Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Pomůže mi někdo vybrat tarif?

Pomůže mi někdo vybrat tarif?

Joska (6.11.2006 19:42:00)

Omlouvám se, ale jsem začátečník.Prý u nás spustili adsl.A tak bych se chtěl zeptat, jaký byste mi doporučili tarif.Dost často si pouštím internetový rádio, a chtěl jsem i videotelefonovat.Zatím mám jen gprs modem od T-Mobile.údajně jde zatím jen O2.Takže bude mi stačit Internet expres 2048/256, když po FUP jede 128/128, nebo mám zkusit jiný tarif?Podmínkou je aby mi šlo pořád netový telefonování.A ještě jeden dotázek: Jaktože, když se připojím tak mi vyskočí bublina :Rychlost 115,2Kb/s a tady na měřáku mi to naměří třeba jen 65 Kb/s?Kterýmu údaji mám věřit?Osobně bych spíš věřil tomu měřáku, protože 115,2 se mi zdá moc.

Anonym (7.11.2006 08:44:37)

Takze postupne... Internet expres 2048/256 ti myslim bude stacit, kdyz budes chtit rychlost navysit a je u tebe dostupna, tak by to nemel byt problem. Opacnym smerem za zmenu zaplatis, takze lepsi zacit s mene. 128/128 na telefonovani pres net staci, da se to i s 64/64, sic tam se to muze projevit na kvalite. Daleko dulezitejsi je ale u telefonovani ping a ten bude asi vetsi, takze to muze zlobit. Nevim nemam odzkouseno. A pokud de o to posledni, tak 115,2Kbps je rychlost komunikace s modemem. 65Kbps bude hodnota rychlosti pripojeni.

Anonym (7.11.2006 09:59:11)

Adsl mám přes 2 roky a ping stabilně 10-20ms bez problému, samozřejme pokud není někde problém a těch za tu dobu bylo opravdu minimum. Voip používám a kvalita je v pohodě.

Joska (7.11.2006 15:48:58)

Díky.No myslím, že volat než na 64 je lepší, když si zavolám z okna.Protože to je katastrofa.Jeden druhýho skoro neslyší, video se načítá dlouho...Takže když mi ho FUP zpomalí na 128/128 tak bych se neměl bát, že mě to v tom telefonování nějak omezí?A co znamená ten ping?Všude o tom někdo píše, ale nevím co to znamená. :-(A jak a kde ho zjistím?