Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > RADIOKOMUNIKACE - nova nabidka a fakta primo od zdroje!

RADIOKOMUNIKACE - nova nabidka a fakta primo od zdroje!

Pleta (3.4.2007 20:04:41)

- FUP bude (od kvetna), ale jedna se o individualni nastaveni pro kazdeho zakaznika - datove limity jeste nebyly stanovene, ale pravdepodobne se pocita s 100GB pro 10Mbit u firemnich linek - prechod na tarif 2007 lze u stavajicich zakazniku provadet az v KVETNU - novi zakaznici minimalne do kvetna nebudou znevyhodneni zadnym omezenim

Anonym (3.4.2007 20:11:51)

Nabidka pro rok 2006 byla pouze promoakce k nalakanim zakazniku... nyni jiz nastupuje realna nabidka se striktnima omezenima. Podobne budou casem postupovat vsichni alternativni operatori az naplni urcitou predpocitanou kvotu zakazniku.

Anonym (3.4.2007 23:01:06)

ano, presne tak

Anonym (3.4.2007 20:30:02)

100GB u toho 10mbitu je zoufale malo, to vydrzi jet taknak naplno 3-4dny a hned naskoci fup.. omg.. nastesti mi za mesic konci smlouva.. at se Volny tesi na dalsiho stahovace do svych rad!

LiQuiD (3.4.2007 20:37:23)

Volny ma podobne omezeni pripravene pro cerven 2007 ve stejnou dobu kdy O2 planuje zvednuti svych datovych limitu.

Anonym (3.4.2007 20:52:08)

Volneho sem vubec netahej... ten ma svou "extra" nabidku jen v 8mi mestech nebo kolika...

Anonym (3.4.2007 20:57:30)

Dobrý den, mohu Vás ubezpečit že podle nejnovějších informací které mám k dispozici se u služby Premium ADSL FUP nechystá, nejen pro stávající zákazníky (vzhledem k smluvním podmínkám to ani není možné), ale ani pro nové zákazníky tarifu Premium ADSL 2007. Naše společnost si pouze u nového tarifu Premium ADSL 2007 vyhrazuje za účelem ochrany zákazníka a své sítě právo regulovat provoz.

Anonym (3.4.2007 20:58:53)

u nového tarifu Premium ADSL 2007 vyhrazuje za účelem ochrany zákazníka a své sítě právo regulovat provoz

Anonym (3.4.2007 21:00:57)

jj, ale nebude se to menovat fup a to je hlavni :) lol

Anonym (3.4.2007 21:03:26)

fup u cra bude individualni - napred vas budou kontaktovat telefonicky nebo pisemne ze jste prekrocili limit, budou do vas cpat kecy "jak neni dobre pretezovat nasi supersit" a pak vas teprv omezej.. :)

Anonym (3.4.2007 21:11:59)

Ano budou nam pravidelne vyhrozovat... "bud se budete krotit nebo vam to tipnem"... platite preci jen 1700 mesicne coz je pouze nejvic v evrope

Anonym (3.4.2007 23:12:34)

Jenomže to je proto, že na západ od nás jsou daleko víc utrácet za doplňkové služby, takže cena připojení nemusí být tak vysoká. Zatímco u nás si všichni koupí půl megabit a pak jenom kecají, jak mají nízký FUP a že by na to chěli SLA zadarmo a bla, bla, bla. Tak to je potom sakra rozdíl...

Anonym (4.4.2007 00:14:56)

Ty kecáš uplný blbosti. Žil si někdy mimo Čr, nebo kecáš jen od stolu s flašky s pivem?

Anonym (3.4.2007 22:46:57)

jj, buzerace jak to vlastne neni dobry moc stahovat apod... :) hrozny... stehuji se do japonska, 100Mbit v koupelne, 100Mbit v obejvaku, 30Mbit na balkone :)

Anonym (3.4.2007 21:11:49)

doufam ze to tak bude protoze k CRA na premium sem presel jenom pro to ze tam neni FUP

Anonym (3.4.2007 22:45:04)

myslim si ze ten provoz regulujete uz dostatecne, nemyslite ? pres den 3Mbit, vecer 1Mbit ! posledni 2-3 mesice bezna praxe, praha.

ket (13.4.2007 12:17:48)

Coz je, nemylim-li se, zavedeni FUP u zakaznika, ktery podepisoval smlouvu a rusil pevnou u O2 kvuli tomu, ze necjtel FUP. Je to normalni podraz. ket

Anonym (3.4.2007 21:18:23)

U 3072 šla rychlost dokonale srát - i posraný 2048 od kyslíku chodí podstatně lépe - co více dodat.... nejvyšší čas vzít kramle od ČRa.

