Anonym (29.1.2007 23:23:14)
To si snad děláš srandu, že by to mělo být normální, ne? Víš kolik se platí za skutečné SLA služby? A je jedno u jakého ISP. Musíš si uvědomit, že zatímco pro wifi providera, který má 100 zákazníků je každý VIP, tak pro národního operátora s více jak 400 000 vlastních přípojek je to nic. Kolik lidí by musel zaměstnat jenom na náběr těch poruch? a na jejich zpracování? A třeba kolik techniků, aby vyjeli do terénu a opravili to? Tohle opravdu není Wifi.
Náhodou, přijde mi to jako skvělá doplňková služba pro firmy, co např. hodně používají např. VPN do jiných poboček a které prostě nemají na to pořídit si skutečné SLA. Takto mají možnost dosáhnout , v poměru cena/doba velmi levné SLA služby.
Chápu, že si asi neodpustíš komentář, že mě platí O2 nebo něco podobnýho, ale zkus o problematice chvíli uvažovat v čistě ekonomickém hledisku, kolik lidí by muselo být zainteresováno jen v řešení poruch, jak kvalifikovaných, kolik by brali plat a kolik by potom ta služba stála.
Štefan (29.1.2007 23:47:37)
Mno dobrá. Je mi jedno jestli tě platí bo ne. Možná pro větší firmy ano, ale pro normální lidi. Co vím, tak někdy se řešej poruchy pěkně dlouho. Chápu, že tolik lidí, že to asi je chaos.
Anonym (29.1.2007 23:59:40)
Souhlasím, že pro normální lidi to asi úplně nebude. Ale normální člověk se zase bez internetu pár dní obejde a když mu to potom ještě o to sníží fakturu tak u mě ok.
Glow (30.1.2007 00:51:07)
Ta sluzba je dobra pro firmy jakekoliv velikosti a urcite stoji za pozornost. To ze se Stefane neorientujes v cenach pripojeni hodici se pro firmy protoze jsou u nich ruzne garance jeste neznamena, ze to musi byt shit.
Paja (30.1.2007 21:34:15)
Tak si maji zamestnat vic techniku!a nemusi met manageri takovy vysoky platy!a kdyby se od tech reklam taky trochu upustilo!
Anonym (30.1.2007 21:58:59)
to by teda vazne pomohlo Pajo :DD
Anonym (30.1.2007 22:38:09)
Jasně. A taky by ty prachy mohli rozdat proletariátu, viď? Stejně jsou to jenom buržoazní příživníci, co je vede moc kapitálu do pekel...