Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Nech ziju radiokomunikace - alebo kocurkovo stale nevymiera

Nech ziju radiokomunikace - alebo kocurkovo stale nevymiera

liske (7.2.2007 14:46:16)

Ahojte, kedze moja zlost uz nabrala neskutocne rozmery musim sa postazovat... Asi v polke novembra sme si cez internet objednali sluzbu u radiokomunikacii, s tym, ze k nim prejdeme aj s pevnou linkou a s tym, ze doteraz sme mali adsl od o2. Prisli nam papiere, co sme mali podpisat a odoslat... Toto sme do nasledujuceho dna samozrejme spravili a uz sme sa len tesili na novy a rychly internet... ASi po tyzdny sa nam ozvali z radiokomunikacii, kvoli nejakej nezhode na podpise k paieru na o2, co som hned vyriesila a poslala vsetko spravne... Ake ale bolo moje prekvapenie, ze ani po mesiaci sa nic nedeje a nikto sa nam neozyva.. A tak sme si presli este raz helpdeskom na radiokomunikaciach, kde nam povedali, ze nic nedostali... Moje presviedcanie, ze som to poslala hned druhy den a doporucene nebolo nic platne a tak som sa vydala zas a znova na postu.... Pouceny z predchadzajuceho vyvoja rozhodli sme sa po tyzdni radsej zavolat my, ako cakat na nich... Aek ale bolo moje prekvapenie, ked mi slecna oznamila, ze musim ten internet na o2 zrusit sama, i ked som sa presne na toto pytala pri nasom poslednom telefonate... Prehltla som teda zlc co uz vo mne kypela a spytala sa, ci aspon ten papier dostali... Nastalo dlhe ticho a potom este dlhsie, ale nakoniec, ze ano mame ho.... JUPIIIIIII pomyslite si... A tak som zacala sa dohovarat s heldeskom o2... Pristup vcelku mili, az na cloveka co mi volal kvoli tomu zruseniu, ktory bolochotny ohovorit vsetkych inych poskytovatelov a odprisahat,z e iba o2 ma urobi stastnou.... No ale nakoneic sa podarilo a ja som ziskala datum odpojenia od o2... Raj a blizil.... Uz iba zavolat na radiokomunikacie a povedat im, kedy nas maju napojit... A dnes sa to stalo... Pred chvilkou volal priatel na radiokomunikacie (ja uz somprehlasila, ze na to nemam nervy) a hadajte co sa dozvedel???? Ze ziadny papier od nas nemaju.... najskor osm myslela, ze si zo mna robia srandu, ael oni boli vazny.... No a tak sme sa spytali, ze ked ho posleme teda znova (tretikrat) ci nas do toho 20.2 zapoja... Naco mila slecna povedala, ze to saurcite nestiha.... I ked nam predtym bolo povedane, ze zmenu internetu nepocitime a ze budeme najviac par hodin bez pripojenia.... Zrazu ej z toho asi tak mesiac bez pripojenia... No uznajte nie je toto kocurkovo??? Tak sme nakoniec po skoro troch mesiacoch uznali porazku... Zostavam u o2 a aspon si necham troska zvysit rychlost... Peniaze darovane poste na milionpat doporucenych listov uz spat neziskam (tak ma pri tom napada, ci nie je nejaka zmluva medzi radiokomuniakciami a ceskou postou o ziskavani penazi za opakovane posielanie doporucenych listov ;)) Ked nic ine aspon dufam, ze Vas ten clanok pobavil :) Zelam krasny den :)

Anonym (7.2.2007 15:26:29)

Pokud jste to opravdu posílali doporučeně, tak není nic jednoduššího, než s podacím lístkem zajít na poštu a reklamovat. Jinak netvrdím, že v ČRa nevládne chaos. Taky jsem si při přepojování užil své, ale teď naštěstí jejich helpdesk nepotřebuji.

lisek (7.2.2007 15:40:06)

problem bol, ze oni uz aj odsuhlasili ze to tam maju, len sa to nejak medzi jednym a druhym telefonatom stratilo... kde ? to sa ma nepytajte :)

Anonym (7.2.2007 15:55:48)

Joooó ony jsou věci mezi nebem a zemí...Ještě že ten konec bude pro všechny stejný.

Anonym (7.2.2007 21:21:16)

Presneji je to tak ze CRa nejsou moc kvalitní a prejit k nim od O2 je blbost na Ntou

Anonym (8.2.2007 15:35:54)

sice to muzou byt hovada, ale aspon nemaji limity (512 s 3gb dat, to je opravdu limit pro multimedialni sluzby jak delany.....)

