Anonym (6.1.2007 00:00:00)
Každý rok po Vánocích a po Novém roce pošlou PR agentury novinám bláboly svých klientů o rekordním počtu odeslaných SMSek, e-mailů a kdoví čeho. Řekněte, koho to zajímá?
Anonym (6.1.2007 00:00:00)
Každý rok po Vánocích a po Novém roce pošlou PR agentury novinám bláboly svých klientů o rekordním počtu odeslaných SMSek, e-mailů a kdoví čeho. Řekněte, koho to zajímá?
rodier (6.1.2007 01:13:36)
Nevim proc, ale mne treba jo. Rad si prectu ze jsme rok co rok inteligentnejsi a vic a vic vyuzivame novych technologii. Pamatuji si, jak jeste SMSky bejvavali jako bonus, specialita ktera se musela aktivovat.. Ted sleduji jak se rok co rok zveda pocet MMS a zacina jit i posilani videa :) .. a konec koncu cloveka zahreje kdyz vidi ty statistiky ze se jeste lidi maj radi a aspon o ty vanoce si poslou zpravu ;) no ne? Nehlede na to, kdyz mame vic mobilu na hlavu nez podelani nemcouri ;-DD
rodier (6.1.2007 01:21:18)
btw..tak jsem si precetl Vas clanek a samo mate pravdu ;-) ja osobne pouzivam GO a prestoze jsem se nechal presvedcit ze je nejdrazsi, menit nehodlam. Stejne tak uspesne ignoruji veskere reklamy do meho mobilu kterejma mne obcas o2 bombarduje a snazi se ze mne vytahnout nejaky penize. Vim, ze jakmile clovek propadne pausalu, tak se to snim veze.. vsude na cloveka ciha skryte nebezpeci ve forme skrytych poplatku psanych minipismem. Ctvrtnickova reklama je fajn. Jednoducha, vtipna, prima - presne jak bible. ad http://www.deniksport.cz/pages/reklamy.html - 100% souhlas
rodier (6.1.2007 01:22:43)
jeste neco.. to stou http://www.deniksport.cz/pages/reklamy.html ono je to takove.. dvojsmyslne. Na jednu stranu vtipne a pravdive, na druhou stranu by si clovek moh rict "no to je peknej zabednenec.. zajima ho jen jedno.. clovek by mel mit obecnej rozhled.." nemyslite?
vasjo (6.1.2007 13:26:47)
Nic neni dokonale :-) Ty reklamy jsou vtipne a asi vyjadruji postoj alespon casti naroda (kdyz ta druha cast ty kraviny cte a kouka na ne :-). Ale na druhou stranu delaji reklamu, a to deniku Sport, takze pak ten zaver fakt vyzniva spis jako - sport vam tyhle kraviny vynahradi. Ale to asi zenskejm moc nerekne, ty na sport moc nejsou.
Anonym (8.1.2007 04:11:15)
Anonym (8.1.2007 04:11:27)
sokol (7.1.2007 13:53:10)
s tím paušálem bych to neviděl tak jednoznačně ,před přechodem na něj jsem platil 200-300 Kč měsíčně T-mobilu,teď ho mám od Vodafonu a platím 20-50 Kč ,samozřejmě díky tomu že 95% mých známých využívá stejného operátora
Tomas (6.1.2007 11:24:09)
Taky mě štvaly reklamy, které posílá operátor třeba ve 2 ráno - aktivujte si levnější SMS ale ne zadarmo. Zavolal jsem operátora, ať mi reklamu neposílají a mám klid. Taky jsem úspěšně zrušil paušál a používám a používám předplacenou kartu. Ještě by mohl někdo vymyslet filtr na reklamu v TV. Zatím jsem se naučil při reklamě v TV pouze vstanout a jít pro pivo do ledničky nebo co nejrychleji přepnout program.
Hele (6.1.2007 11:34:24)
SMSksy zdarma si můžete užívat od první minuty lednové soboty 6.1.2007 do půlnoci 1.4.2007. Tak tohle se dozvíte až na www stránkých operátora. Pokud ovšem máte internet, můžete SMSsky posílat přes internet celý rok. Většina zákazníků se jistě domnívala, že novoroční přání známým už bude mít 1.1.2007 zdarma. A pochopitelně jen do sítě operátora. To není moc fér.
