Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > FUP - neaktivni i v zari???

FUP - neaktivni i v zari???

poolshark (1.9.2006 22:28:11)

Zdarec, jak myslite ze to bude s FUP u O2 v zari?? Ja se tedy modlim aby to vypadalo jako v srpnu. BTW. zaznamenali jste nejake zpomaleni netu vlivem nezavedeneho FUP, cili to ze nebyla cituji "stejná dostupnost služby pro všechny uživatele"??? Nekde tady v diskuzi zaznelo, ze by to vice meli pocitit uzivatele z "vesnic", ja jsem z relativne maleho mesta (Třeboň) a rychlost byla plus minus autobus normalni :))... (mam 2Mbit a jel jsem 1,6-1,7Mbit)

Anonym (1.9.2006 22:29:41)

Ta rychlost 1,6 - 1,7 je s touhle agregaci normalni

anonym (1.9.2006 23:06:04)

ja mam s 2 mb normalne tak 1.8 mb a to jsem z docela male vesnicky asi 5 km od mesta , muj kamos ma taky 2 mb a rychlost ma prumerne 2.4 mb a upload 300 kpbs ... mi reknete jak je to mozne

Anonym (1.9.2006 23:10:48)

Tak to je divny , ale sem taky z mnesi vesnice a mam 1,8 Mbit

Anonym (2.9.2006 01:23:58)

mě koncem srpna jela rychlost jeste mnohem vic a fup nejel uz sem byl v limitu krasa..tak sem si neco nasosal..ale ted mam v mym konte prej za zari preneseno uz 5,5GB a limit 1GB..limit mam mit 8 a preneseno mam sotva tak 200MB tak nevim co to ma znamenat ale rek bych ze bordel a asi maj co delat se zmenou nazvu webu a tak tak si myslim ze fup spis nepojede ale to nikdo nemuze tusit..

Michal (2.9.2006 11:01:22)

já tam mám přeneseno 7,2 GB a limit taky 1 GB ale komp jsem sotva zapnul natož abych tahal :)) nevim jestli mi to nepřičetli z minulého měsíce i když to jsem natahal tak o 10 GB víc a ne o 7,2. Je v tom chaos ale tak rychlost zatim normal 1,4 Mb/s

Inferno99 (5.9.2006 15:49:25)

Mě tak schodily už druhej den takže ted jedu na Rychlost připojení k internetu: 54,74 kbit/s možná že je to jak říkáš asi nejaká pokuta za to co si natahal měsíc před tím ,když sem jim volal tak mi řekly že mě přepojí na reklamace ale nic se nestalo je to skrátka pakáž ješte měsíc a du prič .

stoch (5.9.2006 17:02:37)

to jo, jďy prič.

Anonym (6.9.2006 17:49:27)

Ted sem koukal do meho konta a mam tam napsano, ze fup je tydenni. Nevite o tom neco?? Nemyslim si, ze by ty mrdky dostaly rozum a daly to zpet z mesicniho limitu

Michal II (7.9.2006 08:55:26)

Hm, tak mi už taky přisřípli křidílka .. no ale nechapu kde se najednou vzalo v mem fupu 11GB ztažených dat když jsem nic neztahoval :D maximalně tak pár prográmků o velikosti několika Mb ... zajmavý no ...

Anonym (7.9.2006 16:02:50)

JJ asi tak, taky sem na tom stejne...mam 512 ISDN od O2 a za 5 dnu sem nic nestahl... skoro fakt nic az ne nejaky fotky..atd.. 2x sem si zaparil on-line hru a za 5 dnu mam vic jak 1 GB..tak to at mi vysvetlijou...zda se mi ze ta jejich FUP jim nejak blbne anebo spatne meri...je to podvadeni...

Anonym (3.9.2006 16:09:26)

To ze mas 1,6 - 1,7 (proste cokoliv nizsiho nez 2M) neni normalni s TOUHLE agregaci, protoze uplne stejne by se to chovalo i s jakoukoliv jinou agregaci. Je to normalni s TOUHLE vlastnosti technologie. Ve skutecnosti ty 2M mas a zadna agregace ani Telecom te "neokradaji", jenom z toho cast "nevidis". Servisni data.

Anonym (5.9.2006 00:40:04)

tak v tom případě když má člověk třeba 256ku tak mu nejde net vubec protože vlastně dle tvýho vyjádření může bejt až 400kbps na servisní toky...máš asi hodně červů v kompu co?:D a nebo že by v hlavě?:)))

Anonym (7.9.2006 13:58:15)

A nějaký chytrý, ono jde spíš o procenta, ale to některym nedojde.

Peterecek (9.9.2006 13:52:31)

No stahuju teď jako divý, v ''moej konto'' mám napsané FUP neaktivní, takže pokud mi sníží rychlost, okamžitě tam volám s dotazem co to má znamenat, že klamou zákazníky a doufám že s tím budou něco dělat..Jinak jsem ze Vsetína, máme tu dvě Wi-Fi sítě na dost dobré úrovni (v noci 12 Mbit/s, průměrný ping na NIX asi 7 ms + vzájemné sdílení dat, DC++ P2P frčí mezi sebou i 4 MB/s) ale musím být u Žluté Svině protože jsem trošku dál od centra města a od Hotspotů, takže to sem nedofoukne, a musím trpět tuto sketu :( kéž by tu dovedli optiku, ty upstreamy se taky nedají snášet, občas posílám někomu album po ICQ a s 256 kbps je to fakt záhul, kdejaká vesnická WiFina je na tom líp

Anonym (9.9.2006 16:24:19)

"FUP neaktivní" znamená,že ti nebyla snížená rychlost,protože jsi ještě nepřekročil objem dat a ne že není FUP vůbec aktivní a nepočítají se ti data.

tatik (1.9.2006 22:30:51)

to nevim:-)) navic se mi ted donesla informace ze pry mozna od 1.10 06 pude snad mozne zrusit hlasove sluzby ale ruku do ohne za to nedam ale bylo by to fajne

Anonym (3.9.2006 10:00:43)

no to by bylo fajne :D

Sergey (3.9.2006 11:05:00)

Tuhle informaci jsem někde viděl taky, ale už jsem to slyšel i o 1.9. a nebylo nic, takže si nedělám přílišné naděje.

Michal (3.9.2006 11:39:07)

Tak už je tam zas limit 8GB

to2 (5.9.2006 16:12:13)

tohle je blbost, ale co se týče fup, budete příjemně překvapeni..

tatik (5.9.2006 18:15:07)

tak toho ja se uz nedoziju:-)) pod znackou O2.prechazim k Bluetone(premium).nemas treba info jak a o kolik?+ FUP?? ze bych jeste pozdrzel vypoved:-))

to2 (6.9.2006 12:08:28)

FUP by po dobu 1 roku nemělo být uplatňováno, akce poběží asi od listopadu, ale pravděpodobně to bude platit pouze pro nové zákazníky..

Sergey (6.9.2006 14:26:30)

Ostatně jako vždy, pro nové zákazníky jsou měsíce zdarma, modemy za korunu, při pořízení třetí služby bonus 2000 a na stávající zékazníky, kteří ročně platí 20kkč se kálí. Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívaji.

Marek (6.9.2006 14:43:29)

Naprostý souhlas.

