Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > O2 kontra radiokomunikace

O2 kontra radiokomunikace

Vejri (25.9.2006 12:46:39)

Tak uz mne to tu docela stve jak tu kazdy vychvaluje radiokomunikace - souhlasim ze mozna maji levnejsi sluzbu a mozna i bez vypadku ale je neco jineho poskytovat sluzbu pro 3500 uzivatelu a pro 350000 - mluvim o ADSL - bezdratove pripojeni neresim. Takze az to bude aspon 100000 tak si o tom promluvime a uvidime

martin USTI (25.9.2006 14:36:46)

yop, moje rec ;-)

Anonym (25.9.2006 17:17:27)

Tak 3500 zákazníků mají přes RAO s TO2. S LLU bych si celkový počet tipnul někam k 10 - 20 000. Ale je pravda, že i tento počet zákazníků vygeneruje menší počet poruch. Další věc je ta, že pokud sem někdo napíše kritiku na ČRa, tak je to jenom v těch nejvíc drastických případech, narozdíl od poruch u TO2 (viz příspěvky rok mi to jede, teď 10min ne, šmejdi z TO2, jdu k ČRa). Prostě, není to IN nadávat na poruchy v síti ČRa. Zato je hodně in nadávat na TO2. Holt, závist, čirá závist:-)))

Anonym (27.9.2006 17:35:29)

já dneska volal na ČRa a nahlašoval poruchu, během deseti minut volal technik a řekl mi co je za problém a že mi zavolá až budu doma (což sem si mohl samozřejmě říct kdy chci aby mi zavolal), myslím že v telekomu trvá všechno asi tak přibližně měsíc až rok...podle toho jak blbýho chytnu operátora, včera se nějaká chudinka na O2 skoro rozbrečela protože sem jí prej kladl "nestandartní otázky," načež její odpověď byla na všechny otázky stejná, tj. nic neříkající, tim nechci vychvalovat ČRa protože 3 operátoři mi na stejný dotaz odpověděli 3x jinak...ale aspoň když je problém nebo cokoliv tak tam všechno trvá mnohem rychlejc, a že má O2 mnohem víc zákazníků pro mě není výmluva...maj mít dostatečný počet lidí aby se všechno zvládalo...

Vejri a KikiCZ (27.9.2006 21:48:37)

Tak proc volas na O2 kdyz jsi u CRa - a na co jsi se jich ptal jestli muzu vedet???

antilamer (29.9.2006 01:26:51)

tak vejri , vidim ze ti nam ete neodpovedel :))) asi sam nevi a enbo kecal LAMA :)))

Anonym (29.9.2006 19:17:29)

jasně. Ono je to jasný, že technik zavolá za deset minut, když si panáček akorát nepamatuje heslo... Ale jakmile se jedná o skutečnou poruchu, tak se vytáčejí a neví...

KikiCZ (29.9.2006 01:28:45)

kurna koukam ze se jeste nevymack co???...hehe LAMA

defaq (28.9.2006 17:38:37)

ty budeš asi velkej drsňák, když blokuješ linky cizím operátorům, lepra na tebe, aby ti upadly obě ruce:o)

Antilamer (29.9.2006 01:25:02)

jj je to tak....kazdej je zvyklej nadavat na |spt telecom|cesky telecom|a nyni i na O2...proc ne???....maj dokonce i stejny % poruch....ale kazdej normalni clovek a ne koko loko co si mysli ze kdyz ma sagema ze je in, si spocita ze 1% je 35CRa : 3500 O2 to uz nevidej howada

Anonym (27.9.2006 19:03:19)

No tak teda jo. A jaké tady očekáváš odpovědi? :))

lol (28.9.2006 00:57:42)

Nerika se O2 ale OU-tu!!!Nejsme cesi.

antilamer (29.9.2006 01:20:15)

ja sem cech a rikam o2 a ne eeeeengliš ou tů ....tu tu tu na druhou stranu to zase zni lip anglicky kdyz si cislo 2 reknes po jejich vickrat za sebou...celkem vystihuje ton ve sluchatku....je to prece jen tekomunikacni firma :)))

Pet (28.9.2006 13:09:39)

To je zajímavá argumentace. Je ale na uživateli, jestli si vybere spolehlivý a levný služby nebo mizerný a předražený. Ty problémy s velikostí bych moc neřešil. To, že to není schopná zvládnout jedna firma neznamená, že bude mít stejný problémy i jiná. Ten rozdíl v jednání je jinak opravdu nebetyčný. U ČRa jsem případný problém rychle vyřešil s kompetentním člověkem, u telekomoušů jsem se dočkal po 1,5 měsíci nekompetentní odpovědi na úplně jinou otázku než na kterou jsem se ptal. (Obojí bylo letos).

antilamer (29.9.2006 01:17:33)

tak si mel otazku polozit jednoznacne a srozumitelne....:))) jinak bych rek ze v poctu je dost velkej rozdil...a navic pochybuju ze firma, ktera ma levnejsi sluzby bude mit vic penez na vic zamestnancu a bude zvladat rychleji....LAMO ja davam hlas O2 :)

Pet (29.9.2006 15:07:21)

Rozhodující není množství peněz, ale na co se vynakládají. Telekomunisti teď budou hlavně muset španělským majitelům postupně vrátit investované desítky miliard + zisk, takže na podporu a české zaměstnance půjdou tak maximálně ty 2 nuly. Jinak 02 si účtuje paušál za tel. linku skoro 400,-, můj VoIP operátor 1,-. Přitom ty služby za korunu jsou lepší, takže tady je příklad, jak to funguje v praxi.

Anonym (29.9.2006 19:11:40)

Jenomže kvalita hovoru přes VoIP např. přes ADSL je nesrovnatelná s pevnou linkou. Ano dá se to použít, ale je to asi stejný rozdíl jako mezi CD a mp3.