Anonym (3.4.2007 21:20:56)

Neni ale kam ty Karle :)

Anonym (3.4.2007 21:22:13)

Už i posranej kyslík chodí lépe....

Anonym (3.4.2007 21:24:48)

Ted mam premium 5Mbit za 1700 s dani (se vsim vsudy) bez FUP ... najdi mi podobne dobrou nabidku u kysliku :)

Anonym (3.4.2007 21:28:02)

Ovšem pokud mně chodí 3072 rychlostí cca 512 -> tak takovou nabídku za ty prachy mně nabídne každý provider, nemyslíš?

Anonym (3.4.2007 21:32:59)

Berme to tak ze patrim k vetsine ktera s rychlostmi problemy nema.

Anonym (3.4.2007 21:45:07)

Já chci za svoje peníze ekvivalentní službu - nic víc a ani nic níň.

pbx.kvalitne.cz (3.4.2007 23:22:37)

Bez problému: TO2 IEE 6Mbps bez FUP 1698/2020 s DPH... (s FUP je to o 714,- levnejsi) s dotaci 3000,- Abys na tom nebyl skodnej tak pokud ode me objednas HTS (RA zrusis) + tento Internet Express, zrizovaci naklady HTS + DSL asi 2,- (zavazek 12 mesicu) a ode me dostanes zpetnou provizi 2900 :-) Takze ve vysledku te to vyjde jeste levneji a mas to od nejvetsiho ISP :-)) !!! :-D Anebo jit do tripleplay a mit priplatek za noFUP jen 595, jenze tam je vnucen nejdrazsi hlasovy pausal s neomezenym volanim (malokdo vyuzije). Nabidka plati pro vsechny. Po roce muzem udelat to samy na Radiokomunikace. Regards pbx.kvalitne.cz

Anonym (3.4.2007 23:26:50)

Jinak aby to nebyla reklama, je to pomsta providerum, ze se nevychovane chovaji ke stavajicim zakaznikum takze se vyplati prebihat sem a tam :-)) Trebas novy zavazek pro RA je nemravny a neduvodny, kdyz uz tak dat treba jen 3 mesice nebo tak neco, protoize

Anonym (3.4.2007 23:29:04)

poplatek za telefon nejak vypadl... dela pres 300,-

http://pbx.kvalitne.cz (4.4.2007 03:25:07)

Nauč se nejprve počítat, anonyme! Takže po lopatě: 299 HTS + 1399 O2 Internet ADSL 6144 Extreme bezFUP + Dph = 2021 Kč s DPH! 2021 je tedy cena i s telefonem a odečti si mou speciální dotaci pro zájemce = 3000,- (to je rozpočteno na 12 měsíců = 250) a pak to vychází 2021-250 = 1771 Kč (kulantní nabídka, ne? :-)) Tj. měsíční náklad za 6Mbps TO2 BEZ FUP je 1770 Kč kdekoliv bez LLU!! Aby bylo jasno, dotace 3000 jen ode mě !!! se týká případu, když objednáte HTS+O2 Internet ADSL 6144 Extreme (aktivace za 1+1 Kč tedy za 2 Kč a ještě novej modem za 1,-. // Pokud máte RA, musíte vždy objednat novou HTS za 1,- Takže je to plně srovnatelné nebo ne? :-)) JDE TO! No pokud mu chodí RA 5Mbps dobře tak není důvod měnit (sám to mám!) ale někdo, kdo je nespokojenej anebo nemá dosah na LLU, tak přece může zajásat! Hurrá! Po roce to zrušit a udělat znova to samý a dostat novej modem (pokud někdo překousne že bude 1 den bez netu) :-)) Už chápete? Limitovaná nabídka. Jen abych dokázal, že to jde, požadavek zněl takto: "najdi mi podobne dobrou nabidku u kysliku"

Anonym (11.4.2007 18:28:15)

Tydle pochybne dealerske nabidky bych okamzite mazal bejt adminem fora.

Mira (11.4.2007 18:34:20)

Vsak objednat si to od neho muze jen naprosty blazen.

