Ufi (7.3.2004 16:35:28)
Tak Tiscali aplikuje FUP omezení pokud překročí zákazník za last 30 dní datový přenos 10GB. Volám na Tiscali DSL technickou podporu a ptám se, jaký je můj momentální datový přenos za posledních 30 dní. .... dozvídám se že není na mou linku dané žádné omezení. Povidám, že jsem se neptal jestli mám nějaké omezení, ale že bych rád věděl jak na tom jsem s datovým provozem za posledních 30 dní. Operátor chvíli mlčí a následně vyhrkne že tuto informaci mi nemůže poskytnout. Jak to že mi nemužete poskytnout jako zákazníkovi můj aktuální datový přenost na danou službu za posledních 30 dní?? ... Máme zakázáno sdělovat zákazníkům tento datový přenos!!!! A že mi maximálně muže dát email na pracovníky tech. části kde si na to můžu tak akorát stěžovat či pokecat o tom. Pak mi bylo sděleno že množství přenesených dat posílají zákazníkům na Email > na to jsme jim sdělil že na mě bylo aplikováno v minulosti již FUP a žádný datový Email jsem neobdržel. Mno je mi líto, ale nemůžu vám k tomu nic říci ozve se opět z telefonu Takže tohle je na ULTRALOOOOOOOL Aď žije dvouměsíční výpověďní lhůta :)