TATIK (6.9.2006 15:54:47)

ja uz je poslal k vode:-))

danik (6.9.2006 18:09:45)

to spis zase bude nejaka kachna, nedovedu si predstavit, ze by to tak bylo..... to by si lidi misto extreme platili normal tarify a po roce prechazeli???

to2 (7.9.2006 14:06:55)

to ještě bohužel nevím, ale ta akce s fup bude..

Anonym (6.9.2006 20:13:30)

Jestli je to pravda, tak nemám slušných slov...

jára (5.9.2006 21:22:17)

to2 mohl bys to kapánek upřesnit? Myslím,že by to nezajímalo jen mne...

m. (1.9.2006 23:12:18)

Zdar "sousede":-) Jsem ze stejného města. Má též 2 Mbit a rychlost můžu potvrdit. Nebylo by špatné, aby se někdo obětoval a "valil" to na plnej cerez. V neděli nebo v pondělí by dal vědět, jestli ho "krouhli":-)) Pak by sme ho mohli eventuelně společně litovat, ale to by mu bylo platné jak mrtvému zimník.:-))

Anonym (2.9.2006 21:08:57)

si poridte adsl bez limitu jako to mam ja, sice vice penez .. no co se da delat svine zlodejsky , ja mesicne stahnu asi tak 60 GB pc nechavam vetsinou jen zapli na nocni stahovani

Mr_Dadi (3.9.2006 16:39:37)

svine zlodejsky? hm nevim, ale FUP maji vsichni poskytovatele internetu (doporucuji precist obchodni podminky a parametra sluzeb) a pokud uz FUP neni tak je to za vyssi cenu, jako u tebe ... co ti k tomu rict, kdyz chces co nejvyhodneji volat z mobilu das si taky vyssi tarif (pouzije hlavu chlapce a nerikej hened svine zlodejsky ...)

Anonym (3.9.2006 17:04:06)

No, ono vsichni to s FUP nemaji. radiokomunikace a Volny (oboji ale pouze pres pronajate mistni smycky) to maji v zakladu bez FUP. A vychazi to levneji, nez Telecomacky varianty s FUP...... takze Svine zlodejsky je sice nadavka, ale vystihuje dost presne chovani Telecomu :)

Mr_Dadi (3.9.2006 19:00:48)

co jsem se koukal na stranky volneho tak tam maji 512ku za 389 s datovym kreditem 2 GB, kde si videl variantu sluzby bez FUPu a za nizsi cenu nez u O2? (pokud nepocitas tu 10 korunu jako markantni castku)

Anonym (3.9.2006 21:32:20)

http://adsl.volny.cz/adsl/ - nabidka Volny ADSL Plus 2048 za 699 bez DPH /mesic (neplati se uz pausal Telecomu) - je to ADSL pres LLU, bez FUP, zpomalovani nebo zpoplatnovani nadlimitnich dat. Proste stahujes neomezene cely mesic rychlosti cca 2 mbit No, a jinak Radiokomunikace jsi si uz asi nasel..... :)

Sergey (3.9.2006 22:28:24)

Dole malým písmem: Při podpisu smlouvy na 2 roky!!!

Anonym (3.9.2006 22:44:49)

jo, to je pravda, ted na to taky koukam. Ale i presto si troufam tvrdit, ze nabidka je vyhodnejsi nez nabidky Telecomu O2 at uz vemu cenu 299 za telef. + 399 za ADSL 512 1 GB/mesic nebo 299 za telef. + 599 za 2048 s 8 GB/mesic........ to asi i ten uvazek u Volnyho na 24 mesicu pro ADSL 2048 bez FUP za 699 je vyhodnejsi, ale uz ne o tolik... to je pravda. No, zbyvaji tu tedy jeste Radiokomunikace :)

Anonym (4.9.2006 21:16:21)

Co to znamena "Měsíční datový kredit" ??

Anonym (4.9.2006 20:22:02)

nj, ale když se podíváš na ceník tak dole máš poplatek za službu bez paušálu českému telecomu (319 Kč s DPH)

Anonym (3.9.2006 22:16:23)

a neni to pan expert co ostatní nazívá lamami a losery a o ADSL neví nic.

Anonym (3.9.2006 22:26:35)

A nejses ty debil?

Anonym (3.9.2006 22:28:47)

podivej se do jiného threadu (myslím že se menuje "reklamní kampaň O2"), tam tenhle exot poučoval jednoho anonyma (shodou okolností jsem to já), že je to lama a loser, že o ADSL neví vůbec nic a tady se prokazuje, že nic neví on...

Chnapka (3.9.2006 08:55:05)

V srpnu jsem pretahl u IEX 2Mbit asi 16 giga dat, limit mam 8 giga/mesic, takze jsem limit prekrocil a zadne snizeni rychlosti jsem nezaznamenal... a co ted v zari.. to by me taky zajimalo.

m. (3.9.2006 16:01:59)

Zítra dám vědět, protože vyčerpám 8 GB limit na měsíc.

poolshark (3.9.2006 16:34:07)

Urcite dej vedet.... a dik za obet :))

m. (4.9.2006 20:53:28)

Rychlost už je přiškrcená a jak tak koukám, tak nejsem sám.

Martin D. (4.9.2006 16:10:42)

Tak FUP k impulsu uz zaply uz mi to spadlo z 420 kbps na 54 kbps jeste ze odchazim k Tiscali na ADSL Premium 512 nicmene sluzba mi byla zrusena k 24.8. tak cekam kdy uz to vypnou aby Tiscali mi mohli ADSL prevest k sobe....

Azazel71 (4.9.2006 16:20:37)

Já za měsíc srpen natahal 9GB a limit mám 1GB.Bohužel ted stahuju a zjistil jsem že to už osekali.Ale přihlášení na Moje konto nefaká píšou že maji stále problémy na síti

Pilot (5.9.2006 12:05:23)

Tak to se máš, mě za 1/2 roku neodpověděli na 3 maily proč mi nejde "Moje konto" ...no třeba ty nový proudy prošťouchnou tu zarezlou byrokracii ...no,...pokus o optimismus. :( za 1/2 roku vyprší smlouva, tak hurá jinam! Už to s alternativníma poskytovatelama začíná bejt lepší i na vesnici.

Anonym (7.9.2006 13:52:45)

Zjištěno : maš chybně nastaven prohížeč, nebo zadáváš chybně heslo.

luther (10.9.2006 15:11:39)

v srpnu downl. 230GB upload 85GB září do ted down. 38GB upload 11GB ja si nestezuju akorat me sere ze mam pomalej surf mam tarif 2048/256 s FUP

Jaryn (11.9.2006 13:19:50)

To by mě zajímalo co furt stahuješ.K čemu ti to je? Asi k ničemu viď. Ale hlavně že stahuješ.Stejně to většinou smažeš, aniž by jsi to použil.