PBX.KVALITNE.CZ (15.4.2007 21:03:46)

ASI DOSLO K NEPOCHOPENI :) ZADNY MODEM SI OBJEDNAT NEMUSIS :-)) UVEDENA PBX S TIM NIJAK NESOUVISI JE TO JEN PRO KONTAKT. ODMENA 3K JE ZA NIC, RESP. ZA AKTIVACI HTS S ADSL :-)

Anonym (15.4.2007 21:28:52)

je to samozrejme nesmysl, byla to reakce na to, ze to nejde. Ten modem dostanete za 1.- od O2...

Anonym (11.4.2007 18:38:18)

najednou dotace 3000Kc.. v predchozim postu psal 2900Kc.. citim podvod

Nargon (11.4.2007 18:43:24)

Ja citim zaokrouhlovani.

Anonym (11.4.2007 18:42:08)

jojo jasne, uz vidim nekoho jak si kazdej rok kupuje nakej noname modem kterej mu stejne odejde uz po 2mesicich a technicka podpora je jen teoreticka :\

Anonym (11.4.2007 18:45:29)

koupite si od nej modem ktery ma skutecnou hodnotu neco kolem 1500Kc(je to noname, co od toho cekat,ze), zaplatite mu 5000Kc a on vam 3000Kc vrati :) je to docela lol, jako kdybyste kupovali nakej extra special rohlik za 162Kc a oni vam 160Kc vratili

Anonym (15.4.2007 21:08:32)

ty jsi ale :-)) zadny modem nemusis kupovat. je videt ze tomu dost rozumis, tohle neni modem, ale trochu vice, ne pro lidi co jim staci modem za 1500,-

Anonym (11.4.2007 18:48:17)

je pekne ze na dsl foru pan PBX nikde neuvadi ze se k tomu musi koupit ten modem za 5000Kc

Anonym (3.4.2007 23:35:29)

2320 a 1700 je tozdil uz pres 600 a to vyhodnejsi teda neni

(11.4.2007 16:55:26)

Dobra nabidka, ale strašný stránky :o)

Anonym (11.4.2007 18:13:47)

jo jasne kamo, jasnej scam.. jedinej kdo na tom vydela si ty.. uz vidim jak nekomu posilas 2900,-

Anonym (11.4.2007 18:40:36)

de o to ze si od nej musite koupit nakej shitoidni modem za 5000Kc kterej by sel nahradit 2ma jinymi zarizenimi cenove daleko levneji..

Anonym (15.4.2007 21:06:36)

1. nemusis 2. nesel :-) neznam jine zarizeni, ktere konverguje ISDN na SIP, v podobne cenove relaci. Apropos, kolik stoji NT 2ab od Telecomu, 2600,- a to ma podstatne mene funkci, prakticky jen 2 analogove vystupy, ze...

Bin Ladin (15.4.2007 04:06:46)

Fakt pěkný stránky, už jenom za ně bys zasloužil mokrým hadrem přes papuli. A za obsah, resp. zlodějský leták, ještě pěkně přes .....:-)

Anonym (3.4.2007 21:21:20)

hmm asi kraj od kraje ja v Ostrave mam premium 3072/512 a jedu down 380 a up 60 zatim v poho:o)

Anonym (12.4.2007 23:32:13)

Souhlas České Budějovice . Používám přesně toto připojení už rok a půl a jinam bych nešel. Rychlost, ping, výpadky vše v pohodě. Asi bych jinam nešel.

Praha 8 (13.4.2007 00:23:52)

P-8 3Mbit, posledni 2 mesice, ve vecernich hodinach hruza-des! Obcas jako na 56k modemu!

Praha 8 too (13.4.2007 12:43:46)

jo, musim potvrdit, Praha 8 nic moc v poslední době :-D

Anonym (15.4.2007 12:12:18)

Asi záleží jak kde. Já jsem připojenej na Bohnice a rychlost pohodová, ale je fakt, že stále ještě nejsou plný.

Anonym (13.4.2007 14:51:00)

podivejte se na stranky CRa na jejich mapu pokryti premium adsl.. tam kde je to sedy (vyprodana kapacita) tam to chodi blbe, tam kde zeleny tak tam OK

Cimi (13.4.2007 18:00:22)

No, tak jsem volal na CRA a je to tak, že když do května nezavedou FUP a ty přejdeš na vyšší rychlost, tak se tě dotkne jen ta Agregace, v případě že v červnu FUP zavedou, tak tě to prostě nezajímá, páč oni jedou z toho co máš ve smlouvě, takže pro sosača bude prostě jednodušší zůstat na stejné variantě co maj a zde FUP ani agragaci nepocítí. Nemůžou prý měnit podmínky dříve uzavřených smluv, toď vše... tadídáádááá

Anonym (13.4.2007 19:25:14)

To je blbost... ve smluvnich podminkach co podepises mas jasne napsane ze v zajmu zachovani kvality sluzeb muze byt rychlost upravovana.