Pawel (6.1.2007 11:47:29)
Docela povedený článek pane Lipšanský. Reklama mně nikterak nezajímá a snad ani žádna nezaujala. Jednou asi před 4 lety? běžela reklama od Českého Telekomu na propagaci internetu, ta se mi moc líbila byla to profesionální práce až mi připadalo že to někde zkopčili, protože v době kdy internet byl v česku ještě v plenkách mi připadala nadčasova.
Anonym (6.1.2007 13:03:55)
A to ses o tom dovedel az ted ? tak to te lituju
chivava (6.1.2007 16:05:52)
Souhlasim s clankem - reklama je vlezla a prolhana, ale uz jsem si osobne tak nejak zvykl na cigarpauzu, cafepauzu nebo jak to nazvat. Musim, ale priznat, ze obcas se zadari a je radost sledovat reklamu ... kdyz nebudes papat tak vecer uvidis prasatko .... nemusim, ja ho uz vidim a nebo ... postarate se mi o Bobika ? Mimochodem dr.Zelezny mel svoje predstaveni v sobotu a zacinal slovy ... Dobrou chut, pokud zrovna obedvate ...
Honza (7.1.2007 12:42:02)
Jojo, bobík a prasátko....rozhodně super!!!!!
Já (6.1.2007 16:10:43)
Souhlas, podmínky a závazky služby by měli být za zákona zobrazeny takovým písmem (velikostně a barvou) aby byly čitelný i na TV s běžným rozlišením 640 x 480 a po nějakou rozumnou dobu (ne tedy 2 s na 5 řádek piditextu na hranici čitelnosti i při ideálním TV signálu)
Anonym (6.1.2007 16:45:31)
Bezna televize rozhodne nepouziva rozliseni 640*480
DarkLogic (7.1.2007 03:44:58)
TV s beznym rozlisenim 640x480? Pan je asi odbornik :))
Anonym (7.1.2007 12:13:29)
Ja takovejm "odpornikum" rikam blbci
Anonym (8.1.2007 23:54:29)
A kolik myslíš že má SDTV ?, definice zní jasně: VGA jako základ musí splňovat všechny TV, lepší mají i víc až k HDTV 1920x1080, ale pod pojmem běžná TV chápu opravdu základní VGA rozlišení
Anonym (9.1.2007 05:58:31)
Chlapecku, zkus si nejdriv o rozliseni PAL standardu neco precist a az pak se tu ztrapnuj http://cs.wikipedia.org/wiki/Rozli%C5%A1en%C3%AD
BaronDevil (6.1.2007 17:00:48)
No hlavne jde o to, ze v zakone je udano, ze reklama musi byt pravdiva a to je vsechno. Tudiz jim uplne staci napsat to tam mikroskopickym pismem (to pidi pismo co pouzivaji se da oznacit vzhledem k moznostem jeste za dost velke). Takze chyba je v zakonech (ale to neni jedinej spatnej zakon...). Nedokazu si predstavit cloveka, kterej by nekdy stihnul precist byt jednu vetu z techhle reklam...
vasjo (6.1.2007 21:24:14)
Ze ma byt reklama pravdiva, to me pobavilo. Predstavte si, ze by treba ty praci prasky fakt praly tak suprove, nebo nejake naplasti umoznily, aby clovek zhubnul atd atd
riderx (6.1.2007 18:11:05)
reklama, která mě zaujala? asi jediná od O2, sice nic nového, na víkendový volání za pade.
Wosic (6.1.2007 22:09:23)
No tak ucelem reklamy je vypichnout to co je na produktu nejzajimavejsi - ovsem pokud by p. Lipsanskemu vyhovovalo kdyby byly v reklamnim spotu odvysilany kompletni obchodni podminky, tak je to taky nazor, i kdyz trochu zcestny . :)))
jojo (6.1.2007 23:33:51)
Možná by jste se divil, jak jsou tyto praktiky účiné a rozhodně to nepoužívají jenom operátoři. Já osobně je chápu, je to přeci jenom způsob, jak se dostat k zákazníkovy. Pak mu na prodejně předají kompletní podmínky. Myslíte, že jinde ve světě to dělají jinak? Omyl. Takový je prostě obchod. Můsíš být dravej a klidně i na hraně, ale jedině tak jsi úspěšný. To co dokázali operátoři za několik málo let a vůbec rozvoj technologií, klobouk dolů. Co podnikatelů by za to dalo cokoliv, být úspěšný, jak operátoři. Já tedy ano. Berte to tak, že všude okolo vás se prostě jenom někdo snaží dostat z vás peníze a je jenom na vás, zda zhodnotíte, že je to výhodný obchod. Život je krátký, aby si člověk vylejval vztek a je potřeba ho užívat.
