satelitak (10.7.2006 15:23:48)
Tak jsem se zase jednou nechal ovlivnit reklamou a v únoru(ano, doopravdy již 4.2) jsem si objednal zřízení telefonní linky a internet, vše po koruně. Lákavá to nabídka, že? k tomu mi naložili 1000 minut zdarma, tak jsem prostě neodolal. Vše jsem objednal po telefonu a čekal jsem....... Po 3 týdnech jsem se musel připomenout, patrně na mně zapomněli. Bylo mi řečeno, že objednávka k nim nedorazila, tak jsem ji s někým dalším zřídil znovu, potvrdili mi, že mám objednáno zřízení telefonní linky, pronájem bezdrátového telefonu a 4 portového ADSL modemu, prý mě budou kontaktovat.....čekal jsem. Po měsící( koncem března) jsem se musel připomenout znovu, to už o objednávce věděli a předali ji technikům, kteří nejdříve musí zřídit zásuvku. Čekal jsem......... Blížil se konec dubna, začínal jsem mít strach, že přijdu o akční nabídku, trvající jen do konce měsíce, ale byl jsem ujištěn, že objednávka je závazná ve chvíli kdy je přijata a já ji přece mám od února, měl jsem být v klidu, byl jse, ale už ne tak jako dva měsíce zpátky. V květnu se u našeho domu objevilo žluté auto(ČT) a zněj vylezl chlapík v montérkách, prý, že se jde jen mrknout co je tu potřeba(kolik kabelu a tak). Viděl, změřil a odjel. Čekal jsem a musel se opět připomenout na zelené lince. Technik se prý ozve a udělá přípojku. Neozval se, ale rovnou přijel, byl jsem v práci. Možná moje smůla, ale normální lidi ve středu v 9:00 bývají v zaměstnání. Prý se ozve. Mezitím mi přišel dopis od telecomu s návrhem smlouvu a přidělením tel.čísla. Jen jsem to podepsal a poslal zpátky. 30.6 mi volal technik, že má 1.7. čas. Je to sobota, byl jsem doma a tak jsem s radostí přijal nabídku a věřil, že od 1.7. vyměním svůj sice dobrý, ale ne moc stabilní internet od Eurotelu přes CDMA, za 2MB internet od ČT. Ráno přijel udělal zástrčku a byl na odchodu. Položil jsem nesmělý dotaz, kde mám telefonní aparát a modem. To on neví, řekl mi, jen zřizuje přípojky, prý se mi někdo určitě ozve.......... Čekal jsem........až do dneška, pokud jste vydrželi číst toto mé možná trochu nudné povídání až sem ,pochopíte, proč jsem si dal tu práci a popsal celou situaci v celém jejím časovém pásmu. Dnes tj 10.7. jsem opět volal na zelenou linku a chtěl vědět co teď. K mému překvapení mi bylo sděleno, co bych si prý přál, že linku mám zřízenou a aparát si musím obstarat sám. Zeptal jsem se na internet. Nemám ho prý objednaný, hrůza. Operátor mi nicméňe ochotně nabídl akčních 512kbs na 2 měsíce za 1korunu a prý není problém. Dále jsem si objednal i pronájem tel.přístroje, nahlásil mu emailovou adresu kam mi posílá přihlašovací údaje a jen si na poště vyzvednu instalační balíček a surfuju. 512kbs je pro mě nějak málo a tak jsem změnil objednávku na mých, kdysi v únoru požadovaných 2MB. Nebyl problém. Během chvíle mi dorazil email, moje žádost byla přijata a budu dále informován o stavu mé objednávku. Za dvě hodiny mi přišel další email, kde mi s politováním bylo sděleno, že na mé telefonní lince ADSL nelze zřídit. Bylo a je mi hrozně. Děkuji za váš čas a věřte, že od Telecomu dnes již od O2 si nekoupím ani kartu do telefonní budky.
Pavel (10.7.2006 16:11:56)
Pokud jsi si tu linku objednával s ADSL a můžeš to doložit, tak požaduj okamžité zrušení, teda pokud tu pevnou nechceš. Jde to, ale chce to nervy.
