Nargon (19.10.2006 18:49:02)
A jak technik zjistil ze adsl je funkcni?
zapojil tam svuj modem a testoval to?
pokud ano, tak hledejte problem jen ve vasem modemu.
Anonym (19.10.2006 19:47:43)
Jako dotaz - nakonfiguroval si ten modem s tvym loginem?
Jarda (21.10.2006 15:58:49)
Jeste dotaz.Prvni zrizeni pevne linky bylo zhruba roku 2001,odhlaseni 2005 a znovu prihlaseni ted. nemam tedy anexA a ten muj zyxel 660 T3 neumi on jen anexB ? Dik za odpovedi
Jarda (23.10.2006 10:48:18)
Tak po mem zavolani na podporu me rekli ze promeri linku az ve stredu.Takze to bude 8 den a neni ani jasny jestli to opravi.Jsem znechucenej..Proc me nikdo nezavola a nedomluvi se semnou na stredu?Co kdyz bude problem kdekoli v dome. Tak zas budu cekat dalsi tyden nez vytelefonuji dalsi nastevu technika..Fakt zechucenej..
drinus (23.10.2006 12:19:23)
Poku pripojis ten Zyxel primo na zasuvku bez splitteru i telefonu , jen ten modem mela by se rozsvitit letka DSL coz je synchronizace s ustrednou pokud blika nebo nesviti je problem na strane O2 . Jestli ze sviti staci zadat O2 a O2 jako heslo a pak zacne svitit PPP, a ses na netu, kdyz ti to pojede takhle bez vseho a se splitrem a tel to bude blbnout pak mas mozna nejakou paraleku a nebo opacne splitter, kazdopadne nejdriv pripoj jen ten modem samostatne bez vsech ostatnich zarizeni!!!
Jarda (23.10.2006 14:58:35)
Dik za radu,ale ja toto uz taky zkousel a ikdyz to dam naprimo jen modem bez pocitace,bez spliteru i telefonu jen ho pripojim na elektriku tak nic.Furt to blika a nespoji.Je chyba kdyz ten modem pripojim bez pocitace???
drinus (23.10.2006 16:07:52)
ne je to uplne jedno, synchronizace musi jit i tak a kdyz je nastavenej tak se zaloguje, chyba neni u tebe respektive bych nechal zkusit modem bud na prodejne nebo u znameho ikdyz chyba modemu byva minimalni ale stat se to muze, jinak bombardovat hotline s tim ze modem mas vyzkouseny. Jeste me napada jestli nemas treba nejakou zabespecovacku ktery to taky muzou rusit ale to asi ne :).
Staci aby to technik spatne naranziroval na HR a problem je na svete i kdyz ti chodi konto. Volat volat nenechat odpocinout 800 184 084, to je pak jednina cesta aspon jednou denne. Systemy O2 maji mezi sebou co se tyce komunikace ted velke problemy takze je to na dennim poradku
Jarda (23.10.2006 17:07:30)
Ok.Ja ho zkusim vzit zitra na prodejnu,snad budou ochotni,neni to asi jejich napln prace..Jinak zabezpecovacku nemam,nato mam pitbullteriera a ten to asi nezpusobuje :-).Dik za rady
Jarda (24.10.2006 16:51:48)
Tak modem jsem dal na o2 prodejnu na zkousku a je v poradku.na infolince me rekli ze mereni me linky od dslamu po dum probiha od 20 rijna a konci 25 rijna o pul desate vecer..To jako 20 spusti nejakej program na diagnostiku linky a ten se vypne az za pet dnu?Nebo jak funguje takove 5 deni mereni?
