Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > O2 Moje konto ZMATEK?!?

O2 Moje konto ZMATEK?!?

Michal (22.9.2006 11:53:39)

Mám Internet Expres 512/128. Ve středu jsem měl stáhnuto asi 1,1GB dat a měl jsem aktivní FUP a dneska koukám že mám stáhnuto 481MB a limit mám napsáno 0,5GB. Tohle fakt nechápu...

Michal (22.9.2006 11:54:54)

Jo a málem bych zapomněl že FUP mám dneska neaktivní.

Drak (22.9.2006 12:21:53)

Hmm,já mám extrem 512 a konto mi nefunguje,ale podle toho že mě jede několik dní pouze něco kolem 100kb/s tak mám zřejmě FUP.

Drak (22.9.2006 18:32:13)

ještě přikládám odkaz na foto,kde je odborně zapojené ADSL od O2.Všimněte si vzájemného externího propojení mezi rozvaděči! http://sweb.cz/satelit55/ADSL%20O2.jpg A pak mám chtít aby mi to fungovalo,je spíše zázrak že se vůbec připojím.

Franta (22.9.2006 19:50:46)

Tak to opravdu nemá chybu! Ještě, že ti to někdo "nešlusnul", nebo neuříznul.

Drak (23.9.2006 09:03:05)

tak,tak kdoví jestli to už není jedním koncem přišluslé na ten litinovej rozvaděč a proto to jede max. 100kilobitů.

Drak (23.9.2006 21:03:56)

tak dnes to nešlo celý den až doteď,zrovna to pustili a jede to zase maximálně 110kilobit a to platím extrem 512. Asi je to opravdu pravda, je to EXTRÉM!

Anonym (22.9.2006 20:03:35)

vena (22.9.2006 12:32:21)

Mám 512k,staženo 18,8 GB,FUP aktivní a najednou mam staženo 5,5 GB a FUP neaktivní-zmatky co mi prospívaj,ať tam u nich nakynou,asi jim ten novej kyslik (O2)dělá moc dobře :-))

dodo (22.9.2006 14:30:16)

To nemůže být kyslíkem. Ten je přece v raketoplánu dokonce čistej. To musí být něčím, co omamuje. Pšouk!!!

Brouczech (22.9.2006 17:21:52)

hmm...taky se mi toto stalo a od té doby FUP nemám....vypnul se. Nyní je již ve správě konta vše OK.... :)

rosi (23.9.2006 09:09:40)

Tam neí jen ZMATEK to je celé ZMETEK

Hugo (23.9.2006 21:25:06)

já se ani nepřihlásim ... Vážená paní, Vážený pane, v současné době není možné využívat aplikaci Moje konto. Dočasné omezení je způsobené interními problémy v sítí. Na odstranění komplikací intenzivně pracujeme. Prosíme zkuste svůj požadavek opakovat později. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za současné omezení. Technický tým služby O2 Internet Expres ------takže asi tak