Peterecek (11.9.2006 18:19:25)

A teď mi řekněte co se vyplatí víc? Demovere o2 IE za 1099,- 4 mbit s 20 GB FUPem anebo ta zku***** Wi-Fina, která je na tom sice technicky hůř ael těží z toho víc, kdyby byla WiFina 1 Mbit neomezená, tak beru radši to, nebo kdyby ten jeblý Telecom u těch vyšších tarifů při překročení limitu hodil třeba 512 kbps...ať se dá aspoň poslouchat stream radio, ale ne 128 kbps..to je sotva na ICQ

Jaryn (12.9.2006 08:10:46)

No 4mbit s 20GB je až až (pozor neberu v potaz cenu,ta je velká) Já osobně bych byl spokojen s tou jejich nabítkou 2mbit a 8GB. Bohužel mohu mít od O2 pouze 512 s 1GB a ten limit je k smíchu. Teď mám Wifi 512 bez FUPu (rychlost stávající kolem 500) za polovinu za co by byl ten 2mbit od O2, ale bohužel chci hrát online hry a ping je jak na houpačce,závislí na zatížení sítě. Takže já bych rát zkusil O2,hlavně kvůli pingu,ale bohužel nemám tu možnost. Každý má prioritu někde jinde, někdo chce víc GB a někdo kvalitní ping nebo třeba rychlost. JIM jde o to,aby zákazníci překračovali limity co nejméně,proto ty nehorázmě malé rychlosti po překročení. Potom to už nemá nic společného s vysokorychlostním internetem.

Anonym (4.9.2006 16:29:13)

Uz mi rychlost srazili, tak jsem si chtěl vyzkoušet to zrychlení na 24hodin a to už tam zase neni...

Anton!us (4.9.2006 19:54:25)

2M/256 -> 128/256, takze FUP je aplikovan pouze na download :-)

m. (4.9.2006 20:50:31)

To tak je minimálně od února letošního roku, kdy se zvyšovala rychlost downloadu.

Anonym (5.9.2006 16:47:45)

Ty ses teda blesk, upload neomezujou uz nejmin 2 roky.Taky proc by ho omezovali .......

Anonym (4.9.2006 22:08:14)

Hm pocita to nejspis naprosto presne, narozdil od stavu pred prazdninama, kdy 10GB znamenalo 3,2 ... takze ted treba zvysej limit na 20 a jeeee to bude radosti, akorat ze ja se radovat nebudu... kdyz uz ty limity sou, tak proc aspon trochu neodpovidaji realnemu vyuziti internetu, tech 90% (cemuz teda neverim) kteri se do toho vejdou bych rekl ze dosti poklesnou po tom co se to pocita takhle presne...

Haf (5.9.2006 11:58:02)

Lidi trochu se proberte. Různé názory většinou to je svinstvo atd. Co vlastně stahujete většinou muziku a filmy. Kradete 24 hodin denně a tak radějí držte huby a nastudujte si nový autorský zákon. Poskytovatelé již oznamují adresy na základě žadostí celniků!!

m. (5.9.2006 12:13:15)

Ty jsi přebral, viď? Trestného činu se dopouští ten, kdo nabízí dílo chráněné autorským zákonem na internetu, nikoliv ten, kdo ho stahuje. Tak znělo vyjádření zástupkyně OSY (Ochranného svazu autorského) v pořadu Události komentáře na ČT 1 přibližně před dvěma měsíci.

Haf (5.9.2006 12:43:08)

Myslíte,že celník při domovní prohlídce bude zjišťovat původ? Máte kopii určité věci a tím to končí!! Menší nález pokuta větší podmínka atd. Zas je třeba číst zákony i trestní a občanský zákon a zjistíte vysoké riziko.

Max (5.9.2006 13:27:21)

Myslim ze alspon polovina z nas by vyfasovala podminku:D ale i tak platit tak premrstene ceny za muziku, filmy nebo hry aby si autor mohl koupit dalsi ferrari nebudu. At si to plati ti kteri na to maj. Ja utracim prachy za uzitecnejsi veci.

Anonym (5.9.2006 14:20:54)

Ano plně souhlasím hlavní důvod nizké přijmy většiny obyvatel,ale vzomínám třeba na 80 léta za vinyl jsem dal 550,- a výdělek 3000,- ale za elektřinu 105,- dnes 1400,- tak proč lidi nekradou elektřinu? Neše kultůra jde někam do pr. A dady je výběr asi jaký! Potom i ten net není zdarma. Taky jsem stahoval nakonec kašlu na to co s těmi Cd a DVD za pět let data zmizí a je to.

ferenc (5.9.2006 16:28:13)

Máš pravdu, naše kultura jde opravdu do pr. Já to klidně dokončím. A víš proč? Protože existují lidi, kteří klidně napíší "kultůra" s koužkovaným "ů" a nikdo jim nezakáže vyjadřovat se na veřejně přístupném serveru. Nemám nic proti používání hovorového jazyka, byť v písemné podobě, ale ta kultůra, to mě fakt rozsekalo. OK. Piš si to jak chceš, ale prosím pokud jde o to, jak je který národ kulturní.

ferenc (5.9.2006 16:39:22)

Nechci bejt za kazatele, ale... Přemrštěné ceny za CD a DVD - to uznávám. Ale přeci když se mi něco zdá drahý, tak to neřeším tak, že to lohnu, ne? Respektive- dobře, lohnu to, ale aspoň si nenamlouvám, že nedělám nic špatnýho. Jediný, co nás může utěšovat je to, že nikomu nevzniká škoda, protože tím, že to stáhnu, to nikde nezmizí, narozdíl od peněženky, kterou vytáhnu nekomu z kapsy. (A pokud to nestáhnu, tak si to stejně nekoupím, takže mluvit o ušlém zisku je nesmysl) SHRNUTÍ- jsme zloději, ale hodní.

Max (5.9.2006 19:01:08)

Presne tak se mto myslel:)

Anonym (7.9.2006 13:49:46)

Tak, jestli sis ten mail nevymyslel, tak čekej návštěvu.

m. (5.9.2006 15:00:43)

Co furt máš s těma celníkama? :-)))) Ty mají sami máslo na hlavě. :-))) Viz různé korupční skandály.

haf (5.9.2006 15:26:10)

Je vidět spousta lidí nic neví ohledně zákonů dnes mají pirátství na starosti celníci. Policie proti nim jsou bílé labutě. Nevím proč někteří se rozčilují. Já píšu jen pravdu a tak to je. Co se týká korupce celníků běžný člověk jich těžko uplatí.

Andrew (5.9.2006 19:08:09)

Blbecku, co delas ty? Pouze surfujes a stahujes postu... Pche, blbost... Ty mi jeste chvili povidej, ze mas vse legalni...

Anonym (5.9.2006 20:42:40)

Pro uboheho zlodejicka jako jsi ty je vskutku nepredstavitelne ze ma nekdo doma vse legalne, ze nekrade jako ty, vid?

Rebecca (5.9.2006 20:11:29)

Ahojky, jak a kde zjištujete kolik máte nataháno, please? Nebyl ten FUP původně tak že se to obnovovalo po tejdnu???? Mi to teda jede ted pomalu :-((((((( a sem z toho docela rozčarovaná... Je fakt, že sem ted stahovala víc než obvykle :(

Anonym (5.9.2006 20:16:24)

HEH no to si do konce mesice pockas :(

m. (5.9.2006 20:46:55)

Podívej se do "Moje Konto": http://www.cz.o2.com/internetexpres/cz/home/index.html Mě spadla rychlost, přestože jsem tam měl hodnotu 7,64 GB, tedy ještě ne celých 8 GB. Ono to ukazuje všelijak. Situace ze srpna, kdy mi spadla rychlost před půlkou srpna přibližně a po několika dnech to jelo až do konce měsíce opět naplno, se asi tento měsíc opakovat nebude.