MontCorbier (21.7.2006 10:40:14)
Telecom bude poskytovat wi-fi internet v pásmu 5GHz, víte o tom něco bližšího?? na jejich stránkách je pouye hot-spot
Anonym (10.7.2006 17:29:07)
No nechci se Telecomu(O2) zastavat, ale uz jen to, ze si nekdo pronajme modem a telefon o mnohem svedci a nedivil bych se kdyby chyba nebyla u Telecomu.......
Anonym (10.7.2006 18:22:09)
Tímhle prohlášením se snažíte nazanačit přesně co? Nevidím na tom nic špatného...
Anonym (10.7.2006 21:02:04)
nevidíte v tom nic špátného??? já docela jo, myslim si, že si se mnou hrají jak kočka s myší a teď je na mně abych doložil, že jsem měl zájem o internet a že samostatná, ikdyž fungující tel.llinka mi je na nic. Nevim proč je špatné si pronajmout modem a telefon, myslím, že bych nebyl první, kdo by této služby využil
Mynona (10.7.2006 21:10:20)
Aha. Už to začínám chápat. Takže jenom aby jsme si rozumněli... Z věty "nedivil bych se kdyby chyba nebyla u Telecomu" vyplývá, že mluvčí nepředpokládá chybu na straně Telecomu. Je to to samé, jako kdyby jste napsal "divil bych se, kdyby chyba byla na straně Telecomu". (dvojitá negace...)
Z dalšího kontextu potom vyplývá, že indikace chyby na straně účastníka je také fakt, že si pronajmul modem a telefon, což podle mluvčího není normální (viz "už jen to..."). Navíc, pokud jsou mluvčí všichni anonymové, těžko se v tom orientuje:-))
A právě proto, že mě to přijde úplně normální, že si někdo pronajme modem a telefon, jsem se ptal. Celé je to nedorozumění, alespoň doufám:-))
satelitak (10.7.2006 21:16:22)
ok, jen mne zajímá jestli jsem jedinej kdo má takovýto problém, nebo je to běžná věc. Děkuji za ohlasy
Anonym (10.7.2006 21:19:41)
Jinak, co se týče tvýho problému, doporučil bych to asi řešit formou nějaké reklamace.
Běžná věc to není. Podobný problém bych tipnul tak jeden z 10 - 20 000 zákazníků.
croo (20.7.2006 13:27:36)
tolik zákazníků telekrám ani nemá. Wifi 5GHz rulezz
Anonym (20.7.2006 13:28:37)
Jee, ty ses ale blb
Anonym (20.7.2006 23:03:07)
Ale jo. Má jich dokonce už přes 300 000 (co se ADSL týče)
MontCorbier (21.7.2006 10:38:46)
Medved (26.7.2006 19:23:32)
Neboj se, nejsi v tom sam. Kdyz jsem adsl objednaval, bylo mi receno, ze do 14 dnu mi prijde technik. Ten prisel, bohuzel na adresu meho trvaleho bydliste a ne tam, kam jsem zadal o zrizeni linky. Tim zacalo nekolikamesicni volani operatorum,kteri jeden jak druhy opakovali nic nerikajici zvasty jako ze je to objednane a ze to poslou dal - naprosto bez vysledku, az jsem narazil na jednoho ochotneho, ktery mi opravdu poslal technika na spravnou adresu. Asi tam byl novy a jeste mel snahu pomahat . Internet mi nakonec bezi a v celku bych si nestezoval, az na onen sagem fast 840. Mam po vymene v telepointu jiz druhy a varuji kazdeho, vyhnete se mu obloukem. Jinak u jednoho meho kolegy to probihalo velmi podobne. Technik napoprve prijel jinam a nez pak dorazil na spravnou adresu, stalo to nekolik mesicu volani do telecomu.