Anonym (8.2.2007 07:58:46)

Já k tomu řeknu jendo, pokud jste si sama linku u O2 zrušila, je to průšvih, protože tu RUŠÍ čra za vás, k tomu se jim právě to ukončení posílá...v tuto chvíli radím volat na O2 a stornovat to zrušení linky a zkusit si vzpomenout na jméno anebo přesný čas volání, za tuhle informaci co řekla ohledně ukončení linky bude bez prémiíí minimálně...protože pokud linka bude zrušená, čra tam nikdy net nedokážou zřídit

liske (8.2.2007 08:44:06)

nie nie :) povedala iba aby sme si internet zrusili sami.... na prevedenie linky som im tma prave trikrat posielala ten formular, co ocividne nezvladli :)

P40L0G34 (13.4.2007 14:38:27)

Vzhledem k tomu, ze v CRa ti nikdy nedovoli abys mluvil s nejakym jejich nadrizenym, tak i kdyz vis jmeno toho, kdo ti to rekl tak je ti to na nic.

Anonym (8.2.2007 10:36:16)

K tomuhle lze rict jen jedno... ...obratit se na urciteho prodejce z kontaku na jejich webu a resit vse s nim, protoze pak neni problem ukazat na vinika. Poprve jsem to tak taky neudelal a nenamahali se mi poslat ani formular se smlouvou.

Anonym (8.2.2007 11:45:48)

Pravda.

(13.4.2007 14:35:38)

Kde na webu maji kontakt na prodejce? Ja tam nic nenasel.

Anonym (8.2.2007 13:26:43)

Já přecházel s celou linkou k Volnýmu a všechno v poho. Posla jsim podepsanou smlouvu spolu s výpovědí na o2 a bylo to. Za 20 dni mi skončil o2 a naběhl Volný.

oweitzu (8.2.2007 16:54:54)

No jo, maji tam takovy bordel, az to boli, mozna bych doporucil spis komunikovat e-mailem.

P40L0G34 (13.4.2007 14:32:41)

E-mail ti nepomuze - oni je ctou jen tak v rychlosti a pak ti odepisou co mas zkusit. Jenomze to jsou veci, ktery si jim v tom mailu psal, ze uz si udelal. Tak jim to napises a oni odepisou at jim zavolas. Dost zvlastni aby telekomunikacni spolecnost setrila na volani a psala, ze jim mas zavolat sam.

Belatrix (10.4.2007 20:53:43)

Já mám doma net od radiokomunikací přes měsíc a s připojením jsem spokojená. Ale připojování byl podobný kříž. Škoda, že jsem sem nenapsala tenkrát, to jsem byla plná emocí, ale už to vyprchalo, takže už to nebude ono :-) V prosinci jsme se nastěhovali do nového bytu, zhodnotila jsem dostupné poskytovatele internetu a rozhodla se pro radiokomunikace. Nejdřív jsem požádala o zavedení linky od O2, ta byla během týdne. Zasedla jsem k počítači a chtěla vyplnit objednávku, jenže po mně chtěli referenční číslo. Tak jsem zavolala na O2, ale tam mi řekli, že mi to číslo sdělit nemůžou, a to ani na prodejně, ale bude na faktuře. Řekla jsem jim, že na to měsíc čekat nechci a proč mi ho nemůžou říct. Operátor něco blekotal, že se to číslo nesmí sdělovat. Aha, super tajné číslo, ale pak mi dojde obyčejnou poštou, která se může stratit, nebo ji někdo ukrade. Operátor se ještě ptal, na co to chci vědět, a když jsem mu řekla, že pro připojení k netu, tak mi sdělil, že na to ho nepotřebuji. Tak jsem mu řekla, že od nich net nechci. Když jsem byla už dost nepříjemná a chtěla vysvětlit, proč to číslo nesdělují, někam mě přepojil a tam mi nakonec řekli, že mi to číslo sdělí na prodejně. Na prodejně mi číslo bez řečí sdělili a já se znovu vrhla k počítači vyplnit objednávku. Jaké ale bylo moje překvapení, když mi na poslední stránce napsali, že ji musím vytisknout a poslat. Tiskárnu jsem ü PC neměla :-( Naštěstí mi ten formulář poslali mailem a já si ho mohla vytisknout později. Takže konečně podepisuji objednávku a posílám 27. 12. 2006 a těším se, že do konce ledna budu mít net. Asi 4. 1. mi volají, jestli jsem už poslala objednávku, potvrzuji, že ano. Zatím ji tam nemají, ale asi brzo dojde. Jsem klidná. 16. 1. mi přijde SMS, že objednávku zaevidovali a budou mě dále informovat (od té doby jsem volala pouze já :-() 20. 1. mi volají, jestli už jsem objednávku poslala. Řekla jsem, že už mi došlo potvrzení, že ji mají (asi na jiném oddělení). Zároveň se ptám, kdy mě připojí. Slečna se mě ptá, kdy jsem to posílala, když řeknu, že na konci prosince, ubezpečuje mě, že do konce ledna to bude. 23. 1. volám, jak to vypadá. Sdělují mi, že objednávka tam je, poslali to O2, ale zatím jim nesdělili zpátky, kdy to zapojí, ale během 5 dnů to určitě bude. 29. 1. volám. Stále to tam není a řeknou mi, že to do konce ledna určitě nebude. Prý objednávku obdželi 14. 1. a mají na to 30 dní. Takže nevím, na co je ta objednávka online, když stejně nic neřeší do chvíle, než jim dojde objednávka poštou. Propadám beznaději. 5. 2. volám. Prý jim stále nedošla odpověď od O2. Už jsem rozčilená, ptám se, jestli můžu něco udělat. Tak prý mám zkusit zavolat na O2, proč to nevyřídili. Volám na O2, tam mi řekli, že žádnou objednávku nemají. Takže volám zpátky na Cra, ať to tam teda okamžitě pošlou.