Anonym (5.9.2006 20:48:22)

To samy se stalo me :)

Rebecca (5.9.2006 20:58:45)

Děkuju.... eště asi blbá otázka... co mam zadat do toho uživatele a hesla??? Já mam expres teprva od června a měla sem za to že FUP se obnovuje po tejdnu... bylo to tak nebo sem si to nějak vybájila? :-) Je to teda ted změněný? Nedala by se kůli tomu vypovědět smlouva? :( Mě pěkně štvou :(

Anonym (5.9.2006 21:18:33)

uzivatelsky jmeno a heslo ti melo prijit v potrzovacim mailu a jestli ne tak: Uziv.jm: telefoni cislo.iol.cz heslo: referencni cislo platce na smlouve

Rebbie (5.9.2006 21:20:38)

Jasně že mi to přišlo, kdysi... a hádej co sem s tim, chytrá, udělala? Po nějakym tejdnu vymazala :-D Moc děkuju :)

Anonym (5.9.2006 21:28:43)

Tak mě to tam ale vůbec nechce pustit, prej že nesprávný jméno nebo heslo..... to teda nechápu vůbec :(

Rebbie (5.9.2006 22:32:26)

Tak sem se konečně dostala do toho "mýho konta" a tam je že FUP je neaktivní... a je tam týdenní graf, přičemž mi operátor řikal že se to dávno počítá po měsíci a né po tejdnech... tak jako to je binec či co :( Všem díky za rady :)

Anonym (10.9.2006 09:33:18)

Přehled je týdenní, fupka se počítá po měsíci, ale je tam taky odkaz na kompletní mesíční přehled.

Štencl (5.9.2006 21:33:12)

ale nebyva to tak, nekdy je jen tel.cislo a ref.cislo, nekdy je jmeno.prijmeni(.iex) atd.. moznosti je vic. Jinak ted plati jmeno/heslo: O2/O2, ale jen pro pristup do internetu, overuje se podle tel.cisla linky, do Spravy konta a mailu je potreba spravne jmeno a heslo

Rebecca (5.9.2006 21:35:34)

Ale kde to já ubohá mam ted vzít když sem to blbka smazala? :(

Anonym (5.9.2006 21:41:50)

800123456

Inferno99 (7.9.2006 10:03:27)

Keci keci keci

Jirka (9.9.2006 08:45:16)

800 02 02 02, nebo podpora 13129, nebo 800 184 084

Anonym (7.9.2006 17:42:20)

pred obijim je jeste 0

Anonym (7.9.2006 18:11:56)

ja u niceho nevyplnuju nulu

Jirka (9.9.2006 08:44:19)

Dříve to byla že jméno je telefonní číslo a heslo ref. č.,ale to bylo snadno zneužitelné, tak to změnili.. já se drříve přihlašoval např. 315123456, heslo 0100396478

Anonym (10.9.2006 09:32:04)

No to nebylo úplně rozumné... S referenčním číslem se dají dělat i jiné věci, než se to používat jako login...

Jirka (9.9.2006 08:42:50)

Na to se nesmíte dívat, ono jim to "funguje" všelijak.. Já si koupil zařízení za 3000,- zaplatil aktivaci 1500,- a za každý měsíc 600,- a nestěžuju si.. Když sem si napsal, zda bych mohl dostat veřejnou IP, druhý den ráno (po resetu routerů) jsem jí měl.. Lidé v síti mají svůj intranet a IRC server, kde spolu komunikují.. http://www.mason-net.cz

Ginnex (5.9.2006 23:04:17)

Já si nestěžuju :) Jsem na vesnici, a před dvěma roky jsem si pořídil wifi všechno (:D) za 5 litrů, dostal jsem veřejnou ip, 128/128kbps a bez omezení za 590 i s DPH. Po roce to zvedli na 256/128kbps za stejnou cenu. A teď, se i já divím, přes den to jede klidně 2mb pořád za tu stejnou cenu :)

synek (6.9.2006 00:36:31)

mi uz to skrouhli :(((( takze FUP vali

synek (6.9.2006 10:05:33)

ale zda se mi to divne...nejak extra zas moc sem netahal, ze bych tech 12GB pretahl za 6 dni??? vcera vecer sem mel na kontu stazenych 9GB, FUP neaktivni, ale uz sem to mel stahnute na 128ku..dnes tam mam 12,53GB a stale napsano fUP neaktivni...jestli to nejak nekompenzuji za srpen, to sem stahnul pres 30GB a FUP nejel...

Karl37 (13.9.2006 00:04:59)

Tak nevím jak je to s tím FUPÍKEM.Dělaj si co chtěj.Já v srpnu stáhl 217GB a jelo to normálka.Dnes je 12.10. a mám 76GB a jede to pořád stejně 1956/268.Nechápu to.V červenci mě zabrzdily po 8,5GB.Je to xindl českej.Zdar

jaryn (13.9.2006 07:10:36)

září, je září. Takže Ty jsi překročil limit několikanásobně a ještě jim za to nadáváš? Kvůli takovím jako jsi ty se ty FUPy zřizujou. Za srpen stáhnuto 217GB... lidi sou fakt magoři

Anonim (6.9.2006 18:01:37)

Jó lidi, kdyby jste si pořídili Bluetone Premium, takové problémy by jste neřešili :-)

Anonym (6.9.2006 18:20:40)

Jezis to sou rady, proc si nekdo nemuze nechat pripominky, kdyz nevi podminky. TAK MI ZARID ABY TU BEHALO PREMIUM CHYTRAKU.

tata (6.9.2006 21:18:18)

máte recht je to prostě oxygen neboli kyslík a O2 a za chvíli spadne ještě níž a nebo nasadí do linek pořádné stroje , dnes je 6.9. a spadl jsem na 57/8 asi sem rychlik, a tedkom jedu s kravskym povozem. Holt do jakého povozu jsem used takovým jedu. To máte jako s pendolinem, připlatíš a jedeš, nepřiplatíš a jedeš taky protože ta trať se stejně využívá. A potom už záleží jakou rychlostí. Dybych měl CZK hodně tak si zaplatím 4Mb bez FUP, hrome to by byl vítr ve vlasech. Ale nic ono to bude dobré až zjistí že jim na ty nové špeky nikdo neskočil , tak se O2 probudí a zjistí že je 30% u konkurence , tak jako se to stalo ve španělsku. Tak at se k nám chová oxygen slušně . jinak du na volno. ten je docela zajímavej, a potom bude zajímavý ten nový poskytovatel ČEZ , ten když to pustí tak to pustí na plno, protože dráty má všude i tam kde se nedostal O2, to bude nářez vážení , !! :) ,

Voody (8.9.2006 14:20:47)

A ohledně netu od Čezu se něco ví? Kde se o tom dá něco přečít? Teda já osobně si až tak stěžovat nemůžu, protože mám FUP udělanou v rámci jednoho dne, takže druhý den to už jde naplno, dokud to nepřetáhnu....Dříve sem to měl v rámci měsíce a když rychlost spadla v půli měsíce, tak to bylo příšerný, něco jako TO2. Ty co mají takhle FUP opravdu lituju!!!!!!!!!

danik (8.9.2006 14:24:20)

cast Prahy ma sluzbu ze !zasuvky! dostupnou pres tuto firmu: http://www.electrastar.com/ ale zatim se mi to nezda uplne super vyhodne a hlavne ta dostupnost je slaba...... ale snad by se to mohlo rozrust.

