Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Ať žije komerce

Ať žije komerce

Anonym (19.10.2006 00:00:00)

Všimli jste si jí jistě také, obklopuje všechny uživatele internetu a jen málokdo je z ní šťastný – komerce a nabídka produktů či služeb zasáhla celý internet. Kde končí solidní marketingová propagace a kde začíná obtěžování uživatelů internetu?

Nargon (19.10.2006 09:45:38)

No me se vzdy povedlo reklamu ignorovat. Proste ji nevnimam. Vsude to vetsinou jde. Problem jsou stranky, kde 90% je reklama a pak je tam nekde malinkym pismem "vstupte" :) tam mam problem. A ja si rikam, jestli se tem firmam opravdu vyplati pouzivat jednu a tu samou reklamu treba 50x? jestli jim to opravdu prinese tolik novych zakazniku, aby pokryly alespon naklady z te reklamy. Pokud ne, tak by pro ne bylo vyhodnejsi penize si nechat a necpat je do reklamy.

jozka (19.10.2006 11:25:51)

No za mne ji reguluje addblock and flashblock. Na formule se nedivam a na zajimave porady se divam az nasledujici den ze zaznamu... A cim vice bude reklama otravnejsi, tim vice bude lidi jako ja, proste kazda akce ma svoji reakci a nic se neda do nekonecna nafukovat. (neboli jak rika moje babicka, kdo chce moc, nema nic..)

Anonym (19.10.2006 23:32:09)

A co s takovým webem, kde vstupní střánka je jeden velký otravný flash (http://www.coca-cola.cz nebo http://www.cz.o2.com) ?

fido (20.10.2006 09:30:04)

Docela dlouho to řeším tak, že se snažím nakupovat zboží podle potřeby. Zboží, propagované hloupými reklamami bojkotuji. Takže se v mém košíku nebo igelitce /vozík zásadně nepoužívám/ neobjeví Danone, Opavia a další mediálně propagované výrobky. A Adblock je velice fajn. Když jsem u compu někde jinde, než u sebe, jen se divím, co všechno už jsem si zablokoval :o))

Anonym (19.10.2006 12:46:45)

No za spoustu potíží si můžou sami uživatelé. Mě osobně třeba připadá padlé na hlavu vybírat poštu přes webové rozhraní. Copak si autor nemůže rozchodit jakýkoliv poštovní klient a vybírat si poštu přes POP3 nebo IMAP?

Tonda (19.10.2006 13:43:06)

No nevím jak vy, ale já přistupuju na mail z práce, z domu a tak různě. Vyhovuje mi, že mám přístup odevšad i mailům, které jsou staré X měsíců...

Anonym (19.10.2006 22:46:42)

S protokolem IMAP v tom nevidim jediny problem

Anonym (19.10.2006 23:26:32)

S protokolem IMAP JE problém. Různí klienti rozdílně interpretují poštu na serveru jako už jednou přečtenou a smazanou - když ji smáznete v jednom klientu, ten druhý ji na serveru pořád vidí.

y2k (19.10.2006 13:02:05)

Ano, reklamy je poslední dobou na můj vkus opravdu hodně. Řekl bych, že úplně se jí ubránit není možné, protože když pominu internet tak na nás skáče a obtěžuje úplně odevšaď. Nedá se projít po ulici, v klidu si nakoupit, jet někam vozem, zapnout rádio či televizi, dokonce už prudějí i mobilní operátoři na displeji našich telefonů... Je to fakt hnus a myslím, že i když reklamu přehlížím jak se dá, tak se jí úplně nikdy neubráním.... Když pak jsem v obchodě a vidím jogurt, tak si stejně podvědomě vezmu tu Jogobellu s príma kousky ovoce a koupím si Gillete, pro muže to nejlepší... ;-)

Jack (19.10.2006 16:55:26)

Pro autora clanku: Na ten problem s QIPem si stahnete novejsi verzi 7981,ktera toto resi.

David Prochazka (20.10.2006 07:47:59)

Diky, pred par dny jsem tak ucinil, procetl jsem diskuse a bylo vymalovano :-)

Anonym (19.10.2006 22:05:39)

Tak kupodivu, mě ta reklama na internetu přijde ještě nejmíň otravná. Sice je pravda, že poslední upgrade na IDNESu je dost brutální, ale jinak nemám moc problém. Spam mi nepřišel už asi dva měsíce, firefox se svým skvělým adblock pluginem mi pročistí webovky, ICQ používám přes Jabber transport, takže bez reklam, ... A hlavně. Když se někde objeví ten odchlípnutý roh, dá se vždycky kliknout na "přeskočit". Na druhou stranu, reklamy na ulici, v televizi a hlavně v rádiu, to je to nejotřesnější. Reklamy na ulici jsou pouze otravné, nemusíte se na ně koukat. Ale stejně to dost naštve, když jinak pěkný výhled je trochu okořeněn billboardem. Horší už jsou reklamy v televizi. Uznávám, že některé z nich jsou dosti pěkným vizuálním dílkem a některé jsou vtipné. Některé jsou vyloženě dementní. Ale pořád ještě máte šanci narazit na vizuálně pěknou reklamu. Co je úplně nejhorší jsou reklamy v rádiu. Nevím, jak vy, ale já neznám jedinou reklamu v rádiu, která by nebyla debilní, trapná, bez nápadu! Pěkný set reklam, když člověk stojí v zácpě dokáže nastřelit jako nic na světě:-)

Anonym (19.10.2006 23:41:43)

Daleko nejhorší bude, až se budeme dívat na přímý televizní přenos z (humanitní) války USA proti Íránu, kde budou tanky a letadla USA pomalovány reklamou Coca-Cola nebo Sprite a strana protivníka ponese logo Pepsi Cola nebo 7-Up.