEAL a co teď nejde ten FUP tak je to teprv ideální není to ale jako když kupuješ cokoliv jiného, na počátku nemáš výběr a pak je přechod spojen se spoustou problémů, storno polatky, přeplácení, přemlouvání, rušení, nejistota, pořizování dalšího hardwaru a příslušenství, atd. není to jako když si koupís mobil a po čase až ti přestane vyhovovat kvůli rostoucím nárokům a tendencím, si jdeš koupit nový

Esevenoo (14.7.2006 16:12:08)

1. Při posouzení kvality připojení ČTc jsem vycházel z ohlasů mých známých, mající 2- a 4-mbitové linky od ČTc a stěžující si na zpomalení rychlosti ve večerních hodinách, a to až o 50%. A řeči o agregaci mne nezajímají, prostě platím za 4mbit, tak chci 4mbit. Hotovo. 2. Argument "všechno něco stojí" je směšný. Proč tedy ČTc ještě nezkrachoval, když se tolik rozvíjí rychlé linky? A tento argument opět nevyvrací moje tvrzení "proč to nejde pořád, když to jde na začátku měsíce"? 3. Měsíčně 4GB. Z toho soudím, že jste spíše pasivní uživatel internetu. Nicméně je dobře že jste si našel pro vás vhodné připojení. Ale bylo by dobré, kdyby ČTc počítal i s jiným schématem využití internetu, než tím vaším. Konkrétně u zmiňovaného připojení 512/128 by bylo vhodné, kdyby se za příplatek nejvýše 200 Kč vč. DPH dal pořídit štědřejší FUP. To by bylo fér. A pak, ať si stojí Extreme tolik, co stojí.

Anonym (14.7.2006 16:54:03)

Mam 4Mb/s ne primo od CT, ale od alternativce a zatim jsem nezaznamenal, ze by rychlost kolisala, porad sosam od 430-470kBytes/s. Kdyz chces mit porad 4Mb/s, tak si zaplat! Ty jsi snad nekde ve smlouve cetl, ze linka je garantovana na 4Mb? To pochybuji, cena by byla ponekud vetsi. Pokud se ti to nelibi, tahni jinam :). Pokud chces unlimited pripojeni (zadny FUP zadna data), tak si porid extreme. Pred dvema lety se platilo za 512 s FUP pres litr a dnes mate za tu samou cenu unlimited spojeni.

František (14.7.2006 19:56:06)

Pro Anonyma 14.7.2006 v 16:54: Pokud srovnáváte cenu ADSL v roce 2004, tak ale je třeba doplnit, že k ADSL bylo možno mít hlasový tarif HOME MINI (215 Kč vč. DPH v tom 102 Kč hovorový kredit). Hlasové tarify byly od té doby dvakrát zdraženy (k 1.5.2005 a 11.5.2006) a neobsahují žádný hovorový kredit. Vezmu-li nynější nejlevnější hlasový tarif TELEFON EXPRES MINI (355,81 Kč vč. DPH), tak zdražení hlasového tarifu k ADSL činí 140,81 Kč (o 65 %).

earnil (14.7.2006 20:40:12)

Dlužno dodat, že volné minuty musel Telecom zrušit po žalobě ostatních poskytovatelů, na příkaz ČTU.

František (14.7.2006 21:51:13)

Pro earnila: Proto taky těch 102 Kč ztráty hovorového kreditu do zdražení nepočítám, ačkoli pro mně to faktické zdražení je. A nepočítám ani to, že u TELEFON EXPRES MINI je aktivní volání penalizováno spojovacím poplatkem 5,95 Kč vč. DPH (= negativní hovorový kredit). Prostě nejlevnější tarif k ADSL byl od roku 2004 maximálně znehodnocen.

earnil (15.7.2006 13:47:01)

Máte pravdu. Asi by se dali vyjmenovat důvody, které k tomu vedly, ale ať tak nebo tak, pro zákazníka je to určitě výrazné zhoršení.

Večerníček (18.7.2006 09:21:58)

Tak jako u E.onu, plynu...atd

Anonym (14.7.2006 17:15:48)

1. Dost chabej statistickej zaklad, TO2 ma 375 000 pripojek a problemy ma cca 1-3%. U I. Expres si proste neplatis 4Mbit, ale 1 padesatinu 4 Mbitu, to ze to muze jet i rychleji je plus, ale nikdo ho nezarucuje. To by melo pochopit i dite z materske. Az si zaplatis 4Mbit, IOL Digital za 30K mesicne takl neco mektej 2. TO2 plati konektivitu zahranicnim partnerum a i tu si kupuje s ohleden na FUP. 3. Ano, ale takovy priplatek se pry pripravuje

Anonym (16.7.2006 16:48:58)

měsíčně 4GB? ....já visím na netu každý den cca 4 hodiny a za měsíc nestáhnu víc než 2 GB.....tady tato otázka je ovšem otázkou priorit....co na netu děláte. Já nesosám xx GB dat filmů a hudby.....¨