Jirka (9.9.2006 08:39:03)

Pozor na to, španělská je pouze Telefónica.. O2 je ryze Britský operátor.. A u nás O2 není jedinným poskytovatelem internetu. Já si pořídil wi-fi a platím 600,- za měsíc.. Jede to někdy megabit, někdy 4 Mb/s.. Ale žádná FUP a navíc sdílení dat mezi sebou..

m. (7.9.2006 13:18:38)

Tak po několika dnech to opět valí naplno. :-) Já to tušil. Předcházelo tomu zpomalení na nulu ( prostě offline), tak jsem restartoval a změřil rychlost.

m. (7.9.2006 13:42:25)

Předčasná radost. :-( Plnou rychlost jsem naměřil jen jednou.

poolshark (7.9.2006 16:58:24)

takze jak to vypada ted?

m. (7.9.2006 17:18:48)

Furt mizerně. :-(

Lojza (7.9.2006 16:54:57)

FUP je sprostá bouda na lidi, jen ždímání peněz, linky to tahaly 3 měsíce naplno v poho, tak proč by to nemohly tahat furt...

m. (7.9.2006 17:25:21)

Musí si přece nechat pro nás nějaké "dárky" v záloze v podobě navýšení rychlosti nebo navýšení datového limitu kvůli reklamním účelům a samozřejmě taky kvůli zisku, což souvisí s tou reklamou. Jednociferný limit dat na měsíc při rychlosti 2 mega je tak absurdní, že by to s nima mělo hanbou třískat a ono nic. :-(

Max (7.9.2006 19:48:38)

Ono nejlepsi bude reklama pri zvyseni FUP(jestli nejaky bude) Vas NEOMEZENY internet expres je ted jeste vic neomezenejsi!! :D:D:D

Anonym (9.9.2006 09:23:18)

to jsou ale neoficiální informace, které nikdo neví, pokud by O2 zveřejnila oficiálně že FUP nepůjde tak by bylo zatížení určitě mnohem větší.

Anonym (9.9.2006 18:25:58)

Jak by se ti líbyla na 4M lince rychlost 82 kbps? No a vzhledem k tomu, že by se i zvýšila odezva a ztrátovost, tak přestože by uvedena rychlost na lice byla, ty bys dostaval data třeba rychlostí 20kbps(opakování zahozených paketů, opakování paketů ktere přišly dele než aplikace čekala...). Neni ta FUP přece jen lepší?

Anonym (9.9.2006 19:12:16)

neni

Anonym (9.9.2006 19:13:14)

a kdyz uz fup tak tolik jak maj treba ve VB asi tak pred pulrokem sem si prohlizel par provideru a jeden mel za slusnou cenu 10MB/4MB s fupem 200Giga coz uz ani fup neni podle me

Anonym (9.9.2006 20:19:41)

To ale nebylo ADSL co? to totiž 10MBps/4MBps nemuže zvládnout, ledažeby: ADSL Super parametry:Dat limit mame pro každý směr zvlášť DOWN:10MB, UP:4MB. první měsíc je limit FUP po 200GB, součet UP a DOWN. . . . . . ADSL super: rychlost 3072/384 ADSL perfekt: rychlost 2048/256 ADSL normal: rychlost 1024/128

Nargon (9.9.2006 21:25:31)

Urcite to nebyla zadna Adsl technologie. adsl a adsl2 maji max upload 1Mbit (mozna jen 800Kbit to nevim, nalezl jsem ty hodnoty ruzne). adsl2+ ma max upload 3.5Mbit, takze ani tady 4Mbit upload nebude. Urcite to tedy nebylo adsl. Mozna SHDSL, a softwerove omezeno. Nebo neco uplne jineho ve VB asi budou trosku vyspelejsi nez tady u nas.

Anonym (9.9.2006 21:37:31)

SHDSL je max. 2048/2048.

Anonym (9.9.2006 20:10:11)

128>82 Tak si pořid nějake připojeni 28.8kbps, asi budeš ještě spökojenější, to je totiž ještě nižší rychlost.

Surfer (8.9.2006 20:40:57)

Ano i v zari a v rijnu a ... bez FUP, jedine reseni je Extreme, je to bez nervu, kdyz uz ten prebarvenej zlutej mor musime snaset, tak at nam to uplne nekazi naladu. Navic to muze platit zamestnavatel a snizovat si tim danovy zaklad. Tak se domluvte se sefem, je to vsestranne vyhodne. FUP se dal snaset pri tydennim resetu, ale mesic me presvedcil na to hodit bobek. Sou to paka, o tom zadna. Monopol po 15 letech, ufff :(

Jirka (9.9.2006 08:36:24)

Já už od nich odešel.. FUP jim nikdy nefungovala tak jak má a jejich "týdenní přehled" byl taky k hovnu!

Anonym (9.9.2006 08:36:50)

jo a FUPka mi na začátku září šla :))

Machi007 (10.9.2006 00:24:25)

Moje konto mi ukazuje: Přeneseno ......... 0,866GB Limit ............. 1 GB FUP - aktivní To mám teda fakt radost...

Nargon (10.9.2006 09:38:41)

A vis co by bylo uplne nejlepsi. Kdyby ti i to konto ukazovalo dobu, kdy ty hodnoty byly aktualni.

Michal (10.9.2006 10:13:14)

FUP aktivní :(( Včera jsem přes den něco stahoval a přetáhl jsem 8GB asi o 400MB a hned ten den se to zpomalilo a jedu asi na 110 kb/s.

Anonym (10.9.2006 11:42:08)

Tak uz sem ve FUPU, fakt skvele, od te doby co jim to meri presne mi to nevystaci na pulku mesice, predtim to stacilo celkem v pohode... este ze mame tak smesne limity, to by bylo strasne mit nejaky normalni internet v CR. A ty co furt mluvej o extreme, ano ale prvni extreme je drazsi nez 3Mbit a je to "jen" 512ctka, + pausal za linku atd si proste kazdej nemuze dovolit, zato zvysit limit minimalne dvojnasobne si "nekdo" (O2) dovolit muze. Jee to bude zas radosti az to bude uplne stejne jako predtim, bo to pocitani... ale aspon neco...

Chachar (10.9.2006 13:39:29)

Nevíte někdo, jak je to v případě přechodu z 2048 na 2048 Extreme? Nový tarif začne fungovat až od nového měsíce že?

Nargon (10.9.2006 13:45:28)

Novy tarif zacne fungovat, az ti to prevedou. takze klidne hned druhy den po tom, co zazadas o prevedeni.

c (10.9.2006 14:01:14)

Díky zrovna jsem tam volal. Takže přesně jak jsi řekl, nejpozději do týdne. Takže budu čekat. Zajímavé bylo, že si mně operátorky 4x přehráli, než jsem se dostal k tomu správnému (chlapovi) co mi pomohl. Jinak bych si to udělal i v Moje konto, ale tam je zamrzlá objednávka DataKliku 5 GB z minulého měsíce a kvůli ní to nejde.

Anonym (10.9.2006 17:23:31)

No, tak to se připrav, ten operátor(přes jinej system), i moje konto to davaji do stejneho systemu, takže je to prašť jako uhoď, pokud jsi na to toho operatora neupozornil ...

Chachar (14.9.2006 00:31:20)

Dnes nešel FUP a já myslel, že už mám IE Extreme:-)

Peterecek (10.9.2006 19:50:18)

9,254GB / 12 GB u linky 3 M / 256 K tak jsem zvědavý čím mě soudruzi překvapí, jestli rychlost padne tak se jim tam pokusím udělat tóčo na té jejich vosumset-jednadvatřičtyřipětšest z důvodu klamavých informací a následky které učinily škody

Anonym (10.9.2006 19:56:29)

Nějak nechápu, chceš si stěžovat že služba fujnguje tak jak má? Předpokladam po projetí těch 12GB. Jo už jsem pochopil, když se ta rychlost sníží obednáš i Extreme, to ale mužeš i ve zpave konta.