Belatrix (10.4.2007 20:54:39)

asi ještě proběhl nějaký telefonát, kdy stále nic nevěděli. 19. 2. Stále Cra nemají reakci od O2. Volám na O2, tam mi řekli, že objednávka tam je, ale čekají na telefon od Cra kvůli nějakým nejasnostem. Volám zpátky na Cra, tam mi operátorka řekně, že ještě vyčkají. Řekla jsem operátorce, že to teda ne, že už vyčkávají dost dlouho, a ať tam okamžitě někdo zavolá. Nakonec slibuje, že ano a že mi dají vědět do druhého dne. Samozřejmě nezavolají, takže volám já a už ví datum připojení 22. 2. Ještě je upozorňují, že nemám modem, takže ho prý posílají a 23. 3 přijde.Modem zapojuji a jedu. Takže celkový čas připojování je 2 měsíce. Nechci tím někoho odrazovat, připojení jede, za měsíc a půl jsem měla jeden výpadek, když byla v půlce března vichřice a chumelenice a za 0,5 h od zavolání to znovu jelo. Ale pokud se rozhodnete pro Cra, vybavte se trpělivostí a neustále jim telefonujte a kontrolujte je, protože jinak dopadnete jako já. Kdybych tohle věděla před tím, volala bych jim obden. Připojování zdar.

wikx (11.4.2007 17:19:28)

Myslim ze to neni problem Cra ci O2 to je problem ceskeho naroda..Zijeme proste v bananove republice a co si sama neudelas to taky nemas;)

Cryptic (11.4.2007 23:24:19)

neklesej na mysly.. ja na muj internet od CRA cekal neuveritelny 4 mesice:D

Anonym (12.4.2007 09:52:20)

ja 2 mesice

(13.4.2007 14:27:23)

Ale to sis připlácel aby ti ho zridile predcasne, ne? :o)

Anonym (12.4.2007 10:35:14)

No, cekat 4 mesice na neco co polovinu casu nejde vubec a druhou pulku to jede desetinovou rychlosti je husty.

Richi (19.4.2007 20:07:57)

Mám Noveru už více než půl roku. Za celou dobu žádný problém - no, pár drobností, internet mi šel asi za deset dní. Zatím bych neměnil.

vilik (19.4.2007 14:49:26)

Taky jsem měl cukání emigrovat od O2 k Radiokomunikacím. Zachránily mě od toho 2 věci. Jednak není u nás dostupná služba, kterou bych si přál (Premium) a pak bolestná zkušenost známého, naprostého laika, kterému jsem konfiguroval internet od ČR. Konfigurace nebyla žádná sranda, protože "přednastavený" router jaksi přednastavený nebyl a tak se všechno muselo dělat ručně ,přes telefon. Jen než jsem dostal k telefonu někoho, kdo ví co kam zadat, trvalo to 10 minut = 100Kč. Ano. ČR si na help lince účtují 10 Kč za minutu. Tohle mě stačí k tomu, abych přestal blbnout a zůstal u O2, kde si na help lince můžu vykecávat třeba půl dne a dostane se mě pomoci, aniž by mě to stálo jedinou korunu! Takže osobně jsem zanevřel na ČR a jsem rád, že jsem u O2, protože za tu dobu co od nich mám ADSL ( 3 roky), jsem měl snad 3 předem hlášené výpadky.