dan (9.1.2007 21:04:56)
Zvýšená servisní podpora xDSL Nadstandardní péče o zákazníky služeb O2 Internet Expres. Doplňková služba ke službám O2 Internet Expres přináší nadstandardní péči v případě poruchy připojení k internetu. Díky ní se vám zkrátí lhůta pro odstranění poruchy konektivity v síti O2 i na vašem koncovém zařízení. Výhody Zvýšené servisní podpory xDSL: pevně stanovená lhůta odstranění poruchy odškodnění v případě nedodržení lhůty bezplatná výměna koncového zařízení bezplatný zásah technika u vás Služba zajišťuje vyšší komfort při odstraňování poruchy. Servisní podporu vám nabízíme ve dvou úrovních - lhůta pro odstranění poruchy je jasně stanovena na následující pracovní den, a to buď do 12:00 nebo do 18:00 hodin. Za případné překročení této lhůty náleží zákazníkovi odškodnění ze strany O2 až do výše dvojnásobku měsíčního paušálu za službu Zvýšená servisní podpora. Pokud je porucha identifikována na koncovém zařízení zákazníka, dochází k jeho bezplatné výměně. Návštěva technického specialisty O2 na místě u zákazníka je bezplatná. Nemusíte z důvodu reklamace navštěvovat prodejní místo O2 nebo například v případě vadného koncového zařízení zasílat modem poštou. super věc poruchu jsem nahlásil v 12:00 a už v 21:00 volal technik jestli to už funguje že udělal nějaké upravy na ustředně