Peterecek (10.9.2006 20:00:57)

Ne, chci si stěžovat na to, že z důvodu toho, že na net umístili cedulku ''FUP - neaktivní'' tak asi proto aby informovali lidi o tom že FUP je zkrátka vyřazen, tzn. že můžu stahovat kolik chci a rychlost mi neomezí, proč by to tam jinak dávali?

Anonym (10.9.2006 20:13:56)

Protože jisi ještě nepřekročil limit dat a proto je FUP-neaktivní, až limit dat překročíš, bude FUP-aktivní. PS: nechceš si taky stězovaz na to že O2 nabízí O2 Internet Expres - vždyť ho před 10 lety taky nenabízeli,nebo na to že navýšily rychlost, očividně si chceš totiž stěžovat na změnu služby.(a to změnu k lepšímu)

Peterecek (10.9.2006 20:22:01)

Kdybych si měl stěžovat, tak si stěžuju rovnou na celou společnost Telefonica O2, Czech Republic!!! Nejen že bývalý Teleshit pohltil kvalitního operátora jménem Eurotel ale teď se z tohoto operátora bude vychovávat tzv. ''žlutá svině'' ani bych se nedivil kdybychom za chvilku radši na noc vypínali mobily abysme nepřekročili limit refreshů s BTS! Jak jsem se někde dočetl, veškeré služby Internet Expres vyjma Extreme jsou v podstatě demoverzí, můj internet je 12hodinovou demoverzí na 3 Mbps..taky nechápu tu přiblblou strategii, kdyý u ČRa jde i u 2 M linek Upstream 512, proč to u Žluté Svině nejde? Hlavně že hlásají ''Opravdu rychlá jízda internetem'' ale na jak dlouho? Když chci kámošovi poslat Film tak už mi tak ty vlasy nevlajou!

Anonym (10.9.2006 20:36:03)

kdyz chces posilat a tahat, zaplat si za extrem a nenadavej. tarif s FUP ti da skoro zadarmo kazde provider ale doopravdy neomezeny musis zaplatit. kdyz jsi hloupy a nevis co potrebujes, tak to je tvuj problem. ze nekdo umi podat demoverzi za prachy, je to jeho um. kdo umi, umi. kdo neumi, cumi. ty zluty svine eurotel nepohltoly, eurotel byl odjakziva dcerina spolecnost telecomu. telefonica je jenom stahla pod jedno jmeno.

Petr (10.9.2006 21:07:17)

Cha cha, milej anonyme. Mam 4M bez FUP, a platim za nej 475,-Kc s DPH mesicne. Takze mas pravdu ze platit musim ale ne 2140,80 Kc mesicne jako u O2. Tak je neobhajuj. S cenama jsou uplne mimo misu...

Anonym (10.9.2006 21:09:50)

A který pak provider?

Anonym (10.9.2006 21:25:42)

Proč se ptáš, stejně ho neznáš :) Jde pravděpodobně o jednoho z těch w-ifi "ISP", který koupí IE EXTREME za 2140, rozprodá ho deseti lidem po 475 a zbývajících 2600 strčí do kapsy.

Petr (10.9.2006 21:40:25)

Provider: http://www.802.cz/ triband (Internet, VoIP a TV) měli první v republice...

Anonym (10.9.2006 21:54:50)

Aha... No tak to jasně. Jak už jsem psal v jiné threadu, všichni regionální provideři byli, jsou a vždy budou levnější než ISP dostupní po celé republice... Je to logické. (a ano, 802.cz je regionální provider, akorát ve více regionech:-)

Anonym (11.9.2006 08:42:52)

Není možná :)

Jerry (11.9.2006 09:41:28)

Klidne muzes delat cha cha ale mel by sis uvedomit, ze to v CR není vsude stejné. Jsem z mensiho mesta v jizních cechach na pomerne velkem sidlisti a za 500kc mesicne ti tu udelaji tak Wifi 256/64 a jeste s FUP. Tak uz se vsichni co tu pisete jak je to vsude snadne sehnat providera ktery vam udela levny, rychly net bez FUP proberte!!!! CR neni jen Praha a velka mesta!!!!

petr (11.9.2006 18:59:29)

Tak na tvuj prispevek musim zareagovat. Ja bydlim na vesnici ktera mena ani 2000 obyvatel a mame tu wifi za 400, kdy rychlost je sdilena mezi vsechny ale kdyz dam merit rychlost tak se pohybuje od 1 do 1.5 Mbit, nejsou zadne datove limity krome toho ze pres den (coz je od 10-22) nejde tahat z p2p siti. A to u nas neni ani jeden panelak takze sitovani je mnohem obtiznejsi nez nekde na sidlisti kde se pripoji 2 panelaky a z tech se da koupit celkem dobra konektivita

Jerry (13.9.2006 06:47:34)

Hmm, tak bud rád že to tak máte a že nebydlíš ve Strakonicích protože bys neměl zatím nic jako já. Teď mám v plánu že mi kamarád převede pevnou protože jí už nechce. Bude mě to do konce září stát jen 1Kč a ihned to převedu k ČRa a bude to za 772Kč 1024/256 bez FUP.

Anonym (10.9.2006 22:11:44)

Jenze koho napadlo ten FUP pouzivat ze a kdo s tim prisel, 192ka ADSL jestli se nepletu ktera byla do zacatku taky byla bez omezeni a kabelovi operatori taky, vubec oznaceni FUP jako prvni sem tu videl u telecomu. V zahranici taktez existuje, ale zrovna v tomhle je kopirovat nemusime ze (i kdyz s limitem 1, 8 a 12GB ani nekopirujeme). Navic Fair User x Fair Use, proste nekde "neco" zahlidli tak najednou musi bejt vsechno pod FUP a kazdej remca jak to neutahnou linky atd.

Anonym (10.9.2006 22:23:19)

192 FUP měla taky, bylo 5000 ADSL, a nebyla puštěna agregace, když se agregace zapla, tak rychlost na 10% nebyla vyjímka.

Mueheheh (10.9.2006 20:18:38)

mam 512ku a hned po prvni 3 dnech v zari co sem to pouzival me zpomalil na neuveritelnych v prumeru 50kbs. No za skoro 500kc mesicne. Neberte to! Dneska sem koukal na na moje konto a bylo tam 4,6 GB prenesenejch dat. Jak je to mozny to opravdu netusim.

Tornado Lou (11.9.2006 04:42:56)

Dávám ti za pravdu. K dnešnímu dni, ač nechápu jak je to možné, mám limit téměř vyčerpán a rychlost úžasných 50kb/s !