vasjo (7.1.2007 13:05:14)
Tak ja ten clanek pochopil tak, ze autor si nevyleva zlost, ale proste jen konstatuje dany fakt z pohledu bezneho uzivatele, konzumenta nebo divaka. Takovy postesk - holt z nas delaji blbce, aby vydelali, ale jak se v clanku pise, spousta lidi uz ze sebe blbce dal delat nehodla a reklamy ignoruje. Schvalne by me zajimalo, kolik novych zakazniku ty predvanocni spoty svym operatorum prinesly. Na rozdil od rekordnich poctu SMSek se timto udajem kupodivu nikdo nikde nechlubi?
DavesBond (7.1.2007 18:59:54)
Včera jsem byl nakupovat nějakou tu baštu a v prodejně nejmenovaného bublinkového operátora byla fronta až ven. Lidi za těma reklamama jdou jako ovce. Nikdo nechápe, že z něho operátor ty peníze stejně dostane a každá smlouva se mu rentuje. Nechápou, že zadarmo dnes nikdo nikomu nic nedá. Ano, operátoři jsou velmi úspěšní. Ale díky hlouposti lidí, kteří naletí na něco zdarma. Osobně používám a dokud to půjde, budu používat předplacenou službu.
skeptik (7.1.2007 06:46:01)
Ono těch blábolů je povíc a obvykle spoléhají na debilitu (nebo možná decentněji naivitu) oslovených. Při tom nelze říci, že by přímo lhaly, to asi ne, ale ty formulace jsou voleny tak, aby zdůraznily tu jakoby příjemnější stránku problémů, zatímco to měně příjemné se neuvede (nebo se uvede jinde, jindy nebo jinak). Typický příklad: VÍKENDOVÁ VOLÁNÍ ZDARMA !!! Běžte a požadujte smlouvu pouze na víkendová volání zdarma. Vysmějí se vám a budou vás považovat za blázna. A přitom to nabízejí. To jako by např. automobilka nabízela: Od nás můžete mít automobil za 1 Kč !!! A když byste si jej za tu kačku chtěli koupit, tak zjistíte, že je to skutečně pravda pravdoucí, akorát si ještě k tomu musíte koupit zvedák za 350 000.- Kč. Příměr je pochopitelně silně přehnaný, ale přesně vystihuje podstatu šalby! Ale jak říkám, je to především blbost nás všech, že jim tyto blbé a drzé kecy žereme ...
vasjo (7.1.2007 13:06:28)
Schvalne by me zajimalo, kolik novych zakazniku ty predvanocni spoty svym operatorum prinesly. Na rozdil od rekordnich poctu SMSek se timto udajem kupodivu nikdo nikde nechlubi?
Anonym (7.1.2007 13:09:47)
Tak toto je opravdu blábol.
zahraničný (7.1.2007 17:52:48)
A aká je ta Čtvrtníčkova reklama? Pre zahraničných ste ju mohli aspoň načrtnúť. Všetky úžasné vianočné akcie mobilných operátorov akurát nútia ľudí kupovať telefóny a podpisovať zmluvy miesto v októbri (říjen) práve pred vianocami a predavači si to môžu hodiť. U nás začínali vianočné (alebo to boli silvestrovské) SMS akciou na vianoce (silvestra) SMS zadara, ľudia sa naučili a dnes je z toho bomba kšeft. Keby sme sa zbavili vecí, ktoré kupujeme len aby sme niekomu nahnali zisk, mohli by sme sa viac venovať ľuďom, ktorých máme radi a o tom asi bol ten článok.
