Michal (26.7.2006 15:24:46)
Mám IE ideal a vždycky jak zazvoní telefon a někdo to vezme tak mi spadne net. Není to divné?
Michal (26.7.2006 15:24:46)
Mám IE ideal a vždycky jak zazvoní telefon a někdo to vezme tak mi spadne net. Není to divné?
rosi (26.7.2006 15:32:00)
Budˇto nemáš zapojený spliter nebo ho máš obráceně nebo je vadný.
Anonym (26.7.2006 21:36:14)
A nebo tam máš víc telefonů.
Nargon (26.7.2006 22:07:44)
Vice telefonu nevadi, kdyz splitter zapoji podle navodu. tj, linku do spliteru, jeden kabel k adsl modemu a druhej ke vsem dalsim telefonum.
earnil (26.7.2006 23:27:16)
Poslední možnost, která ještě nebyla zmíněná je vadný splitter na ústředně ISP.
Anonym (27.7.2006 00:26:52)
:) říká poté co to zvedne , tohle na ústřednu nevypadá.....
Anonym (27.7.2006 07:51:40)
Ale vyloucit to nelze... :)
modrasek (27.7.2006 10:35:45)
pravdepodobne to padne uz pri vyzvaneni. Ustrednovy splittery nebejvaj tak casto vadny ale i to se muze stat. Jako byvala podpora jsem to nekolikrat zazil.
earnil (27.7.2006 21:55:26)
Pokud je vadný splitter na ústředně, projevuje se to v podstatě stejně jako když je vadný u zákazníka. Je ovšem pravda, že můj výrok "poslední možnost..." nebyl pravdivý, protože nikdo nezmínil možnost chybného zapojení, což je stejně nejčastější příčina:-)
Atsepicnu (27.7.2006 06:46:21)
hmm vim se takhle by to melo byt, asle v byte mame nekolik zasauvek na telefon, a nechce se mi tahat 40 metru kabel kuli telefonu, je mozny it 2 splittery? jako na jednom konci bytu za splitterem bude adsl modem a na druhym telefon... ?
Anonym (27.7.2006 07:05:23)
Na 99% to poběží: základní požadavek - tedy rozdělení signálu podle frekvencí je splněn. Nicméně úplně košer to taky není.
modrasek (27.7.2006 10:28:15)
me to tak bezi uplne bez problemu. Kdyz tam ten druhy splitter nebyl tak to hold padalo. Zapojení za jeden splitter kvůli tahaní kabelů přes celý byl nebylo možné.
Anonym (27.7.2006 07:17:54)
úplně bude stačit, když dáš splitter před telefon, před modemem být nemusí
Anonym (27.7.2006 07:20:37)
:/ - mno, problém to dělat může, ne už tak na ADSL ale na hlasové službě - modem bez splitteru se tam může projevit jako vrčení ve sluchátku.
Anonym (27.7.2006 09:04:38)
urcite ne, telefon je posunut spliterem do jineho pasma....mam to takto zapojeno od technika telecomu a bezi mi to bez problemu 3 roky, po brumu ani pamatka
Sergey (27.7.2006 11:33:52)
Telefon nikde posunut není, splitter jen rozděluje celé frekvenční pásmo na kmitočtu přibližně 80kHz (annex B). V dolní části pásma pak chodí telefon, v horní ADSL.
Michal (27.7.2006 14:36:44)
no telefony máme 2...hlavní je v dolním patře a druhý je nahoře a ten je připojeny přes ten rozdelovač k modemu. Je to zapojene podle manualu tak nevim...vypadne to když na něj někdo volá a i když se začne volat z něj
Anonym (27.7.2006 16:09:33)
Aha, tak to je špatně!!! Splitter ("ten rozdelovač k modemu") musí být jako ÚPLNĚ PRVNÍ, z nej vede jeden kabel do ADSL modemu a druhý vede k telefonu, případně sem můžeš dát rozdvojku a zapojit více přístrojů.
Michal (27.7.2006 20:34:46)
Jak myslíš to první? Jsou v něm 3 přípojky: DSL (vede do modemu), LINE (vede do tel. zásuvky), PHONE (vede do telefonu). Jak jinak se to dá zapojit?