Miky -///- (11.9.2006 20:40:28)

Mam stejnou zkušenost...spadlo mi to na 57 kbit/s ....přitom jsem limit rozhodně nevyčerpal.

peterecek (11.9.2006 21:02:15)

reakce for Petr: já to beru, právě proto, ADSL sic taky není nějaká šleha, ale tak ať z těch linek ždímají maximum, v blízké době si TO2 musí uvědomit, že pokud bude pokračovat dáel ve stejné strategii, v závislosti na stále se rozrůstajícím počtem menších sítí, za chvíli TO2 vyřadí, taky kdyby tu byla nějaká WiFinka tak neváhám ani minutu a od Teleshitu jdu pryč

1woko (11.9.2006 21:21:38)

U nás wifinka je, ale do takový shitky bych prostě nešel. 256 kbps za 400,- bez daně, to ať si strčej víte kam, to teda zlatej O2... Kdo nevěří http://www.uvt.cz/redaction.php?action=showRedaction&id_categoryNode=343

Sergey (12.9.2006 11:56:04)

Nápodobně u nás působí firma H-data viz. http://www.wosa.cz/cenik-standard.shtml zlatej O2

1woko (12.9.2006 13:46:38)

Jojo, to je taky dobrá tragédie... To mi řekněte, kdo si tohle dneska pořídí... Eště někdo přidá nabídku do topshitu???

Anonym (10.9.2006 20:45:13)

FUP je pro hlupaky, nebo pro ty, kteri vedi ze je ten limit neomezi. jestli mate FUP a vadi vam, tak nenadavejte na providera za jeho nabidku ale placte nad vlastni hlouposti co jste si koupili. Celkem přeneseno ......... 61,262 GB za 14 dni a to mam jeste dost rezervy ve vyuziti linky

Anonym (10.9.2006 22:12:46)

Uz to rikam po Xte, KUP MI TO, ZARID MI ABY TU BYL JINY LEPSI/LEVNEJSI OPERATOR A JDU DO TOHO, ale NEREMCEJ KDYZ NEVIS

Anon (11.9.2006 08:23:03)

FUP u Telóniky O2 zase jede, týdenní limit zatím není, to máme jen týdenní graf. V podmínkách je stále měsíční a to s datem ke konci měsíce kalendářního.

Honza (12.9.2006 16:26:11)

Tak je to tu. Už to zaktivovali, i když na Moje konto pořád svítí FUP - neaktivní, a tedy ani žádný graf tam není. Spadlo mi to na 100 tak jsem se nas..l a volal na technickou podporu, tam mi borec asertivně řekl, ať mu políbím, že tak to je, že jsem asi překročil a že 1.10. mi to zas pojede, tak jsem se nedal, že teda O2 klame zákazníky - tak se borec nadechl, že si mám stáhnout z netu SW počítadlo (když už, tak ho maj dodávat s připojením, a ne nutit zákazníky stahovat bůhví co), a že mě přepojí na obchodní. Kočce jsem to znova pověděl, a ona že nic, že mě musí přepojit na obchodní, ale tam kde "dělají ten internet, já jen prodávám hlasové služby". Tak jo, kdybych nepřestal kouřit tak už mám třetí malbáč, jenže i ta mě poslala do prd..e, že jedině za Zákaznickém mi pomůžou. Mají to holt vymakané, ale já se nevzdal a tam už jsem byl FAKT naštvaný. Já na ni, že chcu reklamovat, ať vrátí zpět rychlost nebo dá slevu, a ona že to nejde, že reklamace se přijímá až po ukončení fakturačního období. A navíc ve smlouvě FUP je, a že na webu je něco jiného, no a co. Myslel jsem že mě jebne. Navíc mají na to 30 dnů, což mi nepomůže. Že prý můžu dát akorát stížnost, svůj mobil, že mi prý zavolají. No tak to jsem zvědav. Kdybych měl jedinou alternativu, tak už bye bye... jo a to jsem si den před tím objednal O2.tv, nejsem já ..........?

synek (12.9.2006 16:40:34)

neobhajuju O2 / Telecom,fUP me se*re maximalne, ale nebude to nahodou tim, ze jsi opravdu prekrocil limit?????? ja taky prekrocil a stahli mi to,taky mam napsano FUP neaktivni,ale prekrocene mnozstvi GB tam napsano je...taky me to pekne se*re,ale je to moje blbost, tak ty se uklidni,mas vedet co za sluzbu si kupujes

Honza (12.9.2006 16:51:37)

jistě že jsem překročil...

Nargon (12.9.2006 17:08:43)

No muzete nadavat akorat tak na vlastni blbost. Koupil jste si sluzbu s fupem. Kdyz nejakou dobu fup nejel, tak jste nerikal nic. Tehdy jste jim mel nadavat, ze nemate ve sluzbe to co jste si zaplatil. Chtel jste fup a nedali vam ho. Ted vam fup zapnou a vy jim nadavate ze vam davaji to co jste chtel a koupil si to. Nemyslite ze je to trosku divne?

Honza (12.9.2006 18:01:32)

Hochu, to bych bral, jenže já jim na konci srpna volal, jak to je s Moje konto a s FUP, a borec mi na technické podpoře řekl, že když se mi to neukazuje, tak se mi to ani nezapočítává. Prý mají technické potíže. , tak to prý na Moje konto uvidím. Což se nestalo. Howgh

Anonym (12.9.2006 18:05:04)

Pardon, něco mi vypadlo: takže říkal, že pokud je/bude FUP funkční, tak to (graf/objem stažených dat) prý na Moje konto uvidím. 2 Synek: jo, už jsem klidnější, dík.

1woko (12.9.2006 19:12:56)

Dobrá práce!!! Pokud vydržíš, budeš každej den prudit a tohle absolvuješ třikrát, opravdu tu slevu možná získáš, musíš jen sehnat šikovného operátora, kterej ti poruchu zanese do systému. Mě se takhle podařilo jednou dostat slevu na 8 dní (BTW: byl to první měsíc za korunu a sleva byla 0,24 Kč :-). Ale je to naprd, operátorům se šlape na paty, takže už většina operátorů prostě radši řekně, že to nejde. Hlavně si neskutečně vymýšlej, chce si je nahrávat : jeden tvrdí to, druhej ono a třetí klíďo řekne, že ti předchozí dva jsou ... Hovory na jejich hotline jsou dobrý pro lidi s nízkym krevnim tlakem, ke kterejm bohužel nepatřim a tak už jsem to vzdal...

Honza (13.9.2006 18:20:33)

Hoši, věřte nebo ne, ale mám zpátky svých 2048!!! Sice jsem v to vlastně ani nedoufal, ale stalo se. Každopádně Moje konto furt nefunguje, můžete někdo doporučit nějaké SW pčítadlo a odkud lze stáhnout?? Díky!!

Anonym (13.9.2006 18:39:41)

Traffic Meter 2.1.2 http://www.slunecnice.cz/product/TraMet/

Honza (13.9.2006 19:54:11)

Dík. h.