drinus (25.10.2006 12:16:05)
tak to fakt nevim mozna kecaj mozna ne ale spis jo musis vydrzet:(
Jarda (25.10.2006 14:11:30)
Takze byl u nas technik a po 1,5 hodine to zprovoznil.Chyba byla u nich ve sloupku u plotu.Dale dle jeho slov nechape jak mohli povolit 2mbit,jsem od ustredny pry 5 km.Nameril nejaky cisla 10 a 49 nevim co to je.Prej zkousel rychlost a jede to 1,7 mbit a 200stahovani.Jsem v praci tak budu zkouset az dojedu.Hlavne aby se to spojeni nejak nerozpadavalo.Jinak dekuju vsem co ste me radili!!!Diky moc
Mohammed (14.5.2007 07:54:47)
http://d0ba1058bb4fa9731f308d7d86e06051-t.ljxjee.info d0ba1058bb4fa9731f308d7d86e06051 [url]http://d0ba1058bb4fa9731f308d7d86e06051-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://d0ba1058bb4fa9731f308d7d86e06051-b2.ljxjee.info]d0ba1058bb4fa9731f308d7d86e06051[/url] [u]http://d0ba1058bb4fa9731f308d7d86e06051-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750
Roland (30.4.2007 16:05:23)
http://2f21b73d5f1a29cf12313391f407d307-t.k90u0h.info 2f21b73d5f1a29cf12313391f407d307 [url]http://2f21b73d5f1a29cf12313391f407d307-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://2f21b73d5f1a29cf12313391f407d307-b2.k90u0h.info]2f21b73d5f1a29cf12313391f407d307[/url] [u]http://2f21b73d5f1a29cf12313391f407d307-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695
jojo (23.10.2006 15:31:13)
Měl jsem podobný problém při zapojení ADSL u rodičů před půl rokem. Asi dva týdny jsem se rozčiloval voláním. Pak jsem to vzdal napsal jsem reklamaci. ADSL nešlo tři týdny a dostal jsem slevu automaticky.Ten rozjezd byl opravdu o nervy, ale dnes to šlape bez výpadku a doufám, že už nebudu muset nic takového řešit, protože jsem domu zřídil internet od UPC a reklamace, také hrůza. Prostě si nevybereš, je to všude stejné.Přeji pevné nervy. Je vidět, že se nic nezměnilo.
Luke (30.4.2007 16:04:41)
http://06b13d7ec99336d27424494b2a090e30-t.k90u0h.info 06b13d7ec99336d27424494b2a090e30 [url]http://06b13d7ec99336d27424494b2a090e30-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://06b13d7ec99336d27424494b2a090e30-b2.k90u0h.info]06b13d7ec99336d27424494b2a090e30[/url] [u]http://06b13d7ec99336d27424494b2a090e30-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695
Josef Sedláček (24.10.2006 19:08:35)
Zajímalo by mne, jestli po ověření telefonního čísla na https://www.dsl.cz/overit.php
se ti zobrazí Telefónica O2 dostupné aDSL max. rychlost 4096/512 kbit/s. Nebo jiná rychlost. Pokud se zobrazí síť nedostupná, je jednoznačně chyba na ústředně, linka není nasvičovaná na DSLLAM.
Standa (26.10.2006 16:38:57)
No ja po dlouhem vahani mezi wifi a adsl zvolil adsl od O2 a za tri dny sem mel doma balik z modemem a adsl bylo v provozu. Takze zatim spokojenost. (teda az na tu cenu)
monthy41 (19.1.2007 10:01:39)
Zdravím,
také jsem si minulý rok v červnu objednal v akci O2 ADSL internet expres a můžu Vám jen říct,že takový jednání jsem opravdu nečekal ani ve snu:-(Po 4 měsících bez jakékoliv zprávy od O2 jsem začal obvolávat jejich info linky kde se mě přehazovali od jednoho ke druhému a bez jakéhokoliv výsledku:-(stále mi říkáno "věc je v technickém šetření".Po půl roce jsem se na ifolince O2 dozvěděl,že má původní objednávka byla zrušena(bez jakéhokoliv upozornění) a byla nahrazena novou o které jsem absolutně nevěděl a ještě navíc za absolutně nepřijatelných podmínek oproti té co jsem požadoval před tím:-((když jsem se na konci roku rozhodl,že objednávku zruším tak bylo velké divení na straně O2 ale nakonec ji tedy zrušily.Zkusil jsem tedy zřídit si ADSL přes jiného providera a to GTS Novera.Tam to proběhlo bez problémů ale jen do doby kdy jsem zjistil,že jsou odkázáni na síť O2 a,že požádají o proměření atd.Předevčírem mi od nich přišel e-mail s tím,že nelze mou žádost realizovat a to z důvodu technické chyby na straně O2 která jim to oznámila.Když jsem tedy volal na infolinku O2 zda tedy budou tuto žáležitost nějak řešit,tak mi bylo sděleno,že jsem u nich žádost zrušil a ne přímo mi bylo naznačeno,že pokud si žádost u jejich společnosti neobnovím,tak se tím nebudou dále zabývat a zatěžovat!!!!Přitom jak jsem se dozvěděl od technika O2 který zde prováděl měření tak se jedné o závadu na kabelu vedoucí k našemu domu a to v délce cca. 15-20m!!!!Můžu Vám jen říci,že tahle společnost O2 už mě stála dost peněz a hlavně nervů a do dnešní doby jsem odkázán na dial-up ale hlavně,že jejich stupidní reklamy jsou snad každých půl hodiny v bedně a za ty peníze co dávají do těchto reklam by musela ta jejich celá síť už dávno být na špičkové úrovni ale to není zjevně jejich prioritou!!!!