Anonym (10.7.2006 21:05:13)
chcete tím říct, že chyba je asi u mne? no když vám 5.2.2006 přijde ověření o dostupnosti a 10.7. mi napíšou, že moje přípojka je 8,6 km od ústředny(mimo jiné, nechal jsem si to ověřit a je vzdálená 3,2km) a tudíž není možné zřídit ADSL, tak nevím kde je chyba
Anonym (10.7.2006 21:25:05)
Dej sem cislo telefonu a skusim v tom neco udelat
quueg (11.7.2006 09:15:08)
A kde sis to nechal ověřit? Ty víš, kudy to žluťáci táhnou?
domek (10.7.2006 18:07:37)
Mám podobnou zkušenost s přechodem z GPRS na ADSL. Mě naopak chtěli modem naúčtovat, i když jsem ho nechtěl. Je načase, aby ty naše slavné a dobře živené státní regulační instituce, ochránily zákazníky před nesolidními dodavateli podobně, jako je to nyní u elektrických rozvodů. Tedy nejen odstoupení od smlouvy, které u dominantního operátora stejně nic neřeší, ale sankce včetně způsobené újmy ve prospěch zákazníka, za každé nedodržení termínů a jiných dohod, které nesmí odečíst ve zdanění zahrnutím do nákladů.
quueg (11.7.2006 09:27:13)
Tak, teď zasil semínko a za chvilinku bude nabízet připojení přes WiFi všem, kterým tímhle článkem rozmluvil ADSL, že jo :)
satelitak (11.7.2006 20:26:31)
Jak rád bych měl ADSL, málem jsem vypověděl smlouvu na CDMA, ale teď jsem rád aspoň za něco
starosta (21.7.2006 10:04:49)
Já podepsal objednávku na linku za 99,-Kč a internet impuls ADSL za 1Kč i s modemem za 1 kč již 1.12.2005.:
zřízení zásuvky3.1.2006, pak dlouho nic, jen mi šel telefon, i když jsem měl podmínku v objednávce o zřízení linky s podmínkou dostupnosti toho nejpomalejšího internetu.
Také urgence, prý se to ztratilo, tak znovu a znovu až v únoru jsem dostal balíček s modemem Sagem 840 a potíže znovu. Šlo jen něco, pošta vůbec neodesílala, znovu a znovu operátoři, technici, musil jsem jim dokázat, že chyba není v mém počítači, ale u nich: Chyby 629,633,680. Především na jejich DSLAM. Pak technik přijel a zjistil, že Sagem za 1kč je vadný, tak jsem po několika dnech reklamace doslova vymámil jiný nový a za týden totéž. Až kdyř jsem si koupil málo použitý WellAssu800, a trochu více se dohadoval s techniky a operátory na změně konfigurace, tak to teprve poslední týden jde dobře, mám okolo 400/50kb/s. Takže od prosince do července trvalo dosažení cíle u Tc=Telefonica2. Je to paradox, že!!!? Důvod: strašný moloch, kdy o sobě zaměstnanci ani neví, jen se drží záznamů u počítače a když tam někdo udělá chybu, pak se to vleče v dlouhém časovém sledu a zákazník je vlastně jen otloiukánkem. Je tam jen málo schopných, kteří pomohou. Ostatní se jen vezou a vymlouvají se, nepřipouští svojí chybu.
Anonym (21.7.2006 10:16:26)
On také důvod je částečně v tom, že máš USB modem. To je ZLO. Největší.
Anonym (21.7.2006 16:59:01)
Krome toho jak to popisuje tak stravil 14 dni tim ze se hadal s technikem ze maj rozbitej D-Slam a stejne to bylo rozbytim Sagemem :-) Treba kdyby se nehadal a delal co mu ten technik rekl hned napoprvy.......
Anonym (22.7.2006 02:13:52)
nj. Prostě kdo chce kam, pomozme mu tam...
starosta (22.7.2006 10:48:45)
S technikem jsem se nehádal, povídal, pak sdělil, že ke mně musí ten technik přijet. Přijel, divil se, proč zvýšili rychlost na 1000kb/s, když to nemá opodstatnění, a pak přišel na to, že Sagem 840 vynechává, protože měl stejný s sebou, ale také, že chyba u nich byla.
A pokud jde o připojení USB, tak to mají masově ti ostatní internetisté a je to běžné vybavení běžných PC. Nebo nikoli?
Chyby ale ukazovaly na vadu u Tc (D-Slam).