Petr H. (19.9.2006 12:35:16)

Stahni si do firefoxu plugin minimeter, dole naliste ukazuje stazeny a limit, nastavitelny a nacita to primo z O2... neaktualizuje to hned a kazdou chvili, ale pouzivam to uz nekolik mesicu a pro informaci jsem naprosto spokojenej... Jinak taky po par smutnych dnech mi to jede full 2Mbit, tak taham z rapidu, nez mi dneska vyprsi podleni den accountu :)

jirka (12.9.2006 17:42:31)

jo kvuli tomuhle od O2 odstupuju fup je dost nizkej za tu cenu a pokud vim meli by to zpomalit jen na 64kb/s tak nevim proc mi to jede 32kb/s no tak du na moje konto a tam koukam stazeno 600mb a tak sem jim zavolal asi pul hodiny si me prepojovali nic sem z toho neziskal a dokonce se us ani nedostanu na moje konto ja jen cekam na novej mesic az mi ten internet zrusej protoze tady se to podle me fakt neviplati :@

Anonym (12.9.2006 17:53:46)

ale musim priznat ze maji pekne reklamy

jirka (12.9.2006 21:38:44)

tak us mi jede 460kb/s tak doufam ze to nejakou dobu vydrzi

Anonym (13.9.2006 23:50:45)

do toho asi nepocitas agregaci, co? :) 64kbit + agregace = nepouzitelnost

Anonym (13.9.2006 19:30:41)

NEJDE FUP!

m. (13.9.2006 19:50:41)

Potvrzuju. Před několika minutama se to opět rozjelo naplno. :-)

Anonym (13.9.2006 22:48:25)

Bohuzel jen chvilkova zalezitost :(

poolshark (13.9.2006 23:15:23)

Takze zas nic???

makro (13.9.2006 23:50:02)

bohuzel se moc neradujte, je to jen docasne, prekopavaj celej ten jejich fupovej system...nakonec to zas rozjedou.. i kdyz ted opravdu nechapu smysl FUPu kdyz tyhle 2-3mesice bez fupu ukazali ze i bez fupu to de (maj dostatecne predimenzovany spoje ktery by to bez fupu v poho zvladali i dal)..

Nargon (13.9.2006 23:58:08)

Ano linky by to zvladli, jen se obavam toho, ze by proste Internet Express s fupem zrusily a nechaly by jen Extreme verzi, kde ten fup neni, a taky je tam celkem vysoka cena :)

Anonym (14.9.2006 07:04:14)

Spis nechat bez limitu a u extreme zvysit rychlost 2x

Anonym (18.9.2006 23:28:52)

rozumnejisi spis je zvysit FUP limity na nejaky u 3072 na 30 giga a 4096 na 50 giga...

max (18.9.2006 16:05:14)

mám impuls překročeno 14GB a jedu pořád na plnej!!!

Anonym (18.9.2006 19:45:13)

Fakt? to je super :) takze do konce mesice no limit....

Max (18.9.2006 20:29:29)

Ja mam 16Gb a omezenou rychlost. Ale ty registrace by se hodily:) Ale prisel sem na to ze s torrentu se da stahovat i 25KB/s a pritom 128 to je 16KB/s.

petr (18.9.2006 20:42:40)

stahovat z torentu rychlost max 0-25 KB/s tak to by me asi jeblo, kdyz mi to jede pod 50 tak zainam byt nervozni, vetsinou mi to jede kolem 100 ale rekord mam skoro 200(tak se mi stahovalo asi 30 minut v kuse) nechci tady machrovata ze mam to nejlepsi pripojeni na svete ale alespon nejsem nejhorsi :-)

Max (18.9.2006 21:51:12)

U torrentu je nejvetsi problem s uploadem. A jelikoz mam fupko do ktereho se upload zapocitava(samozdrejme O2) tak v beznem provozu je nevyuzivam ale ted pri neomezenem netu muzu tahat kolik se mi zlibi.

m. (18.9.2006 22:42:34)

U O2 je započítávání uploadu do FUPu sice deklarováno. Ve skutečnosti se tak neděje.

biker (18.9.2006 18:08:08)

asi tři dny jsem měl FUP, teď uz zase plna rychlost (mam 2048/256)

m. (18.9.2006 22:48:39)

Právě jsem si změřil rychlost a zjišťuju, že opět po 2 týdnech, kdy jsem byl ve FUPu, to jede naplno, ale zůstávám v klidu, protože na několik minut jsem měl původní rychlost někdy kolem 12. 9.

Anonym (19.9.2006 18:34:29)

kuaaa proč někomu to rychlost obnoví a někomu ne :( já už mám skoro 2 týdny tak 110Kb/s. A to jsem překročil jen o 500MB a ještě ten den mi to zpomalili. Jinak to co překročím se mi počítá do dalšího měsíce?

m. (19.9.2006 20:34:20)

Do dalšího měsíce se nepočítá nic. To by někteří už nikdy neměly plnou rychlost, protože i během aktivního FUPu (snížení rychlosti) se dá lehce překročit limit 8 GB za měsíc.

Anonym (19.9.2006 20:35:17)

"neměli"

Anonym (19.9.2006 20:40:40)

to bych byl za cervenec a srpen zpomalenej do vanoc ;-)

m. (19.9.2006 20:36:02)

Do dalšího měsíce se nepočítá nic. To by někteří už nikdy neměli plnou rychlost, protože i během aktivního FUPu (snížení rychlosti) se dá lehce překročit limit 8 GB za měsíc.

Peterecek (18.9.2006 19:45:14)

IE Sprint 3072 / 256 překročeno asi o 0,5 GB a frčí stále plnou, stále streamuju a stahuju...uvidíme jestli se soudruzi od teleshitu cajchnou a jestli zpomalí tak protestní nonstop traffic

synek (19.9.2006 00:04:07)

tak se mi to taky po 14ti dnech na radoby 120kbit/s rozjelo naplno, ale nechapu ty udaje na kontu na O2, skrouhli mi to u 12.5GB a ted mam udajne stazenych uz 20GB,pritom sem nic na te zkurv. pomale rychlosti netahal ani nesdilel, pekny bordel v tom maji...

Míra (19.9.2006 14:35:04)

Dost se tu píše, že FUP v srpnu nejelo, kdekdo stahoval jak o život a žádné snížení rychlosti. Tak nevím, ale my limit překročili v polovině srpna (stahování filmů přes torent) a okamžitě po překročení limitu jsme jeli pomalu. Tenhle měsíc žádné stahování, jen obvyklé, pošta, načítání stránek, o víkendu limit asi v polovině a dnes po dvou dnech rychlost zase dole. Na účet se nemůžu dostat, abych se podíval, kolik je tedy ten limit, ikdyž je mi jasný, že za dva dny při téměř nulovém stahování jsme ho nemohli překročit. Mám IE Ideal, limit je 8. Tak nechápu, jak někdo může mít naaktivní limit a někdo zase aniž by překročil, jede rovnou pomalu....

Figi (19.9.2006 19:59:53)

lidi nevite jak je to s tim limitem 1,5gb (mam rychlost 3m/256k) na tyden? kdyz je 12gb na mesic? to je nejake vadne ne? prave mi to srazili(stahl jsem dneska tak 3-4 gb) a celkem jsem nestahl ani pulku mesicnich limitu (i kdyz mi to ukazuje jenom 3gb). co je to za binec tohleto??

Anonym (19.9.2006 21:01:15)

Od zacatku zari je to pocitani dat cely nejaky posahany

Michal (19.9.2006 22:14:24)

tak jen co jsem si tu postěžoval že mi to jede už dlouho pomalu tak mi to zrovna teď zrychlili a zase jedu normálně :D

dsl (19.9.2006 22:19:27)

jak dlouho to pojede než tě zas seknou

Pavel (20.9.2006 09:14:25)

Jo jedeš normálně, protože blbla FUPka, tak ji vypnuli, ale zase by to mělo jet omezeně, pokud FUPka byla uplatněna. Jinak k reakcím, že jede blbě vás musím zklamat. Tenhle měsíc FUPka konečně počítá přesně a hlavně měří nejen download, ale i upload, takže to co ti to ukazuje je pravda!!! Doufám, že už to zlobit nebude a bude to měřit už takhle dobře pořád