Anonym (27.7.2006 21:23:00)
První - to jako úplně první po vstupu kabelu do domu/bytu, adsl modem a VŠECHNY telefony musí být až za splitterem. Podle tvého popisu to vypadá, že máš za splitterem pouze modem a jeden telefon v horním patře, spodní telefon je připojený přímo a odbočka k němu je ještě před splitterem... Pokud je to skutečně takto, tak to dělá problémy. Pro začátek zkus odpojit spodní telefon a vyzkoušej volání - net nesmí spadnout. Pokud spadne, tak je asi vadný splitter, pokud ne, tak máš dvě možnosti: 1.) dát splitter dole a zapojit to přesně podle návodu, pokud by to dost dobře nešlo, tak TO2 tuším nabízí bezplatnou úpravu rozvodů pro zákazníky IE 2.) můžeš koupit další splitter a dát ho před spodní telefon, zdířka ADSL zůstane prázdná - toto může ale taky nemusí fungovat, lepší by bylo postupovat dle bodu 1, nebo si druhý splitter napřed jenom půjčit
Michal (28.7.2006 12:11:09)
No to bude problem:) dole je jen jeden komp a nahoře 3 takže se dal modem nahoru a kabely jsou natahane a schované v lištách takže s tim už asi nehnu:))
HH (28.7.2006 14:12:50)
A kolik ma ten telefonni kabel, ktery vede z prvniho do druheho patra uvnitr dratu? Jsou aspon 4? Pak je reseni jednoduche jak facka.
Michal (29.7.2006 09:02:49)
bohužel jsou asi jen 2
HH (29.7.2006 15:43:56)
Tak kdyz asi, tak se podivej. Pokud to neni rozvod ze stredoveku, tak snad nejsou.
Michal (30.7.2006 14:42:54)
vidim tam jen dva :)
HH (4.8.2006 11:49:21)
Tak si to nataháš znova, nebo odpojíš spodní telefon....a nebo, někdo tady tuto možnost kdysi také zmiňoval, i když to není úplně košer, koupíš ještě jeden splitter a ten dáš před spodní telefon. Dá se sehnat tak za 150 možná i míň.
Anonym (4.8.2006 12:10:45)
Normalne prikup jeste jeden splitter a dej ho k telefonu dole. Mam uplne presne ten samej pripad a takhle je to jednoduse vyreseny..a je klid.
Anonym (5.8.2006 10:28:40)
a neví někdo kde se dá ten splitter koupit zvlášť? může to být něco takového? http://www.nakupni-dum.cz/zyxel-adsl-splitter-annex-b/f-5-s-5-dp-46219/
HH (5.8.2006 11:00:31)
Třeba tady, jestli máš Annex B (Annex A je prehistorický) http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Type=S&Shortcut=SMC-335415
HH (5.8.2006 11:01:09)
V odkazu musíš po pastnutí umazat mezeru
HH (5.8.2006 11:06:45)
Teď mně ještě napadlo - jeden nevyužitý funkční splitter se mně válí doma, kdyby jsi byl náhodou z Brna, můžeš si pro něj přijít. Posílat se mně ho nehce, to asi nestojí ze to.
Jirka (4.8.2006 23:49:10)
Kolega má úplně pravdu. Stejnou záležitost jsem řešil před půl rokem, kdy jsem se přihlásil také na IEX Ideal 2048kb/s. Telefonní dráty, které vedou do bytu musí mít odpojeny všechny přístroje a pouze jediný, ten hlavní příchozí je zaveden do rozbočovače / splitter/ Ten kmitočtově oddělí tel. pásmo od datového tj. od modemu / Z rozbočovače vede jeden kabel do modemu ADSL Druhý pak k tel. přístroji, případně k dalším několika včetně paralelek. Pak zvednutí telefonu nemění impendanci vodičů k modemu a síť nepadá. To ale lze najit v dotazech již dříve. Nebo si něco přečíst o principech DSL třeba na Lupě. Pozor na správné připojení káblíků ve splittru. Já jsem tuto chybu hledal 3 dny. Jirka
dtgjfd (30.7.2006 14:24:54)
Já jsem to měl správně zapojený a na podpoře mně vnucovali myšlenku, že je chyba u mě i přesto, že jsem profík s 13 letou praxí (nešel telefon s ADSL dohromady - TO2) - dopadlo to tak, že po 3 měsících dohadování to jednoho dne ráno začalo fungovat a modem se připojil k síťi. Tak usuzuji, že byl vadný spliter na ústředně, jen o tom nevěděli nebo nechtěli uznat poruchu na straně poskytovatele.
Anonym (30.7.2006 17:52:26)
Pokud ti nešel telefon i ADSL,tak jsi to měl hlásit na ohlašovnu poruch 13129 a ne na technickou podporu ADSL.To je totiž ta zásadní chyba,na technické podpoře automaticky předpokládají,že ti telefon funguje a řeší jen internet.Je to napsané i na papírech,které dostaneš při zřízení služby.