Anonym (13.4.2007 19:32:24)

Do konce dubna nebudou uplatnovat FUP, ale od kvetna uz ano. Asi si to spatne pochopil.

Cimi (13.4.2007 20:20:38)

Oni ještě neví jestli bude FUP od května nebo od kdy, prostě jde o to, že když nepřejdeš na jinej tarif než máš teď tak se tě to FUP nebude týkat, oni se zavazují plnit stávající smlouvy...

Anonym (13.4.2007 20:45:38)

Ale sakra to vi snad kazdej blbec ze kdyz mam linku bez FUP tak ji tak take budu mit nadale... tady resime to, ze od kvetna je FUP pro 2007 varianty.

Anonym (14.4.2007 22:52:26)

Ale prd ví každej blbec, ty jsi blbec, ve smlouvě jsi podepsal, že si můžou s rychlostí dělat co chcou a ty si můžeš tak leda políbit a jít někam jinam. To že FUP se nebude týkat stávajících zákazníků je jen jejch dobrota... Tak zklidni hormon....

Honza (15.4.2007 00:41:01)

nevim co resite i agregace 1:20 je dostatecna agregace na to, aby se to promenilo v "sdilenou" linku kde se o ni bude delit 20 stahovcu a mate po ptakach... ne ze bych z toho mel radost, ale dalo se to cekat proste za 690Kc mesicne nikdo nemuze cekat ze tim stahne v pohode 300GB mesicne...

Anonym (15.4.2007 02:55:49)

Kde jsi byl na tom ze se sdili ta linka na kterou ses napojenej ty ? samozrejme ze se sdili rychlost na dslamu a ta je mnohonasobne vyssi... kdyby to bylo jak pises ty tak staci 1 stahovac na plnou rychlost sve lajny a uz si nikdo nezasosa

jirka (15.4.2007 09:32:32)

boze sdileni a agregace je uplne neco jineho:-))

Anonym (15.4.2007 09:43:57)

Ja bych rekl, ze myslenka prispevku byla krapet jina - autor tim chtel rict, ze pokud by chtely RA "vyhnat" lidi z 1:20, tak nasadi misto agregace 1:20 sdileni 1:20 a nikdo s tim nic neudela.

T (15.4.2007 19:22:17)

Jenže to nemuže ve smlouvě maj agregaci a pak sdílení 1:20 to byl správnej masakr :-)

Maca (15.4.2007 14:16:05)

Přechod na tarif 2007 je spojen s úvazkem na 24 měsíců, takže zůstávám u tarifu 2006 a za rychlost 2048 budu platit stále 849 bez DPH místo 649 u tarifu 2007.:-(

Anonym (15.4.2007 20:52:53)

nesmysl, Smlouva se uzavírá na dobu určitou a to na dobu 12 měsíců od doby účinnosti smlouvy.

Maca (16.4.2007 12:15:58)

Omlouvám se za překlep, samozřejmě, že úvazek je 12 měsíců.

Richard (15.4.2007 19:11:40)

To by bylo dost krute... 100GB u 10Mbitu pokud pocitam spravne jde stahnout za 1den: 10240 / 8 = 1280kB/s 1280*60*60*24 = 110 592 000kB = 108 000MB = 105,4GB za den! Take mam firemni linku a nektere dny jsou datove dosti narocne a mesicne to dela (mam 3Mbit) cca 150GB Kdyz by byl mesicni FUP > 150GB (coz neni zadna ohromna suma dat) nebyl by to problem. Je ale jasne ze takovyto limit se neda urcit pro vsechny, ne kazdemu se libi a nikdy nebou spokojeni vsichni

Anonym (16.4.2007 15:31:23)

já bych chtěl jen upozornit, že 10240 to asi nepojede... proč 4096 lajny jedou jenom 3200 mbps a 2096 jedou 1700? Já bych tipoval, že ta 10M pojede něco kolem 8 mega...

Richard (16.4.2007 17:23:50)

Pravda... jen jsem chtel demonstrovat ze tech 100GB to udela +/- za den