Anonym (8.1.2007 21:08:39)
DavesBond (7.1.2007 19:09:21)
Tak tyto zprávy bych ani slyšet nemusel. Spíš mně rozčílí, kolik lidé už tak bohatým operátorům zaplatí za stupidní esesmesky. Copak nikomu není líto těch peněz? To si nikdo neuvědomí, jak jsou zbytečné ? A pak že lidé nemají peníze ! 95% všech soukromých telefonních hovorů a SMS je naprosto zbytečných.
Anonym (7.1.2007 19:30:53)
další šlánek o ničem. Napadlo autora že je tento jeho článek stejná otrava jako ty reklamy?
PR (7.1.2007 20:45:16)
Pokud se autor pouští do reklamních agentur a PR agentůr, možná by se měl nejdríve zamyslet nad tím, co zde říká. SILNĚ pochybuji, ze s ním za operátory komunikují reklamní agentury. Autor si plete reklamní agenturu s PR agenturou. Komunikaci s médii a veřejností mají na starosti PR agentůry. Takže bych doporučil autorovi pozorněji dělat rozdíly. Jinak se zbytkem textu jako člověk pracující v PR vcelku souhlasím. Strategii "malého písma v reklamě" však nikdo nebude měnit, dokud na to lidé budou "skákat".
Honza D. (8.1.2007 07:00:49)
Nic proti, vím jak je to těžké napsat zajímavý článek, ale tento bych ohodnotil "Blábol o reklamách". Jediné co mě zaujalo, je evidentní zaujetí proti reklamám jistého mobilního operátora, a vyzvihování jiného, který však inzeruje úplně stejné "služby", dokonce za stejných podmínek jako zbývající operátoři. Tento článek je všechno možné, jen ne férově podané informace.
Kaisersose (8.1.2007 13:55:51)
Třeba mě. Když si počty SMS a MMS zpráv vynásobíš jejich obvyklou cenou, tak ti vyjde že celková částka, která se vybere na adventních koncertech, je méně než desetinou toho co vypláznou tihle SMSkující ZA JEDEN DEN na zhola zbytečných zprávách typu "všechno nejlepší do nového roku", které posílají všem známým, patrně v domění že jen oni si změny letopočtu všimli protože ostatní nemají kalendář.
Anonym (8.1.2007 19:14:42)
normalně posílám 10 až 15 za den ale o vánocích a silvestru tak max. 3 za den, kdo to posílal za mne ???
Rene (8.1.2007 20:30:30)
Autor clanku nedela nic jineho, nez jen na vse nadava. Na tohle, na tamto, na vsechno. Zkratka typickej cech. Boze ja jsem tak rad ze uz v te zemi utrapenych lidi neziju...
kotoul (10.1.2007 11:16:49)
On je rozdáíl mezi nadáváním a postesknutím. Ale možná v zahraničí tyhle nuance už jsou definitivně setřeny? Já zas nemám rád ty rádoby emigranty, co zas jen furt a furt nadávají na vše české. Někdy už mi to přijde jako paranoia.
red (11.1.2007 19:15:21)
Já jsem rád že jsem čech a taky jsem rád,že tady žiju a mám nejradši ty žvanily co odsud utečou a potom si hrajou na hrdiny a taky mám nejradši takový sráče co nadávají na čechy a potom lezou na české weby,zamysly se nad sebou ubožáku!!!!!
coolna (13.1.2007 23:38:58)
no, on možná dřepí někde mimo ČR, ale protože dostatečně neovládá "domácí" mluvu, tak musí stejně brouzdat po českým webu, protože: - by si nikde jinde nic nepřečetl :o) -jinak by zjistil, že se všude jinde nadává stejně a nedělal by z toho vlastnost typickou pro Čechy.
C.F.Gauss (9.1.2007 00:44:49)
ja bych jen upresnil, ze ta historka o vzniku reklamu na Oskara asi uplne pravdiva nebude... nevim, jak s tou casti, ze dva mobilni operatori vymysleli stejnou reklamu s rocnimi obdobimi, ale to ze to za 10 minut vymyslel Ctvrtnicek pravda neni. Reklamu vymyslel jeden chlap (shodou okolnosti od nas z mesta.. :) ) z marketingu Vodafonu s nejakym sefem vodafounskym... Ctvrtnicek jen dostal velkou volnost pri realizaci reklamy.