Michal (31.7.2006 23:16:47)
no s telefonem žádný problém neni...psal jsem že padá net takže jen net
Megaboo (5.8.2006 12:03:52)
Hele profíku, dokaž že problém není na tvé straně ( reklamuj a zkoušej další splitter ) a poté se ti na problém podíváme , prostě filtrace kvant podobných dotazů , na 80% je chyba vždy odstraněna přímo zákazníkem a když ne , trvej doslovně na prověření linky - nic víc , nic méně . ( jak prověříš funkčnost spliteru na ústředně ? Technická podpora má přístup leda tak k základním datům , rozhodně se nemůže vyjadřovat ke kvalitě a parametrům linky . Nikde na dohledech se chybný splitter taky neukáže ( tuším) bez kontroly na ústředně nic nezjistíme...)
Anonym (5.8.2006 12:12:44)
to ano,,, bez kontroly to nepůjde,,, ale pokud volá pořád na techniky tak to je chyba vím jak to chodí při každé urgenci se dostává na konec fronty takže jeho požadavek se odaluje...
Anonym (5.8.2006 12:23:51)
Jak na konec fronty , proboha takhle to ještě někde funguje ? požadavky se snad třídí od data vzniku , nebo podle ID . Jak říkám nejednotnost databází a vzájemně nekorigované pracovní postupy jsou to co nás staví do role neschopných opiček. Všechno jde zvládat , jen ne s takovýmto stavem infrastruktury .
Anonym (5.8.2006 12:29:01)
věřmi je to tak,,,
Anonym (6.8.2006 09:52:10)
Jen nevim jestli nebude vadit když k tomu prvnímu telefonu dám splitter ale zapojim do něj jen 2 kabely místo tří
Anonym (6.8.2006 13:54:34)
nebude vadit, idealni stav je sice - splitter a vše z něho, ale splitter všude je taky možný, a před modemem přip nemusí být vubec. Už jsem vyděl funkční ADSL se 4 ma zasuvkama, ve 3 telefon přes splitter, a v jedne modem. PS: v tech zasuvkach je rezistor a dioda - ma být jen v jedný(te nejblíš operátorovy), jinak i to muže dělat problemy(v jedný zustat musí - kvuli měření, a navíc je to majetek operatora, a ty do ní nesmíš!!! zasáhnout.).
Sarka Kyselova (4.8.2006 00:19:25)
Jak si nekdo muze dat jako provajdra telecom?Nechapu,je to samej problem,vypadky a samej podvod,oni nikdy neuznaji chybu,hlavne plat ceskej clovicku a kdyz mas problem tak si nestezuj,to je mluva telecomu,to by mel rikat kraus v reklame,aby lidi vedeli do ceho jdou kdyz si daji telecom!!!A skuste se odpojit to je teprve problem,platite a platite,a zadate a zadate a porad nic,proste tezky se toho bremene zbavit!!!!!
Anonym (4.8.2006 10:39:51)
Ja mam zkušenost že chybu uznaj, i když ji neměly. Neměl jsem zapojenej modem cca 3 měsice od zřizeni(nějak jsem zapoměl ho zapojit), dal jsem si reklamaci, že net nebyl použivanej, a oni ji uznaly. Kolegovy se zase povedlo vyrelkamovat agregaci(2 měsíce po sobě).
Xspy (5.8.2006 11:56:33)
Teda co tam ty dámy vlastně dělají :DDD ...
Anonym (5.8.2006 12:03:27)
no to nevím co dělají
Anonym (5.8.2006 12:04:36)
:) vaří z vody , ještě že tomu tak rozuměnjí :DDD
Sarka Kyselova (4.8.2006 00:23:32)
Uz nikdy vic telecom nebo jak se to ted jmenuje telefonica,je tu spousta jinych poctivich pripojeni i bez fubu a za mene penez,ne jako telecom!!!
Anonym (4.8.2006 09:45:24)
Jeee, ta psychicky nemocna kravicka otravuje i tady
nick (6.8.2006 11:36:17)
koneckoncu kdyby mel jineho providera, tak by to uz neslo pres telefonni linku od CTc a nic podobneho by se urcite nestlo, ze? xD)) nick
lllll (5.8.2006 11:50:49)
No tak staci bud vyměnit spliter... A jen taková otázka nemáš doma vytvořenou ještě jednu telefonní zázuvku kterou třeba ani nepoužíváš????